за 318ис малко инфо
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
за 318ис малко инфо
когато и дам рязко газ и до 3к оборота се ебава а чак след това почва да лепи за седалките, тва нормално ли е или, щото като вървеш е много зле пред е30 иска, а също дебитомера се ебава и като я запаля оборотите плават за около 30сек и се оправя може ли да се мота в набирането от него? иначе колата е 96г

- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
проблем с оборотите може да е от ламбд сондата!На мен до последно мойта ИСка ми правеше мизерии от сондата!Другото колкото до вървежа все пак въртящия момент на М42 не е като на М20 или още повече М50
на ИС мощноста идва при по високи обороти и за това може би тда ти е направила такова впечатление! Иначе М42Б18 в Е30 не нищо друго от перфектен автомобил за каране по така....
Абе може би разликата да е минималнаЧГоворя ако състоянието е близко де


Абе може би разликата да е минималнаЧГоворя ако състоянието е близко де

"Знаещия не се нуждае от обяснение!
За незнаещия нещета са невъзможни!!!"
За незнаещия нещета са невъзможни!!!"
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
ама тоя мотор се води м44 нали, а проблема 100% е от дебитомера защото го карах на маистор и слагахме лаптопа и каза дебитомера

- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
BMWIKTOR написа:проблем с оборотите може да е от ламбд сондата!На мен до последно мойта ИСка ми правеше мизерии от сондата!Другото колкото до вървежа все пак въртящия момент на М42 не е като на М20 или още повече М50на ИС мощноста идва при по високи обороти и за това може би тда ти е направила такова впечатление! Иначе М42Б18 в Е30 не нищо друго от перфектен автомобил за каране по така....
![]()
Абе може би разликата да е минималнаЧГоворя ако състоянието е близко де
M20B20 има по-слаб въртящ момент от М42-ката,но разликата във вървенето и чувството при Е36-цата е различно от този при Е30-ката...ама понеже каза че колата е 96г. тя трябва да е с М44 който има още по-голям въртящ момент,пък и това което съм чел е че М44-ките са направени да вървят доста прилично в ниски и средни обороти...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
По VIN-а се оказа че колата е 12.1994, а регистрацията е от 96година. Има ли шанс това да е от катализатора или от това, че все още не съм сменил консумативите(масло, филтри,ремъци).

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
bELiAr написа:сваляш сменяш чистиш сичко ако не тръгне като звер хвърляш
да ти звънна да ти кажа в кой район


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани