Грешки 530д..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Грешки 530д..
Може ли да ми кажете точно какви са тези грешки...
http://media.snimka.bg/s1/1214/028671367-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1214/028671368-big.jpg?r=0



http://media.snimka.bg/s1/1214/028671367-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1214/028671368-big.jpg?r=0


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Грешки 530д..
boksioraE39 написа:Може ли да ми кажете точно какви са тези грешки...![]()
![]()
http://media.snimka.bg/s1/1214/028671367-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1214/028671368-big.jpg?r=0
или скоро си сменял горивен ф-р,или ти е умряла някоя от подкачващите помпи

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Грешки 530д..
boksioraE39 написа:Може ли да ми кажете точно какви са тези грешки...![]()
![]()
http://media.snimka.bg/s1/1214/028671367-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1214/028671368-big.jpg?r=0
Ниско налягане ...
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f74 ... y-t117051/
е тука са написали
и тука
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=124822
Re: Грешки 530д..
Ниското налягане е прекалено малко трябва да е поне 3.9 бара. Помпата под предната седалка се грижи за него.
Тука се оплаква,че налягането в рейла прекалено голямо "maxumum preassure exceeded", можеби следствие от ниското налягане преди рейла.
Така смятам аз де, дето никакъв специалист не съм

- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Грешки 530д..
първата твърди, че нямаш достатъчно налягане от помпата под шофьорската седалка. трябва да е 4-5bar, но и на 3 няма да имаш ядове. Датчика който мери това налягане е върху горивния филтър отгоре. Проблема може да идва от помпата или датчика или клапана за обратно гориво или запушване.
Втората твърди че налягането на рейла от 1500bar не било правдоподобно. Ами вярно е странно да е толкова ако нямаш пред-налягане. Но може да те лъже първия датчик и всичко друго да е наред.
Съвет от личен отпит. Премери налягането с обикновен манометър след горивния филтър за да се ориентираш реално в ситуацията.
Обаче за целта трябва да си направиш Т-образно разклонение което малко гадно.
Втората твърди че налягането на рейла от 1500bar не било правдоподобно. Ами вярно е странно да е толкова ако нямаш пред-налягане. Но може да те лъже първия датчик и всичко друго да е наред.
Съвет от личен отпит. Премери налягането с обикновен манометър след горивния филтър за да се ориентираш реално в ситуацията.
Обаче за целта трябва да си направиш Т-образно разклонение което малко гадно.
Re: Грешки 530д..
гледай сега:
1-та грешка означава,че няма налягане на предварително пълнене,демек няма налягане преди помпата за високо налягане,което значи,че или няма нафта в резервояра или е гръмнала някоя от 2-те подкачващи помпи
2-та грешка е в следствие от 1-та,защото ако няма налягане на предварилно пълнене(3,5-4,5 бара) няма как да има и в рейката на дюзите след помпата за високо налягане.
Когато ти излизат 2-те грешки заедно,не е страшно,но ако ти излиза само 2-та тогава се налага ремонт на помпата за високо налягане.
1-та грешка означава,че няма налягане на предварително пълнене,демек няма налягане преди помпата за високо налягане,което значи,че или няма нафта в резервояра или е гръмнала някоя от 2-те подкачващи помпи
2-та грешка е в следствие от 1-та,защото ако няма налягане на предварилно пълнене(3,5-4,5 бара) няма как да има и в рейката на дюзите след помпата за високо налягане.
Когато ти излизат 2-те грешки заедно,не е страшно,но ако ти излиза само 2-та тогава се налага ремонт на помпата за високо налягане.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Грешки 530д..
sachs написа:гледай сега:
1-та грешка означава,че няма налягане на предварително пълнене,демек няма налягане преди помпата за високо налягане,което значи,че или няма нафта в резервояра или е гръмнала някоя от 2-те подкачващи помпи
2-та грешка е в следствие от 1-та,защото ако няма налягане на предварилно пълнене(3,5-4,5 бара) няма как да има и в рейката на дюзите след помпата за високо налягане.
Когато ти излизат 2-те грешки заедно,не е страшно,но ако ти излиза само 2-та тогава се налага ремонт на помпата за високо налягане.
От двете грешки съдя че първата не е правдоподобна. Няма как да такова налягането на рейла без има пред-налягане. Според мен помпите са му здрави. Вероятно е сменял скоро горивен филтър

Re: Грешки 530д..
Едва ли е горивен ф-р,защото грешките са записани 3 пъти в рамките на около 200км.Ако е филтър грешката ще бъде записана само веднъж,при първото палене докато изгони въздуха
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Грешки 530д..
Аз за друго имах предвид 
Тук е обяснена такава ситуация:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=310956
С две думи, може да си прецакаш датчика за пред-налягане при смяна на горивен филтър.

Тук е обяснена такава ситуация:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=310956
С две думи, може да си прецакаш датчика за пред-налягане при смяна на горивен филтър.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Грешки 530д..
Скоро не съм сменял горивен такаче той отпада.. Въпроса е може ли заради помпата в резервоара другата под седалката да не прави достатъчно налягане или проблема тръгва от резервоара макарче помпата там е нова и уж работи....

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Грешки 530д..
Колата в момента има около 10-литра нафта,в момента пали без проблем но забива на 4000-оборота и повече неще... Ако е помпата в резервоара не трябва да пали,остава тази под предната седалка?!

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Грешки 530д..
Може, ама не е сигурно. Аз имам същия проблем, но не винаги прекъсва на 4000 оборота. Помпата под седлата ми е чисто нова Пиербург (по ново му TI Automotive). Ама "pre-supply preasure" не се качва над 2.6bar, даже седи около 2.2bar. Като закача манометър преди горивния филтър си ги вдига 4bar, като дам на контакт. За повече не знам, манометъра ми е до 4.5 и спрях на 4 за да не стана пак целия в нафта
. Тройник още не съм си правил, да закача манометъра на запалена кола, но и това ще стане. Помпата в резервоара ми работи но се е случвало и да спрe. Един път ми е гаснeла на 15литра и от тогава, като намалее горивото, си гледам колко гориво има отляво и отдясно на резервоара. Но все е наред, прехвърля си без грижи. Но си направих опит и закачих прозрачен маркуч и подадох напрежение на помпата в резервоара. Качва, ама много мудно. Два метра маркуч Ф10мм го пълни за 30-40 секунди. Това по спомен, не съм го засичал. Резервоара съм го отварял и от двете страни, има едвам доловими утайки, ситни като пепел. Даже си поръчах клапан за обратна нафта от един колега на старо. Ново, не е толкова скъпо, но го няма никъде. За съжаление пластмасата се беше опекла, и го счупих, докато го монтирах. Върнах си моя. Чудо, спря да завива на 4000 оборота. Сега пак се случва от време на време. Тия клапанчета са някви странни. Не задържат до 4-5бара и после да се отварят. Имат някаква постоянна пропускливост. Освен и двете да са били прецакани и като съм духнал през мойто малко да съм го наместил. Просто не знам, но ще го разкрия. Някой ако има повече инфо как се държи помпата в резервоара на 530д да пише и ако трябва да ходя да я сменям и нея (макар че е почти сигурно че за смяна).
Успех.

Успех.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Грешки 530д..
Мммм да, това го знаеме, даже и от опит. Въпроса на който никой не отговаря никой, е дали като спре помпата в резервоара, пада налягането след помпата под седалката и с колко?
Re: Грешки 530д..
Speed_Am_All написа:Мммм да, това го знаеме, даже и от опит. Въпроса на който никой не отговаря никой, е дали като спре помпата в резервоара, пада налягането след помпата под седалката и с колко?
Като спре помпата в резервоара,или е тръгнала да спира,симптомите са същите като на дефектирала помпа под седалката.По-лошото е,че тази в резервоара като спре и не се смени навреме ще се скапе и тази под седалката,защото не идва достатъчно нафта до нея и прегрява.В повечето случай помпата в резервоара е здрава,но е със запушена цедка и не качва достатъчно.Тогава се получава това за което пише колегата по-горе-с по-малко от 20-ина литра нафта колата не се форсира над 3-4000 об/мин.Налягането на нафтата при,мерене с манометър,може да е нормално(защото помпата под седалката бута и въздух,който също може да направи налягане),но дебита спада рязко и тогава се получават тези проблеми.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани