Ф10 М5 - 2012 - част 2

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от msi200 » 22 Сеп 2012, 17:48

Странно, отнасяло се само за коли, произведени Юли-Септ. 2012. Каква ли цена ще държи този модел, като излезе от гаранция.

BMW_RIDER написа:
steeN написа:http://www.autoblog.com/2012/09/21/bmw-issues-stop-sale-on-m5-and-m6-models-over-fauly-fuel-pump/

BMW has issued an immediate stop sale on new M5 and M6 (both coupe and convertible) models. The problem stems from the engine oil pump; if the pump doesn't supply the correct amount of oil to the engine's moving parts, "severe engine damage" is the likely result.


:paranoid:


В доста други източници пише същото....ако е вярно - епик фейл. Те ви са крос флоу технология, 10 интеркулера и незнам си кво. Немога да разбера как може да правиш едни от най-добрите атмосферни двигатели в света и накрая тая турбо щуротия дето е по сложна от хидронния колайдер да сложиш в една от най-емблематичните си коли. Но може и да е някаква спекула....
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 22 Сеп 2012, 19:17

BMW_RIDER написа:
steeN написа:http://www.autoblog.com/2012/09/21/bmw-issues-stop-sale-on-m5-and-m6-models-over-fauly-fuel-pump/

BMW has issued an immediate stop sale on new M5 and M6 (both coupe and convertible) models. The problem stems from the engine oil pump; if the pump doesn't supply the correct amount of oil to the engine's moving parts, "severe engine damage" is the likely result.


:paranoid:


В доста други източници пише същото....ако е вярно - епик фейл. Те ви са крос флоу технология, 10 интеркулера и незнам си кво. Немога да разбера как може да правиш едни от най-добрите атмосферни двигатели в света и накрая тая турбо щуротия дето е по сложна от хидронния колайдер да сложиш в една от най-емблематичните си коли. Но може и да е някаква спекула....

Глупости са естествено . Ако помпата не осигурява масло , еди си кво ще стане - ами ако изобщо не сипваш масло , пак ще стане беля .
Не знам как изведнъж разбра, че от 10те кулера няма файда , след като това е единствената кола от този клас, която може да се пържи на макс , толкова и да остане в извънавариен режим .
Голяма ли е - да . Мощна ли е - най-бързата лимузина в света . Гори ли по-малко от предшественика - да . Предлага ли авангардни технологии - да . Какво повече .
За атмосферния двигател на Е60 - до колкото знам ти беше един от най-големите му критици :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BMW_RIDER » 22 Сеп 2012, 20:38

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:
steeN написа:http://www.autoblog.com/2012/09/21/bmw-issues-stop-sale-on-m5-and-m6-models-over-fauly-fuel-pump/

BMW has issued an immediate stop sale on new M5 and M6 (both coupe and convertible) models. The problem stems from the engine oil pump; if the pump doesn't supply the correct amount of oil to the engine's moving parts, "severe engine damage" is the likely result.


:paranoid:


В доста други източници пише същото....ако е вярно - епик фейл. Те ви са крос флоу технология, 10 интеркулера и незнам си кво. Немога да разбера как може да правиш едни от най-добрите атмосферни двигатели в света и накрая тая турбо щуротия дето е по сложна от хидронния колайдер да сложиш в една от най-емблематичните си коли. Но може и да е някаква спекула....

Глупости са естествено . Ако помпата не осигурява масло , еди си кво ще стане - ами ако изобщо не сипваш масло , пак ще стане беля .
Не знам как изведнъж разбра, че от 10те кулера няма файда , след като това е единствената кола от този клас, която може да се пържи на макс , толкова и да остане в извънавариен режим .
Голяма ли е - да . Мощна ли е - най-бързата лимузина в света . Гори ли по-малко от предшественика - да . Предлага ли авангардни технологии - да . Какво повече .
За атмосферния двигател на Е60 - до колкото знам ти беше един от най-големите му критици :roll:



Значи не съм казал ,че няма файда или ,че това е 100% истина, ама айде да изчакаме това с дали можеш да я пържиш - някой да я поизпържи известно време, щото аз вече знам 2ма дето издумкаха по-слабия вариант на тоя двигател и то точно от проблеми с маслото и кулерите!
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 23 Сеп 2012, 2:00

msi200 написа:Странно, отнасяло се само за коли, произведени Юли-Септ. 2012. Каква ли цена ще държи този модел, като излезе от гаранция.

BMW_RIDER написа:
steeN написа:http://www.autoblog.com/2012/09/21/bmw-issues-stop-sale-on-m5-and-m6-models-over-fauly-fuel-pump/

BMW has issued an immediate stop sale on new M5 and M6 (both coupe and convertible) models. The problem stems from the engine oil pump; if the pump doesn't supply the correct amount of oil to the engine's moving parts, "severe engine damage" is the likely result.


:paranoid:


В доста други източници пише същото....ако е вярно - епик фейл. Те ви са крос флоу технология, 10 интеркулера и незнам си кво. Немога да разбера как може да правиш едни от най-добрите атмосферни двигатели в света и накрая тая турбо щуротия дето е по сложна от хидронния колайдер да сложиш в една от най-емблематичните си коли. Но може и да е някаква спекула....


Не е спекула. Местните БМВ дилъри си събират продадените коли да ги ъпгрейдват. Проблема е "внезапен" така че ако не е запекъл мотора и помпите са сменени (а за това има записки в дилърската мрежа) - колата си е ОК.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 18.07.2007
Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от intention » 10 Окт 2012, 12:04

Интересно видео
M5 - tesla

какво мислите ?

А относно помпата и " дефекта " предполагам че е вярно и е добре че са го установили а не си траят защото автомобилната индустрия помни и такива случаи и то в конкурентните марки като Ауди и Мерцедес.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от xerial » 11 Окт 2012, 13:07

А дали това е Шокиращо :

http://www.automedia.bg/news/article_17824.html

Тесла С до 160км/ч по-бърза от М5 :shock: ??
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 11 Окт 2012, 13:14

xerial написа:А дали това е Шокиращо :

http://www.automedia.bg/news/article_17824.html

Тесла С до 160км/ч по-бърза от М5 :shock: ??

При тия параметри всичко е въпрос на сцепление ... А М5цата го няма до 160 със сигурност ...
Друг е въпроса и за нм-те при електричката, че ги има от 1оборот ...

Електричките ако им позволят се разеият алеле майкоо
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Turturelo » 14 Окт 2012, 8:10

xerial написа:А дали това е Шокиращо :

http://www.automedia.bg/news/article_17824.html

Тесла С до 160км/ч по-бърза от М5 :shock: ??


Електрокарът тръгна по-рано и си запази разликата от това, М шафьора е олигофрен, с DSC Off на втора й подпали гумите. Ако тръгне както трябва няма да е същия резултат .. недай си Боже па, ако пусне лаунч контрола. И както каза Sharo до 160 км/ч М5-цата си мрази задните гуми, докато онова е пълно с батерии и тежи. ActiveHybrid 5 на BMW тръгва като изстрелян с прашка. Даже не му мигва DSC-то като му забиеш педала в стелката от място. *downside - заминават му задните гуми доста бързо и то без хулиганско поведение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 14 Окт 2012, 9:46

а и да ви кажа м5-цата мива 200 метра със сто и шееейсет :mhihi:

ей ви малко данни от бг действителност ... сцепление нУУУла

Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 02.3 51.7
0-201 08.6 151.7
0-402 12.7 193.8
0-1000 22.3 247.4

0-100 5.32 сек за 76.69 метра

за сравнение едно мицубиши ево++ в същите условия
0-18 01.8 62.7
0-201 08.0 140.6
0-402 12.5 177.6

0-100 4.13 сек за 69.53 метра

та са виждате ли старта колко е важен ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 19 Окт 2012, 3:16

Sharo написа:а и да ви кажа м5-цата мива 200 метра със сто и шееейсет :mhihi:

ей ви малко данни от бг действителност ... сцепление нУУУла

Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 02.3 51.7
0-201 08.6 151.7
0-402 12.7 193.8
0-1000 22.3 247.4

0-100 5.32 сек за 76.69 метра

за сравнение едно мицубиши ево++ в същите условия
0-18 01.8 62.7
0-201 08.0 140.6
0-402 12.5 177.6

0-100 4.13 сек за 69.53 метра

та са виждате ли старта колко е важен ;)


Бе старт- март... Обувам м5-цата с едни Hoosiers отзад и.. Я камилата я камиларя :ok:
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Делян » 28 Окт 2012, 8:39


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 16 Дек 2012, 20:37

Аз чух че през тонколонките на F10 M5 пускали звука от E60 M5 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 03 Яну 2013, 16:21

Много добро сравнение на М6 с М5 . Ако е вярно всичко което казват ... М6 ще излезе адски сериозна кола . Такъв перформанс от 2 тона купе :shock: На късата писта дърпа около 1,5 сек на М5, това какво означава - 7:45-7:50 на Нордшлайфе ?

http://www.youtube.com/watch?v=

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Top Gun Maverick » 03 Яну 2013, 18:50

Ами крайно време беше тези неща да станат така. Не да си купуваш М6, което дефакто върви колкото М5, както беше преди с незначителна разлика. Джереми Кларксън сериозно ги беше нахранил по този повод с Е60 и Е63.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Nickelback » 03 Яну 2013, 20:49

Ясна ли е вече официално мощността на М6? :paranoid:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook