Проверка на дюзи. common rail
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Проверка на дюзи. common rail
Здравейте колеги,
Извинявам се предварително за темата ако се дублира.
Днес си направих измерване на дюзите с обратната нафта и ето го резултата. Видимо 3-та е най-малко, което какво я прави здрава или развалена.
Извинявам се предварително за темата ако се дублира.
Днес си направих измерване на дюзите с обратната нафта и ето го резултата. Видимо 3-та е най-малко, което какво я прави здрава или развалена.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проверка на дюзи. common rail
тоест когато е по малко обратното гориво дюзата е по добра така ли да го разбираме?
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Проверка на дюзи. common rail
cls6666 написа:тоест когато е по малко обратното гориво дюзата е по добра така ли да го разбираме?
Точно , дюза която връща по-малко обратна нафта от останалите е в по-добро състояние от другите , които връщат повече нафта !
Причината , за да връщат повече нафта е , че са почнали да се спичат .
- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Проверка на дюзи. common rail
Надявах се да е точо обратното, но щеше да е прекалено хубаво
Сега пари за 5-те дюзи не ми се дават, а и нямам нещо проблеми с палене или висок разход, а само от време на време ми притриса, но много леко. Купих тази добавка поне ако може нещо малко да помогне http://eshop.senax.bg/userfiles/product ... ct_659.jpg . Ето и един клип, който добре показва как се прави. http://www.youtube.com/watch?v=MFyfI0C-gMg При мен не ми е много ясно как ще стане, защото филтъра на А3-та е по различен, но ще се пробва.
Някой може ли да ми каже тази клапа как работи и в каква посока, че да не изтече през нея добавката.

Някой може ли да ми каже тази клапа как работи и в каква посока, че да не изтече през нея добавката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Simeonov86 на 02 Окт 2012, 8:59, променена общо 1 път
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Проверка на дюзи. common rail
ами вижда се , че трета и четвърта са по-добри от станалите , но аз знам че дюзата е за смяна ако връща три пъти повече нафта от най-добрите...пробвай с тази добавка и дано се оправи , но май ще искат почистване
Re: Проверка на дюзи. common rail
Колега, какъв е този тест и как се прави. Сподели ако не е проблем, да си ги премерим 

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Проверка на дюзи. common rail
iceblast написа:Колега, какъв е този тест и как се прави. Сподели ако не е проблем, да си ги премерим
шест маркучета от системи мушкаш към дюзите на местото на обратната нофта и другия край на маркучите вкарваш в шест малки шишета от минерална вода примерно и палиш дмотора за трийсет секунди и гасиш и после сравняваш върнатото количество нафта...
ще потърся клипчета да кача
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
- gateguardian
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 30.08.2003
Re: Проверка на дюзи. common rail
nightdriver написа:ами вижда се , че трета и четвърта са по-добри от станалите , но аз знам че дюзата е за смяна ако връща три пъти повече нафта от най-добрите...пробвай с тази добавка и дано се оправи , но май ще искат почистване
Какъв е процеса при почистване на дюза?
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Проверка на дюзи. common rail
gateguardian написа:nightdriver написа:ами вижда се , че трета и четвърта са по-добри от станалите , но аз знам че дюзата е за смяна ако връща три пъти повече нафта от най-добрите...пробвай с тази добавка и дано се оправи , но май ще искат почистване
Какъв е процеса при почистване на дюза?
сваляне и на майстор , почистват ги с ултразвук , не съм го правил , нека минали по този път пишат повече
- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Проверка на дюзи. common rail
Извинявам се, но в по-горния пост забравих да кача този линк, който показва как се прави почистването с добавката. http://www.youtube.com/watch?v=MFyfI0C-gMg
И ми трябваше нямой да каже как се прави при Е39, защото има много повече разклонения от А3-ката. Аз го направих по следния начин, ако на някой му се занимава да пробва. (байпаса м/у двете сонди е излишен) Направих и две замервания за да видя дали има ефект. Разкачих маркуча за обратната нафта, която е от дюзите запалих колата за 7мин. и общото количество върната нафта беше 0.421гр., а след използването на добавката повторих и за 7мин върнатото количество беше 0.454гр. което си е ништо имайки в предвид, че при мен даже трябваше да е и по-малко освен ако 3-та не е можела да затваря и затова да е въщала по-малко количество! При мен ефект от цялата операция немаше, но който има желание това е начина за ''почистване''.
За проверката на дюзите с обратната нафта най-лесно става с 6 системи от аптеката.
И ми трябваше нямой да каже как се прави при Е39, защото има много повече разклонения от А3-ката. Аз го направих по следния начин, ако на някой му се занимава да пробва. (байпаса м/у двете сонди е излишен) Направих и две замервания за да видя дали има ефект. Разкачих маркуча за обратната нафта, която е от дюзите запалих колата за 7мин. и общото количество върната нафта беше 0.421гр., а след използването на добавката повторих и за 7мин върнатото количество беше 0.454гр. което си е ништо имайки в предвид, че при мен даже трябваше да е и по-малко освен ако 3-та не е можела да затваря и затова да е въщала по-малко количество! При мен ефект от цялата операция немаше, но който има желание това е начина за ''почистване''.
За проверката на дюзите с обратната нафта най-лесно става с 6 системи от аптеката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проверка на дюзи. common rail
колега, само да споделя, че обратната нафта има 2 пътя - единия е през охладителя до резервоара, другия е директно пред помпата под седалката /или зад, зависи от къде гледаш/... от къде ще мине зависи от температурата на нафтата...
така че теста с обратната нафта при резервоара не показва нищо по отношение на дюзите...
така че теста с обратната нафта при резервоара не показва нищо по отношение на дюзите...
- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Проверка на дюзи. common rail
Да, забравих да кажа. За теста използвам директно връщащата нафта от дюзите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани