Рестарт на таблото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Рестарт на таблото
Vankata не е в България, иначе него щях да питам защото той каза че е имал този проблем...
При мен се получаваше рестарт на таблото, при който ефекта е че всичко загасва и след известно време светва все едно си дал контакт. Когато това се случваше много често - постоянно - имаше проблем с алтернатора. Смених го и всичко заспа... почти...
Сега проблемът го има, но мноооооого рядко... всичко на всичко 2 пъти за няколко седмици. Обаче, забелязвам че брояча за километри(дневния или на обиколка, знам ли как се казва) се рестартва на някакви случайни принципи... всъщност само веднъж май се рестартна. Само да добавя че при рестарт на таблото, когато се върне тока, брояча не се е нулирал... кво, по дяволите, може да е това????
При мен се получаваше рестарт на таблото, при който ефекта е че всичко загасва и след известно време светва все едно си дал контакт. Когато това се случваше много често - постоянно - имаше проблем с алтернатора. Смених го и всичко заспа... почти...
Сега проблемът го има, но мноооооого рядко... всичко на всичко 2 пъти за няколко седмици. Обаче, забелязвам че брояча за километри(дневния или на обиколка, знам ли как се казва) се рестартва на някакви случайни принципи... всъщност само веднъж май се рестартна. Само да добавя че при рестарт на таблото, когато се върне тока, брояча не се е нулирал... кво, по дяволите, може да е това????
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Тия проблеми с таблото ги имах и аз . Чистиха ми маси на колата, щекерите на самото табло, бушоните ми преглеждаха и никакъв резултат. Преди около 3 седмици си свалях алтернатора понеже си мислех че трябва да му се сменят лагери но се оказа че са си ок. Носих го на Наум и хората го тестваха на стенд и казаха че е супер. Идеята е че оттогава не ми се е проявявал тоя симптом със таблото. Преди си мислех че когато карам на фарове се случва по-вероятно но сега карам почти само на фарове и няма рестартиране. Още не смея да си вярвам че нещата са се оправили трайно, но преди не е било повече от 2 дни да не се прояви. Преди като ми го правеше никога не ми се нулираше моментния километраж и понякога за съвсем кратко пропадаха стреклите, понякога минаваше някоя минута докато се върнат. Много се рових понеже ме дразни но не открих някой който да се е справил с тоя досаден проблем. Почти бях стигнал да си взема друго табло и да пробвам с него но ми казаха че трябва да е точно определен модел и да се кодира към колата и т.н. Според мен има нещо общо с някаква нестабилност на захранването понеже вечер като се вгледам отблизо в цифровите индикации на таблото и на борд компютъра забелязвам как силата на светене леко пулсира(релето на алтернатора също ми е ок според майсторите). Та да попитам ти целия алтернатор ли смени или само го ремонтира. Четох че един колега се оказал проблема от акумулатора... Изобщо причините май може да са доста различни.
Не съм сменял целия алтернатор и може и от някоя негова част да е. Смених му токоизправителния диод и релето... електрониката на алтернатора, както каза момчето.
Акумулатора ми беше първото нещо което смених като ми сдуха алтернатора и имам чисто нов Бош Силвер с достатъчен ампераж...
бахти колко странно... значи не е от таблото, а? да видим алтернаторчето пак?
Акумулатора ми беше първото нещо което смених като ми сдуха алтернатора и имам чисто нов Бош Силвер с достатъчен ампераж...
бахти колко странно... значи не е от таблото, а? да видим алтернаторчето пак?
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Да те питам къде свърши тая работа и колко пари ти взеха за това реленце и цялостно за ремонта също, понеже и аз исках да ми го сменят но те казаха че е читаво моето и ново струвало към 70лв а не ми се даваха на вятъра.
vitamincpp написа:Да те питам къде свърши тая работа и колко пари ти взеха за това реленце и цялостно за ремонта също, понеже и аз исках да ми го сменят но те казаха че е читаво моето и ново струвало към 70лв а не ми се даваха на вятъра.
Ремонта беше при едно много младо момче, но много способно, специализирано в алтернатори и стартери. Сервизът се намира некъде в Надежда, при интерес ще намеря телефон и ще ти дам, щото ми е трудно да обясня, ходих с баща ми, той ги знае тия сервизи. При него ни насочи Жоро Италианеца, той е много близко до него.
Ремонтът сумарно беше 140 лв, мисля че си взе 30 лв за труд.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible

vitamincpp написа::))))) съмнявам се да се е оправило, но засега ще изчакам да видя колко често ще се проявява и ако е от време на време ще я карам така, освен ако не измислиш каква е болестта и как се оправя. Потърси във форума и ще намериш и други теми по въпроса, има доста мнения че това е присъщо за електрониката на таблото на е36 и е много често срещано. Ако го оправиш някак постни инфо, ще съм ти много благодарен -- и почерпване:)
това щях на тебе да ти кажа... дай малко линкове за тая простотия...
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Да споделя и аз какво беше при мен :
Значи редовно ми пулсираха светлините по тъблото както и на фаровете то е ясно самото тъбло си угасяше когато поиска но цялата работа е че угася само когато му се пусне повече напрежение то си има защита и на 15в изключва само за да се предпази от изгаряне на елементите в него проблема е само един Релето на алтернатора купих си го за 30лв и ми го смениха за още 10 не че не можеше сам да си го направя все пак с електроника се занимавам но всеки да си знае работата
та съвета ми към всеки един който му пулсират светлините на тъблото както и фаровете да кара само на пуснати фарове вентилатори и каквото се сети още като консуматор на тока и да си ходи при майстора да му сменя релето има също и различни релета за дизел и бензин някои магазини за да не истърват клиента когато нямат за бензин дават за кола бензин реле като за дизел което има по голям ток което не е много желателно да се прави ако наистина нямате супер много консуматори на ток в колата а за аудио маниаци е препоръчително
Успех в ремонта
Значи редовно ми пулсираха светлините по тъблото както и на фаровете то е ясно самото тъбло си угасяше когато поиска но цялата работа е че угася само когато му се пусне повече напрежение то си има защита и на 15в изключва само за да се предпази от изгаряне на елементите в него проблема е само един Релето на алтернатора купих си го за 30лв и ми го смениха за още 10 не че не можеше сам да си го направя все пак с електроника се занимавам но всеки да си знае работата

та съвета ми към всеки един който му пулсират светлините на тъблото както и фаровете да кара само на пуснати фарове вентилатори и каквото се сети още като консуматор на тока и да си ходи при майстора да му сменя релето има също и различни релета за дизел и бензин някои магазини за да не истърват клиента когато нямат за бензин дават за кола бензин реле като за дизел което има по голям ток което не е много желателно да се прави ако наистина нямате супер много консуматори на ток в колата а за аудио маниаци е препоръчително
Успех в ремонта

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
също забравих да спомена че е възможна слаба връска между акомулатор и алтернатор в случая акомулатора го играе стабилизатор на напрежението на алтернатора и когато връската не е добра между двата агрегата се получава пик в напрежението та при сваляне и качване майсоторите най вероятно са оправили слабата връска на витамина
както и не си правете експерименти да откачате акомулатора при работещ двигател за да проверявате връски и тем подобни резултата може да е фатален за електрониката по колата !
както и не си правете експерименти да откачате акомулатора при работещ двигател за да проверявате връски и тем подобни резултата може да е фатален за електрониката по колата !
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ето един линк за подобен проблем но можеш да потърсиш "табло" в е36 и да видиш какво излиза
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E1%EB%EE
А тая промяна на силата на светене на цифровите ми индикации е слаба и понякога дори и да се взирам трудно се забелязва. На фаровете изобщо не мога да забележа промяна на силата а и като ми тестваха алтернатора закачаха лампа и тя не трепваше изобщо и даже се получи малко конфузно - излезе все едно си търся и си измислям проблеми
Ще се радвам ако се окаже че целия проблем е бил в тая връзка между алтернатора и акумулатора - поне да го прави по рядко, веднаж на седмица примерно не ме притеснява. Надявам се и да не е вредно за нещо друго и да е без усложнения карането така - така твърдят всички до които съм се допитвал. Те причините май може да са доста разнообразни и трудно откриваеми.[/url]
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E1%EB%EE
А тая промяна на силата на светене на цифровите ми индикации е слаба и понякога дори и да се взирам трудно се забелязва. На фаровете изобщо не мога да забележа промяна на силата а и като ми тестваха алтернатора закачаха лампа и тя не трепваше изобщо и даже се получи малко конфузно - излезе все едно си търся и си измислям проблеми

- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
.
Моите светлини пулсират, като си усиля музиката на половината.Но почти винаги карам на габарити и халогени, сега на климатик, имам 2 крайни стъпала.....май е нормално при толкова мн. консуматори.А миналата година смених и релето, и една намотка на статора на генератора, и съм го замервал често от тогава-заряда е ОК.Мисля, че единствено ме спасява кондензатор, преди захранването на крайните стъпала, за да обира пиковете.
А проблема с таблото го е имал и предишния собственик на колата ми и се е оправило .... със смяна на таблото:(
А проблема с таблото го е имал и предишния собственик на колата ми и се е оправило .... със смяна на таблото:(
...............................
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани