МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 11.05.2002
Местоположение: space

МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ

Мнение от bip » 11 Авг 2003, 17:09

peace вълци,
bip малко се е променил - иска :
- да му е евтино да се вози за да има пари за по-смислени неща
- иска да купи на майка си кола ( може и не bmw - 4е ме убедиха 4е не е разумно за зимата за нея - особено 3ка)

идеите ми са :
- стягам хубаво петицата и я продавам - едва ли ще взема пове4е от 7-8 и определено ще съм на загуба. купувам 2 други коли и карам на газ. интересува ме съвета ви и за двете - едната ще е bmw. не държа да е убийствено бърза - мисля 4е ще имам време да карам колкото си искам бързи коли.

- друг вариант е да сложа газ на мойта и да купя на майка ми друга. това ще е по-трудно финансово но по-лесно изпълнимо щото - няма да търся купува4. имам възможност да изтегля пари от банка и да възстановя финансовото положение.

--------
въпроси които също ме интересуват :
- цени на bmw e30 : 318 : 320 : 323 + впе4атления
- цени на газови уредби според двигателя + впе4атления
- цени на метанови уредби + цена на горивото + впе4атления(???)

МОЛЯ ВИ ЗА СЪВЕТИТЕ ВИ

peace&respect
bip.
~karmapa chenno~

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 11 Авг 2003, 22:47

Има 316и Е30 с газ.Баща ми я сложи преди 2 години в Русе.С монтажа ми излезна на 650лв.Бутилката ми е 50 литра.Уредбата е с автоматично обръщане на газ след 2000rpm.Винаги си пали на бензин и след това обръща на газ.Честно да ти кажа съм доволен.На дълъг път ми гори 10-11л. при скорост 120-130км/ч.Едно ме бърка.Само като знам кво щях да си сложа на мястото на бутилката и ми идва да я изхвърля. :maad:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 12 Авг 2003, 10:30

Бип, братчед, ша са сетиш.... :-(
Аз моята бавария затова я разкарах.
Най-изродския вариант който може да стане е да сложиш инжекционна газова система на петицата. Хем няма да имаш НИКАКВИ проблеми, хем пак ще си тазманийски дявол. Обаче тази система е около 2000лв - няма избиване на практика :-(

Ох, а това с колите за нашите родители си е проблем в България. От една страна малките икономични коли се чупят изродски по дупките, а от друга големите здрави машини са скъпи, а и майка ти няма да иска да ходи да я зарежда :-) Лично аз едно време си мислех за автомобил средна класа - дизел. Нещо от рода на Пежо или някой японски дизеляк.

Другата ми идея беше да взема на нашите Е28 518 - евтин автомобил (1500-2000лв - добро състояние), да му сложа газ и пей сърце. Части бол, а машината е изродски здрава.

Дано да съм ти бил полезен, късмет в търсенето.

ПС. Бих избрал М10 пред М20 и М40 за газ.


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 12 Авг 2003, 11:17

а след като ще караш бавничко, що колата не е 324тд?!

иначе на 525 да слагаш АГУ си си за побой
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 12 Авг 2003, 11:26

Nasti 524td 525tds не са лоша идея също :!:
bip anyway ако все още държиш на газта :arrow: Тук пише за някъкъв газов инжекцион поставен на 520 Отиди виж секцията тест драйв и прочети макар в тези сайтове винаги да пише НАШЕТО Е НАЙ-ДОБРОТО :twisted:
Както е известно, "баварецът" е автомобил за спортно каране

Незнам bip само мога да ти съчуствам на дилемата пред която си се изправил :cry: Кофти раута ей НЕ се предавай :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 11.05.2002
Местоположение: space

Мнение от bip » 12 Авг 2003, 14:56

все още чакам по-сериозни мнения
лубо - насти - много ми е интересно как ще ме набиете па и двамата да се съберете - е така както съм 65 кила
та изобщо не ми ги вкарвайте тия простотии
мерси на другите за позитивно настроените мнения
~karmapa chenno~

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 11.05.2002
Местоположение: space

Мнение от bip » 12 Авг 2003, 15:00

също подхвърляния - ве4е няма да те приемаме и други такива ама изобщо не ме притесняват - хората дето ме познават и уважават наистина не ме уважават заради driving skills или колата ми.
те много добре знаят защо го 4увстват - а на другите няма какво да им обяснявам. ai ?
~karmapa chenno~

властелинът на гумите
властелинът на гумите
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 20.08.2002
Местоположение: sofia

Мнение от danini » 12 Авг 2003, 17:38

виж сега приятелю bip карането на BMW с евтина газова уредба не е чак толкова страшно. лично от моя скромен опит в карането на газ &ога да ти кажа че така опасните гърмежи за дебитомера доста лесно се избягват. просто трябват хубави кабели и свещи и центровка и няма проблем. според мен по - подходящи за газ са М10 и М20. по въпроса с метановите уредби не съм запознат и не мога да дам мнение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 12 Авг 2003, 23:06

Извинявам,не разбирам много.Можете ли да ми обясните малко повече за тези "гърмежи на дебитомера",че май ми трябва такава информация :!: :wink: :wink:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

viper
Аватар

Мнение от viper » 13 Авг 2003, 9:42

316-320, 84-86, горе долу в добро състояние - 2000-2500лв.
Същото 87-90г. /3стоп/ 3200-4000лв.
Газове за
- карбуратор - 180лв
- инжекцион - 220лв
(това са цени на един познат, дето ги монтира, щото иначе е с 40-80лв отгоре)

Успех bip и :bchug: :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

Мнение от xaoc777 » 22 Авг 2003, 11:52

bip, до колкото съм запознат с "гърмежите на дебитомера" мога да ти кажа следното : обикновенно се случва когато поставиш некадърно обикновенна газова с/ма на кола с инжекция, дори и да е пригодена с така наречената "платка за лъгане компютъра на инжекциона"
Та как гърми дебитомера: Когато подадеш рязко газ, клапата за въздух се отваря докрай, и тъй като е много въздуха който се подава, то се връща към дебитомера и се чува стряскащо БУМ. Обикновенно излизат маркучите от дебитомера, а самият той се разцентрова. Вътре в него има една метална клапа, която след няколко гърмежа се изкривява и застава в отворено положение. След повечко гърмежи, дебитонера буквално се разпуква. Ако пък нагласиш клапата за въздуха да не се отваря докрай, колата почва да върви като каруца (няма мошност),харчи много и постоянно се менят оборотите без да натискаш педала на гаста.
Надявам се че съм ти бил полезен.

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 22 Авг 2003, 13:13

Какви са тези измислици бре ? Как ще го уплашиш дебитомера с въздух? ;-)

Получават се гърмежи, защото пускат газ в началото на въздухоподаващия канал, той се напълва с газ и понякога от горещината газта се взривява и ударната вълна объща дебитомера. Газаджиите слагат плочка с дупки след дебитомера и опъват един ластик върху дупките. Та като гръмне да скъса/отмести/премести ластика и газовете да си излязат спокойно ... в двигателния отсек.
Хитра и евтина технология ама дали е толкова ефективна???

мутра
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 10.04.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от Gorby » 23 Авг 2003, 16:28

bip, човече.
Помниш ли на събора черната 525 Е28 със броните от Е34 :?: Е тя беше (и все още е) на гас, проблема с гърменето не се преодолява колкото ида слушаш изказвания от сорта на "имам един приятел дето гиправи.... един път" това за мен са изказвания на един бакшиш.
Наси имаше много проблеми в началото, като взривове изкривиха до неознаваемост клапите на дебитомера, въпреки наличието на разни предпазни клапани, на които дебита на изпускане идва малко малък за количеството изгорели газове които се опитват (и успяват) да излязат. В крайна сметка се смениха няколко газови уретби, и в момента не се оплаква. Караш със гърмял дебитомер за да не те боли сърцето когато гръмне, носиш си един нормален (ако смяташ да я караш на бензин както може да върви) и със добра газова уретба няма да имаш много проблеми.
Много е важно никога да не я оставяш с малко гас, дори при най-малкото падане на налягането в газопровода се получава леко "пукане" :wink:
P.S: Колата не е моя, съответно не я карам аз непрекъснато. Написаното по-горе са лични мои впечатления и резултати споделени с мен от собственика.
Peace bip, и успех :!:
Изображение
Изображение
Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 11.05.2002
Местоположение: space

Мнение от bip » 26 Авг 2003, 10:03

интересно
мисля 4е бях постнал тая тема като важна -
но някой е променил статуса и
да ми каже кой е - интересни са ми обосновките му.
-----------
на другите
благодаря за подкрепата он- и офф-лайн.
gorby - i remember.
peace 2 u all
~karmapa chenno~

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 26 Авг 2003, 20:43

bip написа:интересно
мисля 4е бях постнал тая тема като важна -
но някой е променил статуса и
да ми каже кой е - интересни са ми обосновките му.


За яснота: аз бях този :oops:, който смени статуса. Направих я обикновена темата. Прецених че така е по-правилно, все пак трябва да има някаква равнопоставеност. Пълната мотивация обаче вече си получил по е-майла.

Мир, братко!

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook