колко аh. трябва да е акумулатора на e36 -318i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
а електромагнитната шайба която го зацепва на дърва и въглища ли е според теб ? по горе съм написал и колко ампера е ,черпи ги постоянно докато климата работи ..
Човече ти виждал ли си какви са кабелчетата за тази шайба? Ако имаш съмнения - немери ги къде са тези кабелчета и ще се убедиш сам. Тази "шайба" не харчи абсолютно никакъв ток. Да не говорим, че това е само моментно натоварване на системата за части от секундата докато отцепи шайбата.
Също така вентилаторите вътре в купето харчат същия ток както без климатик.
Голямата консумация на ток идва от вентилатора на радиатора на климатика, този който е пред радиатора за охлаждане на двигателя. А този вентилатор има наистина голяма консумация на ток, но той работи само когато се включи компресора.
А относно компресора - той работи само когато работи двигателя поради факта, че се задвижва механично от него с ремък.
П.с. Ако не се лъжа по документи акумулатора е 65 Ач.
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
не разбирам къф е смисъла от спор...ако при запален двигател климатика черпи ток от акумолатора,защо разхода скача с 1л/100км ?! 

- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Blato написа:
Не е изобщо моментно натоварване. За да работи климата трябва да се зацепят компресора и ремъчната предавка. Това става с ел.магнитната шайба т.е постоянно докато искаш да ти е хладно
BMW_FAN написа:
Защото климата черпи ток от акумулатора за да се зацепи за двигателя. А зацепи ли се за двигателя го товари т.е. покачва разхода

Тази "шайба" не харчи абсолютно никакъв ток. Да не говорим, че това е само моментно натоварване на системата за части от секундата докато отцепи шайбата.
Не е изобщо моментно натоварване. За да работи климата трябва да се зацепят компресора и ремъчната предавка. Това става с ел.магнитната шайба т.е постоянно докато искаш да ти е хладно


BMW_FAN написа:
ако при запален двигател климатика черпи ток от акумолатора,защо разхода скача с 1л/100км ?!
Защото климата черпи ток от акумулатора за да се зацепи за двигателя. А зацепи ли се за двигателя го товари т.е. покачва разхода


Колкото повече, толкова повече.
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Такааааа той човека сега си е купил 65 А ами ако и той клекне скоро какво правим тогава с теорията че климатика работи с ток от акумулатора ?
И да питам нещо значи ако запалим колата и махнем акумулатора климата няма да зацепи така ли ?? Просветлете ме малко ,че нещо не ми е ясно

И да питам нещо значи ако запалим колата и махнем акумулатора климата няма да зацепи така ли ?? Просветлете ме малко ,че нещо не ми е ясно


Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
мисля че нямам никакъв проблем с тоците колата още няма 6 год. това го го повтаря, ще ги проверя и ако имам проблем с тоците колата изчезва моментално ,ебати ташака за 6 год. да ходиме по майстори срамота това ми било бмв




- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
добре ве човек ,изкарай поне една зима и тогава изказвай мнение ... да не говорим че 250вата / 12 волта са около 20А консумация
та ,твоя акумулатор трябва да изкарва към 2 часа с волума на макс и изгасен двг .. прави си сметката колко вата ти е музиката( сигурно 50-60 макс) 


- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
одруги ден се пребирам в Шумен после като се върна ще я мисля,още нещо заваля из онези дни дъжд та капките останаха и не се махат mix я тpй пати на различни места , купих паста КРРАФ,после СОНАХ,резултат никакъв ,да знаете някои трик




- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
В цялата тази тема истината е че колкото повече толкова повече
тоест колкото по голям акомулатор толкова по добре единствено да се гледа така наречения стартов ток някои казват че когато той е в повече било вредно за стартера

тоест колкото по голям акомулатор толкова по добре единствено да се гледа така наречения стартов ток някои казват че когато той е в повече било вредно за стартера

- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани