Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Много ги преувеличавате нещата ...
ако на някой му трябва х съм сигурен, че хикса си е екстра особенно зимата
няма как да има сравнение за проходимост изобщо с подобдни като параметри гуми,
а невървенето и преразхода сигурно са пренебрежими 0.5-1 литър не са кой знае какво ако човек иска 4х4
от друга страна всеки трябва да си прецени дали му е нужен Х
задното е достатъчно за зимата ако не живееш в район с големи наклони и не се почиства добре
колко на брой са дните с големи снеговалежи през зимата?
А кому е нужно едно 4х4 да е много сложно или особено.
4х4 системата е напълно достатъчна за това, за което е измислена - да се движиш в затруднени зимни условия.
Аз ще ти кажа, няма как да има лекота при една система 4х4. Във всеки аспект.
Защитаваш го Х-а все едно ти си го измислил и получаваш авторски права за него.
Ми аз си карам БМВ-то на задно зимата. Няма как да е дори наполовина проходимо зимата колкото Х-а,
но в досега зимата не са ме бутали никога (да чукам на дърво)
Ако на някой му трябва 4х4 за мен е46 ХД и ХИ са един пpекpасен ваpиант за пpемиум автомобил с 4х4.
ако на някой му трябва х съм сигурен, че хикса си е екстра особенно зимата
няма как да има сравнение за проходимост изобщо с подобдни като параметри гуми,
а невървенето и преразхода сигурно са пренебрежими 0.5-1 литър не са кой знае какво ако човек иска 4х4
от друга страна всеки трябва да си прецени дали му е нужен Х
задното е достатъчно за зимата ако не живееш в район с големи наклони и не се почиства добре
колко на брой са дните с големи снеговалежи през зимата?
kriso85 написа:То 330хд Е46 не е със система Х-драйв.
Просто е 4х4 и няма нищо общо с Х-драйв. Иначе за х-са при е46 е писано и общото мнение е че не е нещо особено.
Харчи повече, върви по-малко. И все пак защо държиш да е 4х4 а не на задно ?
А кому е нужно едно 4х4 да е много сложно или особено.
4х4 системата е напълно достатъчна за това, за което е измислена - да се движиш в затруднени зимни условия.
RaHzElChO написа:Я ме светни кое е това усещане, да влизаш с вратите на страни или в снега да не можеш да си изкараш колата пред блока, защото никой не чисти?
Аз ще ти кажа, няма как да има лекота при една система 4х4. Във всеки аспект.
Защитаваш го Х-а все едно ти си го измислил и получаваш авторски права за него.
Ми аз си карам БМВ-то на задно зимата. Няма как да е дори наполовина проходимо зимата колкото Х-а,
но в досега зимата не са ме бутали никога (да чукам на дърво)
Ако на някой му трябва 4х4 за мен е46 ХД и ХИ са един пpекpасен ваpиант за пpемиум автомобил с 4х4.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Този спор е воден стотици пъти...
Кратко и ясно - който мисли че му е нужен Xi/Xd и ще се чувства по-комфортно с Xi/Xd да не го мисли много много!
Те хората са си го казали - за всеки влак си има пътници! Както за 318i/d така и за 330Xi/Xd...
Кратко и ясно - който мисли че му е нужен Xi/Xd и ще се чувства по-комфортно с Xi/Xd да не го мисли много много!
Те хората са си го казали - за всеки влак си има пътници! Както за 318i/d така и за 330Xi/Xd...

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
K_Ilkov написа:RaHzElChO написа:Я ме светни кое е това усещане, да влизаш с вратите на страни или в снега да не можеш да си изкараш колата пред блока, защото никой не чисти?
Аз ще ти кажа, няма как да има лекота при една система 4х4. Във всеки аспект.
Защитаваш го Х-а все едно ти си го измислил и получаваш авторски права за него.
С цялото си уважение към един от най-видните членове на този форум, искам да ти кажа, че за мен не беше важно дали колата ще направи 240 или 230 на максимална скорост и дали ще набира с 0.3с по-бавно. Имам други приоритети и за момента съм доволен от избора си. Аз не натрапвам своето мнение, но не искам хората да получават субективни съвети.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
RaHzElChO написа:С цялото си уважение към един от най-видните членове на този форум, искам да ти кажа, че за мен не беше важно дали колата ще направи 240 или 230 на максимална скорост и дали ще набира с 0.3с по-бавно. Имам други приоритети и за момента съм доволен от избора си. Аз не натрапвам своето мнение, но не искам хората да получават субективни съвети.
Чак пък толкоз виден

Направил си информиран избор според потребностите си - естествено, че ще си доволен

всеки си има мнение и понякога то е субективно иначе щяхме да сме роботи всички
също както е субективно да кажеш, че бензина/дизела ръчка/автомат е по-приятен за каране ...
затова и казах, че сте крайни и двамата

аз спирам, че се отплеснахме


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
RaHzElChO написа:K_Ilkov написа:RaHzElChO написа:Я ме светни кое е това усещане, да влизаш с вратите на страни или в снега да не можеш да си изкараш колата пред блока, защото никой не чисти?
Аз ще ти кажа, няма как да има лекота при една система 4х4. Във всеки аспект.
Защитаваш го Х-а все едно ти си го измислил и получаваш авторски права за него.
С цялото си уважение към един от най-видните членове на този форум, искам да ти кажа, че за мен не беше важно дали колата ще направи 240 или 230 на максимална скорост и дали ще набира с 0.3с по-бавно. Имам други приоритети и за момента съм доволен от избора си. Аз не натрапвам своето мнение, но не искам хората да получават субективни съвети.
ето това е приказка!!! винаги съм казвал, че изборът на кола трябва освен на всичко останало, да е подчинен и на предназначението. тоест за някой 4x4 е необходимо малко или много, за други не.
при мен беше важна динамиката и ниския разход, които са постижими само на задно. при моето каране, същата кола ако беше по 4 щеше да лапне около 1000лв повече нафта на година...Тоест за магистрална кола по 4 не е приоритет. Но ако живеех в Смолян например, щях да се замисля за практичноста на избора...
Така, че е глупаво да се правят крайни изказвания и в двете посоки. Ако сте забелязали в по-новите модели на БМВ xDrive-а го има навсякъде в гамата. Всяко 3-то БМВ е xDrive!!! Светът се променя и тези, които живеят с Е30-ките сигурно трудно биха го приели, но е факт...някой сега да не ме почне на тема Е30 - просто го дадох за пример

"Чемодан, вокзал, Москва"
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bai_ILIA написа:Светът се променя и тези, които живеят с Е30-ките сигурно трудно биха го приели, но е факт...
за Е30-ските или добро или нищо...

иначе от 4 страници насам ни едно конкретно мнение

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
някой гледал ли е тази?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
"Търсената от Вас обява е изтрита или не е активна."

- jumjumski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 04' 330ci M-sport 2
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
slavyan5 написа:Затова на тези, които си купуват сега кола да им дам един ценен съвет: Ако си вземете кола с ксенон и навигация, свалете ги и ги продайте, и си сложете нормални фарове и нормално радио. От всичко това ще останете с едни 2000-2500 лева на плюс и ще си спестите много нерви, защото ще намалите много шанса точно вашата Е46ца да разбият!

Какви са тези съвети?Гледам и не вярвам на ушите си..

- slavyan5
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xi
- Мечтае да кара: F25 X3 35i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
jumjumski написа:slavyan5 написа:Затова на тези, които си купуват сега кола да им дам един ценен съвет: Ако си вземете кола с ксенон и навигация, свалете ги и ги продайте, и си сложете нормални фарове и нормално радио. От всичко това ще останете с едни 2000-2500 лева на плюс и ще си спестите много нерви, защото ще намалите много шанса точно вашата Е46ца да разбият!
![]()
Какви са тези съвети?Гледам и не вярвам на ушите си..най-добре и салона да се свали,джантите също.Извинявай,но имаш ли представа колко ентусиасти има в този форум?
Имам представа. И аз съм ентусиаст. BMW, според мен е Ultimate Driving Machine, и не случайно казах точно тези две неща и само тях, защото те според мен не променят чувството, което аз търся в колата BMW. Обаче, като ми откраднаха волана си взех М-ков, защото това сигурно промени изцяло чувството, докато карам. На мен ми харесва двигателя, начина по който се движи и по който се чувствам в нея. Отначало много тъгувах по навигацията и фаровете си, но после осъзнах, че тая навигация я ползвах само за радио, въпреки, че си бях намерил най-нови карти за БГ хакнати и бля бля и си играх, ако наистина ми потрябва навигация (което не знам как ще се случи в България) никога сериозно не бих я ползвал като на телефона имам 5 програми сто пъти по-добри. Ептен пък оригиналната, аз тъкмо мислех да я сваля да я продам да си купя Динавин, поне да има нещо полезно като заема толкова място и ми я свиха. Карах 2-3 месеца с кола с пълни екстри и вече една година карам същата, но без ксенон и нави и един път не съм си казал "ех, сега ако имах една навигация или ксенон", въобще не са ми липсвали. За волана обаче, вече не бих минал на нормален, толкона е по-яко. Просто докато карам съм толкова погълнат от самото каране


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
slavyan5 написа:jumjumski написа:slavyan5 написа:Затова на тези, които си купуват сега кола да им дам един ценен съвет: Ако си вземете кола с ксенон и навигация, свалете ги и ги продайте, и си сложете нормални фарове и нормално радио. От всичко това ще останете с едни 2000-2500 лева на плюс и ще си спестите много нерви, защото ще намалите много шанса точно вашата Е46ца да разбият!
![]()
Какви са тези съвети?Гледам и не вярвам на ушите си..най-добре и салона да се свали,джантите също.Извинявай,но имаш ли представа колко ентусиасти има в този форум?
Имам представа. И аз съм ентусиаст. BMW, според мен е Ultimate Driving Machine, и не случайно казах точно тези две неща и само тях, защото те според мен не променят чувството, което аз търся в колата BMW. Обаче, като ми откраднаха волана си взех М-ков, защото това сигурно промени изцяло чувството, докато карам. На мен ми харесва двигателя, начина по който се движи и по който се чувствам в нея. Отначало много тъгувах по навигацията и фаровете си, но после осъзнах, че тая навигация я ползвах само за радио, въпреки, че си бях намерил най-нови карти за БГ хакнати и бля бля и си играх, ако наистина ми потрябва навигация (което не знам как ще се случи в България) никога сериозно не бих я ползвал като на телефона имам 5 програми сто пъти по-добри. Ептен пък оригиналната, аз тъкмо мислех да я сваля да я продам да си купя Динавин, поне да има нещо полезно като заема толкова място и ми я свиха. Карах 2-3 месеца с кола с пълни екстри и вече една година карам същата, но без ксенон и нави и един път не съм си казал "ех, сега ако имах една навигация или ксенон", въобще не са ми липсвали. За волана обаче, вече не бих минал на нормален, толкона е по-яко. Просто докато карам съм толкова погълнат от самото каране, че не поглеждам към светещото нещо, от което ми идва музиката - двигателя е най-важен на тази кола - сто пъти повече предпочитам една 330тка без никакви екстри, само с волан и гуми ако щеш, пред 320тка с екстри направо совалка да управлявам от навигацията - така според мен разсъждава един BMW ентусиаст, но всеки си има мнението, това е моето.
Бъркаш трак дей кола и ежедневка
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
slavyan5 написа:Затова на тези, които си купуват сега кола да им дам един ценен съвет: Ако си вземете кола с ксенон и навигация, свалете ги и ги продайте, и си сложете нормални фарове и нормално радио. От всичко това ще останете с едни 2000-2500 лева на плюс и ще си спестите много нерви, защото ще намалите много шанса точно вашата Е46ца да разбият!
Или хората да вземат да си свалят м-пакетите, джантите, липовете...то усещането вътре в колата ще е същото, те и не ги ползват, за какво да стоят тогава, че да не им ги откраднат.
Дай да махнем и колите и да вземем по една корса, че да ни е спокойно, пък и пари в джоба да си имаме

Сори...
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
slavyan5 написа:Затова на тези, които си купуват сега кола да им дам един ценен съвет: Ако си вземете кола с ксенон и навигация, свалете ги и ги продайте, и си сложете нормални фарове и нормално радио. От всичко това ще останете с едни 2000-2500 лева на плюс и ще си спестите много нерви, защото ще намалите много шанса точно вашата Е46ца да разбият!
Големия дисплей може да си го ползвал, само за радио но все пак без него ми седи някакси постно, много отваря таблото и според мен така си има завършен вид(всеки си има мнение), а за нормалните фарове не можеш да ме убедиш, и сигурно не само мен, че светели по-добре от оригиналния ксенон.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
kriso85 написа:То 330хд Е46 не е със система Х-драйв.
Просто е 4х4 и няма нищо общо с Х-драйв. Иначе за х-са при е46 е писано и общото мнение е че не е нещо особено.
Харчи повече, върви по-малко. И все пак защо държиш да е 4х4 а не на задно ?
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive
xDrive was introduced in 2003 with the new X3 and the refreshed BMW 3 Series (E46).
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
HackeD написа:а за нормалните фарове не можеш да ме убедиш, и сигурно не само мен, че светели по-добре от оригиналния ксенон.
те от фалшивия светят 5 пъти по-слабо, какво остава за оригинален

има резон в нещата, които говори колегата и съм сигурен, че не му е било приятно и все още не е, но "и"тусиастите си търпим последствията от шукариите (празен джоб и по-апетитна примамка)

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Намерих си е46 320цд 2005 година регистрирана края на 2006 много запазена по външен вид няма забележки цената е 12хиляди има само смяна на 1 свещ да се направи . Обаче като я карах ми се стори много тромава бях на 120 км/ч на 5та 3к оборота ускорението ми се стори бавно имате ли някакви идея дали е от самата кола или всички такива дизелови 150 коня мотори са такива и тая кола изобщо може ли да покаже скорост и да си запали гумите и да направиш изпреварване като хората на километража 240 или 260 пише аз си мисля 4е тя неможе и 200 да дигне ако някой има впечатления ще съм много благодарен
мерси и поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани