глава от 325 на 324тд става ли?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- venom888
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: c. София
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318i 89
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
При -20 градуса на газ моята запали без проблем . А в същото време дизел и метан не запалиха изобщо 


- КОЧО ЧЕСТИМЕНСКИ
-
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 7.09.2012
- Пол: Мъж
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
При -20 аз паля на водка и ми дреме гъза ти на какво си запалил. 

- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
КОЧО ЧЕСТИМЕНСКИ написа:Няма как на дизелов блок да сложиш бензинова глава поради много причини, които са несъвместими, като например - сгъстяване (бутала), глава (ход на клапани), по ангренажен механизъм всичко е различно, зацепване на разпределителен вал, запалване и управление на мотора (датчици), маслени и водни канали не съвпадат, турбото няма как да се управлява като махнеш вакуум помпата и много други. Нищо няма да излезе.
Джиткай си ТД-то, ако е читаво разходът му извънградско ще е около 6.5л. и не ти трябва метан и други смрадове. Парите, дет уж си ги приготвил за тоя неземен мунинг, по-добре ги дай за обслужване на мотор и да постегнеш купето, всичко друго е с пръдня - боя.
Пич че става от дизелов мотор бензинов става друг е въпроса колко работи се сменят за да стане
Аз имам такъв мотор които работи за хората дето не вярват вземат каса бира и паржоли и идват да се уверят на място

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Berserker
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: и самолети
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Доко,
Благодаря за добрата новина, сърчицето ми се отпусна като разбрах че има такова нещо направено.
Мощността увеличава ли се, повече ли върви така, компресията пипана ли е, турбината издържа ли?
Къде се намираш, може да дойда с каса бира и пържоли та да ми обясниш как стоят нещата и дали си заслужава да се прави?
Благодаря.
Благодаря за добрата новина, сърчицето ми се отпусна като разбрах че има такова нещо направено.
Мощността увеличава ли се, повече ли върви така, компресията пипана ли е, турбината издържа ли?
Къде се намираш, може да дойда с каса бира и пържоли та да ми обясниш как стоят нещата и дали си заслужава да се прави?
Благодаря.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
И в 50 теми да питаш, пак няма да станат тия измишльотини. Виж колко ти е степента на сгъстяване на дизела (май отива 20:1
) и си задай въпроса абе с тая степен може ли да се сложат свещи и да правя запалването с тях
Виж ако сложиш бензинова глава, пък тя вземе че пасне на блока, евентуално СС стане по-нормална, присадиш запалването от М20, може и да проработи
което е напълно безсмислено при положение че че за 300-400лв може да наринеш м20б20 с всичкото си и газова уредба от някоя морга...



- zlatk0_baretata
-
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: с. Искрец
- Пол: Мъж
- Кара: Фиат 126p
- Мечтае да кара: M пауар
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
M10 написа:И в 50 теми да питаш, пак няма да станат тия измишльотини. Виж колко ти е степента на сгъстяване на дизела (май отива 20:1) и си задай въпроса абе с тая степен може ли да се сложат свещи и да правя запалването с тях
Виж ако сложиш бензинова глава, пък тя вземе че пасне на блока, евентуално СС стане по-нормална, присадиш запалването от М20, може и да проработи
което е напълно безсмислено при положение че че за 300-400лв може да наринеш м20б20 с всичкото си и газова уредба от някоя морга...
Колега, недей така...
Вече има отговор, че става работата на дизелов блок да се монтира бензинова глава, колегата Доко го е правил и на мен би ми било изключително интересно (предполагам и на всички останали) ако сподели информация как точно става това комбо.

- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Работата по направата на такъв франкенщаин хич не е лесна- не е като да вземеш части от това и онова и да го нахвърляш със лопатата и готово
Първо се затапва със тапа от чугун с резба голямия отвор в задния краи на блока и после налагаш бенз.гарнитура и правишпо малък отвор във тапата която се навива във блока .
Ползвах бутала от м20б23 барабар със биелите като буталата в полата се изпилват толкова колкото да не удрят във дюзите дето охлаждат челата на буталата.
Болтовете на главата бензинова- разбира се те са 11мм или си порачвате точния размер или разпробивате главата като мен на 12мм и пренарезвате резбите на блока +оринг
Блок съм го отфрезовал по спомен казвам около 4.5мм като степента на сгъстяване ми е 7.5>1 все пак правиме турбо мотор макар че съм се престарал малко (турбината ми е к27)
Ако не се отфрезова блока наи малко със 4.5мм няма да можете да ползвате м20-ков ангренаж барабар всичко капаци колела валчето на масл. помпа водна помпа обтегача
И си бодвате електроника каквато вие си искате и палите
И незабравяите валчето на маслената помпа че една торба лагери незнам дали ще ви оправи докато разберете защо

Първо се затапва със тапа от чугун с резба голямия отвор в задния краи на блока и после налагаш бенз.гарнитура и правишпо малък отвор във тапата която се навива във блока .
Ползвах бутала от м20б23 барабар със биелите като буталата в полата се изпилват толкова колкото да не удрят във дюзите дето охлаждат челата на буталата.
Болтовете на главата бензинова- разбира се те са 11мм или си порачвате точния размер или разпробивате главата като мен на 12мм и пренарезвате резбите на блока +оринг
Блок съм го отфрезовал по спомен казвам около 4.5мм като степента на сгъстяване ми е 7.5>1 все пак правиме турбо мотор макар че съм се престарал малко (турбината ми е к27)
Ако не се отфрезова блока наи малко със 4.5мм няма да можете да ползвате м20-ков ангренаж барабар всичко капаци колела валчето на масл. помпа водна помпа обтегача
И си бодвате електроника каквато вие си искате и палите
И незабравяите валчето на маслената помпа че една торба лагери незнам дали ще ви оправи докато разберете защо

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zlatk0_baretata
-
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: с. Искрец
- Пол: Мъж
- Кара: Фиат 126p
- Мечтае да кара: M пауар
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Е, колега Доко, то какво излиза, че като фрезоваш блока с 4.5 мм. и всичките други магарии, то май по-лесно да си ползваш бензинов мотор за тия газови извращения?
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
баретката се върна
е са ше се оправят нещата

е са ше се оправят нещата


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
zlatk0_baretata написа:Е, колега Доко, то какво излиза, че като фрезоваш блока с 4.5 мм. и всичките други магарии, то май по-лесно да си ползваш бензинов мотор за тия газови извращения?
Като хардуер ми се струва по удачен от бензиновия
Кажи ми кое е нещото при този сетъп дето един турбо мотор няма -освен ковани бутала но и това може да се уреди като ползваш бутала от уно турбо стават точно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zlatk0_baretata
-
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: с. Искрец
- Пол: Мъж
- Кара: Фиат 126p
- Мечтае да кара: M пауар
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Единственото удачно от хардуера е, че ползваш заводския изпускателен колектор.
Иначе сменяш цялата карантия, фрезоваш блока, правиш допълнителни доработки по блока и в крайна сметка какво излиза? Заради един изпускателен колектор влизаш във големия йекшън. Даже турбината не можеш да я управляваш със заводската електроника, най-малкото заради елиминацията на вакуум помпата.
Кое му е ценното на това "творение"? Даже блока вече не е същия.
А колегата питаше дали може да се съчетае дизелово дъно с бензинова глава. Ами и ти доказваш, че не може, ползваш само един зверски стругован и допълнително модифоциран блок, това ползваш от ТД-то + един изпускателен колектор (който се преправя без грижи за бензинов двигател иначе).
Ся за спорта, може да се съчетаят всякакви уродливи комбинации, но дали е целесъобразно, е съвсем друг въпрос.
Иначе поздрави за ентусиазЪма и експериментаторския уклон.
Иначе сменяш цялата карантия, фрезоваш блока, правиш допълнителни доработки по блока и в крайна сметка какво излиза? Заради един изпускателен колектор влизаш във големия йекшън. Даже турбината не можеш да я управляваш със заводската електроника, най-малкото заради елиминацията на вакуум помпата.
Кое му е ценното на това "творение"? Даже блока вече не е същия.
А колегата питаше дали може да се съчетае дизелово дъно с бензинова глава. Ами и ти доказваш, че не може, ползваш само един зверски стругован и допълнително модифоциран блок, това ползваш от ТД-то + един изпускателен колектор (който се преправя без грижи за бензинов двигател иначе).
Ся за спорта, може да се съчетаят всякакви уродливи комбинации, но дали е целесъобразно, е съвсем друг въпрос.
Иначе поздрави за ентусиазЪма и експериментаторския уклон.

- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
K_Ilkov написа:баретката се върна![]()
е са ше се оправят нещата
Той постоянно си е тук, но под различни форми.


- Berserker
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: и самолети
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Здравейте,
явно номера с бензинова глава е сложен и нецелесъобразен.
Какво ще кажете ако само вместо дюзите се сложат свещи на дизеловата глава и се сложи една по дебела гарнитура?
Така малко ще се намали степента на сгъстяване и ще се увеличи обема:)
За метана мисля че е добре сравнително голяма степен на сгъстяване.
Въпроса е доколко свещите ще издържат на наляганията?
Другият въпрос е дали тази дизелова глава ще държи на температурните натоварвания, чувал съм че тези глави имали такъв проблем, някой знае ли нещо за това?
Е може би проблема не е в главите на дизела а в главите на тези зад волана:0) имам впредвид, че може би ако се кара по интелигентно няма да се кривят и пукат глави...дизелови и др.
явно номера с бензинова глава е сложен и нецелесъобразен.
Какво ще кажете ако само вместо дюзите се сложат свещи на дизеловата глава и се сложи една по дебела гарнитура?
Така малко ще се намали степента на сгъстяване и ще се увеличи обема:)
За метана мисля че е добре сравнително голяма степен на сгъстяване.
Въпроса е доколко свещите ще издържат на наляганията?
Другият въпрос е дали тази дизелова глава ще държи на температурните натоварвания, чувал съм че тези глави имали такъв проблем, някой знае ли нещо за това?
Е може би проблема не е в главите на дизела а в главите на тези зад волана:0) имам впредвид, че може би ако се кара по интелигентно няма да се кривят и пукат глави...дизелови и др.
- zlatk0_baretata
-
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: с. Искрец
- Пол: Мъж
- Кара: Фиат 126p
- Мечтае да кара: M пауар
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
Berserker написа:Какво ще кажете ако само вместо дюзите се сложат свещи на дизеловата глава и се сложи една по дебела гарнитура?
Така малко ще се намали степента на сгъстяване и ще се увеличи обема:)
Колега, знаете ли къде църкат дизеловите дюзи? За бренери чували ли сте?
Berserker написа:За метана мисля че е добре сравнително голяма степен на сгъстяване.
Въпросът тук е съвсем друг - какво ще управлява искрата (запалаването)?
Berserker написа:Другият въпрос е дали тази дизелова глава ще държи на температурните натоварвания, чувал съм че тези глави имали такъв проблем, някой знае ли нещо за това?
Да, имат проблем, ако монтирате казанчето за антифриза на по-ниска позиция от тялото на термостата и цялата система не може да се обезвъздуши.

Berserker написа:Е може би проблема не е в главите на дизела а в главите на тези зад волана:0) имам впредвид, че може би ако се кара по интелигентно няма да се кривят и пукат глави...дизелови и др.
Е, тук Ви е най-голямото прозрение, но в малко грешна посока - не е да се кара интелигентно, а да се мисли по тоя начин, с което за сега не можете да се похвалите.
Беш лоши чувства.

- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: глава от 325 на 324тд става ли?
За,дебелата гарнитура въобще няма да го коментирам!
Запалването-Мегаскуирт
Главите,попринцип си имат проблем,но има пинизи да си ги защитаваш.Слагаш моторчр за рециркулация на водата от 5-ца за да има добът поток на водата.Хубаво е да се сложи реле време за да работи известно време след като загасиш колата!
Дизеловия колектор въобще не е офдерта ако целиш повече от 250коня!
Запалването-Мегаскуирт
Главите,попринцип си имат проблем,но има пинизи да си ги защитаваш.Слагаш моторчр за рециркулация на водата от 5-ца за да има добът поток на водата.Хубаво е да се сложи реле време за да работи известно време след като загасиш колата!
Дизеловия колектор въобще не е офдерта ако целиш повече от 250коня!
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани