Проблем с воден радиатор?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Проблем с воден радиатор?

Мнение от pepo_520i » 21 Сеп 2012, 6:07

Здравейте колеги!
Имам няколко много важни въпроса, които определят финансовото естество на настъпилите проблеми при моята кола. Какво се случи? Преди няколко дни в движение датчика на температурата започна да играе. Отиваше малко над половината, или слизаше малко преди червената зона. Оправяше се при форсиране или отваряне на преден капак. В един момент стрелката остана там. Карал съм по този начин 50-60 до 100 метра максимум. Спрях отстрани край пътя, отворих предния капак с надежда, че това е временен проблем. След като изчаках около 5 мин. и видях, че подобрение няма, а температурата е все така висока, изгасих двигателя и се обадих на пътна помощ. Отидох в БМВ сервиз в Русе (Даскалов-син). От там ми казаха, че водната помпа е спряла да върти. Смениха я. Откриха обаче и някои други проблеми в тази връзка. Първо виското. Не работело когато трябвало и перката не въртяла. Понеже в този момент нямам пари, за да го ремонтирам и него, те казаха, че са го натегнали да върти постоянно. Друг проблем са ролките на динамото. Това не е толкова важно, понеже в момента не карам активно и биха издържали така няколко месеца.
Друг проблем обаче излезе вчера. Когато я взех от сервиза, в рамките на няма и ден от някъде протече антифриз. Отидох обратно в сервиза и те след оглед откриха, че проблема е в пробката за обезвъздушаване на радиатора. Пукнато е самото гнездо в което се завива въпросната пробка. Сега, тук идват и душевните ми страдания. Момчетата в сервиза казаха, че е спукан самият радиатор и трябва да се сменя с нов, докато други двама майстори казаха, че според тях е капачето което стои там. В сервиза го разглобяваха, понеже и те имаха такива съмнения, но казаха, че не е то, а цепнатината слиза по-надолу. Кажете какво да правя. Това е пипкава процедура и не искам да се хвърлям да купувам радиатор веднага, понеже нов никак не е евтин. Ако някой се е сблъсквал със същият проблем , моля нека пише. Благодаря много.
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от Dirty M5 driveR » 21 Сеп 2012, 6:28

Ми ако действително е пукнат и радиатора значи е за смяна. Ако е само около пробката - продават се разширителни съдове и се сменя само той с О-пръстените.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от pepo_520i » 21 Сеп 2012, 6:31

Аз мисля да направя този експеримент. Да си купя капаче и ако стане работата - супер, минал съм с 40 лв. Ако не... чака ме дълга почивка и разходки с автобуса. :)
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от VesoPesa » 21 Сеп 2012, 8:14

Като за начало проучи къде в Русе поправят радиатори, занеси радиатора там да го видят какъв му е хала, дори и да е сцепен самия радиатор, предполагам, ще могат да го направят за 50-60 лева ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от M10 » 21 Сеп 2012, 10:42

За 50-60лв не е ли по-добре да си вземе стар нелепен и все още здрав :)

Dirty M5 driveR написа:Ако е само около пробката - продават се разширителни съдове и се сменя само той с О-пръстените.

Да обаче пробката се завива в основата където се слага разширителния съд и капачето - трябва да си намериш здрав целия казан, да разкапсуловаш радиатора, сменяш и ако имаш късмет няма да тече :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от dan-dam » 21 Сеп 2012, 11:55

А маркучите как са? Малко съмнително се пука тапата след прегряването. Да не е заминала гарнитура или по-лошо кратуната и да надува и за тва да пука по слабите места?...Не искам да те вкарвам във филми. Това е просто предположение, ама не е лошо да погледнеш да не замине още някой радиатор. Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от pepo_520i » 21 Сеп 2012, 12:31

Не искам да си купувам радиатор на старо. Досега части втора употреба по колата не съм слагал и проблеми съм нямал. Предпочитам нов. А иначе за гумените съединения и всичко останало си залагам главата че няма проблем. Всичко е в радиатора. :) В момента вече събирам пари. Ще купя нов, а ако старият е наред - ще го пазя за резерва. Всичко се случва. :yes:
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от zvetiko » 21 Сеп 2012, 16:05

pepo_520i написа:Не искам да си купувам радиатор на старо. Досега части втора употреба по колата не съм слагал и проблеми съм нямал. Предпочитам нов. А иначе за гумените съединения и всичко останало си залагам главата че няма проблем. Всичко е в радиатора. :) В момента вече събирам пари. Ще купя нов, а ако старият е наред - ще го пазя за резерва. Всичко се случва. :yes:


Хубавите радиатори са около 500- 600лв.Всичко останало е импровизация- аз си бях взел нов преди 2 години за около 200лв.Още докато го слагах се клатеше от всякъде, вместо с плоски алуминиеви тръби е с кръгли метални, преди един месец буквално изтече за 100метра целият антифриз защото се спука нещо в него, като го свалих всичко беше в ръжда.С голямо удоволствие си взех втора ръка, оргинален за 120лв. колегата е знаел защо е искал тези пари- беше произведен 2006 години и изглеждаше доста по-добре от почти новият китайски, така, че по-добре намери някой свестен за около 80лв. и не се занимавай с проби.
За ролките на алтернатора- изобщо не е толкова безопасно, имай предвид, че в един момент се разпадат и оставаш на място.

За водната помпа- много ми е интересно как спира да върти.Пишеш,че температурата се е оправяла при форсиране, значи или водната помпа или виското трябва да са в ред.Най-вероятно си имал пукнатина някъде на радиатора, в системата за охлаждане не е можело да се подържа нужното налягане и почват аномалиите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от Zubcho » 21 Сеп 2012, 16:35

Nissens = 410лв с отстъпките за тдс. Вероятно за 2.0 ще е по-евтин.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от cod-cdbp » 21 Сеп 2012, 17:49

Zubcho написа:Nissens = 410лв с отстъпките за тдс. Вероятно за 2.0 ще е по-евтин.


~300лв 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от zvetiko » 21 Сеп 2012, 19:33

Китайската версия ли. :mhihi: Вижте колко струва оргинален и си задайте някои въпроси.И в тия 300 транспорт,мита, печалба и отиваме към 200- с тия пари не може да платят само алуминия, ако е от алуминий разбира се. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 21.07.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: Е34 520i vanus 94г.

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от CivilWarrior » 22 Сеп 2012, 7:36

за 260 си взех моя радиатор с една г.гаранция и вече съм 2г.с него
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 21.07.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: Е34 520i vanus 94г.

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от CivilWarrior » 22 Сеп 2012, 7:43

Колега пратил съм ти сайт да разгледаш
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от pepo_520i » 22 Сеп 2012, 8:16

Благодаря за линка! Засега ще спра на вариант да опитам със смяна на капачето. Понеже много майстори ми казаха различни варианти, вече започвам да си скубя косите. ;) Ще видим какво ще стане тези дни. Благодаря за отговорите и помощта. Ще пиша с резултати. :yes:
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Re: Проблем с воден радиатор?

Мнение от pepo_520i » 22 Сеп 2012, 8:22

zvetiko написа: За водната помпа- много ми е интересно как спира да върти.Пишеш,че температурата се е оправяла при форсиране, значи или водната помпа или виското трябва да са в ред.Най-вероятно си имал пукнатина някъде на радиатора, в системата за охлаждане не е можело да се подържа нужното налягане и почват аномалиите.


Ами случи се така, че в началото се оправяше с форсиране. Тогава когато прегря, вече нищо не помагаше. После, когато отидох в сервиза и смениха водната помпа, ми казаха, че съм имал проблем и с виското - перката не била въртяла. Аз нямах такова впечатление докато карах, понеже редовно си чувах перката да върти, когато е много горещо. Съмненията идват от там, че в Русе с БМВ сервиза има известни проблеми. Говори се, че умишлено повреждат автомобили с цел да измъкнат възможно най-много пари от собствениците. Оказа се, че "спуканият" радиатор им е коронен номер и вече разговарях с няколко други собственика, имали същият проблем в конфигурацията...
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook