Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
по вин проверих,но не мога да разбера
имам в подлакътника поставка за телефон не знам точно какъв е телефона го няма и място за сим карта
П.С. ако сложа само сим карта без телефон какво ще стане и могат ли операторите да ми дадат още една карта със същия номер
имам в подлакътника поставка за телефон не знам точно какъв е телефона го няма и място за сим карта
П.С. ако сложа само сим карта без телефон какво ще стане и могат ли операторите да ми дадат още една карта със същия номер
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
При мен блутуут-а работи добре със всякакви апарати. По ВИН излиза тази екстра при мен. Провери при теб дали е така или е някаква друга. Някои са пригодени само да работят със фабричните телефони.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
- vrajdeber
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530xd
- Мечтае да кара: F11 535d XDrive
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Някой знае ли разликата между S633A (HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH) и S644A?

- nikolayp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320xD LCI
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
мобилния оператор предлага услугата втора (та дори и трета) карта със същия номер. имам спомени, че на мтел беше 5лв на месец втората...
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Правиш карта дубликат при мобилния си оператор, която ще ти струва 3-5лв на месец. Слагаш я в една пластина на централната конзола на телефона (номер 5 тук http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=84&fg=10). Когато някой ти звънне, зъни личния твелефон и колата - ти си избираш от кое устройство да отговориш. Желателно е да си запазиш всички контакти на сим-а, за да виждаш кой ти звъни на дисплея в колата.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте отново колеги,
първо да благодаря на форума за насоките и полезната информация
пиша тук тъй като съм новобранец,а и ще е полезно за всички като мен имащи въпроси след покупката на БМВ Е60- 61
1.Взимате колата и направо в сервиза(в моя случай в Бургас нищо че съм от Ямбол)
2.Сваляте смукателния колектор
3.премахвате гадните пеперуди(задължително - моите бяха от по-големите и по сигурни,но долу гадините)
4.изчиствате си колектора егр клапана и дросела (излизат заедно с колектора)
5.сваляте ремъци,ролки,водна помпа,радиатори,термостати 2 броя - слагате нови
6.преглеждате всичко(динамо, демферна шайба,турбо за луфтове и турбо пътища за пропуски,подгряващи свещи с мултицета,изпускателен колектор - много важен,вижте и всички вакумчета
Така за пеперудите има доста писано,но с две думи сваляте ги и разпробивате въшливите болченца,които държат клапата за оста,клапата падаа и изваждате оста,навивате една резба на нейно място и подходящо болче потопено в лепило това е процедурата.ще се опитам да кача някоя снимка,но незнам как става,нали съм новобранец и аз
на динамото всичко смених четки ,лагери и ми монтираха някаква фрайлайн шайба или нещо такова му казва майстора,което така и не разбрах точно но не позволява на демфера да се деформира и къса при гасенето на мотора
след турбото имаше пропуск в едно гумено уплътнение гледайте добре за такива
изпускателен колектор много кофти място - гледа се с огледалце добре за пукнатини в моя случай 15-20бр. стоманен колектор.Търсите си чугунен такъв от някъде.Майстора намери от X5,от там на фреза да го изравнят нови гарнитури 3 двойни са и една отгоре за турбото и монтаж.
така и така сте източили антифриза проверете на каква температура е или направо го сменете.
ако нещо съм пропуснал колегите с повече опит могат да допълнят моя пост и ще стане полезно четиво
П.С. знам че всичко го има писано,но е пръснато из форума.Ако мога да помогна на някой или да го упътя къде могат да му направят тези операции да пише на лични с радост ще помогна с каквото мога.
не разбрах как да прикача снимка към поста,първо на сървър ли трябва да кача снимките?
първо да благодаря на форума за насоките и полезната информация
пиша тук тъй като съм новобранец,а и ще е полезно за всички като мен имащи въпроси след покупката на БМВ Е60- 61
1.Взимате колата и направо в сервиза(в моя случай в Бургас нищо че съм от Ямбол)
2.Сваляте смукателния колектор
3.премахвате гадните пеперуди(задължително - моите бяха от по-големите и по сигурни,но долу гадините)
4.изчиствате си колектора егр клапана и дросела (излизат заедно с колектора)
5.сваляте ремъци,ролки,водна помпа,радиатори,термостати 2 броя - слагате нови
6.преглеждате всичко(динамо, демферна шайба,турбо за луфтове и турбо пътища за пропуски,подгряващи свещи с мултицета,изпускателен колектор - много важен,вижте и всички вакумчета
Така за пеперудите има доста писано,но с две думи сваляте ги и разпробивате въшливите болченца,които държат клапата за оста,клапата падаа и изваждате оста,навивате една резба на нейно място и подходящо болче потопено в лепило това е процедурата.ще се опитам да кача някоя снимка,но незнам как става,нали съм новобранец и аз

на динамото всичко смених четки ,лагери и ми монтираха някаква фрайлайн шайба или нещо такова му казва майстора,което така и не разбрах точно но не позволява на демфера да се деформира и къса при гасенето на мотора
след турбото имаше пропуск в едно гумено уплътнение гледайте добре за такива
изпускателен колектор много кофти място - гледа се с огледалце добре за пукнатини в моя случай 15-20бр. стоманен колектор.Търсите си чугунен такъв от някъде.Майстора намери от X5,от там на фреза да го изравнят нови гарнитури 3 двойни са и една отгоре за турбото и монтаж.

така и така сте източили антифриза проверете на каква температура е или направо го сменете.
ако нещо съм пропуснал колегите с повече опит могат да допълнят моя пост и ще стане полезно четиво
П.С. знам че всичко го има писано,но е пръснато из форума.Ако мога да помогна на някой или да го упътя къде могат да му направят тези операции да пише на лични с радост ще помогна с каквото мога.
не разбрах как да прикача снимка към поста,първо на сървър ли трябва да кача снимките?

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Значи колеги имам това това S638A Car telephone Professional имам ли блутут ?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
miroleskov написа:Значи колеги имам това това S638A Car telephone Professional имам ли блутут ?
В твоя случай мисля, че блутуут-а е само за комуникация със стандартната Профешънъл слушалка.
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте колеги,
Имам въпроси отново надявам се на отговори
1. Днес ми угасна веждата на левия фар естествено премерих идвали ток на буксата идва.После се уговорих с майстор отивам светна.Въпреки всичко го накарах да свалим фара но не видях да има достъп до диодите.обаче когато изкарахме фара забелязохме,че нещо от долу под него не е включено започнахме да търсим букса няма такава!свалихме и другия фар и се оказа че от долу има някакъв модул и според майстор е за управление на динамик ксенона,но на левия фар го няма модула и така мога ли да закупя
Само таЗи част или трябва цял фар? Мога ли да си оправя диодите на веждата?
2. Всяка сутрин ми изписва една грешка Haight rate battery discharge и след това през деня никакъв проблем цял ден само при първото палене сутрин я изписва!акомулатора е нов moll 95 ah.някъде из темите четох да как да премеря консумацията след заспиване е 0.21 А .Това много ли е и колко трябва да бъде?Също четох,че трябвало да кажа на колата,че имало нов акомулатор това истина ли е?
3. Днес я натоварих с 200-300 кг. И ми излезе грешка за въздушното окачване.Спрях изГасих запалих изчезна и след 15 минути пак светна.Разтоварих и това беше не е съветвала повече.За компресор ли да се подготвям?
4.Гледах в някакъв сайт кабел с диск Софтуер за бмв имаше и за 80 лв и за 120,не разбрах обаче какъв ми трябва на мен.Дайте съвет какво да купя,че тук в Ямбол майсторите са гола вода с компютрите.
5.На диагностиката днес ми излезе грешка Дде електроникс във всички подгряващи свещи без 5 това реле ли ще е?и още някаква грешка за климатика нещо от рода на "висока водна помпа" какво пък е това?
Благодаря ня всички
Имам въпроси отново надявам се на отговори
1. Днес ми угасна веждата на левия фар естествено премерих идвали ток на буксата идва.После се уговорих с майстор отивам светна.Въпреки всичко го накарах да свалим фара но не видях да има достъп до диодите.обаче когато изкарахме фара забелязохме,че нещо от долу под него не е включено започнахме да търсим букса няма такава!свалихме и другия фар и се оказа че от долу има някакъв модул и според майстор е за управление на динамик ксенона,но на левия фар го няма модула и така мога ли да закупя
Само таЗи част или трябва цял фар? Мога ли да си оправя диодите на веждата?
2. Всяка сутрин ми изписва една грешка Haight rate battery discharge и след това през деня никакъв проблем цял ден само при първото палене сутрин я изписва!акомулатора е нов moll 95 ah.някъде из темите четох да как да премеря консумацията след заспиване е 0.21 А .Това много ли е и колко трябва да бъде?Също четох,че трябвало да кажа на колата,че имало нов акомулатор това истина ли е?
3. Днес я натоварих с 200-300 кг. И ми излезе грешка за въздушното окачване.Спрях изГасих запалих изчезна и след 15 минути пак светна.Разтоварих и това беше не е съветвала повече.За компресор ли да се подготвям?
4.Гледах в някакъв сайт кабел с диск Софтуер за бмв имаше и за 80 лв и за 120,не разбрах обаче какъв ми трябва на мен.Дайте съвет какво да купя,че тук в Ямбол майсторите са гола вода с компютрите.
5.На диагностиката днес ми излезе грешка Дде електроникс във всички подгряващи свещи без 5 това реле ли ще е?и още някаква грешка за климатика нещо от рода на "висока водна помпа" какво пък е това?
Благодаря ня всички
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Кога е произведена колата ти, колега? От това зависи кой кабел ти трябва. Ако е преди фейслифта мога да помогна с по-добра цена за кабела (същия купуван точно от там където си видял и ти).
Модула за контрол на фара се намира и самостоятелно, употребяван. Батерията се регистрира като се сменя с нова за да се оптимизира зареждането и от колата, иначе се скапва по-бързо. 5 от 6 свещи си е по-скоро свещи, но може да е и проблем с релето или кабелите до свещите. Тия свещи си се скапват за по 2-3 години...
Модула за контрол на фара се намира и самостоятелно, употребяван. Батерията се регистрира като се сменя с нова за да се оптимизира зареждането и от колата, иначе се скапва по-бързо. 5 от 6 свещи си е по-скоро свещи, но може да е и проблем с релето или кабелите до свещите. Тия свещи си се скапват за по 2-3 години...
Only dead fish follow the stream...
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
miroleskov написа:2. Всяка сутрин ми изписва една грешка Haight rate battery discharge и след това през деня никакъв проблем цял ден само при първото палене сутрин я изписва!акомулатора е нов moll 95 ah.някъде из темите четох да как да премеря консумацията след заспиване е 0.21 А .Това много ли е и колко трябва да бъде?Също четох,че трябвало да кажа на колата,че имало нов акомулатор това истина ли е?
Писал съм по въпроса за тази грешка намери темата там е всичко.
Tool - Fear Inoculum
- kostadinovj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 29.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е 60 520 D - 2006
- Мечтае да кара: 5 GT
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Emooo написа:miroleskov написа:2. Всяка сутрин ми изписва една грешка Haight rate battery discharge и след това през деня никакъв проблем цял ден само при първото палене сутрин я изписва!акомулатора е нов moll 95 ah.някъде из темите четох да как да премеря консумацията след заспиване е 0.21 А .Това много ли е и колко трябва да бъде?Също четох,че трябвало да кажа на колата,че имало нов акомулатор това истина ли е?
Писал съм по въпроса за тази грешка намери темата там е всичко.
Мноо се тваря , така като пишете. Понякога човек има зор и трябва да прерови огромно количество инфо ,за да намери нещо. Особенно когато е нов. Аз съм търсил някой неща по ключова дума и не ме питай как съм го намирал. Вместо като пич да му дадеш линк , ако си го писал ти и знаеш къде е, го правиш по трудния начин! Аз мисля, че тук сме за да си помагаме, а не да четем като учени и да ставаме инжинери на БМВ! Не се чувствай обиден, но вече няколко пъти срещам този коментар и от други "стари кучета" и много ме изнервя. Тук може да има и монтьори от сервизи и най - обикновени drivers, и смятам , че ако нещо е по темата , може с няколко думи да се насочи човека, а не да му кажеш: Писал съм , търси!
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Има и една друга гледна точка: Замисли се за баланса във вложените усилия и време. Емо в случая с акумулаторите, когато е бил "нужаещ се от информация" сигурно е вложил 10 часа четене за да събере информацията из нета и още един за да я напише тук.
А после новият юзър, т.нар. "нуждаещ се от информация" номер 2, се опъва за 20 минути (колкото реално трае преглеждането на постовете на Емо в темите за акумулатори, ако се търси интелигентно) от времето си, и изисква от първия да му я изрови и поднесе. Неестествено и нелогично е.
Разбира се съм съгласен че понякога има забити фрази някъде в някоя тема, които не могат лесно да се намерят. Тогава наистина се налага този който е писал да пусне линк.
А после новият юзър, т.нар. "нуждаещ се от информация" номер 2, се опъва за 20 минути (колкото реално трае преглеждането на постовете на Емо в темите за акумулатори, ако се търси интелигентно) от времето си, и изисква от първия да му я изрови и поднесе. Неестествено и нелогично е.
Разбира се съм съгласен че понякога има забити фрази някъде в някоя тема, които не могат лесно да се намерят. Тогава наистина се налага този който е писал да пусне линк.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- kostadinovj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 29.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е 60 520 D - 2006
- Мечтае да кара: 5 GT
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
da6ip написа:Има и една друга гледна точка: Замисли се за баланса във вложените усилия и време. Емо в случая с акумулаторите, когато е бил "нужаещ се от информация" сигурно е вложил 10 часа четене за да събере информацията из нета и още един за да я напише тук.
А после новият юзър, т.нар. "нуждаещ се от информация" номер 2, се опъва за 20 минути (колкото реално трае преглеждането на постовете на Емо в темите за акумулатори, ако се търси интелигентно) от времето си, и изисква от първия да му я изрови и поднесе. Неестествено и нелогично е.
Разбира се съм съгласен че понякога има забити фрази някъде в някоя тема, които не могат лесно да се намерят. Тогава наистина се налага този който е писал да пусне линк.
До някъде съм съгласен с теб, защото и аз чета преди да питам. Но примерно ние не си знаем професията. Аз съм специалист в едно , ти в друго, Емоо в трето.Може някой да даде точна насока и според мен, новака това е питал. Новите юзъри , според мен даже не знаят, че може да търсиш по поста на потребител. Иначе колегите повечето дават компетентни мнения и са много отзивчиви. Хубав ден желая на всички!
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
kostadinovj, аз съм на работа. Набързо се опитах да насоча човека. Нямам време да търся темата заради него, а там е цялата информация от която има нужда. Дори и да имах време не е добре да му обяснявам проблема в тази тема, защото е добре цялата дискусия за High level of battery discharge да бъде на едно място, защото в бъдеще тези, които наистина знаят как се ползва форум и търсят в него няма да им се налага да четат 100 теми с размита информация в тях, а всичко ще е на едно място. По този начин спестяваме от времето на хората, които си правят труда да търсят, а не на тези които ги мързи да го направят.
Tool - Fear Inoculum
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани