Проверка на дюзи. common rail

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от Stanchev » 03 Окт 2012, 10:11

на загрят мотор за 2 мин на празен ход трябва да е около 20 (двадесет) мл
edit: 20 мл на дюза
Последна промяна Stanchev на 03 Окт 2012, 14:11, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от Владо » 03 Окт 2012, 13:49

аз това се чудя, на тоя тест... трябва да има някакъв допуск за количество за време... отпред на пежака едната е запушена, ама другите 3 май оливат яко, щото нищо не връщат... а и това не е редно ...

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от Bavarcho » 04 Окт 2012, 8:30

Stanchev написа:на загрят мотор за 2 мин на празен ход трябва да е около 20 (двадесет) мл
edit: 20 мл на дюза


Колега сигурен ли си, че това са "фабричните" стойности, за това време?
Наистина трпбва да има някакви стойности които се приемат за "добро състояние" :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от LUCIFER'S » 07 Окт 2012, 20:34

Simeonov86 написа:Здравейте колеги,
Извинявам се предварително за темата ако се дублира.
Днес си направих измерване на дюзите с обратната нафта и ето го резултата. Видимо 3-та е най-малко, което какво я прави здрава или развалена.
Image0699.jpg


това за колко време...... те като моите, но сега търся вариант за дюзи от немско :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: София
Кара: 525d

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от Simeonov86 » 07 Окт 2012, 21:44

За жалост на първия тест не съм засичал. На другите замерването е общо за 6-те. И аз търся от някъде да намеря такава информация, но засега без успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от mitrax » 08 Окт 2012, 23:02

тея колби как ви се струват ?
Изображение

цяла колба е 25 кубика , на клипа като гледам за 1 минута около 5сс изтичат :confused: обаче не знам колко има в маркучетата .Нямам голями проблеми , но чат пат леко за се зачудва като е с малко гас , и по нягога разклаща оборотомера.


ще направя пак по - добри замервания , тея колби нещо мънички се оказаха. Няма ли някой с "перфектен" мотор да замери ? и време и милилитри :bchug:
интересно и че колбите не се покриват с показанията на ГТ1 .. ама това май не е критерии.
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от Empty_Head » 09 Окт 2012, 6:28

nightdriver написа:
gateguardian написа:
nightdriver написа:ами вижда се , че трета и четвърта са по-добри от станалите , но аз знам че дюзата е за смяна ако връща три пъти повече нафта от най-добрите...пробвай с тази добавка и дано се оправи , но май ще искат почистване


Какъв е процеса при почистване на дюза?


сваляне и на майстор , почистват ги с ултразвук , не съм го правил , нека минали по този път пишат повече

моят майстор, каза че с ултразвук може само бензинови дюзи. Специялно питах, за да знам като някой ден и аз стигна до подмяната им. :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: София
Кара: 525d

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от Simeonov86 » 10 Окт 2012, 15:46

От снимките не става много ясно, но се оказа 3-та дюза.
Image0708.jpg

Image0709.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от Dimitroff » 12 Окт 2012, 8:43

nightdriver написа:
gateguardian написа:
nightdriver написа:ами вижда се , че трета и четвърта са по-добри от станалите , но аз знам че дюзата е за смяна ако връща три пъти повече нафта от най-добрите...пробвай с тази добавка и дано се оправи , но май ще искат почистване


Какъв е процеса при почистване на дюза?


сваляне и на майстор , почистват ги с ултразвук , не съм го правил , нека минали по този път пишат повече


Комън рейл дюза и ултразвук, казваш, а ? :))))

После спокойно можеш да я изхвърлиш....

Ултразвук - да но само на бензинови дюзи!

Връща много обратно гориво или заради блокирал разпръсквач/игла или заради дал фира клапан....

@mitrax - 3ти и 5ти имат отклонения...
Тези "тръбички" се използват когато колата не пали - въртиш и виждаш дали реално някоя от дюзата е зле.

За да замериш сравнително добре работеща кола си ти трябват епруветките (тоест по-голяма вместимост) и по-дълъг период на работа на мотора (поне една минута)...ако не си проличи драстична разлика по-рано...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от Stanchev » 12 Окт 2012, 10:14

Bavarcho написа:
Stanchev написа:на загрят мотор за 2 мин на празен ход трябва да е около 20 (двадесет) мл
edit: 20 мл на дюза


Колега сигурен ли си, че това са "фабричните" стойности, за това време?
Наистина трпбва да има някакви стойности които се приемат за "добро състояние" :roll:

:yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от LUCIFER'S » 13 Окт 2012, 8:13

За две минути на студен мотор веднага след старт... вижте количествата които си замерих, а дигитално даваше на 2 и 3 цилиндър до + 1,6, а на останалите "-" 0,6/7! После ми свалиха дюзите тест на стендт, почистване, и ремонт само на две от тях, другите в норма!



Изображение
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от boksioraE39 » 13 Окт 2012, 9:02

Ние си направихме тези "колби" но свършиха работа... :mhihi: :yes:

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2170 ... vZ8MrK.JPG

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1914 ... C5sUvi.JPG

Доколкото знам един истински комплект при "Даскалов" струвал около 160-лева но не съм сигурен някои ми беше казал. ;)
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от toni » 15 Окт 2012, 21:23

Добре де, след като не става чистенето на дюза с ултразвук, тогава колко може да му се вярва на този пич от линка, който точно така си е изчистил неговата http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1711200

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от Dimitroff » 15 Окт 2012, 22:19

toni написа:Добре де, след като не става чистенето на дюза с ултразвук, тогава колко може да му се вярва на този пич от линка, който точно така си е изчистил неговата http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1711200


Той чисти само и единствено разпръсквача - ако дюзата се разглоби - може да се почисти разпръсквача, но няма как да пуснеш цялата дюза и да искаш да работи!

Проблемите на дюзите не идват само от разпръсквач!
Иглата?
Леглото на съчмата? (вижда се САМО под микроскоп дали е наранено).
Клапана?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 11.03.2007
Кара: 2004 E46 320D

Re: Проверка на дюзи. common rail

Мнение от fatalen » 15 Фев 2013, 17:47

Днес реших да си направя теста с "епруветките".

320d 150кс

При софтуерния тест с INPA при студен двигател на първи цилиндър отиваше на +2 при студен двигател и около 1,6 при топъл такъв на място. Втора дюза беше близка до нула, а трета и четвърта бяха на приблизително -0,8 (сходни показатели). При форсиране и в движение при подаване на газ първата дюза отиваше директно в червеното на +5.

Правих теста на абсолютно студен двигател.
Показателите са следните измерени в милилитри и за 5 минути (за по обективни резултати):

1. 43 ml/5 min
2. 38 ml/5 min
3. 42 ml/5 min
4. 41 ml/5 min

Според това, което съм чел нормалното връщане на гориво при този двигател е в рамките на 7,5-10 ml/min.
Всичките дюзи влизат идеално в предписанието (ако това са нормите).


Сега въпросът е - да вярвам ли на INPA или да си вярвам на "колбите"?
Знам, че е най-добре да се свалят и да се носят на стенд, ама...
Възможно ли е и с времето да се разширят отворите на ръзпръсквачите и оттам да се вдигне разхода на гориво и пушенето?
Сменени са всички филтри (вкл. картерни газове), турбината е обслужена, турбопътищата са здрави, EGR-а е почистен, дебитомера е изряден (поне така мисля).

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook