въпрос за климатроника
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
въпрос за климатроника
Имам следния въпрос:
В какво положение трябва да се държи врътката за топъл и студен въздух?Има 3 положения:синьо-студено, червено-топло и една бяла чертичка по средата.Аз когато си пускам климатроника на 18 градуса примерно, го държа на студено.Не съм го пускал обаче зимата да поддържа топло (имам в предвид без AUTO func.) и не ми е ясно на кое положение трябва да бъде (на топло или на средно).Ако е по-добре да стои по средата и в топлите и в студените дни:)
Климатроника е дигиталния.
В какво положение трябва да се държи врътката за топъл и студен въздух?Има 3 положения:синьо-студено, червено-топло и една бяла чертичка по средата.Аз когато си пускам климатроника на 18 градуса примерно, го държа на студено.Не съм го пускал обаче зимата да поддържа топло (имам в предвид без AUTO func.) и не ми е ясно на кое положение трябва да бъде (на топло или на средно).Ако е по-добре да стои по средата и в топлите и в студените дни:)
Климатроника е дигиталния.
...............................
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
И на мен ми е интересен отговора на тоя въпрос! И още не мога да разбера дали е нормално като натисна бутона за предното стъкло и духането отива на максимум и така си кара докато не го изключа. Също когато е много горещо примерно и пусна духалката с натискане на ауто охлаждането не се вкючва автоматично без да натисна бутона със снежинката. Дали така трябва да бъде( струва ми се че ауто би трябвало да управлява всичко иначе какво ауто е 

- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
.
Ами това за издухването на предното стъкло и при мен е така и мисля, че е нормално, защото когато е изпотено идеята е да насочи въздушния поток и за максимално кратко време да го изчисти.
А за Ауто и поддържането на температурата мисля, че е нормално да трябва ръчно да включиш снежинката, защото само вентилатора нчма как да ти направи 18 градуса например.
Другото, което ме интересува е кога е най-правилно да се включва режима за циркулация на въздуха в купето?Аз го пускам, когато се нормализира температурата вътре, защото е логично КПД-то да е по-добро, когато се доохлажда вече охладеният въздух, отколкото да вкарва жегата отвън.
Ако греша да ме поправи някой.
А за Ауто и поддържането на температурата мисля, че е нормално да трябва ръчно да включиш снежинката, защото само вентилатора нчма как да ти направи 18 градуса например.
Другото, което ме интересува е кога е най-правилно да се включва режима за циркулация на въздуха в купето?Аз го пускам, когато се нормализира температурата вътре, защото е логично КПД-то да е по-добро, когато се доохлажда вече охладеният въздух, отколкото да вкарва жегата отвън.
Ако греша да ме поправи някой.
...............................
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Цитат от Manual - a
Препоръчва се при шофиране в условията на силно замърсен външен въздух. Въздухът в купето циркулира и се прекратява навлизането на външен въздух. При преминаването към този режим светва лампата на бутона.
Въпреки че в това положение климатичната инсталация се включва автоматично, за да подобри качеството на въздуха чрез извличане на излишната влага от него, това положение не трябва да се използва продължително време.
Така че май не е добра идея да се кара постоянно на вътрешна циркулация:)
Препоръчва се при шофиране в условията на силно замърсен външен въздух. Въздухът в купето циркулира и се прекратява навлизането на външен въздух. При преминаването към този режим светва лампата на бутона.
Въпреки че в това положение климатичната инсталация се включва автоматично, за да подобри качеството на въздуха чрез извличане на излишната влага от него, това положение не трябва да се използва продължително време.
Така че май не е добра идея да се кара постоянно на вътрешна циркулация:)
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани