Проверка на дюзи. common rail
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Проверка на дюзи. common rail
на загрят мотор за 2 мин на празен ход трябва да е около 20 (двадесет) мл
edit: 20 мл на дюза
edit: 20 мл на дюза
Последна промяна Stanchev на 03 Окт 2012, 14:11, променена общо 1 път

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проверка на дюзи. common rail
аз това се чудя, на тоя тест... трябва да има някакъв допуск за количество за време... отпред на пежака едната е запушена, ама другите 3 май оливат яко, щото нищо не връщат... а и това не е редно ...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проверка на дюзи. common rail
Stanchev написа:на загрят мотор за 2 мин на празен ход трябва да е около 20 (двадесет) мл
edit: 20 мл на дюза
Колега сигурен ли си, че това са "фабричните" стойности, за това време?
Наистина трпбва да има някакви стойности които се приемат за "добро състояние"


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проверка на дюзи. common rail
Simeonov86 написа:Здравейте колеги,
Извинявам се предварително за темата ако се дублира.
Днес си направих измерване на дюзите с обратната нафта и ето го резултата. Видимо 3-та е най-малко, което какво я прави здрава или развалена.
това за колко време...... те като моите, но сега търся вариант за дюзи от немско

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Проверка на дюзи. common rail
За жалост на първия тест не съм засичал. На другите замерването е общо за 6-те. И аз търся от някъде да намеря такава информация, но засега без успех.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Проверка на дюзи. common rail
тея колби как ви се струват ?

цяла колба е 25 кубика , на клипа като гледам за 1 минута около 5сс изтичат
обаче не знам колко има в маркучетата .Нямам голями проблеми , но чат пат леко за се зачудва като е с малко гас , и по нягога разклаща оборотомера.
ще направя пак по - добри замервания , тея колби нещо мънички се оказаха. Няма ли някой с "перфектен" мотор да замери ? и време и милилитри
интересно и че колбите не се покриват с показанията на ГТ1 .. ама това май не е критерии.


цяла колба е 25 кубика , на клипа като гледам за 1 минута около 5сс изтичат

ще направя пак по - добри замервания , тея колби нещо мънички се оказаха. Няма ли някой с "перфектен" мотор да замери ? и време и милилитри

интересно и че колбите не се покриват с показанията на ГТ1 .. ама това май не е критерии.


- Empty_Head
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: Проверка на дюзи. common rail
nightdriver написа:gateguardian написа:nightdriver написа:ами вижда се , че трета и четвърта са по-добри от станалите , но аз знам че дюзата е за смяна ако връща три пъти повече нафта от най-добрите...пробвай с тази добавка и дано се оправи , но май ще искат почистване
Какъв е процеса при почистване на дюза?
сваляне и на майстор , почистват ги с ултразвук , не съм го правил , нека минали по този път пишат повече
моят майстор, каза че с ултразвук може само бензинови дюзи. Специялно питах, за да знам като някой ден и аз стигна до подмяната им.

- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Проверка на дюзи. common rail
От снимките не става много ясно, но се оказа 3-та дюза.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проверка на дюзи. common rail
nightdriver написа:gateguardian написа:nightdriver написа:ами вижда се , че трета и четвърта са по-добри от станалите , но аз знам че дюзата е за смяна ако връща три пъти повече нафта от най-добрите...пробвай с тази добавка и дано се оправи , но май ще искат почистване
Какъв е процеса при почистване на дюза?
сваляне и на майстор , почистват ги с ултразвук , не съм го правил , нека минали по този път пишат повече
Комън рейл дюза и ултразвук, казваш, а ?

После спокойно можеш да я изхвърлиш....
Ултразвук - да но само на бензинови дюзи!
Връща много обратно гориво или заради блокирал разпръсквач/игла или заради дал фира клапан....
@mitrax - 3ти и 5ти имат отклонения...
Тези "тръбички" се използват когато колата не пали - въртиш и виждаш дали реално някоя от дюзата е зле.
За да замериш сравнително добре работеща кола си ти трябват епруветките (тоест по-голяма вместимост) и по-дълъг период на работа на мотора (поне една минута)...ако не си проличи драстична разлика по-рано...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Проверка на дюзи. common rail
Bavarcho написа:Stanchev написа:на загрят мотор за 2 мин на празен ход трябва да е около 20 (двадесет) мл
edit: 20 мл на дюза
Колега сигурен ли си, че това са "фабричните" стойности, за това време?
Наистина трпбва да има някакви стойности които се приемат за "добро състояние"


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проверка на дюзи. common rail
За две минути на студен мотор веднага след старт... вижте количествата които си замерих, а дигитално даваше на 2 и 3 цилиндър до + 1,6, а на останалите "-" 0,6/7! После ми свалиха дюзите тест на стендт, почистване, и ремонт само на две от тях, другите в норма!


Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проверка на дюзи. common rail
Ние си направихме тези "колби" но свършиха работа...
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2170 ... vZ8MrK.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1914 ... C5sUvi.JPG
Доколкото знам един истински комплект при "Даскалов" струвал около 160-лева но не съм сигурен някои ми беше казал.


http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2170 ... vZ8MrK.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1914 ... C5sUvi.JPG
Доколкото знам един истински комплект при "Даскалов" струвал около 160-лева но не съм сигурен някои ми беше казал.


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Проверка на дюзи. common rail
Добре де, след като не става чистенето на дюза с ултразвук, тогава колко може да му се вярва на този пич от линка, който точно така си е изчистил неговата http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1711200
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проверка на дюзи. common rail
toni написа:Добре де, след като не става чистенето на дюза с ултразвук, тогава колко може да му се вярва на този пич от линка, който точно така си е изчистил неговата http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1711200
Той чисти само и единствено разпръсквача - ако дюзата се разглоби - може да се почисти разпръсквача, но няма как да пуснеш цялата дюза и да искаш да работи!
Проблемите на дюзите не идват само от разпръсквач!
Иглата?
Леглото на съчмата? (вижда се САМО под микроскоп дали е наранено).
Клапана?
Re: Проверка на дюзи. common rail
Днес реших да си направя теста с "епруветките".
320d 150кс
При софтуерния тест с INPA при студен двигател на първи цилиндър отиваше на +2 при студен двигател и около 1,6 при топъл такъв на място. Втора дюза беше близка до нула, а трета и четвърта бяха на приблизително -0,8 (сходни показатели). При форсиране и в движение при подаване на газ първата дюза отиваше директно в червеното на +5.
Правих теста на абсолютно студен двигател.
Показателите са следните измерени в милилитри и за 5 минути (за по обективни резултати):
1. 43 ml/5 min
2. 38 ml/5 min
3. 42 ml/5 min
4. 41 ml/5 min
Според това, което съм чел нормалното връщане на гориво при този двигател е в рамките на 7,5-10 ml/min.
Всичките дюзи влизат идеално в предписанието (ако това са нормите).
Сега въпросът е - да вярвам ли на INPA или да си вярвам на "колбите"?
Знам, че е най-добре да се свалят и да се носят на стенд, ама...
Възможно ли е и с времето да се разширят отворите на ръзпръсквачите и оттам да се вдигне разхода на гориво и пушенето?
Сменени са всички филтри (вкл. картерни газове), турбината е обслужена, турбопътищата са здрави, EGR-а е почистен, дебитомера е изряден (поне така мисля).
320d 150кс
При софтуерния тест с INPA при студен двигател на първи цилиндър отиваше на +2 при студен двигател и около 1,6 при топъл такъв на място. Втора дюза беше близка до нула, а трета и четвърта бяха на приблизително -0,8 (сходни показатели). При форсиране и в движение при подаване на газ първата дюза отиваше директно в червеното на +5.
Правих теста на абсолютно студен двигател.
Показателите са следните измерени в милилитри и за 5 минути (за по обективни резултати):
1. 43 ml/5 min
2. 38 ml/5 min
3. 42 ml/5 min
4. 41 ml/5 min
Според това, което съм чел нормалното връщане на гориво при този двигател е в рамките на 7,5-10 ml/min.
Всичките дюзи влизат идеално в предписанието (ако това са нормите).
Сега въпросът е - да вярвам ли на INPA или да си вярвам на "колбите"?
Знам, че е най-добре да се свалят и да се носят на стенд, ама...
Възможно ли е и с времето да се разширят отворите на ръзпръсквачите и оттам да се вдигне разхода на гориво и пушенето?
Сменени са всички филтри (вкл. картерни газове), турбината е обслужена, турбопътищата са здрави, EGR-а е почистен, дебитомера е изряден (поне така мисля).
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани