глава от 325 на 324тд става ли?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: c. София
Пол: Мъж
Кара: E30 318i 89

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от venom888 » 11 Окт 2012, 21:26

При -20 градуса на газ моята запали без проблем . А в същото време дизел и метан не запалиха изобщо :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.09.2012
Пол: Мъж

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от КОЧО ЧЕСТИМЕНСКИ » 11 Окт 2012, 21:47

При -20 аз паля на водка и ми дреме гъза ти на какво си запалил. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от doko » 16 Окт 2012, 22:05

КОЧО ЧЕСТИМЕНСКИ написа:Няма как на дизелов блок да сложиш бензинова глава поради много причини, които са несъвместими, като например - сгъстяване (бутала), глава (ход на клапани), по ангренажен механизъм всичко е различно, зацепване на разпределителен вал, запалване и управление на мотора (датчици), маслени и водни канали не съвпадат, турбото няма как да се управлява като махнеш вакуум помпата и много други. Нищо няма да излезе.
Джиткай си ТД-то, ако е читаво разходът му извънградско ще е около 6.5л. и не ти трябва метан и други смрадове. Парите, дет уж си ги приготвил за тоя неземен мунинг, по-добре ги дай за обслужване на мотор и да постегнеш купето, всичко друго е с пръдня - боя.

Пич че става от дизелов мотор бензинов става друг е въпроса колко работи се сменят за да стане

Аз имам такъв мотор които работи за хората дето не вярват вземат каса бира и паржоли и идват да се уверят на място :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 24.03.2009
Местоположение: София
Кара: и самолети

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от Berserker » 18 Окт 2012, 12:01

Доко,
Благодаря за добрата новина, сърчицето ми се отпусна като разбрах че има такова нещо направено.
Мощността увеличава ли се, повече ли върви така, компресията пипана ли е, турбината издържа ли?
Къде се намираш, може да дойда с каса бира и пържоли та да ми обясниш как стоят нещата и дали си заслужава да се прави?
Благодаря.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от M10 » 18 Окт 2012, 15:25

И в 50 теми да питаш, пак няма да станат тия измишльотини. Виж колко ти е степента на сгъстяване на дизела (май отива 20:1 :mhihi:) и си задай въпроса абе с тая степен може ли да се сложат свещи и да правя запалването с тях :dummy: Виж ако сложиш бензинова глава, пък тя вземе че пасне на блока, евентуално СС стане по-нормална, присадиш запалването от М20, може и да проработи :winky: което е напълно безсмислено при положение че че за 300-400лв може да наринеш м20б20 с всичкото си и газова уредба от някоя морга...


Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: с. Искрец
Пол: Мъж
Кара: Фиат 126p
Мечтае да кара: M пауар

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от zlatk0_baretata » 18 Окт 2012, 20:15

M10 написа:И в 50 теми да питаш, пак няма да станат тия измишльотини. Виж колко ти е степента на сгъстяване на дизела (май отива 20:1 :mhihi:) и си задай въпроса абе с тая степен може ли да се сложат свещи и да правя запалването с тях :dummy: Виж ако сложиш бензинова глава, пък тя вземе че пасне на блока, евентуално СС стане по-нормална, присадиш запалването от М20, може и да проработи :winky: което е напълно безсмислено при положение че че за 300-400лв може да наринеш м20б20 с всичкото си и газова уредба от някоя морга...

Колега, недей така...
Вече има отговор, че става работата на дизелов блок да се монтира бензинова глава, колегата Доко го е правил и на мен би ми било изключително интересно (предполагам и на всички останали) ако сподели информация как точно става това комбо. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от doko » 18 Окт 2012, 22:47

Работата по направата на такъв франкенщаин хич не е лесна- не е като да вземеш части от това и онова и да го нахвърляш със лопатата и готово :banghead:
Първо се затапва със тапа от чугун с резба голямия отвор в задния краи на блока и после налагаш бенз.гарнитура и правишпо малък отвор във тапата която се навива във блока .
Ползвах бутала от м20б23 барабар със биелите като буталата в полата се изпилват толкова колкото да не удрят във дюзите дето охлаждат челата на буталата.
Болтовете на главата бензинова- разбира се те са 11мм или си порачвате точния размер или разпробивате главата като мен на 12мм и пренарезвате резбите на блока +оринг
Блок съм го отфрезовал по спомен казвам около 4.5мм като степента на сгъстяване ми е 7.5>1 все пак правиме турбо мотор макар че съм се престарал малко (турбината ми е к27)
Ако не се отфрезова блока наи малко със 4.5мм няма да можете да ползвате м20-ков ангренаж барабар всичко капаци колела валчето на масл. помпа водна помпа обтегача
И си бодвате електроника каквато вие си искате и палите
И незабравяите валчето на маслената помпа че една торба лагери незнам дали ще ви оправи докато разберете защо :ranting:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: с. Искрец
Пол: Мъж
Кара: Фиат 126p
Мечтае да кара: M пауар

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от zlatk0_baretata » 18 Окт 2012, 22:56

Е, колега Доко, то какво излиза, че като фрезоваш блока с 4.5 мм. и всичките други магарии, то май по-лесно да си ползваш бензинов мотор за тия газови извращения?

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от K_Ilkov » 19 Окт 2012, 10:06

баретката се върна :mhihi:
е са ше се оправят нещата :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от doko » 19 Окт 2012, 22:03

zlatk0_baretata написа:Е, колега Доко, то какво излиза, че като фрезоваш блока с 4.5 мм. и всичките други магарии, то май по-лесно да си ползваш бензинов мотор за тия газови извращения?

Като хардуер ми се струва по удачен от бензиновия
Кажи ми кое е нещото при този сетъп дето един турбо мотор няма -освен ковани бутала но и това може да се уреди като ползваш бутала от уно турбо стават точно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: с. Искрец
Пол: Мъж
Кара: Фиат 126p
Мечтае да кара: M пауар

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от zlatk0_baretata » 19 Окт 2012, 22:20

Единственото удачно от хардуера е, че ползваш заводския изпускателен колектор.
Иначе сменяш цялата карантия, фрезоваш блока, правиш допълнителни доработки по блока и в крайна сметка какво излиза? Заради един изпускателен колектор влизаш във големия йекшън. Даже турбината не можеш да я управляваш със заводската електроника, най-малкото заради елиминацията на вакуум помпата.
Кое му е ценното на това "творение"? Даже блока вече не е същия.
А колегата питаше дали може да се съчетае дизелово дъно с бензинова глава. Ами и ти доказваш, че не може, ползваш само един зверски стругован и допълнително модифоциран блок, това ползваш от ТД-то + един изпускателен колектор (който се преправя без грижи за бензинов двигател иначе).
Ся за спорта, може да се съчетаят всякакви уродливи комбинации, но дали е целесъобразно, е съвсем друг въпрос.
Иначе поздрави за ентусиазЪма и експериментаторския уклон. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от Vasko_BP » 20 Окт 2012, 16:41

K_Ilkov написа:баретката се върна :mhihi:
е са ше се оправят нещата :mhihi:

Той постоянно си е тук, но под различни форми. :winky:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 24.03.2009
Местоположение: София
Кара: и самолети

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от Berserker » 21 Окт 2012, 21:37

Здравейте,
явно номера с бензинова глава е сложен и нецелесъобразен.
Какво ще кажете ако само вместо дюзите се сложат свещи на дизеловата глава и се сложи една по дебела гарнитура?
Така малко ще се намали степента на сгъстяване и ще се увеличи обема:)
За метана мисля че е добре сравнително голяма степен на сгъстяване.
Въпроса е доколко свещите ще издържат на наляганията?
Другият въпрос е дали тази дизелова глава ще държи на температурните натоварвания, чувал съм че тези глави имали такъв проблем, някой знае ли нещо за това?
Е може би проблема не е в главите на дизела а в главите на тези зад волана:0) имам впредвид, че може би ако се кара по интелигентно няма да се кривят и пукат глави...дизелови и др.
Изображение


Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: с. Искрец
Пол: Мъж
Кара: Фиат 126p
Мечтае да кара: M пауар

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от zlatk0_baretata » 23 Окт 2012, 23:01

Berserker написа:Какво ще кажете ако само вместо дюзите се сложат свещи на дизеловата глава и се сложи една по дебела гарнитура?
Така малко ще се намали степента на сгъстяване и ще се увеличи обема:)

Колега, знаете ли къде църкат дизеловите дюзи? За бренери чували ли сте?
Berserker написа:За метана мисля че е добре сравнително голяма степен на сгъстяване.

Въпросът тук е съвсем друг - какво ще управлява искрата (запалаването)?
Berserker написа:Другият въпрос е дали тази дизелова глава ще държи на температурните натоварвания, чувал съм че тези глави имали такъв проблем, някой знае ли нещо за това?

Да, имат проблем, ако монтирате казанчето за антифриза на по-ниска позиция от тялото на термостата и цялата система не може да се обезвъздуши. :mhihi: За справка - колегата Ицо БМВ и колегата от Младост 3, чист кореняк-софиянец от Варна - Деянчо П. Йенчев.
Berserker написа:Е може би проблема не е в главите на дизела а в главите на тези зад волана:0) имам впредвид, че може би ако се кара по интелигентно няма да се кривят и пукат глави...дизелови и др.

Е, тук Ви е най-голямото прозрение, но в малко грешна посока - не е да се кара интелигентно, а да се мисли по тоя начин, с което за сега не можете да се похвалите.
Беш лоши чувства. :yes:

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: глава от 325 на 324тд става ли?

Мнение от ТУРБО » 24 Окт 2012, 8:44

За,дебелата гарнитура въобще няма да го коментирам!
Запалването-Мегаскуирт
Главите,попринцип си имат проблем,но има пинизи да си ги защитаваш.Слагаш моторчр за рециркулация на водата от 5-ца за да има добът поток на водата.Хубаво е да се сложи реле време за да работи известно време след като загасиш колата!
Дизеловия колектор въобще не е офдерта ако целиш повече от 250коня!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook