Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 23 Окт 2012, 9:44

Предполагам, че ще е яката работа... звучи обещаващо имайки предвид последните върхови версии на стария... чакам с нетърпение да видя какво ще предложат този път :twisted:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 25 Окт 2012, 21:58

алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 25 Окт 2012, 23:45

а който го мързи да чете едно видео :)
С няколко думи - заради карбоновия монок , каросерията не е усилвана допълнително , което е запазило динамичните характеристики и пъргавината на купето . Звукът на двигателя е по-остър и наелектризиращ .
http://www.youtube.com/watch?v=

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 26 Окт 2012, 2:23

alx написа:на кой му се чете...

http://wot.motortrend.com/next-gen-lt1- ... z2AEWOMcgT


мда, това вече е нещо...

Those problems have been overcome now, and the system has been optimized to allow a wide operating range in the 3.1-liter V-4 mode. As it turns out, fuel economy is BETTER with a 6.2-liter engine, because smaller displacements reduce the amount of time the engine can operate in 4-cylinder mode, so bigger displacement saves more fuel


доста интересно. в крайна сметка, не знам до къде ще довече това супер усложняване, което почнаха да правят почти всички.
за мен щом нещо е прекалено сложно, значи има по-добър начин да се направи. за това ми харесват бмв, обаче и те тръгнаха по
наклонената плоскост.

Pulling no punches, Chevy takes aim at BMW. The Bavarians’ 4.4-liter twin-turbo V-8 produces 400 horsepower and 450 lb-ft of torque while weighing 503 pounds and standing 29.6 inches high. The new LT1, by contrast, puts down its estimated 450 horsepower and 450 lb-ft of torque while weighing only 465 pounds and standing just 25.3 inches tall. Advantage Corvette, lighter nose more power to the rear. The extremely compact size, says Lee, allows a low hood line and better visibility.


...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2012, 10:26

Защо сравняват двигател на Корвет със такъв от 550и ? 4,4 на М5 тъжи също толкова и американците казват че е 600кс :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 26 Окт 2012, 10:40

Такаа - под 4 секунди до 100 за новия базов корвет с този мотор.
почти 550нм от 2000 оборота от атмосферен мотор. :lalala:
6.2 450кс и 610 нм като за корвета се говори ,че ще е към 480.
Според Гм мотора е по отзивчив от старите поколения а също и от новите турбо и атмосферни мотори.
Изключва се на 4 цилиндъра.
тегло -211 кг с цялата периферия, кабели, компютър, колектори и технологията сух картер.
Мотора е висок само 65 см от най-ниската до най високатта точка.

Но това едва ли достатъчно за хората за които "вади много малко коне от кубиците си" та ето ви следното:
Всеки час тест в условията на ГМ се равнява на 40 обиколки на ринга. Общото тестово време се равнява на изминатото разтояние от 6 пъти от земята до луната. Двигателят е подложен на термални стресове от и -20 до + 115 докато работи с максимални обороти.
Излиза с гаранция 100 000 мили която не се нарушава от каране по писти.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2012, 12:35

BMW_RIDER написа:Такаа - под 4 секунди до 100 за новия базов корвет с този мотор.
почти 550нм от 2000 оборота от атмосферен мотор. :lalala:
6.2 450кс и 610 нм като за корвета се говори ,че ще е към 480.
Според Гм мотора е по отзивчив от старите поколения а също и от новите турбо и атмосферни мотори.
Изключва се на 4 цилиндъра.
тегло -211 кг с цялата периферия, кабели, компютър, колектори и технологията сух картер.
Мотора е висок само 65 см от най-ниската до най високатта точка.

Но това едва ли достатъчно за хората за които "вади много малко коне от кубиците си" та ето ви следното:
Всеки час тест в условията на ГМ се равнява на 40 обиколки на ринга. Общото тестово време се равнява на изминатото разтояние от 6 пъти от земята до луната. Двигателят е подложен на термални стресове от и -20 до + 115 докато работи с максимални обороти.

В английския източник се заговори за сравнение между мотора на корвета и този от 550и (който вече трябва да е 450кс) и как единия бил по-лек и по-мощен . Аз само споменах , че е по-удачно да се сравни двигателя от М5/М6 ...
Относно изключването на цилиндрите - БМВ отказват тази технология , като казват че валвтроник-а я обезсмисля , каквото и да значи това .

Иначе ти балгодаря за инфото - български форум сме и е нормално да се пишат нещата на български , не просто един и линк и "който не го мързи да чете и да се опитва да си превежда" .
Излиза с гаранция 100 000 мили която не се нарушава от каране по писти.

:shock: Май една криза трябва да удари малко и европейските производители , да преосмислят малко ценообразуването и гранциите си :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2012, 12:44

Такаа - под 4 секунди до 100 за новия базов корвет с този мотор.
почти 550нм от 2000 оборота от атмосферен мотор.
6.2 450кс и 610 нм като за корвета се говори ,че ще е към 480.
Според Гм мотора е по отзивчив от старите поколения а също и от новите турбо и атмосферни мотори.
Изключва се на 4 цилиндъра.
тегло -211 кг с цялата периферия, кабели, компютър, колектори и технологията сух картер.
Мотора е висок само 65 см от най-ниската до най високатта точка.

СЛК 55 АМГ - 5,5 атмосферен мотор , изключват му се половината цилиндри .
540 НМ (вероятно 95% налични на 2000об) , 422кс , тегло 187кг . Среден разход по НДЕЦ 8,5/100 .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от МИТАКА1654 » 26 Окт 2012, 13:15

acho.rs написа:
Такаа - под 4 секунди до 100 за новия базов корвет с този мотор.
почти 550нм от 2000 оборота от атмосферен мотор.
6.2 450кс и 610 нм като за корвета се говори ,че ще е към 480.
Според Гм мотора е по отзивчив от старите поколения а също и от новите турбо и атмосферни мотори.
Изключва се на 4 цилиндъра.
тегло -211 кг с цялата периферия, кабели, компютър, колектори и технологията сух картер.
Мотора е висок само 65 см от най-ниската до най високатта точка.

СЛК 55 АМГ - 5,5 атмосферен мотор , изключват му се половината цилиндри .
510 НМ (вероятно 95% налични на 2000об) , 422кс , тегло 187кг . Среден разход по НДЕЦ 8,5/100 .

Абе на модела от 2008-ма със 7г-троник кутията,му дават 4.9 до 100 и 540нм на 4000об,като разхода е 8.8/100,но е МИНИМАЛНИЯТ!!!Та не знам откъде черпиш инфо за тоя СЛК?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2012, 13:17

Ами ако искаш провери си гугъла и за модела от 1998ма и после пак се чуди от къде черпя инфо :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от МИТАКА1654 » 26 Окт 2012, 13:18

Мисълта ми е,че едва ли ще е нещо коренно различно от евентуално по-новия модел(ако него имаш в предвид)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2012, 13:19

МИТАКА1654 написа:Мисълта ми е,че едва ли ще е нещо коренно различно от евентуално по-новия модел(ако него имаш в предвид)

:kuku: Не схващам
Последна промяна acho.rs на 26 Окт 2012, 13:19, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от МИТАКА1654 » 26 Окт 2012, 13:19

Ето къде гледам аз:http://autocatalog.org/mod/id:2642

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от МИТАКА1654 » 26 Окт 2012, 13:20

Едва ли на новия модел ще свалят разхода с 50% и макс нм ще паднат от 4000 на 2000об

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2012, 13:22

:banghead: :banghead: :banghead:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook