Съвети, мнения и препоръки за 318IS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Emporio Armani
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.06.2006
Съвети, мнения и препоръки за 318IS
Здравейте на всички фенове
Като за начало, съм член и на друг форум ,но днес си продадох автомобила и засега отпадам от там,но съм се запътил сериозно към този форум
Имам следните въпроси????? които не са никак малко май че
До скоро си мислех какво BMW да си взема 320vanos ili 318IS както следва и двете купета Е36-ци, някъде около 97 година, но мисля,че реших най-накрая и сериозно се интересувам от 318IS, та въпросите са следните, тъй като досега четох,за 320 ванос-а и неми харесаха коментарите. Да се подсигуря предварително и да видя ,дали ще ме откажете и от 318-та
НО не казван нищо лошо за 320-те
честно казано съм харесал това,но не е сигурно и последно
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
доколкото съдя по снимките не е М пакет,но аз така и незнам какво представлява М-пакета при този модел(че и по принцип
)
дали е със широк бъбрек, също незнам, нямам база за сравнение, друг въпрос, имат ли блокаж на деференциала??? защото определено ще помага зимата? и на кои слагат блокаж? има ли разлика межди блокажа и ASC ако не се лъжа, виждал съм такъв бутон при някои?но си мисля,че това е стабилизация някаква?
споделете + и - при този модел, като подръжка как е? издръжливо ли, като говоря като цяло за модела,а не точно определено купе?
какво най-често се скапва при тях? мисля,че 97-98год. са със дигитален климатроник,но пак не съм сигурен
ходова част, двигател, ламарини, окачване, разход и хиляди такива въпроси, какво трябва да огледам по добре при огледа на такава кола, за да внимавам да не се набуча на някой ""музеен експонат""
другото което е с какви видове двигатели са 318ИС-те в смисал чета ,че има М50 и М52 при 320-те, не съм наясно какво точно означават тези номера и разликите в деигателите,та за 318 какви са ??
ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ИЗВИНЯВАМ,ако такава тема е писана или има подобни на нея
май доста има да уча чета
Помагайте
Благодаря предварително

Като за начало, съм член и на друг форум ,но днес си продадох автомобила и засега отпадам от там,но съм се запътил сериозно към този форум

Имам следните въпроси????? които не са никак малко май че

До скоро си мислех какво BMW да си взема 320vanos ili 318IS както следва и двете купета Е36-ци, някъде около 97 година, но мисля,че реших най-накрая и сериозно се интересувам от 318IS, та въпросите са следните, тъй като досега четох,за 320 ванос-а и неми харесаха коментарите. Да се подсигуря предварително и да видя ,дали ще ме откажете и от 318-та

честно казано съм харесал това,но не е сигурно и последно
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
доколкото съдя по снимките не е М пакет,но аз така и незнам какво представлява М-пакета при този модел(че и по принцип

дали е със широк бъбрек, също незнам, нямам база за сравнение, друг въпрос, имат ли блокаж на деференциала??? защото определено ще помага зимата? и на кои слагат блокаж? има ли разлика межди блокажа и ASC ако не се лъжа, виждал съм такъв бутон при някои?но си мисля,че това е стабилизация някаква?
споделете + и - при този модел, като подръжка как е? издръжливо ли, като говоря като цяло за модела,а не точно определено купе?
какво най-често се скапва при тях? мисля,че 97-98год. са със дигитален климатроник,но пак не съм сигурен

ходова част, двигател, ламарини, окачване, разход и хиляди такива въпроси, какво трябва да огледам по добре при огледа на такава кола, за да внимавам да не се набуча на някой ""музеен експонат""
другото което е с какви видове двигатели са 318ИС-те в смисал чета ,че има М50 и М52 при 320-те, не съм наясно какво точно означават тези номера и разликите в деигателите,та за 318 какви са ??
ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ИЗВИНЯВАМ,ако такава тема е писана или има подобни на нея

май доста има да уча чета

Помагайте

Благодаря предварително
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
ИС-овете са два вида двигатели М42 и М44 (като М44 е с обем 1.9)...блокаж на дифа е механичния шпер (за фън е перфектен ,но с Е36 няма да имаш проблем зимата и без него) рядко се среща,АСЦ-то си е система против буксиване....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Тая дето си я харесал е с новите бъбреци, без м пакет понеже той включва друга престилка отпред и отстрани, широки лаисни, различна устна на задната престилка със малко спойлерче. Тая кола и аз я видях и ми се вижда добра но докато не я разгледаш на място не можеш да прецениш. Доста ефтина ми се струва за това което пише което е подозрително, най добре да я закараш да я видят в някой сериозен сервиз. Няма и снимки отвътре но това не означава че не е ок. Моята е на същите километри в момента и ако тая наистина е на толкова трябва да е като нова. Огледай я добре. Аз моята за толкова пари не бих я дал:) А 318ис е просто супер. Аз като си търсех купе исках да е 320 заради 6така но понеже намерих ис в това състояние взех такава. Супер ме кефи и също си има много характерен звук което е един от основните аргументи на привържениците на 320 спрямо ис:)) Гори изключително малко за кола с такова поведение и динамика. Вземи си М44 каквато би трябвало да е тая от Пазарджик. Извънградско ми гори средно между 7 и 8 като я карам без да я жаля но не и с 200 (поне не и постоянно) в града не мога да кажа не засичам изобщо но предполагам около 11 - 12. Като разход ще имаш едни 500 - 600 лв стартово за да си смениш филтри, масла, ремъци ролки, накладки евентуално, и според зависи какво ще излезе като започнеш да я караш още парички за ремонти(ако си подбереш добра кола разходите ще са ти само първите за дълъг период). От края на 95та са с дигитален климатроник, а след средата на 96 са с новите бъбреци но последното не е никаква гаранция обикновено на катастрофирали коли слагат съшо от новите има и много ентусиасти които просто си ги сменят въпреки че не мен повече ми харесват старите (защото моята е с такива:))) Ми това е ако те интересува нещо конкретно питай ако мога ще ти отговоря.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
За да не гадаеш, ако можеш да и вземеш VIN-a на машината можеш да вкараш тук последните 7 цифри и ще разбереш годината и как точно е излязла от завода.
http://www.realoem.com/bmw/select.do
http://www.realoem.com/bmw/select.do
- Emporio Armani
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.06.2006
///M Power написа:ИС-овете са два вида двигатели М42 и М44 (като М44 е с обем 1.9)...блокаж на дифа е механичния шпер (за фън е перфектен ,но с Е36 няма да имаш проблем зимата и без него) рядко се среща,АСЦ-то си е система против буксиване....
благодаря за отговора,
и още един въпрос, ИС-те имат ли верига, защото чета ,че някои имат,но само 320 или и 318-те имат? и кои е по добрият вариант, аз карах дизел досега и беше с верига, нямах никакви проблеми,но все пак да попитам


- Emporio Armani
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.06.2006
turbo написа:За да не гадаеш, ако можеш да и вземеш VIN-a на машината можеш да вкараш тук последните 7 цифри и ще разбереш годината и как точно е излязла от завода.
http://www.realoem.com/bmw/select.do
иска ми се да го взема,но когато отида там, ще ми е малко трудно да го направя,но имам една идея и може да я направя, имам нокиа Н80 и през Опера-та може да вляза на място и да видя за какво става дума, така мисля ,че ще стане

- Emporio Armani
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.06.2006
vitamincpp написа:Тая дето си я харесал е с новите бъбреци, без м пакет понеже той включва друга престилка отпред и отстрани, широки лаисни, различна устна на задната престилка със малко спойлерче. Тая кола и аз я видях и ми се вижда добра но докато не я разгледаш на място не можеш да прецениш. Доста ефтина ми се струва за това което пише което е подозрително, най добре да я закараш да я видят в някой сериозен сервиз. Няма и снимки отвътре но това не означава че не е ок. Моята е на същите километри в момента и ако тая наистина е на толкова трябва да е като нова. Огледай я добре. Аз моята за толкова пари не бих я дал:) А 318ис е просто супер. Аз като си търсех купе исках да е 320 заради 6така но понеже намерих ис в това състояние взех такава. Супер ме кефи и също си има много характерен звук което е един от основните аргументи на привържениците на 320 спрямо ис:)) Гори изключително малко за кола с такова поведение и динамика. Вземи си М44 каквато би трябвало да е тая от Пазарджик. Извънградско ми гори средно между 7 и 8 като я карам без да я жаля но не и с 200 (поне не и постоянно) в града не мога да кажа не засичам изобщо но предполагам около 11 - 12. Като разход ще имаш едни 500 - 600 лв стартово за да си смениш филтри, масла, ремъци ролки, накладки евентуално, и според зависи какво ще излезе като започнеш да я караш още парички за ремонти(ако си подбереш добра кола разходите ще са ти само първите за дълъг период). От края на 95та са с дигитален климатроник, а след средата на 96 са с новите бъбреци но последното не е никаква гаранция обикновено на катастрофирали коли слагат съшо от новите има и много ентусиасти които просто си ги сменят въпреки че не мен повече ми харесват старите (защото моята е с такива:))) Ми това е ако те интересува нещо конкретно питай ако мога ще ти отговоря.
благодаря за разясненията:) честно казано, макар и 4 цилиндров и там всичко останало, съм си доста навит,на точно такава:)
за разхода,колкото толкова, зависи основно от задкормилната уредба

засега ще спра да задавам хилядите си въпроси,че малко неудобно ми става вече,но ще съм благодарен на всеки,който пише каквото знае за тази кола:) много скоро ощр въпроси ще има


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Emporio Armani написа:///M Power написа:ИС-овете са два вида двигатели М42 и М44 (като М44 е с обем 1.9)...блокаж на дифа е механичния шпер (за фън е перфектен ,но с Е36 няма да имаш проблем зимата и без него) рядко се среща,АСЦ-то си е система против буксиване....
благодаря за отговора,
и още един въпрос, ИС-те имат ли верига, защото чета ,че някои имат,но само 320 или и 318-те имат? и кои е по добрият вариант, аз карах дизел досега и беше с верига, нямах никакви проблеми,но все пак да попитами кои от двата двигателя се предпочита и кой е по здрав? ако може да се отговори на тия въпроси де
ремък имат само двигателите М40 (говоря от такива слагани в Е36),всички останали са с верига...за въпроса кой е по-здрав не разбрах кои двигатели сравняваш...ако е М42 и М44 ,на теория М42-ката трябва да е по-здрава,но на практика не мога да кажа,но мисля че и двата двигателя са достатъчно здрави и няма да имаш проблеми

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Или пък с някой приятел, който да седи пред компа на полусъединител и да го провери като му звъннеш!



- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Здр! Виж в галерията ми как изглежда М-пакета
Иначе - ПазарЖик, хммм опичай си акъла, отваряй си очите на 4 и иди с някой, който разбира от коли

- Има шпера е механична система, а ASC електронна (против превъртане на колелетата на място, в завой и др. подобни). Шперове се срещат доста рядко, тая дето си я харесал трябва да има ASC+T или поне ASC. Готиното е, че може да се изключва и тогава става якоима ли разлика межди блокажа и ASC

Иначе - ПазарЖик, хммм опичай си акъла, отваряй си очите на 4 и иди с някой, който разбира от коли

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- Emporio Armani
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.06.2006
Определено ще си отварям очите като си купувам този път кола:) и даже и да почакам,ще си взема нещо читаво:)
всичко беше много добре, но сега звъннах на автокъщата и ми казаха следното:
-забележки по салона няма
-по външният вид също няма
-двигателя работи много добре
- НО ИМА ЕДИН МАЛЪК ПРОБЛЕМ, та какъв е той!
по думите на човека от автокъщата климатроника е работил,но в даден момент е угаснало управлението(тоест малките уреди и дисплеи на климатроника) и освен,че те не светят и климатроника сега не работил!!!!!!!!
за първи път чувам нещо такова?
почвам да се съмнявам в автомобила,а даже не съм ходил да го гледам още по от близко!
някой имал ли е такъв проблем досега ? случайно да имате някакви догатки как и защо, става ли да се оправи, има ли смисъл да се занимавам,защото на външен вид уж е добра колицата?
доста ме притеснява това и като знам каква е подръжката и в зависимост от това какво е изгоряло, проблема може въобще да не е малък,ами доста голям и във финансово отношение също? !!
в пазарджик незнам дали има читав майстор или сервиз на БМВ за да проверя тая работа?
така,че ако някой е чувал ,имал или знае нещо по въпроса да сподели моля
всичко беше много добре, но сега звъннах на автокъщата и ми казаха следното:
-забележки по салона няма
-по външният вид също няма
-двигателя работи много добре
- НО ИМА ЕДИН МАЛЪК ПРОБЛЕМ, та какъв е той!
по думите на човека от автокъщата климатроника е работил,но в даден момент е угаснало управлението(тоест малките уреди и дисплеи на климатроника) и освен,че те не светят и климатроника сега не работил!!!!!!!!
за първи път чувам нещо такова?
почвам да се съмнявам в автомобила,а даже не съм ходил да го гледам още по от близко!
някой имал ли е такъв проблем досега ? случайно да имате някакви догатки как и защо, става ли да се оправи, има ли смисъл да се занимавам,защото на външен вид уж е добра колицата?
доста ме притеснява това и като знам каква е подръжката и в зависимост от това какво е изгоряло, проблема може въобще да не е малък,ами доста голям и във финансово отношение също? !!
в пазарджик незнам дали има читав майстор или сервиз на БМВ за да проверя тая работа?
така,че ако някой е чувал ,имал или знае нещо по въпроса да сподели моля

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Доста колеги тук във форума споделиха за проблем с дигиталния климатроник при Е36. Дисплея на климатроника отказвал да свети, каквото и да било и вентилаторът или правил, каквото си иска, сиреч да си мени оборотите, или направо хич не обаждал.
Колегите твърдят, че проблемът се оказал в едно нищо и никакво кондензаторче, но нека някой, който се е сблъсквал с това да каже дали може да се диагностицира на място проблемът.
Не се връзвай на лафа "До последно работеше", щото тая супа сме я яли вече.
Освен това винаги можеш да измислиш да свалиш цената надолу, че поне да не си назад много с материала.
Все пак те заради този проблем най-вероятно са я вземали по-тънко от вън, като са се пазарили.
Колегите твърдят, че проблемът се оказал в едно нищо и никакво кондензаторче, но нека някой, който се е сблъсквал с това да каже дали може да се диагностицира на място проблемът.
Не се връзвай на лафа "До последно работеше", щото тая супа сме я яли вече.


Все пак те заради този проблем най-вероятно са я вземали по-тънко от вън, като са се пазарили.

- Emporio Armani
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.06.2006
turbo написа:Доста колеги тук във форума споделиха за проблем с дигиталния климатроник при Е36. Дисплея на климатроника отказвал да свети, каквото и да било и вентилаторът или правил, каквото си иска, сиреч да си мени оборотите, или направо хич не обаждал.
Колегите твърдят, че проблемът се оказал в едно нищо и никакво кондензаторче, но нека някой, който се е сблъсквал с това да каже дали може да се диагностицира на място проблемът.
Не се връзвай на лафа "До последно работеше", щото тая супа сме я яли вече.Освен това винаги можеш да измислиш да свалиш цената надолу, че поне да не си назад много с материала.
Все пак те заради този проблем най-вероятно са я вземали по-тънко от вън, като са се пазарили.
Определено не се връзвам на този лаф,че допреди малко работеше,ама ейсега какво му стана и аз незнам

Дано наистина някой,който се е сблъсквал с такъв проблем да сподели,а и все пак нищо не се знае, то може и да си е изкарал компресора човека,ако му е трябвал

аз питам информативно,а иначе ако отида там ще искам да сервиз и докато не се управи,няма да го вземам,незнам и аз?
И още нещо да попитам, има ли разлика в дигиталният климатроник между купе и седан?
- Emporio Armani
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.06.2006
Явно търсенето продължава, няма да е това купе:(
благодаря на хората ,които отговориха на въпросите ми и остава да почерпя за помоща:)
търсенето ми продължава:) тъкмо ще има време да избирам по обстойно
благодаря на хората ,които отговориха на въпросите ми и остава да почерпя за помоща:)
търсенето ми продължава:) тъкмо ще има време да избирам по обстойно

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани