Как да тръгвам на свтофар.
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zafirovp
- младши ентусиаст
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Как да тръгвам на свтофар.
Здравейте,
карам 318TI e36 m42. От скоро събота вечер ходя по познатите места за дърпане. Нещо обаче техниката ми куца. когато съм си сам, съм свикнал на светофар да тръгвам от 1000 об с газ до ламарините. На гонките тръгвам от 3000-3500 об/мин но доста изоставам даже и с по-бавни от мен коли. Моля кажете стъпка по стъпка как да тръгвам най-бързо. Следвах инструкциите от една по-долна тема, ама нещо пак не се получават нещата.
Мерси.
карам 318TI e36 m42. От скоро събота вечер ходя по познатите места за дърпане. Нещо обаче техниката ми куца. когато съм си сам, съм свикнал на светофар да тръгвам от 1000 об с газ до ламарините. На гонките тръгвам от 3000-3500 об/мин но доста изоставам даже и с по-бавни от мен коли. Моля кажете стъпка по стъпка как да тръгвам най-бързо. Следвах инструкциите от една по-долна тема, ама нещо пак не се получават нещата.
Мерси.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как да тръгвам на свтофар.
Трябва да потегляш така, че гумите да превъртят възможно най-малко, но и достатъчно, за да отлепи колата с прилична скорост. Тия две условия за малко взаимноизключващи се, затова на някои хора им е доста трудно да постигнат нужния баланс. Отделно голяма роля играе състоянието на гумите. Аз съм правил няколко старта от място, като никога не съм гледал цифрите - при какви обороти потеглям, при какви сменям и т.н. Нещата стават най-добре по усет, и аз лично не мога да ти дам точна рецепта за перфектното ускорение.
Re: Как да тръгвам на свтофар.
Ис-а си иска поне 5к оборота. С хубави гуми и шпер от прекъсвач. Като разбира се и в двата случая по усет, може да е необходимо леко отпускане на газта, след първоначалната заварка.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Как да тръгвам на свтофар.
С тоя компот, газ до ламарината и пускаш, ако си с нещо различно от 15-ски...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Как да тръгвам на свтофар.
ето така, колегата е дал отличен пример
http://www.youtube.com/watch?v=cQLbEOvZEPM
http://www.youtube.com/watch?v=cQLbEOvZEPM
- PaCk0o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 160
- Регистриран на: 31.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e36 m3
Re: Как да тръгвам на свтофар.
Dirty M5 driveR написа:Трябва да потегляш така, че гумите да превъртят възможно най-малко, но и достатъчно, за да отлепи колата с прилична скорост. Тия две условия за малко взаимноизключващи се, затова на някои хора им е доста трудно да постигнат нужния баланс. Отделно голяма роля играе състоянието на гумите. Аз съм правил няколко старта от място, като никога не съм гледал цифрите - при какви обороти потеглям, при какви сменям и т.н. Нещата стават най-добре по усет, и аз лично не мога да ти дам точна рецепта за перфектното ускорение.
а за обороти тръгвай от 4200-4400 там е най-силен ис-а
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как да тръгвам на свтофар.
Добра идея е да се опитва ускорение на мокро. Така много добре може да се усети колко да натискаш, за да тръгнеш максимално бързо. Наскоро се гоних с един приятел също с е34 - аз с М50Б20, той с М20Б20. Ускоренията ни бяха точно както подобава на 20 коня разлика между двете коли. Той е доста опитен, така че ускорението ми е било близо до перфектното
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Как да тръгвам на свтофар.
Dirty M5 driveR написа:Добра идея е да се опитва ускорение на мокро. Така много добре може да се усети колко да натискаш, за да тръгнеш максимално бързо. Наскоро се гоних с един приятел също с е34 - аз с М50Б20, той с М20Б20. Ускоренията ни бяха точно както подобава на 20 коня разлика между двете коли. Той е доста опитен, така че ускорението ми е било близо до перфектното
Какво мокро... Не виждам как ще запали гумите от прекъсвач освен ако не са 185 15-ски или 195 15-ски.... Мръсна газ колега, дай ако си от София да го видя тоя компот, може да му закачим нещо даже Гтек, да видим що е толко бавен
Дърти -> не повтаряйте пак тия драгове, че до края на гонката с тия е34-ки ще хванете артрит и остеопороза, освен ако не се гоните до 80км/ч
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как да тръгвам на свтофар.
Що бе? Човек може да си прави фън и със 100 коня ако пожелае
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Как да тръгвам на свтофар.
Може, ама само когато вали
- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Как да тръгвам на свтофар.
Един приятел с хондичката си тръгва с газ до ламарините и на полусъединител и определено му се получават нещата.
- velchev750
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Жените да казват само дa
- Мечтае да кара: E66 750Li
Re: Как да тръгвам на свтофар.
PaCk0o написа:Dirty M5 driveR написа:Трябва да потегляш така, че гумите да превъртят възможно най-малко, но и достатъчно, за да отлепи колата с прилична скорост. Тия две условия за малко взаимноизключващи се, затова на някои хора им е доста трудно да постигнат нужния баланс. Отделно голяма роля играе състоянието на гумите. Аз съм правил няколко старта от място, като никога не съм гледал цифрите - при какви обороти потеглям, при какви сменям и т.н. Нещата стават най-добре по усет, и аз лично не мога да ти дам точна рецепта за перфектното ускорение.
а за обороти тръгвай от 4200-4400 там е най-силен ис-а
Да, така е ИС-а (аз лично карам М42Б18) има най-много нютон метри в 4000 оборота или малко над тях (4200). От тях тръгва по-добре от колкото от 6000 да речем.
В 4 сутринта с Бумер на разходка...
- leonardo_vd
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 19.01.2009
- Кара: Golf mk1 1.8 20v turbo
- Мечтае да кара: R32 turbo
- Детайли за колата: Двигател от голф 4 1.8 20в турбо, с турбо от Ево TD06 16G-HR
Re: Как да тръгвам на свтофар.
Принципно от лични наблюдения дръпки с БМВ стигнах до извода че имат силен старт, може би заради задното задвижване. Нагоре от 3-та стават доста бавни освен ако не е нещо турбинирано. Та колегата с атмосферна кола старта според мен трябва да му е с поне 5к оборота. Всяка една кола си е за неяси, защото много са факторите за добър старт. Аз примерно на 1-ва и 2-ра не мога да давам цялата гас защото ще загубя доста от старта.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как да тръгвам на свтофар.
velchev750 написа:Да, така е ИС-а (аз лично карам М42Б18) има най-много нютон метри в 4000 оборота или малко над тях (4200). От тях тръгва по-добре от колкото от 6000 да речем.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Как да тръгвам на свтофар.
leonardo_vd написа:Принципно от лични наблюдения дръпки с БМВ стигнах до извода че имат силен старт, може би заради задното задвижване. Нагоре от 3-та стават доста бавни освен ако не е нещо турбинирано...
Това не го разбрах... Кои стават бавни на трета, дай примери? Сравнено с кои?
Иначе M44, да речем, тръгва най-добре към 4000-4500 об. без излишни пилажи...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани