Разлики в крайните гърнета при бензиновите двг?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Разлики в крайните гърнета при бензиновите двг?
Колеги какви са разликите в крайните гърнета от 316и до М3 малко инфо и снимки ще са повече от полезни
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: Разлики в крайните гърнета при бензиновите двг?
Отваряш http://bmwfans.info/ и сравняваш и гледаш каквото те интересува.
Re: Разлики в крайните гърнета при бензиновите двг?
////Alpine написа:Има ли клапа някаква при 2.8 ?
На единият накрайник има, да.

Акъла не е к*р да ти го вкарат..!!
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Разлики в крайните гърнета при бензиновите двг?
////Alpine написа:За какво служи
над 3000 оборота отваря търсачката на форума
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Разлики в крайните гърнета при бензиновите двг?
Jim Beam написа:////Alpine написа:За какво служи
над 3000 оборота отваря търсачката на форума
+1

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани