БМВ 1.5 177 коня
Модератор: Общи модератори
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: БМВ 1.5 177 коня
kiro_320 написа:БМВ търси пазара, никакви 6 цилиндрови атмосферни мотори не се търсят от масовите клиенти!
Ако отвориш каталога на бмв дали за колите или резервните части и ги сравниш с този на vw, хонда или пежо например , ще разбереш че пазара им определено НЕ Е фокусиран върху масовият клиент

kiro_320 написа:а 1.5 - 177 коня спокойно може да бие половината коли във форума със 'смешния' си двигател.
Нека да не забравяме че половината коли във форума са над 15 годишни. По какво ще ги бие ? По ускорение ? Ок . По максимална скорост ? Ок...
По издръжливост ?! Искам да видя на какво ще прилича това 1.5 - 177 коня след 10 годишна експлоатация. Ако ги доживее тези 10 години изобщо.
Принудителното пълнене дори и в заводски условия реализирано все пак износва частите в мотора. В дебелите книги пише че за добро атмосферно пълнене трябва кубатура и яки карантии. Не ми се иска да знам тва 1.5 на колко бара точно ще е напомпано за да хване тези коне, но почти е сигурно че колата след гаранцията ще струва сигурно по-малко от 20% от цената и преди да бъде купена. и тенденцията вече ще бъде да се подменят на всеки 3-5 години, а не да са символ на надежност и да се предават от поколение на поколение както в момента



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: БМВ 1.5 177 коня
Еми именно не е... и може би сега се опитват, иновация му викат.
Колкото до двигателя, сега няма да давам примери с разни японски 'износени' 10 годишни турбо двигатели до 2.0 които до ден днешен си вървят, без да им е правен основен ремонт.
177 коня може да е при 5000 об/мин, така че дали ще издържи 5-10-15 години зависи от това как се кара, съгласен съм с теб че ако 10 години го караш в лютеницата има голям шанс да не издържи, ама това 1.5 на 2000 оборота ще е съвсем друга бира и може да издържи и 20г.

Колкото до двигателя, сега няма да давам примери с разни японски 'износени' 10 годишни турбо двигатели до 2.0 които до ден днешен си вървят, без да им е правен основен ремонт.
177 коня може да е при 5000 об/мин, така че дали ще издържи 5-10-15 години зависи от това как се кара, съгласен съм с теб че ако 10 години го караш в лютеницата има голям шанс да не издържи, ама това 1.5 на 2000 оборота ще е съвсем друга бира и може да издържи и 20г.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: БМВ 1.5 177 коня
kiro_320 написа:съгласен съм с теб че ако 10 години го караш в лютеницата има голям шанс да не издържи,
ама това 1.5 на 2000 оборота ще е съвсем друга бира и може да издържи и 20г.
Ти как бил карал 1.5, 177 к.с, турбо, със купе вероятно под 1 тон






http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: БМВ 1.5 177 коня
Ми лесно... като ти идва тягата на 1500RPM няма да имаш нужда да го цедиш... освен ако не си рацерче 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: БМВ 1.5 177 коня
Mollov написа:Ми лесно... като ти идва тягата на 1500RPM няма да имаш нужда да го цедиш... освен ако не си рацерче
Не видях макината дали е със задно никъде ... но ако е ... говорете ми за тяга на 1500 и никво цедене и как само ще ходите като германските бабички до магазина за хляб и на 2200 оборота ще превключвате ...





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: БМВ 1.5 177 коня
Това със цеденето е много спорно, защото всеки си кара както си иска. Не вярвам някой да даде 1 торба пари да си купи чисто ново БМВ с най-малката кубатура със цел да го цеди на всеки светофар, има далеч-далеч по-добри двигатели за тази цел.
За мен това е компактен градски автомобил които в града ще ти дава нисък разход, а на магистралата ще имаш нужната мощност за нормално каране/то и в града ще я имаш, ако искаш/.
За мен това е компактен градски автомобил които в града ще ти дава нисък разход, а на магистралата ще имаш нужната мощност за нормално каране/то и в града ще я имаш, ако искаш/.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: БМВ 1.5 177 коня
Now BMW has revealed the next stage of its efficiency push with a three-cylinder, 1.5-litre engine family. They will power the next-generation Mini Cooper, as well as smaller BMW models such as the 1 and 2 Series, and possibly the 3 Series.
The petrols will produce between 122hp and 224hp and 133 and 177lb ft of torque. The diesels will be offered in various states of tune between 82hp and 184hp. Diesel torque figures range from 166-243lb ft which, from a 1500cc engine with three cylinders, sounds pretty impressive. Expect suitably astounding economy and C02 figures when they emerge.
BMW claims that every derivative of the new 1.5-litre three-pot shares 60% of its components and 40% of its structure, regardless of fuel, massively reducing costs.
Дизеловия мотор ще е по яка пърпоретка от бенца.

Тия 1.5 литра мотори са гвоздея в програмата при хибрида I8 .При Х1 трябва да е с предно предаване за другите незнам.Нищо чудно да видим скоро и М с такъв мотор само че 4 цилиндров /има и такъв вариант/.Бензиновия вариант като му гледам изпълнението не е прекалено изпържен.Предполагам буста е под 1 бар за тия коне с алуминиев блок така че живота му няма да е от най кратките.Турбото даже не е компаунд /битурбо/ а обикновен туин скрол което силно ме озадачава каква е файдата при 3 цил.двигател

Последна промяна Jordana на 18 Сеп 2012, 21:59, променена общо 3 пъти
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: БМВ 1.5 177 коня
ogata написа:kiro_320 написа:съгласен съм с теб че ако 10 години го караш в лютеницата има голям шанс да не издържи,
ама това 1.5 на 2000 оборота ще е съвсем друга бира и може да издържи и 20г.
Ти как бил карал 1.5, 177 к.с, турбо, със купе вероятно под 1 тонНа 2000 оборота ?!
![]()
![]()
Те и нашите коли като са били нови са ги карали съвсеееем леко, ама ние нали сме вандали сега като са на по 20 години им даваме цялата газ


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 1.5 177 коня
kiro_320 написа:БМВ търси пазара, никакви 6 цилиндрови атмосферни мотори не се търсят от масовите клиенти! Колкото е по-голям двигателя толкова по-малко хора искат да си го купят, това че БМВ ще прави 3 цилиндрови не означава че спират другите. Докато клиентите предпочитат малките двигатели автопроизводителите ще правят такива, а 1.5 - 177 коня спокойно може да бие половината коли във форума със 'смешния' си двигател. Мерцедес като правят камиони и бусове това пречи ли им да правят АМГ като хората... стига глупости, това е само един двигател. Когато от БМВ направят 1.5 - 70 коня - ей тогава вече си е за притеснение![]()
1.
БМВ търси пазара, никакви 6 цилиндрови атмосферни мотори не се търсят от масовите клиенти!
- Мерцедес предлагат 3,5л си атмосферен мотор във кажи-речи всички модели - от Ц класа до еС класа . В повечето случай двигателя е една идея по-икономичен от *35и . До колкото знам продажбите на Ц 350,Е350,ЦЛК350,Е350 купе,Ц350 купе (и тн) не са паднали
2.
Докато клиентите предпочитат малките двигатели автопроизводителите ще правят такива, а 1.5 - 177 коня спокойно може да бие половината коли във форума със 'смешния' си двигател.
- как да ти кажа, че моя смешен 14 годишен двигател с по-малко коне , поне на хартия не изостава . За разход не може да се сравнява.Системите които основно икономисват гориво при бензиновия мотор - валвтроник,комън-рейл директно впръскване,старт-стоп система,оптимизирани автоматици,рекуперация на спирачната енергия,подобрена аеродинамика,оптимизирана работа на агрегатите по автомобила ... всички тези могат да се приложат и при атмосферен мотор . И ако това се комбинира с по-прецизно използване на обеднени смеси , спокойно 4 литров атмосферен мотор може да израхдова по-малко от 3 литров турбо мотор , поне в шасита до 1800кг .
Мерцедес като правят камиони и бусове това пречи ли им да правят АМГ като хората... стига глупости, това е само един двигател
- ами прав си но донякъде . Защото атмосферни мотори вече изобщо няма в гамата на БМВ . А и честно казано ако искам малък мотор за градско каране ... каква е причината да не избера 4 цилиндровия 1,6Т .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 1.5 177 коня
Тия 1.5 литра мотори са гвоздея в програмата при хибрида I8
Там ще е яка версия на 2.0Т там N20B20 ли се водеше .
Mollov написа:Ми лесно... като ти идва тягата на 1500RPM няма да имаш нужда да го цедиш... освен ако не си рацерче
Това че пика на тягата започва от 1500 оборота , не значи че на такива обороти работи оптимално . Пробвай да дадеш газ на някоя турбо кола при 1500 оборота на 3та или 4та да речем и виж какво става и къде утива разхода

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: БМВ 1.5 177 коня
Пробвал съм, но на печка... на моторите преди 2005г. им е малко зор до 2000RPM, но после са ОК... но и там макс. торк идва на именно 2000 оборота... на моторите след фейслифта идва и от 1500, а на Х1 23d идваше навсякъде. Бензиново турбо на кола 2000г+ не съм карал.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 1.5 177 коня
Mollov написа:Пробвал съм, но на печка... на моторите преди 2005г. им е малко зор до 2000RPM, но после са ОК... но и там макс. торк идва на именно 2000 оборота... на моторите след фейслифта идва и от 1500, а на Х1 23d идваше навсякъде. Бензиново турбо на кола 2000г+ не съм карал.
1.8Т му идва на 1800 оборота още от 1995та и хич не се чувства добре в тези обороти . Туинскрола са на 1200 оборота но по думи на собственици , пак си искат около 3000 за да дръпнат сериозно .
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 663
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: БМВ 1.5 177 коня
Jordana написа:Нищо чудно да видим скоро и М с такъв мотор само че 4 цилиндров /има и такъв вариант/
+1 колега



Скоро можем да видем прераждане на М/Е30. Там от където е тръгнал М-повера за 3-ката, да се върнат пак там, но ще видем





на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
Re: БМВ 1.5 177 коня
acho.rs написа:...
и... какво за мерцедеса 3.5 - 270 коня при 6000 об, това в града не му мърда 20/100 ?! Ти би ли си купил тоя атмосферен варел, дето разни 3,0 дизели и 2.5+ Т.бензинови ще те правят див и щастлив, да не казвам че и разхода ще им е двойно под твоя ? Казвам съвсем теоретично без изобщо да давам примери. Аз лично бих си взел 'гадния' Н55 дето е светлинни години пред него във всяко отношение, а които иска да се тупа в гърдите 3 дена, че двигателя на мерцедеса щял да издържи Х време повече защото бил атмосферен, много важно като аз психически не мога да издържа на разхода му. Ти 10 години ако спестяващ по 0.5л на ден от разхода на бензин след 10 години ще можеш да си сложиш същия чисто нов турбиниран двигател и да го караш още 10г. Така че като оптимизират разхода и вървежа на 3.5 атмосферния на мерцедес с Н55 на БМВ може пак да говорим, то просто не е за коментиране този двигател... единствения му плюс е че е атмосферен и до там.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 1.5 177 коня
и... какво за мерцедеса 3.5 - 270 коня при 6000 об, това в града не му мърда 20/100 ?! Ти би ли си купил тоя атмосферен варел, дето разни 3,0 дизели и 2.5+ Т.бензинови ще те правят див и щастлив, да не казвам че и разхода ще им е двойно под твоя ?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани