Запитване за парно на е34
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- metalium
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Твърдица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
Запитване за парно на е34
Та колеги имам запитване относно парното..... зимно време когато паднат нулеви тенператури когато колата е загряла и я оставя на място да работи и започва да духа студено отвсякаде и започва да духа топло доло горе като хората чак над 3-хилчди оборота и разпитвах и ми казаха че мога да си реша проблема като си сложа допалнителна помпичка която да ми варти водата и ме посаветваха да си зема такава от е39 с клапанчетата.... та онзи ден минах през вторични и савсем слочаино видчх едно е34 но 95г което към клапанчетата имаше и допалнителна помпичка и си я свалих и си я сложих и работи перфектно всичко но незнам каде да си вържа доплнителната помпичка смисал каде трябва да я вържа да се вклучва чак когато пусна парното.... Ако някой е правил това упражнение много ще бада благодарен ако ми помогне.....
Съжелчвам ако има вече такава тема но неможах да я открия..... Преди време бях зарнал подобна но сега не я намирам
Съжелчвам ако има вече такава тема но неможах да я открия..... Преди време бях зарнал подобна но сега не я намирам

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Запитване за парно на е34
Трябва да си има букса за нея, която да виси около клапаните.
Освен това се запознай с малко правопис и граматика, защото едвам прочетох написаното от теб колега.
Поздрави
Освен това се запознай с малко правопис и граматика, защото едвам прочетох написаното от теб колега.
Поздрави

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Запитване за парно на е34
Колко много си казал с едно изречение
Иначе погледни тука. На първата снимка на колегата се вижда буксата на помпата
viewtopic.php?f=7&t=311846

Иначе погледни тука. На първата снимка на колегата се вижда буксата на помпата
viewtopic.php?f=7&t=311846
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Запитване за парно на е34
Въобще не е смешно
Здравей колега metalium,
Първо държа да те уверя, че съм съвсем сериозен и въобще не те бъзикам!
Установявам нонсенс в поста ти.
Първо пишеш:
После пишеш:
Би ли изяснил, моля!
Трябва да ти призная, колега, че ако си се бъзикал, ще се обърна с апел към Старшината, защото то тука замяза на бащиния...
Поздрави,
Д

Здравей колега metalium,
Първо държа да те уверя, че съм съвсем сериозен и въобще не те бъзикам!
Установявам нонсенс в поста ти.
Първо пишеш:
metalium написа:... видчх едно е34 но 95г което към клапанчетата имаше и допалнителна помпичка и си я свалих и си я сложих и работи перфектно всичко...
После пишеш:
metalium написа:... но незнам каде да си вържа доплнителната помпичка смисал каде трябва да я вържа да се вклучва чак когато пусна парното....
Би ли изяснил, моля!
Трябва да ти призная, колега, че ако си се бъзикал, ще се обърна с апел към Старшината, защото то тука замяза на бащиния...
Поздрави,
Д

Re: Запитване за парно на е34
Абсолютно съм съгласен с колегата dddk относно бащинията ( не визирам колегата пуснал темата , а по принцип напоследък ) . Отговор тъй или иначе е даден , но аз съм в същата дилема , но относно насадени клапани с помпичка от Е34 в друг автомобил пак с двузонов климатроник. Та как да захраня помпата , мислих да пусна (+) от двата кабела за клапаните , но ако е активирана само едната зона то обратно по веригата ще получи захранване и другата ( тъй като и двата кабела ще съм ги вързал да подават положителен потенциал на помпата за да работи при активиране на коя да е зона ) . Ама и аз го казах .......Ама тоз подфорум пак е добре в Е36 в момента е каквото беше тука миналата година
и се задълбава , не знам защо , затова и подкрепих мнението за бащинията и слободията ( пак не визирам конкретни никой изказал се в таз тема ) . Та ако подам такова захранване на помпата не би ли било удачно с цел избягване на гадния ефект ( с пускане на коя да е зона да се стартира и помпичка и другата ) да поставя на всеки един от двата кабела по един диод ( между буската на помпичката и захранването с (+) от всеки един от двата кабела за клапаните ) . Благодаря .

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Запитване за парно на е34
Не съм много на ти с Е34 но по отношение на диодите няма да има никакъв проблем да се свържат по този начин. Предполагам че масата е обща и има два плюса за всеки един клапан. Анода на единия диод към плюса на единия клапан и анода на другия диод на плюса на другия клапан, двата катода заедно на плюса на помпата масата както казахме е обща. Така когато има плюс на който и да е клапан плюс ще има и на помпата а в същото време двата клапана ще са си независими и помпата ще работи.


Re: Запитване за парно на е34
gentata написа:Не съм много на ти с Е34 но по отношение на диодите няма да има никакъв проблем да се свържат по този начин. Предполагам че масата е обща и има два плюса за всеки един клапан. Анода на единия диод към плюса на единия клапан и анода на другия диод на плюса на другия клапан, двата катода заедно на плюса на помпата масата както казахме е обща. Така когато има плюс на който и да е клапан плюс ще има и на помпата а в същото време двата клапана ще са си независими и помпата ще работи.



- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Запитване за парно на е34
А ако имаш газ и изпарителя ти е вързан паралелно на парното, както обикновено го връзват газаджийте за по-лесно, може и с 2 помпи да нямаш парно.
only rear wheel drive
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Запитване за парно на е34

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Запитване за парно на е34
vladobate написа:... Благодаря колега , мисля съм по-щастлив че правилно си ме разбрал щото се усъмних в обяснението си дали поне малко се доближава до "сносно" . По-нататък , а след като това е решение първо ми изниква въпроса какви да са данните на диодите ( напрежение ясно за 12V , а може ли по-нагоре, мощност или там не знам каква характеристика ще да е може би по ток) , които да избера . И още , климатроника подава сигнал на клапаните за отваряне във вид тука има тука нема демек или 12V захранване или нищо щото чувам как цъкат периодично и често като достигне зададената температура , нали. И този вид дирректно управление на помпата ли да остане или евентуално да мине през силово реле. Пак благодаря ( това май действа
).
В случая ако се използва директно плюса от клапите диодите трябва да могат да издържат тока (If или Io - ток в права посока) необходим на помпата за да работи. Ако тока консумиран от помпичката е по-малък от 1А идеална работа ще вършат 1N4001 до 1N4007. Тук обаче идва и въпроса дали управлението на клапите би издържало и тока на помпичката. Ако не ще е необходимо реле пак същия диод ще свърши работа желателно да има и обратен диод (катод на плюса анод на минуса) успоредно на бобинката на релето


- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: Запитване за парно на е34
Колега,защо първо не провериш дали е обезвъздушена както трябва .Не е задължително да ти загрява за да не е.Може от там да е ,все пак еколата е направена да си духа топло ,дали с допълнителна помпа или без, трябва да изкарва зимата.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- metalium
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Твърдица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
Re: Запитване за парно на е34
ddddk написа:Въобще не е смешно![]()
Здравей колега metalium,
Първо държа да те уверя, че съм съвсем сериозен и въобще не те бъзикам!
Установявам нонсенс в поста ти.
Първо пишеш:metalium написа:... видчх едно е34 но 95г което към клапанчетата имаше и допалнителна помпичка и си я свалих и си я сложих и работи перфектно всичко...
После пишеш:metalium написа:... но незнам каде да си вържа доплнителната помпичка смисал каде трябва да я вържа да се вклучва чак когато пусна парното....
Би ли изяснил, моля!
Трябва да ти призная, колега, че ако си се бъзикал, ще се обърна с апел към Старшината, защото то тука замяза на бащиния...
Поздрави,
Д



- metalium
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Твърдица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
Re: Запитване за парно на е34
CivilWarrior написа:Колега,защо първо не провериш дали е обезвъздушена както трябва .Не е задължително да ти загрява за да не е.Може от там да е ,все пак еколата е направена да си духа топло ,дали с допълнителна помпа или без, трябва да изкарва зимата.
Ами колега първото е че колата е внос от италия и наи вероятно парното не е ползвана много много и имам съмненич че самите радиатори са запушени и имам газово и беше вързано както всеки газаджия го връзва за по лесно и аз съм си го преправял и водата първо минава през парното и вече обратната вода е вързана да минава през изпарителя

А догодина мисля да си направя един експеримент понеже моето е34 е 90 година модел и в средата винаги ми духа студено а това много ме дразни и реших да го модифицирам малко



- metalium
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Твърдица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
Re: Запитване за парно на е34
vladobate написа:Абсолютно съм съгласен с колегата dddk относно бащинията ( не визирам колегата пуснал темата , а по принцип напоследък ) . Отговор тъй или иначе е даден , но аз съм в същата дилема , но относно насадени клапани с помпичка от Е34 в друг автомобил пак с двузонов климатроник. Та как да захраня помпата , мислих да пусна (+) от двата кабела за клапаните , но ако е активирана само едната зона то обратно по веригата ще получи захранване и другата ( тъй като и двата кабела ще съм ги вързал да подават положителен потенциал на помпата за да работи при активиране на коя да е зона ) . Ама и аз го казах .......Ама тоз подфорум пак е добре в Е36 в момента е каквото беше тука миналата годинаи се задълбава , не знам защо , затова и подкрепих мнението за бащинията и слободията ( пак не визирам конкретни никой изказал се в таз тема ) . Та ако подам такова захранване на помпата не би ли било удачно с цел избягване на гадния ефект ( с пускане на коя да е зона да се стартира и помпичка и другата ) да поставя на всеки един от двата кабела по един диод ( между буската на помпичката и захранването с (+) от всеки един от двата кабела за клапаните ) . Благодаря .
Ами колега незнам дали ще стане защото моето е34 не е с климатроник а двозоново парно с климатик и когато колата е угасена и не е даден контакт клапаните ми стоят отворени и когато подам контакт затварят а това е когато парното е спряно..... и по тая логика и помпата ще върти напразно и няма смисъл..... По принцип аз от там мислех да хвана ток да ми задейства реленцето и от там съответно помпата ама не ми се получи... и затова го направих да се задеиства от бутона кадето контролира от каде да смучи въздух



19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани