Проблем с палене

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с палене

Мнение от Zagy » 30 Авг 2012, 21:53

Вземи направи една диагностика и виж какви грешки ще изпише, пък после мисли за части...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Проблем с палене

Мнение от sannikolaus » 30 Авг 2012, 22:27

На диагностика излиза грешка: ниско налягане в рейла. ГНП-то го гледаха в сервиз и казаха, че работи както трябва, сменени гумички на дюзите, които и тях бяха проверили в сервиза и работят. Маркучета на излишната нафта сменениха и някакви маркучета на вакуумите. Помпата в резервоара и нея я проверих и работи, но точно тогава колата палеше без проблем (все едно, че знае кога ще я преглеждат и започва да работи) :(. Изчистени са 2 регулатора (не ги знам кои, какви и къде се намират) Остава да погледна релето и датчик на рейла! Вече съм като болен и не знам какво да правя. Все пак дайте сериен номер на този датчик на рейла, ако можете!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 25.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d 02'
Мечтае да кара: e90 m3
Детайли за колата: Сива и лоша

Re: Проблем с палене

Мнение от P.Markovski » 30 Авг 2012, 23:14

0 281 002 497 това е номера на датчика :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.02.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D E46 150 k.s.

Re: Проблем с палене

Мнение от borkotot » 31 Авг 2012, 9:28

Здравей колега, аз имах същия проблем и на мен ми казаха, че е датчика проблема. Смених го но нямаше ефект. Така че ти препоръчвам преди да купиш да тестваш с датчик на някой колега. Аз също имам такъв и мога да ти го дам за тест.

При мен също имаше доста положителен ефет от смяната на подкачващата помпа, която се намира под седалката на шофьора. 2-3 седмици палех без проблем и после пак се влоши. В крайна сметка се оказа, че разпръсквача на едната дюза е за смяна. На диагностика с компютър не се виждаше проблем с дюзите, но на теста с колбичките веднага си пролича. След ремонт на дюзите - 1 година нямам проблем.

Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Проблем с палене

Мнение от Leon » 31 Авг 2012, 9:37

Zagy написа:... или датчика за налягане на нафтата в рейла се е възнесъл...

Обикновено той излиза като грешка при диагностиката, но и според мен трябва да е сред първите заподозрени.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Проблем с палене

Мнение от sannikolaus » 31 Авг 2012, 9:49

А как се прави този тест с колбичките? :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 4.06.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с палене

Мнение от ronito1983 » 01 Сеп 2012, 18:34

колеги,пуснах нова тема,но все пак да попитам тук,моя проблем е същия:къде точно се намират тези свещи и къде се намира релето за свещите?Има ли някъде ел.схеми?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: е46 320д
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с палене

Мнение от nikito377 » 29 Сеп 2012, 20:36

здравейте колеги имам голям проблем днес сутринта запалих колата извадих я от гаража огасих я после пак се опитах да я запаля ама греда голяма дръпна ме еди приятел до сервиза закачихме я на компютъра никакви грешки нафта има до горивния филтър на дюзите много слабо казаха ми че е гнп помогнете колата е 98 год. 136 к.с

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook