Проблем с палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с палене
Вземи направи една диагностика и виж какви грешки ще изпише, пък после мисли за части...
Si non confectus, non reficiat.
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Проблем с палене
На диагностика излиза грешка: ниско налягане в рейла. ГНП-то го гледаха в сервиз и казаха, че работи както трябва, сменени гумички на дюзите, които и тях бяха проверили в сервиза и работят. Маркучета на излишната нафта сменениха и някакви маркучета на вакуумите. Помпата в резервоара и нея я проверих и работи, но точно тогава колата палеше без проблем (все едно, че знае кога ще я преглеждат и започва да работи)
. Изчистени са 2 регулатора (не ги знам кои, какви и къде се намират) Остава да погледна релето и датчик на рейла! Вече съм като болен и не знам какво да правя. Все пак дайте сериен номер на този датчик на рейла, ако можете!

- P.Markovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 02'
- Мечтае да кара: e90 m3
- Детайли за колата: Сива и лоша
- borkotot
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D E46 150 k.s.
Re: Проблем с палене
Здравей колега, аз имах същия проблем и на мен ми казаха, че е датчика проблема. Смених го но нямаше ефект. Така че ти препоръчвам преди да купиш да тестваш с датчик на някой колега. Аз също имам такъв и мога да ти го дам за тест.
При мен също имаше доста положителен ефет от смяната на подкачващата помпа, която се намира под седалката на шофьора. 2-3 седмици палех без проблем и после пак се влоши. В крайна сметка се оказа, че разпръсквача на едната дюза е за смяна. На диагностика с компютър не се виждаше проблем с дюзите, но на теста с колбичките веднага си пролича. След ремонт на дюзите - 1 година нямам проблем.
Успех!
При мен също имаше доста положителен ефет от смяната на подкачващата помпа, която се намира под седалката на шофьора. 2-3 седмици палех без проблем и после пак се влоши. В крайна сметка се оказа, че разпръсквача на едната дюза е за смяна. На диагностика с компютър не се виждаше проблем с дюзите, но на теста с колбичките веднага си пролича. След ремонт на дюзите - 1 година нямам проблем.
Успех!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем с палене
Zagy написа:... или датчика за налягане на нафтата в рейла се е възнесъл...
Обикновено той излиза като грешка при диагностиката, но и според мен трябва да е сред първите заподозрени.
Never mistake motion for action...
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Проблем с палене
А как се прави този тест с колбичките? 

- ronito1983
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 4.06.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с палене
колеги,пуснах нова тема,но все пак да попитам тук,моя проблем е същия:къде точно се намират тези свещи и къде се намира релето за свещите?Има ли някъде ел.схеми?
- nikito377
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 7.06.2012
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320д
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с палене
здравейте колеги имам голям проблем днес сутринта запалих колата извадих я от гаража огасих я после пак се опитах да я запаля ама греда голяма дръпна ме еди приятел до сервиза закачихме я на компютъра никакви грешки нафта има до горивния филтър на дюзите много слабо казаха ми че е гнп помогнете колата е 98 год. 136 к.с
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани