Авариен режим след включване на темпомат

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 27.09.2012
Пол: Мъж

Авариен режим след включване на темпомат

Мнение от krasko87 » 24 Окт 2012, 6:36

Здравейте колеги!
Карам от няколко дни е39 523. Страхотна кола не мога да крия :)
Днес сутринта обаче като излязох на магистралата и стартирах темпомата мотора влезна в авариен режим. Загасих мотора и да извадих ключа , но не помогна. Някой има ли идея от каква може да е причината.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Авариен режим след включване на темпомат

Мнение от meha » 24 Окт 2012, 9:01

krasko87 написа:Някой има ли идея от каква може да е причината.


Не!
Има си компютърна диагностика за тази цел! И какво разбираш под "авариен режим" ?

Прочети хубаво правилата за пускане на тема :!:

Честито за придобивката
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Авариен режим след включване на темпомат

Мнение от VRPerformance » 24 Окт 2012, 20:03

Аз пак служайно си имам на идея...възможна причина е да ти се е прецакал актуатора на Темпомата и колата ти не е в сервизен режим,а просто клапата е останала затворена и мотора няма как поеме въздух и да тръгне :) Ако не се сещаш за кое говоря,до дросел клапата трябва да имаш едно жило което отива кам една ''джаджа''
Последна промяна VRPerformance на 24 Окт 2012, 20:47, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Авариен режим след включване на темпомат

Мнение от anzak » 24 Окт 2012, 20:31

VRPerformance написа:Аз пак служайно си имам на идея...възможна причина е да ти се е прецакал актуатора на ASC-то и колата ти не е в сервизен режим,а просто клапата е останала затворена и мотора няма как поеме въздух и да тръгне :) Ако не се сещаш за кое говоря,до дросел клапата трябва да имаш едно жило което отива кам една ''джаджа''

по скоро моторчето на темпомата ако е единичен ванос да е проблемно и да не движи коректно клапата или да е заседнало жилото
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Авариен режим след включване на темпомат

Мнение от VRPerformance » 24 Окт 2012, 20:46

Точно то,това имах предвид ама съм объркал че последния такъв случай светеше и АСЦ-то...не е голяма драма,въпроса е че като отвори капака веднага може да види дали има проблем там или не,ако няма да отиде на диагностика 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 27.09.2012
Пол: Мъж

Re: Авариен режим след включване на темпомат

Мнение от krasko87 » 24 Окт 2012, 20:56

Съжалявам за глупавият пост, как да ви обясня купих я преди два дни, и то си купих бмв не заради мотора, а заради комфорта. Нямах и си идея какви са правилата във форума сега вече ще съм по-внимателен. Признавам, че не ги прочетох,но разберете ме дадох толкова пари и да се счупи след два дни бях леко "кисел".

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Авариен режим след включване на темпомат

Мнение от VRPerformance » 24 Окт 2012, 22:42

е ти не си я купил чисто нова че да се киселиш :) втора употреба е и там никога нищо не се знае :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook