725 => 740
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Bobo_BMW_maniak
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 19.08.2007
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e38
- Мечтае да кара: e46 m3 csl
725 => 740
Здравейте колеги, искам компетентни мнения по темата, струва ли си тази трансформация на мястото на тсд-а да сложа м62 б44 и какво ми е нужно да сменя освен двг+кутия+полуоски+спирачки евнтуално, ако не пропускам нещо
благодаря предварително, но искам наистина да пишат само хора, които знаят как стават нещата, а не дървени философи 


Само два вида коли има на този свят, БМВ и всички останали.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: 725 => 740
Bobo_BMW_maniak написа:Здравейте колеги, искам компетентни мнения по темата, струва ли си тази трансформация на мястото на тсд-а да сложа м62 б44 и какво ми е нужно да сменя освен двг+кутия+полуоски+спирачки евнтуално, ако не пропускам нещоблагодаря предварително, но искам наистина да пишат само хора, които знаят как стават нещата, а не дървени философи
Ще ти трябва също и компютъра, инсталацията, може би и дифа, тампоните... май че много неща има за смяна

Също така, цената за труда няма да е малка, покупката на мотора и цялото оборудване....
Май е по-добре бартер с доплащане за 740 - мое мнение

- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: 725 => 740
barty написа:Bobo_BMW_maniak написа:.....Май е по-добре бартер с доплащане за 740 - мое мнение
И аз така мисля.
На времето мислех на мойта ТДС-ка да слагам 4.4 V8 бензин....ама като разбрах колко ще ми струва и колко са разправии се отказах

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: 725 => 740
Спирачките са ти най-малкия проблем, разликата в диаметрите не е кой знае колко голяма (8мм), която що годе се компенсира от по-хубавите апарати на тдс-а. Инак ще ти трябват: радиатор, дифузьор, казанче за вода, цял двигател комплект с електрониката, помпите му, виското, перката, въздушния филтър, тампоните, скоростната кутия с електрониката и, планката с която се захваща за купето, кардана, диференциала, полуоските, резервоара с помпата и нивомера, горивопроводите, бензиновия филтър, цялата генерация от край до край с окачването и, таблото, като това са по-основните неща, някой "дребни" сигурно съм забравил.
Загубена кауза
Загубена кауза


- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: 725 => 740
Преминаване от дизел на бензин е много сложна работа. От колата ще остане само купето. По-лека трансформация ще е към M57D30, въпреки, че и за тая процедура трябва да се смени също скоростна кутия, диференциал и компютър и пак ще излезе бая пари.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 725 => 740
emo_ch написа:Преминаване от дизел на бензин е много сложна работа. От колата ще остане само купето. По-лека трансформация ще е към M57D30, въпреки, че и за тая процедура трябва да се смени също скоростна кутия, диференциал и компютър и пак ще излезе бая пари.
Е как пък да не е лесно ?
www.mobile.bg или www.cars.bg ... продава тази и купува желаната

Re: 725 => 740
boris_k написа::mhihi:
Боре, ти си ходещия RealOEM ;]] Енциклопедия за БМВ...

Добре, че беше ти, когато и аз се чудех за подобна схема.
Наистина май е прекалено филм минаването към б44 и със сигурност най-добрия и евтин вариант е продажба на тдс-а и купуване на 740.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани