ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Колеги имам 2 проблема
Така 1-вия проблем е ,че стъклото ми се поти дори и да съм спрял парното едно мазно такова мисля ,че е фреон останал , но защо влиза при положение че е спрено всичко
2-ря проблем е както си мърка колата при запален двигател без подаване на газ която и екстра да използвам ,която консумира ток оборотите започват да играят докато не я спра
даже и реотаните за задното стъкло ...

2-ря проблем е както си мърка колата при запален двигател без подаване на газ която и екстра да използвам ,която консумира ток оборотите започват да играят докато не я спра

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Колеги имам 2 проблема
Angelov91 написа:Така 1-вия проблем е ,че стъклото ми се поти дори и да съм спрял парното едно мазно такова мисля ,че е фреон останал , но защо влиза при положение че е спрено всичко![]()
Филтър на купето сменял ли си скоро ?


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Колеги имам 2 проблема
Angelov91 написа:Така 1-вия проблем е ,че стъклото ми се поти дори и да съм спрял парното едно мазно такова мисля ,че е фреон останал , но защо влиза при положение че е спрено всичко![]()
2-ря проблем е както си мърка колата при запален двигател без подаване на газ която и екстра да използвам ,която консумира ток оборотите започват да играят докато не я спрадаже и реотаните за задното стъкло ...
Не е фреон, антифриз е. Предстои ти сваляне на таблото, и ще е добре да не е зимата, в големия сняг...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Колеги имам 2 проблема
~Мишо~ написа:Angelov91 написа:Така 1-вия проблем е ,че стъклото ми се поти дори и да съм спрял парното едно мазно такова мисля ,че е фреон останал , но защо влиза при положение че е спрено всичко![]()
2-ря проблем е както си мърка колата при запален двигател без подаване на газ която и екстра да използвам ,която консумира ток оборотите започват да играят докато не я спрадаже и реотаните за задното стъкло ...
Не е фреон, антифриз е. Предстои ти сваляне на таблото, и ще е добре да не е зимата, в големия сняг...

+1 за спукан радиатор на парното


- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги 2 въпроса :
1.Как се сваля задната кора на е36 седан.тази под задното стъкло ?!
2.Ако сложа 17ки. джанти с оригиналното окачване,ще имам ли проблем?!Смисъл ще закача ли в калниците и т.н. ?

1.Как се сваля задната кора на е36 седан.тази под задното стъкло ?!
2.Ако сложа 17ки. джанти с оригиналното окачване,ще имам ли проблем?!Смисъл ще закача ли в калниците и т.н. ?

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ако сложиш джанти с подходящия офсет за колата и с подходящ размер гуми нищо няма да ти опира.Офсета за Е36 е от 35 нагоре, а 225/45/17 е оптимален размер на гумата.Широчина а джантата не-повече от 8,5 и няма да имаш проблеми.Ще ти опира с джанти за Е34 или за Е39.
only rear wheel drive
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Гледам вече няколко теми за коли на части (328i) , но гледам с кутии от е39 530, е46 330i... та искам да питам какви кутии са bolt-on на е36 м52 328 от други модификации? Бях гледал и че от 325tds можело, че била по-здрава? Веднъж вече се прецаках с една пердектна уж от 2.8 и сега се чудя какво да правя.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Може ли някой да ми каже къде в ВАРНА мога да наперя свестен майстор които да разбира от тези БМВ-та
Сутрин като е студена трудно върви и никой не може да ми каже от какво е ...
Сутрин като е студена трудно върви и никой не може да ми каже от какво е ...
- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
на е36 компакт м43 само 1 ли е клапана за топло/студено ?
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
katra_fm написа:на е36 компакт м43 само 1 ли е клапана за топло/студено ?
По дифоут копотите са с един клапан на парното

- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
plradev написа:katra_fm написа:на е36 компакт м43 само 1 ли е клапана за топло/студено ?
По дифоут копотите са с един клапан на парното

- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, слагам си лек маховик от М20Б20 на Е36 М44-мотор, стартера пак ли трябва да е от М20 или може и от М40, М42 Е30


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
до колкото знам стартера трябва да е от м20 или поне бендикса трябва да смениш с такъв от м20
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
sas_88 написа:На всмукателния колектор на М52Б25 зад дросела има 3 щуцера за вакуум,единия е за горивния регулатор,другия е по голям към отдушника на резервоара,и остава още един малък-къде му е мястото?

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
И от мен два въпроса m43b18 автоматик:
1.Когато използвам ел.стъклата ми пропадат оборотите до към 650-700 и след това се вдигат до 900,това става за около секунда.
Когато поддържам една скорост не се усеща,но при ускорение дори и във високи обороти пак спира за секунда да ги покачва.
Не е голям проблем ама дразни,на диагностика не ми е излизал проблем с тоците,някви идеи от къде идва проблема?
2.Забелязах че като я наритам дори и на спортен режим от 1ва на 2ра включва на 5500, после си ги цеди до последно.
Други проблеми с автомата нямам,дали маслото е за смяна или е възможно другаде да е причината?
1.Когато използвам ел.стъклата ми пропадат оборотите до към 650-700 и след това се вдигат до 900,това става за около секунда.
Когато поддържам една скорост не се усеща,но при ускорение дори и във високи обороти пак спира за секунда да ги покачва.
Не е голям проблем ама дразни,на диагностика не ми е излизал проблем с тоците,някви идеи от къде идва проблема?
2.Забелязах че като я наритам дори и на спортен режим от 1ва на 2ра включва на 5500, после си ги цеди до последно.
Други проблеми с автомата нямам,дали маслото е за смяна или е възможно другаде да е причината?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани