Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Jordana написа:http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=850648
изглежда доста добре тоя варелНезнам дали някой е пробвал обратния суап -М3 в корвет
Кой ще се занимава с малолитражки


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:- новия продукт (вероятно) е поел нужната доза европейски авангард и е станал един пропър суперкар
- стария вайпър си е бил точно тоя клъчник за който го мислят всички
ебем ти европейския авангард.....техническата концепция няма чак такава разлика с първия - доста подобна схема на рамата, окачването, двигателя и т.н. подобрени чрез еволюция на материалите и доста тестове. най-накрая направиха интериор който да е конкуретно способен на европейците (явно се мъчат да налазят пазара на 911ките и ягуар), но 90% хората които са карали вайпър и които ще си купят пак ги боли фара за интериора...общо взето оплакванията са от хора които четат списания и гледат клипчета и повтарят чужди мнения. и само не ми казвай, че не можеш да спиш по цяла нощ защото се чудиш дали ще ти хареса интериора на мс12, 458, 599, корвет и т.н.
между другото се изписаха 108 страници глупости и продължават да се сравняват ябълки и круши...няма как да кажеш черно и бяло. нали търкалях миналата седмица м3ката всеки ден до работа - много е удобна, много добър интериор, много по-прецизна и много по-култивирана и като цяло по-добър избор за кола можеща всичко....ама на моменти ти се иска нещо грубо, аграрно, дялкано с теслата и като чуеш в8ка да настръхваш....и тогава мустангът бие по всички показатели...докато не ти гръмне главата и не ти изпопадат пломбите и пак да ти се иска да караш м3...та така...




- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
Вземи си тогава М-ка и тя с В8 като толкова искаш да го слушаш.
Има си и с В10 даже.
И какво сега? Колата с най-малко коне и най-малка тяга опердаши другите две.
Обаче Корвета за предлаганите неща сравнени с ЦЕНАТА, изобщо не е за изхвърляне. 


И какво сега? Колата с най-малко коне и най-малка тяга опердаши другите две.


- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMWPOWERRR_ACM написа:Вземи си тогава М-ка и тя с В8 като толкова искаш да го слушаш.Има си и с В10 даже.
![]()





- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
както казах по-горе най-добре американски в8 в м3-ката
поразрових се малко то имало доста такива проектчета...
ама видя ли скоростта на слалома на кой беше най-висока? корвета бие по спирачен път и странично ускорение?
напердашване не виждам изобщо, а 3 МНОГО силни коли.

поразрових се малко то имало доста такива проектчета...
BMWPOWERRR_ACM написа:...
ама видя ли скоростта на слалома на кой беше най-висока? корвета бие по спирачен път и странично ускорение?
напердашване не виждам изобщо, а 3 МНОГО силни коли.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
oxam написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Вземи си тогава М-ка и тя с В8 като толкова искаш да го слушаш.Има си и с В10 даже.
![]()
тука колко бъркаш, звукът на в8 на м3ката няма нищо общо с мустанга....за звука на В10ката въобще няма да говорим (има едно комби в семейството и имам идея как звучи)
Не бъркам колега. Чувал съм Мустанг и извън ю-туба. Написах го с хилещо(


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:ама видя ли скоростта на слалома на кой беше най-висока? корвета бие по спирачен път и странично ускорение?
напердашване не виждам изобщо, а 3 МНОГО силни коли.
Обяснението за това изниква в момента, в който се загледате в спецификациите на колите..... и забележите "хилавите" гумета на Ferrari-то


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Корвет ЗР1 хич не е евтин , идва на цена колкото 911 Турбо и на 30% под цената на ЛП560-4 .
Корвет Зо6 Сентинел Едишън е евтин и е оборудван с най-яките серийни спирачки и 335ци отзад . На писта го дават че се движи плътно зад ЗР1 (който е 140 кс отгоре) ...
Корвет Зо6 Сентинел Едишън е евтин и е оборудван с най-яките серийни спирачки и 335ци отзад . На писта го дават че се движи плътно зад ЗР1 (който е 140 кс отгоре) ...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:acho.rs написа:А ти кво се праиш за цената на тия спортисти - като одъртеят пак ще си купиш М3
ако трябва да съм честен, в същност мечтата ми е 3ка е36/е46/е92 с двигател на корвет или подобно нещов последните две не знам дали изобщо може да влезе, но би било доста добра комбинация.
Ми е тука 6 литровия от корвет влиза в гъза на 911, в е46 с повече зор и биг блок може да побереш.

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Абе то ако е за влизане , всичко влиза навсякъде . Щом има и Е30ки с S85 дето е V10 ... Но специално за Е92 си има проф. тунинг версии с S85 още от преди да има Е92 М3 . А едни екстремисти набутваха същия мотор с 550кс и във Е46 ЦСЛ , но да речем че това са единични бройки .
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа: А едни екстремисти набутваха същия мотор с 550кс и във Е46 ЦСЛ , но да речем че това са единични бройки .
Което, между другото, би било невероятно пистово оръжие...Особено ако с85цата е b58 - http://www.youtube.com/watch?v=hx1532Yzsbk

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:steeN написа:ама видя ли скоростта на слалома на кой беше най-висока? корвета бие по спирачен път и странично ускорение?
напердашване не виждам изобщо, а 3 МНОГО силни коли.
Обяснението за това изниква в момента, в който се загледате в спецификациите на колите..... и забележите "хилавите" гумета на Ferrari-тоЛично аз все още не мога да разбера защо слагат такива малки гуми, но най-вероятно има разумно обяснение, най-вероятно свързано с повърхносния натиск в контактното петно и отзивчивостта... та мога да ти гарантирам, че по-добрия спирачен път на Corvette-а, страничното ускорение, а и слалома идват от това
мда, прав си. и макларъна и той. 235 срещу 285 определено ще има сериозно влияние на спирачния път, а и са различни гуми.
а ми не знам, но това си е част от играта. интересно каква е причината за цялата работа, 235 си е доста малка гума по днешните стандарти.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Е с по-тесни предни гуми , колата завива по-хубаво
Това преди време за Ф1 се дискутираше ...

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:... та мога да ти гарантирам, че по-добрия спирачен път на Corvette-а, страничното ускорение, а и слалома идват от това
Викаш ,тва че задните дискове на корвета са големи колкото предните на Енцо няма никакво значение? И аз ти гарантирам ,че ако ферарито беше със ръчна кутия като корвета нещата щяха да са СЪВСЕЕЕМ различни, ама те... така са ги направили колите.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани