м52б28 не пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Mecho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
м52б28 не пали
проблема е следния давам на последен контакт нито чука стартер акумолатор има ток има но нищо не се случва?

- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: м52б28 не пали
някаква трансплантация ли е или си оригинал да не е EWS
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: м52б28 не пали
Колега, ако не я подкараш, ако искаш ми се обади да я закачим на диагностика.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: м52б28 не пали
Масата на мотора закачена ли е? 

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: м52б28 не пали
На бутане кво става? 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: м52б28 не пали
Същия проблем имах ,остави ме на 50 км от София така , и аз въртях ,бутах я и пак не иска да пали ,не пуска ток до стартер и бензинова попма и се оказа ЕВС,след което се сваля компа ,носих го при едно момче на Горубляне и срещу скромните 180 лв. колата пали и без него вече
Другият вариант е нов чип ,този който е в ключа + обучаването му и отиваш към 2-300 лв .


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: м52б28 не пали
Smoocki написа:Не гадайте .Стартера е![]()
+1
преди две седмици точно същият проблем. Оказа се изгоряла бубина

Сметката беше точно 100 лв - Бубина, стойката на четките с четките и труд.
Нещата са бош, става въпрос за стартер на м43 и ползвах известна отстъпка от материалите и труда.
kokoshkite написа:Същия проблем имах ... и се оказа ЕВС
Миналата година и тва ми беше до главата. Но при мен нещата се разминаха само с откачане на буксата за 10 минути. Един вид рестарт.
Приятел от форума дойде и ме светна на тая техника

ПП. Като цяло май нещата са така : Ако запали на дърпане/бутане - стартер, ако ли пък не - EWS



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Mecho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
Re: м52б28 не пали
Smoocki написа:Даже пробледам е и отремонтиран
Значи рецищлирах стартера не запали сменихме стартовия кабел и запали карах 3 дена и пак същия проблем не пали с бутане запали докато карах ми изчезна тока а да изгасне и всичко светна за няколко минути и после пак започна да губи ток та въпроса е-след смяната на-стартовия кабел се оправи и после пак та какво маже да е алтернатор ли реле ли ??

- Mecho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по улици без дупки
- Детайли за колата: E36 m50b20
E36 M52B28
E39 M52B28
Re: м52б28 не пали
kokoshkite написа:Същия проблем имах ,остави ме на 50 км от София така , и аз въртях ,бутах я и пак не иска да пали ,не пуска ток до стартер и бензинова попма и се оказа ЕВС,след което се сваля компа ,носих го при едно момче на Горубляне и срещу скромните 180 лв. колата пали и без него вечеДругият вариант е нов чип ,този който е в ключа + обучаването му и отиваш към 2-300 лв .
Бензиновата помпа работи не е от евс или от компа но страното е че тогава не стигаше ток до отпред-и като смениха стартония кабел се оправи и това е страното 3 дена каране и пак същия проблем

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: м52б28 не пали
Mecho написа:kokoshkite написа:Същия проблем имах ,остави ме на 50 км от София така , и аз въртях ,бутах я и пак не иска да пали ,не пуска ток до стартер и бензинова попма и се оказа ЕВС,след което се сваля компа ,носих го при едно момче на Горубляне и срещу скромните 180 лв. колата пали и без него вечеДругият вариант е нов чип ,този който е в ключа + обучаването му и отиваш към 2-300 лв .
Бензиновата помпа работи не е от евс или от компа но страното е че тогава не стигаше ток до отпред-и като смениха стартония кабел се оправи и това е страното 3 дена каране и пак същия проблем
Огледайте добре, слаба връзка, стопена маса ???
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: м52б28 не пали
Искаше да напишеш ,че на бутане пали .винаги ,на място не може да запали.
С читав акомулатор пак не пали
С читав акомулатор пак не пали

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: м52б28 не пали
EWS блокира подаването на управляващите импулси от ДМЕ на бобините,изключва захранването на инжекторите и блокира стартера.Не управлява бензиновата помпа, защото елеминирането му е много лесно.
От това, което пишеш почва да ми прилича на някаква голяма утечка на ток през стартера.Затова като пипате около него временно се оправят нещата.Трябва да се провери какъв ток тече през кабела за стартера- с достатъчно голямо сечение е да има голяма утечка без видими признаци.Другото нещо, което може да се пробва е да се види тока от кабела от стартера към алтернатора- може да има някой неизправен диод.Има два варианта да се хване- или с осцилоскоп се изследва зареждащият ток от алтернатора или просто временно откачи кабела от алтернатора, който идва от стартера и виж какво ще стане.
От това, което пишеш почва да ми прилича на някаква голяма утечка на ток през стартера.Затова като пипате около него временно се оправят нещата.Трябва да се провери какъв ток тече през кабела за стартера- с достатъчно голямо сечение е да има голяма утечка без видими признаци.Другото нещо, което може да се пробва е да се види тока от кабела от стартера към алтернатора- може да има някой неизправен диод.Има два варианта да се хване- или с осцилоскоп се изследва зареждащият ток от алтернатора или просто временно откачи кабела от алтернатора, който идва от стартера и виж какво ще стане.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: м52б28 не пали
zvetiko написа:EWS блокира подаването на управляващите импулси от ДМЕ на бобините,изключва захранването на инжекторите и блокира стартера.Не управлява бензиновата помпа, защото елеминирането му е много лесно.
От това, което пишеш почва да ми прилича на някаква голяма утечка на ток през стартера.Затова като пипате около него временно се оправят нещата.Трябва да се провери какъв ток тече през кабела за стартера- с достатъчно голямо сечение е да има голяма утечка без видими признаци.Другото нещо, което може да се пробва е да се види тока от кабела от стартера към алтернатора- може да има някой неизправен диод.Има два варианта да се хване- или с осцилоскоп се изследва зареждащият ток от алтернатора или просто временно откачи кабела от алтернатора, който идва от стартера и виж какво ще стане.
не е задължително да блокира стартера .Аз съм му го вързал да не ползва това блокиране .
Оказа се масата на двигателя .Тръгнала е да се закъсва

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани