AMG sreshtu M Power - bydeshte ili koi nakyde otiva?
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
решението на бмв е да направи както моите любимци от Ауди, имаш си Шкода и Сеат, там правиш тест на това което мислиш да вграждаш в тежката артилерия и така




Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
имам една позната п****, кара новото мини, като пършинг е с него, как кара не е истина - един път ме вози и ми изправи косата
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Само MINI Cooper S е такова, и то не е турбо а суперчарджър. Но е като ракета с този 1.6с двигател
Имаше 2 такива на пистата в събота, луда работа... като картинги са!

кау, разбирам какво имаш в предвид.
само че, турбините за които говориш които качват "ударно" мощността на двигателия са само при много наточени приложения които рядко се срещат във сериините автомобили. повечето успешни приложения са със малки турбо-та (2 обикновено) които се развъртат бързо и от 2000 оборота нагоре си все във работната им зона- така че няма да ти изправят косата... да не говориме че компресорите които се задвжват с ремък както знаеш правият налягане по всяко време- при тях изобщо не можеш да усетиш кога почват да помпат...
за големите турбо-та.. гледах едно видео за една супра със единично т-88 турбо - ходи да се дърпа със една хауабуса (мотор) от 80 мили нагоре- ми.. това турбо тръгна от 5000 оборота нагоре и така "блъсна" задните гуми че супра-та загуби сцепление .. на 80 мили... при тях положението е или нищо под 5000 оборота или 800 коня до 7500
за такива коли съм съгласен че мястото им е на драгстрип-а. тя би била неконтролируема ако не върви само направо... докато малките турбо-та са лесен начин за правене на повече коне и запазване на гъвкавоста на двигателия- мисли си примерно едно порше гт2- определено една от наи-добрите коли а е би-турбо...
мое си мнение де...
алекс
трабант 601
само че, турбините за които говориш които качват "ударно" мощността на двигателия са само при много наточени приложения които рядко се срещат във сериините автомобили. повечето успешни приложения са със малки турбо-та (2 обикновено) които се развъртат бързо и от 2000 оборота нагоре си все във работната им зона- така че няма да ти изправят косата... да не говориме че компресорите които се задвжват с ремък както знаеш правият налягане по всяко време- при тях изобщо не можеш да усетиш кога почват да помпат...
за големите турбо-та.. гледах едно видео за една супра със единично т-88 турбо - ходи да се дърпа със една хауабуса (мотор) от 80 мили нагоре- ми.. това турбо тръгна от 5000 оборота нагоре и така "блъсна" задните гуми че супра-та загуби сцепление .. на 80 мили... при тях положението е или нищо под 5000 оборота или 800 коня до 7500

мое си мнение де...
алекс
трабант 601
Alpina написа:БМВ винаги са били крачка напред в развитието на двигателите си пред Мерцедес. Един фен тук плюеше Макларъна (суперкара) и ми казва - "Тази кола с този куц БМВ двигател е толкова бавна. Знаеш ли коя е най-бързата кола? Това е Пагани Зонда. И знаеш ли с какъв двигател е ? На Мерцедес."
Да. Пагани Зонда е по-бърза. Аз го отдавам на по-добра аеродинамика (колата е италиянска и е по-нова от Макларън). Обаче този мерцедес двигател е супер смешка. АМГ тунингован, атмосферен 7.5 литров с 550 к.с. :-) За сравнение - Макларъна с МПауър - 6.2 литра - 627 к.с.
Освен това мерцедес си представят спорта като каране по прав аутобан. Иначе щяха да сложат поне една ръчна скоростна кутия в спортните си модели.
точно по времето докат бяхме заедно в Лондон (края на май)четох това списание на Тиф Нийдъл (забравих му името ) та там имаше тес между Зонда, Мурсиелаго и Енцо и Ферарито ги разбиваше отвсякъде да знайте




DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
По въпроса за Ензо... Carrera GT е близо вече
Всъщност, мислите ли че някой ден Мерцедес и БМВ ще навлязат и в този сегмент? Те Мерцедес се опитват вече, с SLR. Ще успеят ли мегамилионните корпорации да направят нещо по-добро от Ферари и Порше?

Всъщност, мислите ли че някой ден Мерцедес и БМВ ще навлязат и в този сегмент? Те Мерцедес се опитват вече, с SLR. Ще успеят ли мегамилионните корпорации да направят нещо по-добро от Ферари и Порше?
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
то мерцедес правят и колички за голф ама кво то това




Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
alx написа:само че, турбините за които говориш които качват "ударно" мощността на двигателия са само при много наточени приложения които рядко се срещат във сериините автомобили. повечето успешни приложения са със малки турбо-та (2 обикновено) които се развъртат бързо и от 2000 оборота нагоре си все във работната им зона- така че няма да ти изправят косата... да не говориме че компресорите които се задвжват с ремък както знаеш правият налягане по всяко време- при тях изобщо не можеш да усетиш кога почват да помпат...
Така си е... не знам, БМВ може би просто се инатят в случая, или пък искат да покажат колко са по-най като направят по-добър двигател без помпа. Правилно настроено малко турбо или суперчарджър могат да ти дадат лесни 20-25%... но БМВ го имат това предимство от 20-25% при атмосферните двигатели, може би могат да си го позволят? Честно, идея си нямам

alx написа:за големите турбо-та.. гледах едно видео за една супра със единично т-88 турбо - ходи да се дърпа със една хауабуса (мотор) от 80 мили нагоре- ми.. това турбо тръгна от 5000 оборота нагоре и така "блъсна" задните гуми че супра-та загуби сцепление .. на 80 мили... при тях положението е или нищо под 5000 оборота или 800 коня до 7500за такива коли съм съгласен че мястото им е на драгстрип-а. тя би била неконтролируема ако не върви само направо... докато малките турбо-та са лесен начин за правене на повече коне и запазване на гъвкавоста на двигателия- мисли си примерно едно порше гт2- определено една от наи-добрите коли а е би-турбо...
Porsche Turbo и GT2 са откачени, спор няма


И все пак, Carrera GT не се нуждае от турбо, защо? Мисля че се опитват да истискат максимума от 6-цилиндровия боксер, но V10-ката има толкова много потенциал, че не си струва? Също така GT3 няма турбо, а си е чисто атмосферен двигател, и все пак според номерацията е топ-модела? Странно.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
alx написа:много ми е гот че има такъв форум- случайно го открих..
нали?


alx написа:за формула 1- съгласен. но само защото турботата бяха забранени преди няколко години- би ли се наел да спекулираш защо?
Потърсих малко, и намерих един сайт който обвинява турбо-двигателите за многото проблеми.
"F1 Turbo charger rotated at a speed of well over 100,000 RPM.
(This accounts for the high level of engine failures in the turbo days)"
Друг интересен цитат:
"The most powerful Grand Prix engine of all time was the 1500cc BMW Turbo charged unit. The engine used by the Brabham team in the mid eighties developed over 1500 Horsepower in qualifying trim"
А тук има малко интересни факти и история:
http://www.tgp-f1.com/files/technical2.htm
Обаче като цяло идея си нямам защо са спрели да ги правят така

Лично мнение за турбините: грознен и евтин начин да се увеличат конете
Евтин,стандартен и изпитан.Но защо грозен бе?Звукът от турбината е по-хубав от всеки ремус.А ако е много яка направо е мания.Аз най-обичам момента на тласъка.Агресивната турбина дава много приятни моменти.
Според мен БМВ изобщо не са такива балами,каквито ги изкарват някои хора.При скок на височина никога не се започва от най-високо.Какво ще стане,когато решат да слагат и турбини.А?Не ми се мисли.Атмосферен мотор 400 к.с. като на майтап.И то на серийна кола.
Всеки си мисли каквото иска,а царете са по правило най-умни и решават коя глава да отрежат.Защо МБ и АУДИ така полудяха с тия спортни изцепки?Защото всеки си купуваше БМВ,когато искаше адреналин в границите на разумното.Вече нещата се попромениха,но това нищо не означава.БМВ винаги ще си запази духа.Дано само да не почнат с тия малолитражки и те.Другите натрупаха пари от тях и затова почнаха да дигат гири насам натам.
като каза "грозен" та малко извън темата ама поне информативно (хубаво е да се види- нали сме фенове):
http://www.mycobra.us/videos/toofast4u.wmv
това е 03 форд мустанг кобра със модифициран кен бел компресор. по форумите там тази кола е дискутирана и със много малко тунинг (освен големия компресор които е $3500) прави повече от 600 кс на задните гуми.
колата се движи със около 80-90 км... забележете как гумите изгубват сцепление за момент
тука освен грозен звук нищо грозно не виждам а душата ми на фен ликува.. ако и да не е бмв...
алекс
трабант 601 с
http://www.mycobra.us/videos/toofast4u.wmv
това е 03 форд мустанг кобра със модифициран кен бел компресор. по форумите там тази кола е дискутирана и със много малко тунинг (освен големия компресор които е $3500) прави повече от 600 кс на задните гуми.
колата се движи със около 80-90 км... забележете как гумите изгубват сцепление за момент

тука освен грозен звук нищо грозно не виждам а душата ми на фен ликува.. ако и да не е бмв...
алекс
трабант 601 с
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Въпроса за или против принудителното пълнене,било то с механичен или с турбо компресор е стар колкото света!
Всяко едно от двете си има преимущества и недостатъци,противници и привърженици!Аз определено съм противник на "изкуственото дишане!За мен то е предназначено за дизеловите двигатели и няма място при бензиновите и ще обясня защо е така!За мен автомобилите освен купчина желязо имат душа и живот!И както хората дишат и живеят свободно и когато за поддържане на живота им се използват изкуствено създадени механизми а не техните собствени този живот свършва,а душата се пренася на друго място!Аз лично не бих искал такъв живот а вие???!!!За това мисля че и на машините не им се нрави този маниер на подпомагане,те стават нервни и необуздани,и много бързо се отървават от излишните помощници(живота на един турбо компресор например е около 100-150000км)!!!
Колкото до въпроса за "спортните" Mercedes-Benz ще попитам само може ли да съществува спортен автомобил с автоматична предавателна кутия,оборотомер голям колкото циферблата на дамски ръчен часовник,километраж с размерите на Биг Бен-а в Лондон,пространство в купето колкото в хола на Мерилин Монро и също толкова украшениица по салона,въртящ момент колкото на влекач(може би ще теглиме гримьорната на гореспоменатата актриса),оборотите са близки до тези на градинска сенокосачка, външни размери на автобус,поведението на пътя е като на тролейбус, и ръчна спирачка на педал компенсиращ липсата на съединител но неизпълняващ неговата роля,тогава удоволствието от управлението на автомобил изчезва и карането се превръща в упражнение по лесно от четенето на вестник!!!!Ако това е спортен автомобил то нека Ferrari,Lamborghini и дори BMW(не притежаващи гореспоменатите качества-скоростите са ръчни и не "слушат",оборотомера е покрил по голямата част от таблото,скоростомера е там заради традицията,купето е тесно и едвам побира повече от двама души,въртящия момент е малък но достатъчен!,двигателя свисти от нечовешките обороти,ръчната си е там където трябва готова за употреба,баланса на масите е перфектен,поведението на пътя невероятно,а както каза Тифф-"усмивката става все по голяма и по голяма" ето това е спортната кола според мен!!!!!!!)да се отдръпнат от сцената и да направят място на изкуствения шампион Mercedes-Benz!Защо тогава да не позволим и допинга в леката атлетика!!!Ако ще е така аз съм ЗА,но без мен!Нека си се състезават "изкуственяците" а аз ще си живея неподпомаган от никого,ще си карам атмосферния автомобил и ако се наложи ще подпиша декларация че не искам при произшествие с истинския си автомобил да ме слагат на респираторно дишане а да ме оставят да си умра естествено!!!!
Еми "Thats all folks" тва беше от мене!!!
Всяко едно от двете си има преимущества и недостатъци,противници и привърженици!Аз определено съм противник на "изкуственото дишане!За мен то е предназначено за дизеловите двигатели и няма място при бензиновите и ще обясня защо е така!За мен автомобилите освен купчина желязо имат душа и живот!И както хората дишат и живеят свободно и когато за поддържане на живота им се използват изкуствено създадени механизми а не техните собствени този живот свършва,а душата се пренася на друго място!Аз лично не бих искал такъв живот а вие???!!!За това мисля че и на машините не им се нрави този маниер на подпомагане,те стават нервни и необуздани,и много бързо се отървават от излишните помощници(живота на един турбо компресор например е около 100-150000км)!!!
Колкото до въпроса за "спортните" Mercedes-Benz ще попитам само може ли да съществува спортен автомобил с автоматична предавателна кутия,оборотомер голям колкото циферблата на дамски ръчен часовник,километраж с размерите на Биг Бен-а в Лондон,пространство в купето колкото в хола на Мерилин Монро и също толкова украшениица по салона,въртящ момент колкото на влекач(може би ще теглиме гримьорната на гореспоменатата актриса),оборотите са близки до тези на градинска сенокосачка, външни размери на автобус,поведението на пътя е като на тролейбус, и ръчна спирачка на педал компенсиращ липсата на съединител но неизпълняващ неговата роля,тогава удоволствието от управлението на автомобил изчезва и карането се превръща в упражнение по лесно от четенето на вестник!!!!Ако това е спортен автомобил то нека Ferrari,Lamborghini и дори BMW(не притежаващи гореспоменатите качества-скоростите са ръчни и не "слушат",оборотомера е покрил по голямата част от таблото,скоростомера е там заради традицията,купето е тесно и едвам побира повече от двама души,въртящия момент е малък но достатъчен!,двигателя свисти от нечовешките обороти,ръчната си е там където трябва готова за употреба,баланса на масите е перфектен,поведението на пътя невероятно,а както каза Тифф-"усмивката става все по голяма и по голяма" ето това е спортната кола според мен!!!!!!!)да се отдръпнат от сцената и да направят място на изкуствения шампион Mercedes-Benz!Защо тогава да не позволим и допинга в леката атлетика!!!Ако ще е така аз съм ЗА,но без мен!Нека си се състезават "изкуственяците" а аз ще си живея неподпомаган от никого,ще си карам атмосферния автомобил и ако се наложи ще подпиша декларация че не искам при произшествие с истинския си автомобил да ме слагат на респираторно дишане а да ме оставят да си умра естествено!!!!
Еми "Thats all folks" тва беше от мене!!!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
няма по-хубаво нещо от големия атмосферен мотор, тръпката да усетиш постепенното (относително постепенно) развъртане и момента в който това чудо излита
тия турбота да им се кефят който иска, дайте ми нещо 8000кубика 800коня




тия турбота да им се кефят който иска, дайте ми нещо 8000кубика 800коня




Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
8те литра и 800те коня съществуват само във един автомобил- dodge viper и то само след тунинг- нормално са по 450-500 коня (според годината)... останалите коне до 800-1000 уви се постигат със компресор. има няколко тунера в америка които правят такива пакети...
както писах по-горе наи-мощните автомобилни атмосферни двигатели независимо от обема им са по 500-600 коня и то на високи обороти- 7000 и нагоре. ако искаш 800-1000 коня единствения начин е компресора или турбото (или NOS ама това не го броиме)...
алекс
трабант 601с
както писах по-горе наи-мощните автомобилни атмосферни двигатели независимо от обема им са по 500-600 коня и то на високи обороти- 7000 и нагоре. ако искаш 800-1000 коня единствения начин е компресора или турбото (или NOS ама това не го броиме)...
алекс
трабант 601с
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани