Съвети, мнения и препоръки за 318IS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.06.2006

Съвети, мнения и препоръки за 318IS

Мнение от Emporio Armani » 22 Юли 2006, 23:28

Здравейте на всички фенове :winky:

Като за начало, съм член и на друг форум ,но днес си продадох автомобила и засега отпадам от там,но съм се запътил сериозно към този форум :lol:

Имам следните въпроси????? които не са никак малко май че :help:

До скоро си мислех какво BMW да си взема 320vanos ili 318IS както следва и двете купета Е36-ци, някъде около 97 година, но мисля,че реших най-накрая и сериозно се интересувам от 318IS, та въпросите са следните, тъй като досега четох,за 320 ванос-а и неми харесаха коментарите. Да се подсигуря предварително и да видя ,дали ще ме откажете и от 318-та :mhihi: НО не казван нищо лошо за 320-те

честно казано съм харесал това,но не е сигурно и последно
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
доколкото съдя по снимките не е М пакет,но аз така и незнам какво представлява М-пакета при този модел(че и по принцип :uups: )
дали е със широк бъбрек, също незнам, нямам база за сравнение, друг въпрос, имат ли блокаж на деференциала??? защото определено ще помага зимата? и на кои слагат блокаж? има ли разлика межди блокажа и ASC ако не се лъжа, виждал съм такъв бутон при някои?но си мисля,че това е стабилизация някаква?

споделете + и - при този модел, като подръжка как е? издръжливо ли, като говоря като цяло за модела,а не точно определено купе?
какво най-често се скапва при тях? мисля,че 97-98год. са със дигитален климатроник,но пак не съм сигурен :roll:

ходова част, двигател, ламарини, окачване, разход и хиляди такива въпроси, какво трябва да огледам по добре при огледа на такава кола, за да внимавам да не се набуча на някой ""музеен експонат""

другото което е с какви видове двигатели са 318ИС-те в смисал чета ,че има М50 и М52 при 320-те, не съм наясно какво точно означават тези номера и разликите в деигателите,та за 318 какви са ??
ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ИЗВИНЯВАМ,ако такава тема е писана или има подобни на нея ;)

май доста има да уча чета :mhihi:

Помагайте :help:

Благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 22 Юли 2006, 23:46

ИС-овете са два вида двигатели М42 и М44 (като М44 е с обем 1.9)...блокаж на дифа е механичния шпер (за фън е перфектен ,но с Е36 няма да имаш проблем зимата и без него) рядко се среща,АСЦ-то си е система против буксиване....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 23 Юли 2006, 3:17

Тая дето си я харесал е с новите бъбреци, без м пакет понеже той включва друга престилка отпред и отстрани, широки лаисни, различна устна на задната престилка със малко спойлерче. Тая кола и аз я видях и ми се вижда добра но докато не я разгледаш на място не можеш да прецениш. Доста ефтина ми се струва за това което пише което е подозрително, най добре да я закараш да я видят в някой сериозен сервиз. Няма и снимки отвътре но това не означава че не е ок. Моята е на същите километри в момента и ако тая наистина е на толкова трябва да е като нова. Огледай я добре. Аз моята за толкова пари не бих я дал:) А 318ис е просто супер. Аз като си търсех купе исках да е 320 заради 6така но понеже намерих ис в това състояние взех такава. Супер ме кефи и също си има много характерен звук което е един от основните аргументи на привържениците на 320 спрямо ис:)) Гори изключително малко за кола с такова поведение и динамика. Вземи си М44 каквато би трябвало да е тая от Пазарджик. Извънградско ми гори средно между 7 и 8 като я карам без да я жаля но не и с 200 (поне не и постоянно) в града не мога да кажа не засичам изобщо но предполагам около 11 - 12. Като разход ще имаш едни 500 - 600 лв стартово за да си смениш филтри, масла, ремъци ролки, накладки евентуално, и според зависи какво ще излезе като започнеш да я караш още парички за ремонти(ако си подбереш добра кола разходите ще са ти само първите за дълъг период). От края на 95та са с дигитален климатроник, а след средата на 96 са с новите бъбреци но последното не е никаква гаранция обикновено на катастрофирали коли слагат съшо от новите има и много ентусиасти които просто си ги сменят въпреки че не мен повече ми харесват старите (защото моята е с такива:))) Ми това е ако те интересува нещо конкретно питай ако мога ще ти отговоря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 23 Юли 2006, 10:03

За да не гадаеш, ако можеш да и вземеш VIN-a на машината можеш да вкараш тук последните 7 цифри и ще разбереш годината и как точно е излязла от завода.

http://www.realoem.com/bmw/select.do

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.06.2006

Мнение от Emporio Armani » 23 Юли 2006, 10:29

///M Power написа:ИС-овете са два вида двигатели М42 и М44 (като М44 е с обем 1.9)...блокаж на дифа е механичния шпер (за фън е перфектен ,но с Е36 няма да имаш проблем зимата и без него) рядко се среща,АСЦ-то си е система против буксиване....


благодаря за отговора,
и още един въпрос, ИС-те имат ли верига, защото чета ,че някои имат,но само 320 или и 318-те имат? и кои е по добрият вариант, аз карах дизел досега и беше с верига, нямах никакви проблеми,но все пак да попитам :) и кои от двата двигателя се предпочита и кой е по здрав? ако може да се отговори на тия въпроси де :uups:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.06.2006

Мнение от Emporio Armani » 23 Юли 2006, 10:31

turbo написа:За да не гадаеш, ако можеш да и вземеш VIN-a на машината можеш да вкараш тук последните 7 цифри и ще разбереш годината и как точно е излязла от завода.

http://www.realoem.com/bmw/select.do


иска ми се да го взема,но когато отида там, ще ми е малко трудно да го направя,но имам една идея и може да я направя, имам нокиа Н80 и през Опера-та може да вляза на място и да видя за какво става дума, така мисля ,че ще стане :) thanks

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.06.2006

Мнение от Emporio Armani » 23 Юли 2006, 10:37

vitamincpp написа:Тая дето си я харесал е с новите бъбреци, без м пакет понеже той включва друга престилка отпред и отстрани, широки лаисни, различна устна на задната престилка със малко спойлерче. Тая кола и аз я видях и ми се вижда добра но докато не я разгледаш на място не можеш да прецениш. Доста ефтина ми се струва за това което пише което е подозрително, най добре да я закараш да я видят в някой сериозен сервиз. Няма и снимки отвътре но това не означава че не е ок. Моята е на същите километри в момента и ако тая наистина е на толкова трябва да е като нова. Огледай я добре. Аз моята за толкова пари не бих я дал:) А 318ис е просто супер. Аз като си търсех купе исках да е 320 заради 6така но понеже намерих ис в това състояние взех такава. Супер ме кефи и също си има много характерен звук което е един от основните аргументи на привържениците на 320 спрямо ис:)) Гори изключително малко за кола с такова поведение и динамика. Вземи си М44 каквато би трябвало да е тая от Пазарджик. Извънградско ми гори средно между 7 и 8 като я карам без да я жаля но не и с 200 (поне не и постоянно) в града не мога да кажа не засичам изобщо но предполагам около 11 - 12. Като разход ще имаш едни 500 - 600 лв стартово за да си смениш филтри, масла, ремъци ролки, накладки евентуално, и според зависи какво ще излезе като започнеш да я караш още парички за ремонти(ако си подбереш добра кола разходите ще са ти само първите за дълъг период). От края на 95та са с дигитален климатроник, а след средата на 96 са с новите бъбреци но последното не е никаква гаранция обикновено на катастрофирали коли слагат съшо от новите има и много ентусиасти които просто си ги сменят въпреки че не мен повече ми харесват старите (защото моята е с такива:))) Ми това е ако те интересува нещо конкретно питай ако мога ще ти отговоря.


благодаря за разясненията:) честно казано, макар и 4 цилиндров и там всичко останало, съм си доста навит,на точно такава:)
за разхода,колкото толкова, зависи основно от задкормилната уредба :mhihi: за смените,то е ясно, на предната кола хвърлих около 3500лв за да я вкарам в час и накрая и ми писна от дизели и я махнах, малко тъпо,но така става понякога,поне си свалих цялата музика:)как да е, скоро ще отида до пазарджик да я погледна тази,ако не е продадена разбира се и ще видя, незнам какво точно трябва да и гледам,но то си личи кога една кола е добра и кога не:)

засега ще спра да задавам хилядите си въпроси,че малко неудобно ми става вече,но ще съм благодарен на всеки,който пише каквото знае за тази кола:) много скоро ощр въпроси ще има :uups: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 23 Юли 2006, 10:37

Emporio Armani написа:
///M Power написа:ИС-овете са два вида двигатели М42 и М44 (като М44 е с обем 1.9)...блокаж на дифа е механичния шпер (за фън е перфектен ,но с Е36 няма да имаш проблем зимата и без него) рядко се среща,АСЦ-то си е система против буксиване....


благодаря за отговора,
и още един въпрос, ИС-те имат ли верига, защото чета ,че някои имат,но само 320 или и 318-те имат? и кои е по добрият вариант, аз карах дизел досега и беше с верига, нямах никакви проблеми,но все пак да попитам :) и кои от двата двигателя се предпочита и кой е по здрав? ако може да се отговори на тия въпроси де :uups:


ремък имат само двигателите М40 (говоря от такива слагани в Е36),всички останали са с верига...за въпроса кой е по-здрав не разбрах кои двигатели сравняваш...ако е М42 и М44 ,на теория М42-ката трябва да е по-здрава,но на практика не мога да кажа,но мисля че и двата двигателя са достатъчно здрави и няма да имаш проблеми ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 23 Юли 2006, 10:39

Или пък с някой приятел, който да седи пред компа на полусъединител и да го провери като му звъннеш! ;) :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 18.04.2004

Мнение от kal » 23 Юли 2006, 10:58

Тая ИС-ка като гледам е с малкия страничен мигач, има и трети стоп. Определено е произведена след 09.96 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 23 Юли 2006, 12:24

Здр! Виж в галерията ми как изглежда М-пакета :lol:
има ли разлика межди блокажа и ASC
- Има шпера е механична система, а ASC електронна (против превъртане на колелетата на място, в завой и др. подобни). Шперове се срещат доста рядко, тая дето си я харесал трябва да има ASC+T или поне ASC. Готиното е, че може да се изключва и тогава става яко :twisted:

Иначе - ПазарЖик, хммм опичай си акъла, отваряй си очите на 4 и иди с някой, който разбира от коли ;)
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.06.2006

Мнение от Emporio Armani » 24 Юли 2006, 10:27

Определено ще си отварям очите като си купувам този път кола:) и даже и да почакам,ще си взема нещо читаво:)

всичко беше много добре, но сега звъннах на автокъщата и ми казаха следното:
-забележки по салона няма
-по външният вид също няма
-двигателя работи много добре
- НО ИМА ЕДИН МАЛЪК ПРОБЛЕМ, та какъв е той!

по думите на човека от автокъщата климатроника е работил,но в даден момент е угаснало управлението(тоест малките уреди и дисплеи на климатроника) и освен,че те не светят и климатроника сега не работил!!!!!!!!

за първи път чувам нещо такова?
почвам да се съмнявам в автомобила,а даже не съм ходил да го гледам още по от близко!
някой имал ли е такъв проблем досега ? случайно да имате някакви догатки как и защо, става ли да се оправи, има ли смисъл да се занимавам,защото на външен вид уж е добра колицата?
доста ме притеснява това и като знам каква е подръжката и в зависимост от това какво е изгоряло, проблема може въобще да не е малък,ами доста голям и във финансово отношение също? !!

в пазарджик незнам дали има читав майстор или сервиз на БМВ за да проверя тая работа?

така,че ако някой е чувал ,имал или знае нещо по въпроса да сподели моля :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 24 Юли 2006, 10:45

Доста колеги тук във форума споделиха за проблем с дигиталния климатроник при Е36. Дисплея на климатроника отказвал да свети, каквото и да било и вентилаторът или правил, каквото си иска, сиреч да си мени оборотите, или направо хич не обаждал.
Колегите твърдят, че проблемът се оказал в едно нищо и никакво кондензаторче, но нека някой, който се е сблъсквал с това да каже дали може да се диагностицира на място проблемът.
Не се връзвай на лафа "До последно работеше", щото тая супа сме я яли вече. :mhihi: Освен това винаги можеш да измислиш да свалиш цената надолу, че поне да не си назад много с материала. ;)
Все пак те заради този проблем най-вероятно са я вземали по-тънко от вън, като са се пазарили. :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.06.2006

Мнение от Emporio Armani » 24 Юли 2006, 12:05

turbo написа:Доста колеги тук във форума споделиха за проблем с дигиталния климатроник при Е36. Дисплея на климатроника отказвал да свети, каквото и да било и вентилаторът или правил, каквото си иска, сиреч да си мени оборотите, или направо хич не обаждал.
Колегите твърдят, че проблемът се оказал в едно нищо и никакво кондензаторче, но нека някой, който се е сблъсквал с това да каже дали може да се диагностицира на място проблемът.
Не се връзвай на лафа "До последно работеше", щото тая супа сме я яли вече. :mhihi: Освен това винаги можеш да измислиш да свалиш цената надолу, че поне да не си назад много с материала. ;)
Все пак те заради този проблем най-вероятно са я вземали по-тънко от вън, като са се пазарили. :idea:


Определено не се връзвам на този лаф,че допреди малко работеше,ама ейсега какво му стана и аз незнам :mhihi:
Дано наистина някой,който се е сблъсквал с такъв проблем да сподели,а и все пак нищо не се знае, то може и да си е изкарал компресора човека,ако му е трябвал :mhihi:
аз питам информативно,а иначе ако отида там ще искам да сервиз и докато не се управи,няма да го вземам,незнам и аз?

И още нещо да попитам, има ли разлика в дигиталният климатроник между купе и седан?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.06.2006

Мнение от Emporio Armani » 24 Юли 2006, 17:41

Явно търсенето продължава, няма да е това купе:(

благодаря на хората ,които отговориха на въпросите ми и остава да почерпя за помоща:)

търсенето ми продължава:) тъкмо ще има време да избирам по обстойно :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook