Въпрос относно ГИ BRC
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Въпрос относно ГИ BRC
Някой занимавал ли се с монтаж на ГИ върху М43, понеже имам 2-3 въпроса, Моля... 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос относно ГИ BRC
Да.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос относно ГИ BRC
1.Този маркуч е с много малък дебит, обикновено се прави при маркуча за отоплението.
2.По принцип е черният, но знае ли се каква е твоята сонда, ако искаш виж в една "газова" тема от тези дни как се открива.
3.При мен е рязано малко след голямата букса, в кутията с компютрите- така рязаното е максимално недостъпно за външни въздействия.
2.По принцип е черният, но знае ли се каква е твоята сонда, ако искаш виж в една "газова" тема от тези дни как се открива.
3.При мен е рязано малко след голямата букса, в кутията с компютрите- така рязаното е максимално недостъпно за външни въздействия.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Въпрос относно ГИ BRC
Водата с тройници от маркучи 13 и 14.
- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: Въпрос относно ГИ BRC
1: Успоредно на праното(13 и 14).
2: При мене беше черен(м42).
3: Всички връзки ги направих в нишата, където е ЕКУ-то(зад акумулатора)-става най-прибрано и прилежно.
2: При мене беше черен(м42).
3: Всички връзки ги направих в нишата, където е ЕКУ-то(зад акумулатора)-става най-прибрано и прилежно.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Въпрос относно ГИ BRC
Благодаря Ви много!
Въпросната уредба е свалена от Passat B5 - 125kc.
След монтажа, мога ли да се мъча да я паля или задължително първо трябва да се закачи на компютър?
Въпросната уредба е свалена от Passat B5 - 125kc.
След монтажа, мога ли да се мъча да я паля или задължително първо трябва да се закачи на компютър?
- Светлин
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
Re: Въпрос относно ГИ BRC
Желателно е преди да превключваш на газ (ако изобщо може) да минеш през сервиз който има софтуер за ГИ БРЦ да я настрои. RPM сигнал(обороти) ,сонда (колко волта 0-1 ,1-0 ,някой пасати и А4 са 0,8-1,6 ) ,смес по сонда ,смес по инв.време ,налягане ,кога и след колко време да превключва .Все нужни неща за да се настрой коректно . 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос относно ГИ BRC
1. Според схемата, която си дал водата се взима наистина на 13 и 14-ти маркуч, което трябва да е успоредно на парното и то преди клапите, които спират водата към радиаторчето в купето.
2. Ламбда сондата служи само за мониторинг на лаптопа, докато се правят настройките. Сигналът от нея няма отношение към работата на ГИ компютъра (той не го взима под внимание при пресмятане на времето за газ от бензиновите времена).
3. И до самите инжектори да срежеш кабелите не е проблем освен, ако няма да правиш колата амфибия - нормална изолация с PVC (изолирбанд) ще свърши чудесна работа за безпроблемна работа на колата след монтажа. Добре е обаче да се направят спойки, а не просто усукване на кабелите.
2. Ламбда сондата служи само за мониторинг на лаптопа, докато се правят настройките. Сигналът от нея няма отношение към работата на ГИ компютъра (той не го взима под внимание при пресмятане на времето за газ от бензиновите времена).
3. И до самите инжектори да срежеш кабелите не е проблем освен, ако няма да правиш колата амфибия - нормална изолация с PVC (изолирбанд) ще свърши чудесна работа за безпроблемна работа на колата след монтажа. Добре е обаче да се направят спойки, а не просто усукване на кабелите.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Въпрос относно ГИ BRC
Разбира се , че всички връзки, ще са със спойки 

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани