Пак аз и пак за М10Б...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Пак аз и пак за М10Б...
Пак съм проблемен...та значи,колата ми е с карборатор(оригинален електрически,а сега е обикновен-Сокекс.мотор м10Б)питането ми е;има един вакум от в.филтър до колекторните тръби-отваря се от карбуратора.знаете ли за какво служи и ма ли нужда от него.понеже ходих на стенд-регулираха я,обаче на средните обороти,този вакум отваря и вкарва въздух и колата почва да тресе докато не премине оборотите.когато го изолирам се оправя.някой патил ли си е от това и има ли решение?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
BMW_325i написа:Колко парички![]()
Може и на ЛС
И аз имам същата инжекция К-жетроник пълен комплект даже е цяла окомплектована глава Промо
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
Re: Пак аз и пак за М10Б...
Людмил написа:Пак съм проблемен...та значи,колата ми е с карборатор(оригинален електрически,а сега е обикновен-Сокекс.мотор м10Б)питането ми е;има един вакум от в.филтър до колекторните тръби-отваря се от карбуратора.знаете ли за какво служи и ма ли нужда от него.понеже ходих на стенд-регулираха я,обаче на средните обороти,този вакум отваря и вкарва въздух и колата почва да тресе докато не премине оборотите.когато го изолирам се оправя.някой патил ли си е от това и има ли решение?
Людмиле, не знам дали твоят случай е точно като моя, но ако си спомняш миналата година аз имах сходни проблеми. Тогава се оказа, че нивото на бензина във втора камера е по-ниско от нормалното и при ръчка бензина в един момент свършваше, втора камера започваше да гнете само въздух и колата забиваше нос. Тогава оправянето стана с леко набиване на леглото на игления клапан на втора камера.
К-Jetronic-a е хубаво нещо, но когато си е с оригиналната K-Jetronic-ова глава с големите клапани, а още по-добре и с буталата на първите K-Jets със степен на сгъстяване 10:1

Аз лично на твое място за наказание дето прави номера бих му сложил една газова.

Аз,предварително регулирах нивата-не е от там.А за този иглен клапан ,и аз си патих-почти година неуспях да регулирам нивата,самоче на 1ва камера
сега ми е проблем един клапан който ми остана от стария карбуратор м/у колекторите и тавата на филтъра когато го свържа-в момента на отварянетовкарва много въздух-карам без него и е добре,незнам има лу нужда сегашния карб. от него?.И да питам ....ти сега на какви ниски обороти ти е колата и колко са нормалните(не по книга
)понеже ми регулираха карбуратора,а ми се виждат много ниски,вечер особено на фарове и когато е загряла напълно ми мига лалмпата за маслото.по стенд ми са около 900 ама...


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
viper написа:Стенли, няма как колегата да сложи К-Джетрник без да смени главата - при К-то дюзите са в нея
мерси за забележката

Относно оборотите на празен ход - ами не знам колко са, щото нямам оборотомер, но на усет са добре.
Имам чувството, че 2ВЕ се опитва да държи константни оборотите на празния ход каквото и да става - защото когато си играх с центровката на запалването, като врътна малко делкото, оборотите за момент падат или се качват и после пак заспиват на предишното ниво. Но ти май не си с 2ВЕ, а с 2В4? Там не знам как е. Имах някъде еднa troubleshooting брошура за 2ВЕ/2В4, ше ти я пратя ако я намеря.
Току що видях - за 2BE са таблиците.
Имаше и един PDF пресниман от книга на руски за 2В4, но не мога да го намеря в момента.
Ей това не е кой знае какво, но може и да намериш нещо полезно в него:
http://personal.sirma.bg/stenly/BMW/E30_316_specs.pdf
Имаше и един PDF пресниман от книга на руски за 2В4, но не мога да го намеря в момента.
Ей това не е кой знае какво, но може и да намериш нещо полезно в него:
http://personal.sirma.bg/stenly/BMW/E30_316_specs.pdf
..е да де ама по стенда трябва да са около900,(както е по книга)ама по слух и по оборотомера(малко над ограничителя на нулата са)Единицата на оборотомера не е ли за 100 оборота?.....особено на фарове и музика-много падат,за зимата на парно..незнам...Иииии,Стенли,мерси за имфото!!!
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Людмил написа:Единицата на оборотомера не е ли за 100 оборота?.....особено на фарове и музика-много падат,за зимата на парно..незнам...Иииии,Стенли,мерси за имфото!!!
Единицата е 1000 оборота. Демек мотора трябва да ти е ОК. На мен ми намирисва на лабав ремък на алтернатора или на сдухан алтернатор. Второто е по-вероятно. Предполагам и затова като повишиш консумацията на ток, оборотите ти падат, щото алтернатора почва да се товари яко и направо спира мотора. Бегай при ел.техник.
It's not who You are, it's who You know...
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани