За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Ога, ще ме накараш да се съглася. Значи Бош = Беко, същите материали, същата концепция само лепенките различно. Една печка Бош почва от около 2-3к, а Беко 500лв. Бош е направена за гъзария, а Беко за практичните хора. Телевизор Сони = Елит. Единия е 5к, другия 500лв. Ама само лепенките им са различни, че да вземат парите на гъзарите. Ако се замисля и с колите е така. Едното Грейт Уол, другото БМВ. Едни различни емблеми пък баси разликата в цената..
Пълния кит на Пауърфлекс втвърдява доста колата, особено ако окачването вече е кораво. Те що му викат пълен не знам де, като половината задница я нямат
Мойто окачване не е от най-коравите и не е неприятно. На матора не слагай по-добре, че ще ти паднат зъбите. УУС за мотора имаха май няклко различни твърдости ако не бъркам. Ако много ти е мерак пробвай с най-мекото ама със сигурност ще придаде вибрации в купето.

Пълния кит на Пауърфлекс втвърдява доста колата, особено ако окачването вече е кораво. Те що му викат пълен не знам де, като половината задница я нямат

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
За poweflex мога да дам мнение на най старите тампони във форума
Още са здрави, не са мръднали, вече 5г. при мен и над 120 000км. преди това незнам колко са карани.
За тампоните на предния носач става въпрос.
И определено са много по меки като усещане от полиуретановите Ruff тампони

Още са здрави, не са мръднали, вече 5г. при мен и над 120 000км. преди това незнам колко са карани.
За тампоните на предния носач става въпрос.
И определено са много по меки като усещане от полиуретановите Ruff тампони


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Преди това им сложи още едни 4 години, та стават общо 9 години карани в България
Струваха 230лв тогава комплекта ама може да се каже, че са си избили всяка стотинка вложена в тях.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
bum_bum написа:...
Тва казах и на boost-a. Идете в първия магазин за части. Поискайте билщайн за голф3 и билщайн за е36 - разлика почти няма в корпуса, но в цената

Съгласен съм да има скъпо и хубаво окачване, което да минава тестове, да е прецизно направено и да струва много пари. Но представете си една поточна линия, която да вади китове които да струват 2000 долара, да се спре и да се впрегне всичкият този ресурс за да се прави поточна линия която да прави китове за 400 долара. Еми няма как да стане, няма кой да го прави.
За тва се правят компромиси ... има и кони и кони. Само дето едното кони е истинско кони за много пари, а другото кони е същото като устройство и работа като джома, но понеже е по-нисък клас за по-малко пари е и по евтино. Същевременно е и по-скъпо от джома, щото нали на него пише кони и нищо че е нисък клас се произвежда там където се произвеждат и сериозните конита .
В крайна сметка искам да кажа че скъпото окачване наистина е хубаво. Но скъпо окачване за кола в която всичко е на 15+ години струващо колкото самата нея - е импулсивна покупка





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Не е тъй според мен. Разликата в цената на една и съща марка е ясно защо е. Поради същата причина Боге оригинално за БМВ е една цена, а Боге оригинално за Голф друга- по-ниска.
Ти сравняваш обаче Джом, който е койловър със СТР.Т на Кони, който е съвсем нормален амортисьор, малко над стоковия. Разлика в цената пак има и то немалка. Причината не е обаче, само там, че Кони иска да изкара супер много пари от едни амортисьори, а и в това, че там има много повече инжинерна мисъл и труд вложени. Читавите марки не се правят на конвеир. (Мисля, че и ментеливите също.) Частите се сглабят на ръка. Както казах преди на моя Билщайн имаше печат с името на тоя, дето го е събрал, подпис и дата. Т.е. лична отговорност, че всичко е сглобено според стандарта. Ако аз утре писна, че имам проблем и покажа, че не е сглобено както трябва може би има немалка вероятност Ханс да си изгуби работата. Отделно всеки сериоезен продавач на окачване за всяка една хубава марка може да ти даде дино плот на всеки един амортисьор по отделно. И ти можеш да си избереш 2 с възможно най-близки характеристики.
Ако приемем, че едно е36 би трябвало да струва 5-7000лв за такова в добро състояние 800-1000лв не ми се виждат голяма цена за окачване. Друг е момента, че много хора предпочитат да спестят едни 300лв и да карат с "койловър". В никой случай обаче не мога да се съглася, че ниския клас марково окачване е идентичен с високия клас китайско.
Ти сравняваш обаче Джом, който е койловър със СТР.Т на Кони, който е съвсем нормален амортисьор, малко над стоковия. Разлика в цената пак има и то немалка. Причината не е обаче, само там, че Кони иска да изкара супер много пари от едни амортисьори, а и в това, че там има много повече инжинерна мисъл и труд вложени. Читавите марки не се правят на конвеир. (Мисля, че и ментеливите също.) Частите се сглабят на ръка. Както казах преди на моя Билщайн имаше печат с името на тоя, дето го е събрал, подпис и дата. Т.е. лична отговорност, че всичко е сглобено според стандарта. Ако аз утре писна, че имам проблем и покажа, че не е сглобено както трябва може би има немалка вероятност Ханс да си изгуби работата. Отделно всеки сериоезен продавач на окачване за всяка една хубава марка може да ти даде дино плот на всеки един амортисьор по отделно. И ти можеш да си избереш 2 с възможно най-близки характеристики.
Ако приемем, че едно е36 би трябвало да струва 5-7000лв за такова в добро състояние 800-1000лв не ми се виждат голяма цена за окачване. Друг е момента, че много хора предпочитат да спестят едни 300лв и да карат с "койловър". В никой случай обаче не мога да се съглася, че ниския клас марково окачване е идентичен с високия клас китайско.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Ами то се предполага, че щом искам да купувам Кони или каквото друго си избера, то ходовата част ще ми е идеална. Следователно няма да съм сложил хубаво окачване на скапана кола (като техническо състояние говоря). Аз това го казах и по-рано в темата - модове не правя докато техн. състояние не го позволява. Като темата с конусните филтри - еди си кой сложил, пък тя почнала да работи зле. Аз на е36-цата й набих конуса, старателно направих щита и това, сложено на перфектен мотор даде повече от задоволителен резултат. Ама щото на еди си кой не му се получило и край - филтъра не струва. Та така. Аз за себе си знам, че имам доста работа да свърша, и чак тогава да мисля за окачвания. Да се правят модове на неизправен автомобил мисля е пределно ясно, че нито е желателно, нито тия модове дават желания ефект.
Но да се опитва някой да ме убеждава, че всичко е една стока...
Но да се опитва някой да ме убеждава, че всичко е една стока...

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
vld написа:За poweflex мога да дам мнение на най старите тампони във форума![]()
Още са здрави, не са мръднали, вече 5г. при мен и над 120 000км. преди това незнам колко са карани.
За тампоните на предния носач става въпрос.
И определено са много по меки като усещане от полиуретановите Ruff тампони
това е добър бонус

примерно... джанта съм кривил един единствен път в симеоново и то защото ми излязоха насреща и трябваше да вляза в дупката (б.р. да се разбира кратера).
bum_bum написа:Пълния кит на Пауърфлекс втвърдява доста колата, особено ако окачването вече е кораво. Те що му викат пълен не знам де, като половината задница я няматМойто окачване не е от най-коравите и не е неприятно. На матора не слагай по-добре, че ще ти паднат зъбите. УУС за мотора имаха май няклко различни твърдости ако не бъркам. Ако много ти е мерак пробвай с най-мекото ама със сигурност ще придаде вибрации в купето.
притеснява ме това с вибрациите

явно там ще сменя със сток тампоните и после ще го мисля. иначе ти навсякъде ли си ги сменил по-окачването ?
аз съм почнал да сменям къде що има гумени неща по колата и се чудя общо взето кое да е ОЕМ и кое полиуретан...
намерих много добра четиво тука...
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1214180
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Слагай пълния кит на Пауърфлекс, останалите оригинални, м-ковите тампони, шайбите и направи наклоните и това е. Щанги от дебелите ако нямаш и един Х брейс + стрътове отпред и отзад и си готов. Аз понасям по-твърдо окачване и в тоя вид ми е идеално. Ама ако си искал по-мека возия предполагам нямаше да си вземеш е36 тъй че вярвам и на теб ще ти хареса. 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Ферариста предлага също не лош аналог на пауърфлекса.
Верно ся, не са жълти и лилави


Верно ся, не са жълти и лилави




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Ми на китайски/тайвански койли, напълно в унисон е да сложиш тампони от ферариста, в место на поверфлекс
Не трябва да се бяга от тунинг линията 


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Dpy написа:Ми на китайски/тайвански койли, напълно в унисон е да сложиш тампони от ферариста, в место на поверфлексНе трябва да се бяга от тунинг линията
Крачетата седат опънати според чергата

ПП. Събирането с месеци за определена екстра не се брои за размер на черга



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Като ти гледам чергата, не е толкова къса, колкото кармазяна
Манталитет, кво да го прайш.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Dpy написа:Като ти гледам чергата, не е толкова къса, колкото кармазянаМанталитет, кво да го прайш.
Искаш нещо да кажеш ли или просто зад клавиатурата е по-сигурно ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Хора с много къса черга не карат БМВ или поне не би трябвало
Щото после се почва едно спестяване и едно производство на уникати ... 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани