колко аh. трябва да е акумулатора на e36 -318i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

колко аh. трябва да е акумулатора на e36 -318i

Мнение от stoni » 24 Юли 2006, 18:34

да пусна една тема и аз,колко аh. трябва да е акумулатора на e36 -318i оригиналният беше 50,тези хора се подиграват, карах три седмици с климатик и хайде довиждане, интересува ме нормално ли е това ,купих си сега 65 колко време мислите че ще издържи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 24 Юли 2006, 18:48

аз съм с 76 ли беше или нещо такова земи си голям и нямаш никакви грижи :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 24 Юли 2006, 18:52

Че какво общо има в тая работа климатика ???? Той работи само при запалена кола -тоест при работещ алтернатор ! Няма логика .Да не би да имаш силна музичка с няколко стъпалца в колата и да я слушаш на загасена кола :?: Другият вариант е проблем по ел. инсталацията. Обикновенно за да ти важи гаранцията на акумулатора ти замерват преди това ел.системата на колата .Ако имаш проблем по колата и 120 A да вземеш пак ще се скапе само ,че по бавно.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 24 Юли 2006, 19:03

какво ще и има на инсталацията колата няма и 6 год. а музиката нормално 4x50w това е само от климатика из онези дни минах 1.5км за 1h:05мин. онова гълта ток че се незнае консумира а няма производство ,та въпроса е 65аh не е ли малко а и в бмв ми казаха или 50 или 65 друго няма за твоята кола,а гар. е 2 год.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 24 Юли 2006, 19:13

[quote="AGT"]Че какво общо има в тая работа климатика ????.......


Не си прав човече,има общо,ако ти е слаб акумулатора климатика няма да духа на пълна мощност дори и да работи колата,така че майката му е силен акумулатор и то нов,в смисъл да не е на 5г

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 24 Юли 2006, 19:18

Колега провери колко ти зарежда генератора натоварен с фарове климатик чистачки трябва да е 13.8--14.2v....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 24 Юли 2006, 20:23

Lok-Tar!

valeto написа:Не си прав човече,има общо,ако ти е слаб акумулатора климатика няма да духа на пълна мощност дори и да работи колата,така че майката му е силен акумулатор и то нов,в смисъл да не е на 5г

С елемантарни познания по колата трябва да знаем кое колко ток изразходва и генератора колко ток генерира.
Трябва също така инструкторите да са ви научили, че генератора прави яко ток и един климатик не го засяга особено.
От трета страна да си припомням, че климатика не черпи ток от акумулатора, а е вързан на ремък...

Ако беше си направил труда да погледнеш "НАРЪЧНИК НА ШОФЬОРА" щеше да видиш и колко ампера ти трябват. За 320 са 65, а по-малките двитатели са с по-малки, така че 50 щом ти казват няма проблеми.
Относно по-големия да си купиш... Да няма проблеми само, че струва повече пари, а ако сложиш на генератор за 50А акумулатор 65 той ще се зареди... 50А.

Провери си за отечки, че или там е проблема или генератора. Ако имаш отечки и 387437943883 Мега гига ампера да сложиш ще го изхабява за определено време.
С две думи проблема на дали е в акумулатора, но понякога трябва да им се прави една профилактика(освен ако не е тип BOSCH SILVER)
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Юли 2006, 20:43

много фенски изказвания прочетох тука ,не се излагайте .. климатика има голямо значение щото шайбата която го зацепва е над 30А а на тихи обороти (много градско светофари и движение под 2000 оборота) те се черпят главно от акумулатора .. разни глезотии като ел.стъкла и други ел.джаджи са много ток щото са само на 12 волта както знаете ... често палене на колата(стартера е 150-160 А за 2-3 секунди ама не е малко) също пие силно соса на акумулатора ,едно палене се възтановява като ток за около 20-30 км ама без климатик ... за 4 цилиндъра поне 65 Ач ,за 6 поне 75 ,като тука има голямо значение и марката ,както и стартовия ток .. аз в момента бича с Dynasty американски ,от UPS на 10 години е(това е супер маркова и професионална техника ,няколко стотин $ е като нов ,не е предназначен за автомобил) 75 Ач проблеми нямам ,но едногодишния ми Exide 76 Ач поиздъхва лятото на често градско с нон стоп клима и други консуматори .. та сега си почива в мазето
Последна промяна Alexi на 24 Юли 2006, 20:45, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 24 Юли 2006, 20:44

valeto написа:Не си прав човече,има общо,ако ти е слаб акумулатора климатика няма да духа на пълна мощност дори и да работи колата,така че майката му е силен акумулатор и то нов,в смисъл да не е на 5г

За да ти работи климатика, двигателят трябва да работи, а като работи двигателят алтернатора праи ток. Ако всичко е наред акумулатора си се зарежда, ама климатика няма абсолютно нищо общо с цялата работа ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 24 Юли 2006, 21:09

как да няма разлика ,на 3500обор. зарежда много повече отколкото на 900 а консумацията не се променя , колегите по горе го споменаха ,а акумулатора е бмв 65аh и ме одраха 120€

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 24 Юли 2006, 21:29

stoni написа:как да няма разлика ,на 3500обор. зарежда много повече отколкото на 900


Зарежда,ама за това са релетата!Да регулират тока които идва от алтернатора!!!
Имаш проблем!!!Напрежението трябва да не се променя при повишаване на обороти или намаляване,както и при вклучване на консуматори!Поне при мен е така!
Аз като сложа мултицета,ми кове на 14.2В,пускам фарове,музики,халогенииквот може.......пак 14.2!!!Това на 850об/мин............на 4000об/мин е същото ;) Дали пък не ми зарежда добре,а ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Юли 2006, 21:39

meha мисля че имаш проблем с понятията ТОК и НАПРЕЖЕНИЕ ,акумулаторна батерия се зарежда с ТОК ,а ти си мерил НАПРЕЖЕНИЕ ...
другото ми наблюдение е че на БГ пазара няма читави акумулатори от няколко години насам( да изкарат 7-10 години минимум) за сметка на това най евтините можеш да си ги купиш с еднодневен надник ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 24 Юли 2006, 21:53

Lok-Tar!

Alexi не си прав. Акумулатори има свестни и това с какви са колите от мойто семейство е доказателство.
Който си купува от най-евтините негов си е проблема. Аз на мойта старата кола като по-евтин вариант си купих Giga Wat(BOSCH) и съм много доволен, но въпреки това не мога да кажа колко издържа, но имах проблеми с токовете и ме е вадил от страшни положения.
А и както казах какъвто и акумулатор да си вземе, ако има проблеми в системата е все тая. Да ходи да я провери. Прегледите обикновено са безплати.

Според мен по темата няма какво да се каже преди да е отишъл на преглед.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 24 Юли 2006, 22:46

Хора не се излагайте! Климатика няма нищо общо с акумулатора. Той изисква голяма мощност и затова си е закачен директно към двигателя с ремък. Така че явно има проблем някъде другаде за да се изтощава батерията... Виж дали ти зарежда изобщо. Върви да ти замерят някъде алтернатора ако не можеш сам. На мен ми го мериха и пари не ми искаха даже. А иначе моя е 65ач и нямам проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Юли 2006, 23:17

а електромагнитната шайба която го зацепва на дърва и въглища ли е според теб ? по горе съм написал и колко ампера е ,черпи ги постоянно докато климата работи ..

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook