E30 318is една история с хубав край
Модератори: mitaka7, Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
E30 318is една история с хубав край
И така в тази история няма да има има гонги, бегалки и ниско прелитащи BMW но е реална случка и накой може да намери нещо полезно за своя или бъдещ автомобил особенно ако е като моя
И така малко предистория.....събора знаеме как се кара на там оборотомера в червеното километража кой го гледа държиш геврека и се кефиш
На събора състезания я на писта я за красота и аз за мое щастие взех една
. На прегледа когато журито ме накараха да запаля колата леко се чу като чукане на повдигач и спря но това не убегна на Дилян Пенчев който ми обърна внмание но аз не се замислих много тъй като колата вървеше доста добре, всички консумативи бяха сменени, никакви проблеми с нея до момента въобще колата си я гледам като ...
Край на събора връщане към София. Наложи се да побързам по работа и настъпих доста колата абе до край.
На влизане в София реших да заредя и да засека разход спирам на бензиностанцията оставих колата да поработи на място и спрях пред колонката за гориво. Заредих до горе резултата от капитолацията ме зарадва и паля.
Е нема такова чукане от мотора все едно буталата станаха на супа. Гася отварям капака гледам всички са си там никое не е избегало. Викам си повдигачи нещо ама я пак запаля може да се оправи...ама нейсе
тропа си. Подадох гас изчезна и си мисля значи верига. Така мога да се прибера ама ако вътре някой банан е станал на сол ... ще падне в картера, или ще задере ма щом съм стигнал до тук ще се прибера.
На другия ден се обаждам на Али и му я оставих. Вечерта с нова верига нов обтегач и нов банан колата мърка като нова.
По принцип не обичам да бъзикам колата за щяло и нещяло но имам навик поне един път в седмицата да отварям капака и да хвърля по един поглед на мотора, на маслото на водата е така за успокоение.
След около седмица след смяната долу на мотора под шаибата но големия вал масло. Викам си май семеринга здаде багажа и докато отида до гаража перката, виското, та чак по вътрешната част на капака имаше масло. Отивам пак при Алито и кво да видим не семеринга а капака спукан. Една цепка около 4 пръста дълга много тънка и едвам се забелязва. Брех тоя капак от кво се е спукал
Като била хлабава веригата да е млатила в капака...бе неможахме да разберем. Обадихме се за капак казаха след 3 дни и го залепихме с течен метал колкото да изкара 3 дена. Взимам новия капак (TIMING CASE COVER, BOTTOM 2)и отивам да го смениме. Сваляме стария и каква гледка само ролката под водната помпа в ляво седи под наклон веригата дере в капака и му е направила дупка. Аз направо изумях. Мина ми мисълта колко малко е оставало за прескочен зъб и мотор на салата
Усетих как 500лв накъде ми се губеха вече от джоба но чаках думата Али става ли нестава ли въобще какво да правиме. Евала на човека успокоиме на бързо с думите нема мотор който да не се праи и го почнаха. Разхлабиха веригата и пак изненада ролката(DEFLECTION WHEEL 11) падна заедно с оста на която се държеше. Баси работата тя се е скъсала и си беше направила улей в алуминиевия заден капак(LOWER CHAIN CASE 1). Благодарение на това че швабите при М42 я опъват от всички страни се въртеше без да падне и под ъгъл. Както и предположих долния обтегач(GUIDE 7) беше се счупил явно е поел доста сиила
.
И така счупеното беше на лице почваме набавянето на частите и зглобяването, защото при мен без кола е немслимо. Оказа се, че задния капак може да се свали без да се сваля главата и малко цени за начало.
Части цени в долари:
DEFLECTION WHEEL 11311727569 $119.41
GUIDE 11311721419 $37.11
LOWER CHAIN CASE 1 11141727191 $300.20
TIMING CASE COVER, BOTTOM 11141439646 $109.37
GASKET SET CHAIN CASE ASBESTOFREE 1 11141721802 $17.30
GASKET SET CHAIN CASE ASBESTOFREE 1 11141721919 $14.17
Изправиха ми се косите
. Но с приятели намалениия и така нататък за половината сума се справихме. Но въпросния долен обтегач го няма никъде. Всеки вика, че за първи път чува това да се
счупи и само Камор или Дару. Да ама там седем дена ама като няма как ... Отивам след седем дни тая мацка ми дава големия обтегач и вика заповядайте. Аз направо се поболях, викам аз исках долния и като се почна извинявайте объркана поръчка по най бързия начин земи още пет дена. 14 дена без моята колица. Седи измита излъскана полузглобенаа и чака обтегача. Преди 3 дни дойде монтирахме всичко и о колко малко му трябва на човек да се почуства щастлив. В момента в който я подкарах забравих за проблемите, за парите , за нервите остана само удоволствието от карането.
И така хвърляйте по един поглед профилактично да хванете нещата в началото, че иначе ... да не се случва никому
Ето и малко снимки за по добър поглед върху нещата

И така малко предистория.....събора знаеме как се кара на там оборотомера в червеното километража кой го гледа държиш геврека и се кефиш

На събора състезания я на писта я за красота и аз за мое щастие взех една


Край на събора връщане към София. Наложи се да побързам по работа и настъпих доста колата абе до край.
На влизане в София реших да заредя и да засека разход спирам на бензиностанцията оставих колата да поработи на място и спрях пред колонката за гориво. Заредих до горе резултата от капитолацията ме зарадва и паля.
Е нема такова чукане от мотора все едно буталата станаха на супа. Гася отварям капака гледам всички са си там никое не е избегало. Викам си повдигачи нещо ама я пак запаля може да се оправи...ама нейсе

На другия ден се обаждам на Али и му я оставих. Вечерта с нова верига нов обтегач и нов банан колата мърка като нова.
По принцип не обичам да бъзикам колата за щяло и нещяло но имам навик поне един път в седмицата да отварям капака и да хвърля по един поглед на мотора, на маслото на водата е така за успокоение.
След около седмица след смяната долу на мотора под шаибата но големия вал масло. Викам си май семеринга здаде багажа и докато отида до гаража перката, виското, та чак по вътрешната част на капака имаше масло. Отивам пак при Алито и кво да видим не семеринга а капака спукан. Една цепка около 4 пръста дълга много тънка и едвам се забелязва. Брех тоя капак от кво се е спукал


Усетих как 500лв накъде ми се губеха вече от джоба но чаках думата Али става ли нестава ли въобще какво да правиме. Евала на човека успокоиме на бързо с думите нема мотор който да не се праи и го почнаха. Разхлабиха веригата и пак изненада ролката(DEFLECTION WHEEL 11) падна заедно с оста на която се държеше. Баси работата тя се е скъсала и си беше направила улей в алуминиевия заден капак(LOWER CHAIN CASE 1). Благодарение на това че швабите при М42 я опъват от всички страни се въртеше без да падне и под ъгъл. Както и предположих долния обтегач(GUIDE 7) беше се счупил явно е поел доста сиила

И така счупеното беше на лице почваме набавянето на частите и зглобяването, защото при мен без кола е немслимо. Оказа се, че задния капак може да се свали без да се сваля главата и малко цени за начало.
Части цени в долари:
DEFLECTION WHEEL 11311727569 $119.41
GUIDE 11311721419 $37.11
LOWER CHAIN CASE 1 11141727191 $300.20
TIMING CASE COVER, BOTTOM 11141439646 $109.37
GASKET SET CHAIN CASE ASBESTOFREE 1 11141721802 $17.30
GASKET SET CHAIN CASE ASBESTOFREE 1 11141721919 $14.17
Изправиха ми се косите

счупи и само Камор или Дару. Да ама там седем дена ама като няма как ... Отивам след седем дни тая мацка ми дава големия обтегач и вика заповядайте. Аз направо се поболях, викам аз исках долния и като се почна извинявайте объркана поръчка по най бързия начин земи още пет дена. 14 дена без моята колица. Седи измита излъскана полузглобенаа и чака обтегача. Преди 3 дни дойде монтирахме всичко и о колко малко му трябва на човек да се почуства щастлив. В момента в който я подкарах забравих за проблемите, за парите , за нервите остана само удоволствието от карането.
И така хвърляйте по един поглед профилактично да хванете нещата в началото, че иначе ... да не се случва никому

Ето и малко снимки за по добър поглед върху нещата

Ма много ме кефи тази кола!!!










- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Лелеее, Дидо ДОСТА жега е видяла на събора и към София май
... Направо се е разминала салатата, Слава Богу
Със здраве и без други принудителни спирания в бокс-а
!
Поздрави!



Със здраве и без други принудителни спирания в бокс-а

Поздрави!
Live and let Die!
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Каквото станало минало важното е че съм пак на пътя. А колата си е кеф голям още не мога да и се нарадвам(като малко дете пред щокаладова фабрика съм). А и няма кола която да изминава по 80 км на ден в София и да не се чупи. Добре, че я фанах на време, че иначе трябваше да ми търсиш друга 

Ма много ме кефи тази кола!!!










- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Колега радвам се,че си се разминал с големата ваденка.Това чуство го познавам,защото с 518-та ни гръмна мотора със 120 на цариградско 

ТДС - Турбо Див Селянин
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани