M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
landolin написа:Ако си с двойния ванос колега освен да видиш ДИСА клапата в какво състояние е, друго незнам всичко си сменил и проверил![]()
При мен като се бъгнеше ДИСА-та и не затваряше се получаваха тези екстри с неравномерна мощност, клатене на обороти, придърпвания и т.н
Филтъра на картерните си го сменил, но оригинален ли е, чуваш ли като загасиш колата гаден свистящ звук? Смени ли и маркучите към него, обикновенно са стари и напукани и може да дърпа въздух от тях?
На бензин падат ли ти оборотите и да ти гасне по същия начин в задръстванията? Ако не, може проблема да ти е в газовата - настройки, газов комп, кабели и т.н.
ДИСА-та я свалях преди около 10000км и я чистих и проверявах че работи, освен сега да е дала фира нещо, ще я погледна. Като цяло ми се струва че има някакъв свистящ звук някъде около колектора което е ме навейда на мисълта че някой от маркучите към филтър картерни газове мойе да е дал фира ( само един не смених,този който е в самия колектор заврян, за което мноего ме е яд сега, като си спомня с какъв зор го смених тоя филтър). Филтъра беше Мейле - неоригнален, може и това да е проблем.
Относно бензина съм писал в горния пост - случвало се е да падат, но не гасне колата - пак го прави загряла и само при по-големи задръствания. Вчера дори като видях че почна да прави проблем - бях на газ и реших да мина на бензин-ръчно но поиграха поиграха и изгасна колата.
Чудех се дали може съединител да ме е*ава по този начин - сменял съм го преди около 25-30000 км.
EDIT: Вчера си правих диагностика - грешки няма ,но се оказа, че въпреки смяната на дебитомера, пак показанията не са ОК:
При живи данни с ДИС-а и очаквани от него 0,6-1,6V , показанията са 0,5V !!! - Дебитомера е на 800км VDO.
Някакви предположения?
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Здарвейте колеги,има развитие по моя проблем с гасненето и то не в положителна насока
.
Вече на газ го прави постояно и градско на газ неможе да се кара, а като за капак започна да го прави и на бензин оборотите се заиграват и гасне, понякога само при включване на климатика дори може да изгасне. Супер дразнещо е особенно в града, извънградско не усещам да има друг проблем освен този.
Друг симптом който се появи е че вече 3 пъти прави проблем да запали топла (ако я запаля веднага след като е изгасена няма проблем, но ако я оставя поне 20-30 мин и после пали от 3-4 път - върти върти и неще да запали. Първия път дори пробвахме с бутане, но все едно, просто пали в даден момент ). Викам си айде хванах те - датчик колянов вал типчни за него симптоми и какво правя купувам (оригинален) и сменям. Вземам лаптопа зачиствам всички адаптации и хоп в колата да покарам, нооо все едно нищо не съм сменил гасне по абсолютно същия начин и както и със стария.
Седнах в колата за пореден път и напусках що тест видях в ДИС-а - колянов вал, разпределителни, МАФ и т.н. Всичко в норми и все ОК, ама не е
Колеги, ако някой има идея какво може да е или поне да препоръча майстор който може да помогне че направо незнам вече ranting:

Вече на газ го прави постояно и градско на газ неможе да се кара, а като за капак започна да го прави и на бензин оборотите се заиграват и гасне, понякога само при включване на климатика дори може да изгасне. Супер дразнещо е особенно в града, извънградско не усещам да има друг проблем освен този.
Друг симптом който се появи е че вече 3 пъти прави проблем да запали топла (ако я запаля веднага след като е изгасена няма проблем, но ако я оставя поне 20-30 мин и после пали от 3-4 път - върти върти и неще да запали. Първия път дори пробвахме с бутане, но все едно, просто пали в даден момент ). Викам си айде хванах те - датчик колянов вал типчни за него симптоми и какво правя купувам (оригинален) и сменям. Вземам лаптопа зачиствам всички адаптации и хоп в колата да покарам, нооо все едно нищо не съм сменил гасне по абсолютно същия начин и както и със стария.
Седнах в колата за пореден път и напусках що тест видях в ДИС-а - колянов вал, разпределителни, МАФ и т.н. Всичко в норми и все ОК, ама не е

Колеги, ако някой има идея какво може да е или поне да препоръча майстор който може да помогне че направо незнам вече ranting:
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Това с не паленето при мен го имаше и беше от датчика на разпр. вал. Но ти си писал, че си ги сменил, пък и при мен беше в комбинация със слаба мощност, когато е запалена топла.
Що се отнася до гасенето на свободна предполагам, че на бензин не угасва ами просто ти падат доста оборотите и после почва да поклаща обороти докато се нормализират. И когато имаш заредена бутилка с газ по-малко ли ти гасне? Според мен това е от неправилен монтаж, аз нямам дълги щуцери и при мене се гаси от време на време, но съм и свикнал и като изключа от скорост почти винаги подавам леко газ. Придърпването също знам, че се дължи на въпросните щуцери.
Що се отнася до гасенето на свободна предполагам, че на бензин не угасва ами просто ти падат доста оборотите и после почва да поклаща обороти докато се нормализират. И когато имаш заредена бутилка с газ по-малко ли ти гасне? Според мен това е от неправилен монтаж, аз нямам дълги щуцери и при мене се гаси от време на време, но съм и свикнал и като изключа от скорост почти винаги подавам леко газ. Придърпването също знам, че се дължи на въпросните щуцери.
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Колега ,гасне и на бензин - преди не гаснеше, сега вече гасне и на бензин, но рядко, на газ преди гаснеше супер рядко, сега гасне постоянно. За мен нещо се е влошило само че нзм какво, защото диагностика не го лови и си мисля че трябва някой който знае какво прави да огледа колата. 

- Pretorian
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 17.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: M52TUB20 -> Губи обороти и гасне
Колеги да споделя и аз моя проблем ...Днеска както си карам и трагнах да изпреварвам 1 кола движех се някаде с около 70-80 км и колата 'прехацна' и падна на 40-50 км ,варнах 2-а и го изпреварих но усетих 4е не6то се слу4и.. поварвя о6те 2-3 минутки и угасна еи така в движение.Успях да я свия в дясно да не пре4и на движението ,и я запалих в момента в които я запалих звука на колата бе6е много странен и гледам как оборотите се ка4иха без газ без ни6то до 1500 и си паднаха сами до -0 и изгасна.. запалих я пак пак са6тия номер пали без проблем но след това гасне и звука е много по разли4ен все едно съм амг..Преди това да стане неска ми е правила проблеми на леки маневри на 1-а и на задна отива да гасне ..и като дам пове4е газ се оправя но сега се УПУТИ ЯКО !!! Автомобила ми е 330 CI 2003..някои колега ако има идея от какво може да е нека сподели 

65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани