За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
С високите скорости в завои приключих на 30.11.2011
Искам да си направя колата стегната. Окачването няма да е супер твърдо, а полиуретана при мен (е34) е в малко по-малки количества. И не се определям като мазохист, просто си имам определени вкусове. Нека сложа, пък ако случайно не мога да го изтърпя ще си призная без бой 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Dpy написа: Кажи според теб какво точно се случва с толкова втвърдена кола с висока скорост в завой при преминаване в неравност ?(че в БГ няма нито една такава, ама по принцип)
И с не много висока скорост подскача все едно някой ти взима колата и я мести малко по-встрани

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
bum_bum написа:Dpy написа: Кажи според теб какво точно се случва с толкова втвърдена кола с висока скорост в завой при преминаване в неравност ?(че в БГ няма нито една такава, ама по принцип)
И с не много висока скорост подскача все едно някой ти взима колата и я мести малко по-встрани

Стегната е съвсем различно нещо от тоталния твърдак за който имаш мерак Dirty.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
тя моята си скача и без да има полиуретан
обаче не е кой знае каква драма. аз идвам от е30, което само да му се усмихнеш и вече ходи настрани (дори пак бих си взел е30 обаче прекалено много занимавка трябва за толкова стара кола). за сметка на това ми харесва обратната връзка и как седи на пътя дори като си карам пенсионерски (което е сигурно 99% от времето). става единствено изнервящо на някакви вълнисти магистрали, тогава е наистина кофти имам чувството, че колата лети над пътя. ама няма идеално щастие.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Еми представи си го сега и с полиуретан навсякъде и твърдостта х2. До колкото знам не караш в БГ, тук почти няма място да не е вълнисто, на дупки и тем подобно. Имайки предвид тия факти, си направи извода колко стабилно ще седиш на пътя и колко приятно ще е да караш.
За това хората на истинските окачвания са измислили различни версии, според предназначението - "street", "race", "drift" и т.н.
За нашите условия перфектният вариант за каране по улиците(съчетание между комфорт, стабилност в завой, предвидимо поведение при пързаляне в завой, донъти и т.н.) според мен е "стриит" окачване, стабилизиращи щанги от най-дебелите 26мм/19мм(може и 18мм отзад че от м-ка са по кът), x-brace, качествени разпънки отпред и отзад, нови тампони навсякъде(обикновени)само отпред на носача плътни с изместен център комплект с опорните на макферсона.
Останалите елементи по ходовата част се подразбира, че са здрави
За това хората на истинските окачвания са измислили различни версии, според предназначението - "street", "race", "drift" и т.н.
За нашите условия перфектният вариант за каране по улиците(съчетание между комфорт, стабилност в завой, предвидимо поведение при пързаляне в завой, донъти и т.н.) според мен е "стриит" окачване, стабилизиращи щанги от най-дебелите 26мм/19мм(може и 18мм отзад че от м-ка са по кът), x-brace, качествени разпънки отпред и отзад, нови тампони навсякъде(обикновени)само отпред на носача плътни с изместен център комплект с опорните на макферсона.
Останалите елементи по ходовата част се подразбира, че са здрави

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
bum_bum написа:....Моята кола е първата.....
В която наби валове които нямат нищо общо с мотора и за 10 бона изкара малко повече коне от моята 20-ска, на която мотора е под цената на твоите валове и е с 1/2 литър под твоята -


П.С. Сори приятелю, ама ми писна всеки ден да чета колко ти е голям... джоба и как си първият открил топлата вода... Ама не става само с пари, справка -> твоята кола... Я си представи че има хора които премислят първо модовете и после ги правят въз основа на нуждите им

С окачването имате право че по-твърдо не е зле, но и недозавиването не се оправя с по-ниска и твърда предница само, но е много и до лични предпочитания за твърдостта на задницата, за дебелината на щангите и завиването, което е функция от горните компоненти....



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Къде е диното на твойта 20-ка приятелю?
Колата ще я сгъстя и няма да има проблем, че не са за тоя мотор валовете. Нали се сещаш, че не съм изсипал 3500лв за валове без да попитам човека, който ги е ПРОЕКТИРАЛ какво да очаквам от тях? Що си мислиш, че аз седя и си смуча от пръстите варианти и се чудя как да набия повече пари в колата без да питам хора, които със сигурност знаят повече от теб?
Като не става само с пари пусни едно дино на по-силна атмосферна 28-ца в Европа да видим как става?
Колата ще я сгъстя и няма да има проблем, че не са за тоя мотор валовете. Нали се сещаш, че не съм изсипал 3500лв за валове без да попитам човека, който ги е ПРОЕКТИРАЛ какво да очаквам от тях? Що си мислиш, че аз седя и си смуча от пръстите варианти и се чудя как да набия повече пари в колата без да питам хора, които със сигурност знаят повече от теб?
Като не става само с пари пусни едно дино на по-силна атмосферна 28-ца в Европа да видим как става?
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Boyadjiev написа:bum_bum написа:....Моята кола е първата.....
В която наби валове които нямат нищо общо с мотора и за 10 бона изкара малко повече коне от моята 20-ска, на която мотора е под цената на твоите валове и е с 1/2 литър под твоята -Според мен ще си останеш първи точно с тоя мод завинаги....
![]()
П.С. Сори приятелю, ама ми писна всеки ден да чета колко ти е голям... джоба и как си първият открил топлата вода... Ама не става само с пари, справка -> твоята кола... Я си представи че има хора които премислят първо модовете и после ги правят въз основа на нуждите им![]()
С окачването имате право че по-твърдо не е зле, но и недозавиването не се оправя с по-ниска и твърда предница само, но е много и до лични предпочитания за твърдостта на задницата, за дебелината на щангите и завиването, което е функция от горните компоненти....
А




И да продължим базовия тред

Пауърфлекса има ли различни твърдости или е една само?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
bum_bum написа:Къде е диното на твойта 20-ка приятелю?
Колата ще я сгъстя и няма да има проблем, че не са за тоя мотор валовете. Нали се сещаш, че не съм изсипал 3500лв за валове без да попитам човека, който ги е ПРОЕКТИРАЛ какво да очаквам от тях? Що си мислиш, че аз седя и си смуча от пръстите варианти и се чудя как да набия повече пари в колата без да питам хора, които със сигурност знаят повече от теб?
Като не става само с пари пусни едно дино на по-силна атмосферна 28-ца в Европа да видим как става?
Последен офтопик

Гледайки характеристиките на тия валове трябва да ти става ясно защо не са за м52... Много ясно че ще ти каже проектанта че са екстра... Ефект има ли - има, парите прибира ли ти - прибира... Но това не е силата на тия валове в тоя мотор... Защо ще ме попиташ... Гледайки характеристиките на тия валове не ти ли се набива на очи до колко пълнят тия валове ?! Е ти като си 2000 оборота под характеристиката на валовете за твърди повдигачи и 1000 оборота под тая за хидравлични повдигачи как очакваш да работят ?! Не знам последните ти настройки какви са, но няма как тая кола да тръгва по-рано от 4000 оборота, която ти я затапваш с прекъсвача на 7 и нещо (което и без това е някакъв толкова максимален максимум на тая глава...), колкото ти е последната настройка... Такъв вал няма място просто в така замислен мотор.... Ти не си близо дори до възможностите на вала, докато с едни М-кови или малко по-рошави други валове е г/д разумният максимум за 2.8... С тия брутални валове я си изкарал 20 коня повече от М-ковите, я не - като ти идва точно преди прекъсвача малко повече въртящ момент от другите валове... Бориш М52 с некъв *баси рошавия вал... Конструктивно объркано като идея е за мен това решение

П.С. Скоро, скоро - и графика ще има





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Не са толкова закъсали, а и имаха доста други неща, които можеха да ми продадат. Уговорката беше, че колата трябва да е поне на 11:1, което аз не направих поради други причини и от там губя.
Тва с пълненето нещо не те разбрах за какви обороти точно се опитваш да ми обясниш ама колата за която са предвидени прави далеч по-малко обороти от мойта. Единствената разлика е обема
Похвално е, че се опитваш да разсъждаваш ама не го правиш в правилната посока. Проблема да нямам още повече коне е в ниската динамична степен на сгъстяване в следствие на ниската статична такава. Естествено и обема. Това не променя факта колко коне имам в момента и колко други 28-ци с тези коне има въобще.
Максимума на конете е някъде от 5700 до 7200. Че тръгва от 3 и нещо нагоре мисля е ясно и за децата с валове с такива градуси. За това съм я и направил да върти до толкова.
Щом викаш на 20 атмосферни коня "само", евала! Надявам се скоро да видим графиката на 250 коньовата двайска че я чакаме от има-няма 2 години май.
Тва с пълненето нещо не те разбрах за какви обороти точно се опитваш да ми обясниш ама колата за която са предвидени прави далеч по-малко обороти от мойта. Единствената разлика е обема

Максимума на конете е някъде от 5700 до 7200. Че тръгва от 3 и нещо нагоре мисля е ясно и за децата с валове с такива градуси. За това съм я и направил да върти до толкова.
Щом викаш на 20 атмосферни коня "само", евала! Надявам се скоро да видим графиката на 250 коньовата двайска че я чакаме от има-няма 2 години май.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
bum_bum написа:Щом викаш на 20 атмосферни коня "само", евала! Надявам се скоро да видим графиката на 250 коньовата двайска че я чакаме от има-няма 2 години май.
Епа на 250-280 коня 20 са некви 8%

Слез от тая кола за малко, че времето ти върви 2пъти по-бързо като си в нея

Да се върнем към темата - Ейпекс, мейпекс





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Добре де, не бях ли достатъчно ясен за полиуретана? Решил съм го и вероятно ще го направя, независимо какво ме съветват другите. Комфорт НЕ търся. Ако търсех, нямаше да планирам нито H&R пружини (който от чужди форуми знам, че май са най-твърдите афтърмаркет), нито да карам на 17''. Щях да си купя едно кожено рекаро с подгрев
С карането за сцепление свърших. Бях се запалил страшно много, но го правех с неподготвен автомобил, и на крайно неподходящи места. Дрифтинга е истинската ми страст. Само че пак няма да имам подготвен автомобил, няма и къде да се уча на истински дрифт. Затова ще се задоволя с разните полигони и максимално добре направена кола за тях (предвид парите, които ще мога да отделя).

С карането за сцепление свърших. Бях се запалил страшно много, но го правех с неподготвен автомобил, и на крайно неподходящи места. Дрифтинга е истинската ми страст. Само че пак няма да имам подготвен автомобил, няма и къде да се уча на истински дрифт. Затова ще се задоволя с разните полигони и максимално добре направена кола за тях (предвид парите, които ще мога да отделя).
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Boyadjiev написа:bum_bum написа:Щом викаш на 20 атмосферни коня "само", евала! Надявам се скоро да видим графиката на 250 коньовата двайска че я чакаме от има-няма 2 години май.
Епа на 250-280 коня 20 са некви 8%![]()
Слез от тая кола за малко, че времето ти върви 2пъти по-бързо като си в нея![]()
Да се върнем към темата - Ейпекс, мейпекс![]()
Като имаш графика има смисъл да ги правиш тия сметки... Дай по-добре кажи последния разгром над какво с чип е бил да добием представа?
Тука говорехте за недозавиване... Има ли смисъл да натегна леко пружините на Д2-то, за да го намаля евентуално малко? Или много ще се промени работния рейндж на амортисьора...?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
тия стречт гуми не знам какво им харесвате
е36 изглежда си недозавива по принцип, освен ако не влизаш мъжката в завоите.
трябва да омекотиш отпред и да втвърдиш отзад, принципно

е36 изглежда си недозавива по принцип, освен ако не влизаш мъжката в завоите.
трябва да омекотиш отпред и да втвърдиш отзад, принципно

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Boyadjiev написа:
Епа на 250-280 коня 20 са некви 8%![]()
Епа пак казвам, ако 8% атмосферни коне за теб са нищо ти правя поклон.
Нещата не седят обаче както ти го мислиш. Много отдавна приказваш как 20-ката ти била 200 коня, щото биела 28-ци, сега вече се целиш в 260... Аз ли да слеза от колата или ти???
И пак те моля да ми обясниш за пълненето на валовете и оборотите какво точно имаше в предвид. След като М-ката за която са тия валове върти до над 1000 оборота по-малко от мен какъв е проблема с оборотите за тия валове в мойта кола.
Dirty M5 driveR написа:Добре де, не бях ли достатъчно ясен за полиуретана? Решил съм го и вероятно ще го направя, независимо какво ме съветват другите. Комфорт НЕ търся. Ако търсех, нямаше да планирам нито H&R пружини (който от чужди форуми знам, че май са най-твърдите афтърмаркет), нито да карам на 17''. Щях да си купя едно кожено рекаро с подгрев![]()
С карането за сцепление свърших. Бях се запалил страшно много, но го правех с неподготвен автомобил, и на крайно неподходящи места. Дрифтинга е истинската ми страст. Само че пак няма да имам подготвен автомобил, няма и къде да се уча на истински дрифт. Затова ще се задоволя с разните полигони и максимално добре направена кола за тях (предвид парите, които ще мога да отделя).
За дрифт не знам, щото ми е непонятна и непривлекателна дисциплина, но за нормално каране с твърдостта трябва да се внимава. При кофтите пътища и писти прекалено твърдата кола става много непослушна и това предполагам ще е проблем и за дрифта. Тя добре ще тръгва лесно ама за да дрифтиш иска и контрол, който няма да е на ниво ако колата е нечовешки твърда.
Тук вече идва въпроса с полиуретана колко можеш да я втвърдиш. Този на Ферариста е по-твърд от Пауърфлекса, но не е толкова твърд като "състезателния". След полиуретана вече има вариант и на алуминиеви тампони, дето става страшно

Някой дето пита за другите твърдости на Пауърфлекс- говори се, че има състезателна серия тампони. Черни на цвят. Аз обаче никъде не съм ги виждал да се продават. Уж не ги давали за всякакви коли и разни такива ама може и да са само градски легенди.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани