Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 29 Сеп 2012, 20:59

BMW_RIDER написа:
DrivinGGoD написа:... та мога да ти гарантирам, че по-добрия спирачен път на Corvette-а, страничното ускорение, а и слалома идват от това :yes:


Викаш ,тва че задните дискове на корвета са големи колкото предните на Енцо няма никакво значение? И аз ти гарантирам ,че ако ферарито беше със ръчна кутия като корвета нещата щяха да са СЪВСЕЕЕМ различни, ама те... така са ги направили колите.

Абе то в ръчката си се крие истината. Колата дава едно такова доста по-особено усещане. С автомата си като скопен. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 5.01.2005

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от enigma » 30 Сеп 2012, 7:53

BMWPOWERRR_ACM написа:С автомата си като скопен. :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Просто от любопитство, това от лични впечатления с DCT ли е ? И на 458-ца или на друга машина?
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 30 Сеп 2012, 20:00

Просто от любопитство, не можеш ли сам да си отговориш, че е субективно мнение и на мен ми харесва да си ръчкам? :mhihi:
Ако ще да ги направят с 15 предавки, ако ще да сменят за 0.001 секунда някой ден, ако ще и гориво да почнат да пестят, аз за автоматик пари не бих дал.
СУБЕКТИВНО, ЛИЧНО и НЕАНГАЖИРАЩО НИКОГО. :nono:
Хепи?
И обърни внимание към темата "Миглена Ангелова", че е позаспала, вместо да си пилееш времето тук. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 01 Окт 2012, 8:47

BMW_RIDER написа:
DrivinGGoD написа:... та мога да ти гарантирам, че по-добрия спирачен път на Corvette-а, страничното ускорение, а и слалома идват от това :yes:


Викаш ,тва че задните дискове на корвета са големи колкото предните на Енцо няма никакво значение? И аз ти гарантирам ,че ако ферарито беше със ръчна кутия като корвета нещата щяха да са СЪВСЕЕЕМ различни, ама те... така са ги направили колите.


Не, викам, че ако ще и 600мм спирачки да има отпред, отзад и по средата, като няма сцепление да оползотвори потенциала им смисъла от тях е само в охлаждането и усещането...

Просто коли на приблизително еднакво тегло, но с такава разлика в гумите е нормално да дават и различни характеристики в поведението, въпреки че смятам е очевидно, че стойностите на спирачния път, страничното ускорение и слалома на двете коли ясно показват, че геометрията и конструкцията на окачването и спирачките на Ferrari-то до огромна степен компенсират недостатъка на малките гуми и не позволяват голямо изоставане, а очевидно тези размери са подбрани с цел, която дава преимущество на Ferrari–то при управлението и усещането :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 02 Окт 2012, 7:02

Бинокал ниидед :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от МИТАКА1654 » 02 Окт 2012, 8:21


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Jordana » 02 Окт 2012, 8:24

Като стана въпрос за спирачки и гуми искам да задам един въпрос .Как и на какво се дължи факта че много от тия супер возила имат време за ускоряване от 0-100км 3..4..5.. секунди а време за спиране 100-0 км в пъти по голямо ?Тоест многократно по лошо време за обратния процес. Нали масата и сцеплението с пътя е същото както при ускорението ? Не става въпрос за дължина на спирачния път а за това че спират много по бавно отколкото се ускоряват.За обикновените не "расови " автомобили тая аномалия липсва.Само калпави гуми и спирачки останали далеч назад технологично от двигателя ли е причината или ?!
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 02 Окт 2012, 9:31

нещо се бъркаш според мен. всички коли спират по-бързо от колкото ускоряват. колкото по-слаба е колата толкова по-драстична е разликата в полза на спирачките.

Sent using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 02 Окт 2012, 20:06

МИТАКА1654 написа:Бинокъл нийдед :mhihi:

http://www.youtube.com/watch?v=rR3tpYnF0t4&feature=g-all-u

Нещо не разбирам - би ли ми обяснил дали има разлика между фабрични коли и такива по 1500 кс , преправяни от знайни и незнайни войни :idea: Нисан ГТ-Р след 100 км/ч припада от всичкото суперспортист - това спорно ли е ?
Jordana написа:Като стана въпрос за спирачки и гуми искам да задам един въпрос .Как и на какво се дължи факта че много от тия супер возила имат време за ускоряване от 0-100км 3..4..5.. секунди а време за спиране 100-0 км в пъти по голямо ?Тоест многократно по лошо време за обратния процес. Нали масата и сцеплението с пътя е същото както при ускорението ? Не става въпрос за дължина на спирачния път а за това че спират много по бавно отколкото се ускоряват.За обикновените не "расови " автомобили тая аномалия липсва.Само калпави гуми и спирачки останали далеч назад технологично от двигателя ли е причината или ?!

В огромна грешка си - колите спират около 2 до 3 пъти по-бързо отколкото ускоряват ;)
Последна промяна acho.rs на 02 Окт 2012, 20:09, променена общо 1 път

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ///Явор » 02 Окт 2012, 20:43

бахти колко Мариачи,а карат 16ки :lol:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 05 Окт 2012, 20:26

Те ти булка спасов ден :mhihi:

http://www.youtube.com/watch?v=n2r-C07l ... 0pHBppRJ_A

http://www.youtube.com/watch?v=

След като изряза всичко което имаше на пистата в Швеция , Италия-та се препъна в ... Е30ка :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 05 Окт 2012, 21:33

Баси E30-ката върти гуми, на която и предавка да я хванеш :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от F3P » 05 Окт 2012, 21:55

acho.rs написа:...Италия-та се препъна в ... Е30ка :mhihi:

Не само- и в Е34 се спъна: http://www.youtube.com/watch?v=egqKuUKr ... ure=relmfu Ако Е34 беше и комби гаврата щеше да е пълна :mhihi:
Ама то с толкова компютри и баба ми ще е бърза всеки път- цъкваш копчетата, даваш газ и се возиш... На бас, че ако 2-те БМВ-та имаха половината електроника за тракшън контрол дето има в Италия-та и можеха да сложат повече коне на пътя собственика на Ферари-то щеше да се откаже 5сек. след старта :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 06 Окт 2012, 8:47



направо си върти през цялото време ;) аз си мислех, че се базика с ферарито и за това изостава. :mhihi: :mhihi:



това трябваше да е сток звука на М5...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 06 Окт 2012, 19:16

F3P написа:
acho.rs написа:...Италия-та се препъна в ... Е30ка :mhihi:

Не само- и в Е34 се спъна: http://www.youtube.com/watch?v=egqKuUKr ... ure=relmfu Ако Е34 беше и комби гаврата щеше да е пълна :mhihi:
Ама то с толкова компютри и баба ми ще е бърза всеки път- цъкваш копчетата, даваш газ и се возиш... На бас, че ако 2-те БМВ-та имаха половината електроника за тракшън контрол дето има в Италия-та и можеха да сложат повече коне на пътя собственика на Ферари-то щеше да се откаже 5сек. след старта :winky:

Изображение



това трябваше да е сток звука на М5...

Да , но са преценили че клиента на 5 метровия кораб , ще му е прекалено шумно докато си върти по 40 000км на година в М5ца .

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook