524td пуши като локомотив черно

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

524td пуши като локомотив черно

Мнение от kninov » 20 Юли 2006, 20:21

белята не идва сама оправих с ваша помощ 520-та а сега проблем с 524td.баща ми се прибра преди малко и каза че 524tdпушела много черен дим.излязох и го запалих и при подаване на газ и задържам го в обороти пуши като локомотив.идей от какво може да е .иначе мотора си работи перфектно както преди.дано има лек и за този пробем.благодаря предварително на тези които се отзоват.


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.11.2005

Мнение от MAKAPOB » 20 Юли 2006, 23:43

Аз се сещам за две неща.Богата смес или антифриза ти е направил беля
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 21 Юли 2006, 6:57

постоянно пуши

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 21 Юли 2006, 8:46

MAKAPOB написа:Аз се сещам за две неща.Богата смес или антифриза ти е направил беля

Антифриза беше на другата му колица :)
Батка, да не сте сипали някаква гадна нафта? Иначе мисля, че Бат Жеко може да окаже ценна помощ, но нещо не се появявал напоследък. Драсни му едно ЛС.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 21 Юли 2006, 12:15

kninov написа:постоянно пуши
Нали пуши черно :mhihi: Пак като не е бяло. И моята така пушеше. Та така почти 130 000км я карах ма много вървеше. Внимавай каде зареждаш само. Сложил си нехубава нафтенка :mhihi: . Или богата смес както каза колегата. :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 22 Юли 2006, 21:34

kninov, провери дали няма сдали свещи. Ама тогава ще кади при старт ... а както казваш ти постоянно ... освен да сипиш хубава нафта ако тази не е ... + добавка за дизелово гориво (аз ползвам на Castroll) ако тогава пуше яко ... може си направиш една диагностика на помпата ...
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 26 Юли 2006, 16:51

Много е горивото или малко въздуха. Виж турбото. Виж и тръбата (маркуча) към смукателния колектор да няма течове някъде. Най добре да замериш надува с манометър, трябва да е 0.9 бара или ако манометъра мери и атмосферното налягане от 1 бар, тогава трябва да е на 1.9 на пълна газ преди да отвори уейст-гейта.
Ако се е влошил и вървежа, най вероятно е там да търсиш причината.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 26 Юли 2006, 17:02

Виж си изпускателната система. Ако имаш продънени или задръстени гърнета ефекта е същия.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 26 Юли 2006, 17:17

Да.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 30 Юли 2006, 3:19

Здраве да е
Черното е главно признак за липса на въздух или наличието на повече гориво зависи от гледната точка.
Според мен ако си проверил онова което вече са написали колегите, погледни си състоянието на 4та дюза.Това е една от възможните причини според мен.
Ако ти тече, не и стига налягането и сензора отчита , от там се променя самото начло на горивоподаването, и самото количество(има писано по въпроса)
Good Luck


Попаднах на доста нагледна информация за работата на компонентите по съвременните дизелови автомобилни двигатели (VAG), но не мога да се справя с качването им , ако некои има желание да помогне с насоки кое как да кача , мисля че ше бъде полезно , дa се придобие една добра представа кое как е./всичко е на Англ./

Injection commencement control
Influencing factors
Commencement of injection map
A commencement of injection map is stored in the control unit. It essentially makes
allowance for the engine speed and the fuel quantity to be injected. As a correcting
parameter, the coolant temperature also has a bearing on the commencement of
injection.
The map was determined empirically and represents an optimal compromise
between good running characteristics and emission behaviour.
Calculated fuel mass
The point of commencement of injection must be brought forward with increasing
injection quantity and engine speed because the injection cycle takes longer.
The fuel mass to be injected was calculated by the control unit (refer to chapter
"Fuel regulation").
This theoretical value is used in the commencement of injection map.
From the signal supplied by the needle lift sender, the control
unit recognises the actual point of commencement of fuel
injection and compares this with the setpoint as defined in the
commencement of injection map.
If deviations from the setpoint occur, the point of commencement
of injection is corrected via valve N108.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.11.2005

Мнение от MAKAPOB » 01 Авг 2006, 23:18

Кажи от къде да ги дръпнем, пък за качването вече всеки ще направи каквото може
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 08 Авг 2006, 0:14

здраве да е
ами имам ги в компютъра, не знам кое от къде съм дърпал.
Good luck

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook