725 => 740

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.08.2007
Местоположение: гр.Русе
Пол: Мъж
Кара: e38
Мечтае да кара: e46 m3 csl

725 => 740

Мнение от Bobo_BMW_maniak » 25 Сеп 2012, 2:45

Здравейте колеги, искам компетентни мнения по темата, струва ли си тази трансформация на мястото на тсд-а да сложа м62 б44 и какво ми е нужно да сменя освен двг+кутия+полуоски+спирачки евнтуално, ако не пропускам нещо :) благодаря предварително, но искам наистина да пишат само хора, които знаят как стават нещата, а не дървени философи :)
Само два вида коли има на този свят, БМВ и всички останали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: 725 => 740

Мнение от barty » 25 Сеп 2012, 6:59

Bobo_BMW_maniak написа:Здравейте колеги, искам компетентни мнения по темата, струва ли си тази трансформация на мястото на тсд-а да сложа м62 б44 и какво ми е нужно да сменя освен двг+кутия+полуоски+спирачки евнтуално, ако не пропускам нещо :) благодаря предварително, но искам наистина да пишат само хора, които знаят как стават нещата, а не дървени философи :)


Ще ти трябва също и компютъра, инсталацията, може би и дифа, тампоните... май че много неща има за смяна :confused:
Също така, цената за труда няма да е малка, покупката на мотора и цялото оборудване....
Май е по-добре бартер с доплащане за 740 - мое мнение
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: 725 => 740

Мнение от sambeto » 25 Сеп 2012, 8:24

barty написа:
Bobo_BMW_maniak написа:.....Май е по-добре бартер с доплащане за 740 - мое мнение


И аз така мисля.
На времето мислех на мойта ТДС-ка да слагам 4.4 V8 бензин....ама като разбрах колко ще ми струва и колко са разправии се отказах :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: 725 => 740

Мнение от boris » 25 Сеп 2012, 11:34

Спирачките са ти най-малкия проблем, разликата в диаметрите не е кой знае колко голяма (8мм), която що годе се компенсира от по-хубавите апарати на тдс-а. Инак ще ти трябват: радиатор, дифузьор, казанче за вода, цял двигател комплект с електрониката, помпите му, виското, перката, въздушния филтър, тампоните, скоростната кутия с електрониката и, планката с която се захваща за купето, кардана, диференциала, полуоските, резервоара с помпата и нивомера, горивопроводите, бензиновия филтър, цялата генерация от край до край с окачването и, таблото, като това са по-основните неща, някой "дребни" сигурно съм забравил.



Загубена кауза :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 9.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е38 725tds

Re: 725 => 740

Мнение от emo_ch » 25 Сеп 2012, 22:31

Преминаване от дизел на бензин е много сложна работа. От колата ще остане само купето. По-лека трансформация ще е към M57D30, въпреки, че и за тая процедура трябва да се смени също скоростна кутия, диференциал и компютър и пак ще излезе бая пари.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 725 => 740

Мнение от omegaart » 26 Сеп 2012, 9:47

emo_ch написа:Преминаване от дизел на бензин е много сложна работа. От колата ще остане само купето. По-лека трансформация ще е към M57D30, въпреки, че и за тая процедура трябва да се смени също скоростна кутия, диференциал и компютър и пак ще излезе бая пари.


Е как пък да не е лесно ?

www.mobile.bg или www.cars.bg ... продава тази и купува желаната :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: 725 => 740

Мнение от PeReZ » 28 Сеп 2012, 13:14

boris_k написа::mhihi:


Боре, ти си ходещия RealOEM ;]] Енциклопедия за БМВ...
:yes: Евала!
Добре, че беше ти, когато и аз се чудех за подобна схема.

Наистина май е прекалено филм минаването към б44 и със сигурност най-добрия и евтин вариант е продажба на тдс-а и купуване на 740.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook