Проблем с контактния ключ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Проблем с контактния ключ
Днес както си карахме,спряхме да заредим и неможахме да загасим колата,а ключа се вади,наложи се да я гасим на по голяма предавка и сега колата е без клема на акумулатора,защото седи на контакт иначе,къкъв може да е проблема? Колата е бмв е39 520и '98мо лето 

/// 6>4




- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с контактния ключ
Номер 2 от схемата.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30
Номенклатурен номер :
61326901961
Описание :
КЛЕМОРЕД КОНТАКТЕН КЛЮЧ
Ед.цена (с ДДС) :
122.96 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30
Номенклатурен номер :
61326901961
Описание :
КЛЕМОРЕД КОНТАКТЕН КЛЮЧ
Ед.цена (с ДДС) :
122.96 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: Проблем с контактния ключ
Преди около месец ми се случи същото, смених от схемета номер 1 и номер 6 - (патрона) , направих го в бмв, дойде същия патрон за моя ключ. При мен номер 2 беше ок, може да го провериш ако ти се занимава. Разглобяваш малко (5 мин някаде) и номер 2 се освобождава, това всъщност е една пласмасова кутийка (контактор) която има механизъм да приема въртеливото движение което се предава от елемент номер 1 по схемата прави контакт и колата пали. Като го освободиш пъшах една отверка и завъртъш ако запали значи си ок с него само внимавай да не го натрушиш или да му развалиш формата с отверката. Върти с много малко усилие но ще може да предвижиш колата ако е ок.
Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
- dmx_525
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39'97 525 tds M51
- Мечтае да кара: Карал съм X6 искам да го притежавам:))
Re: Проблем с контактния ключ
Съвета ми към колегата пуснал темата е да не се занимава сам да си решава проблема със собственна диагностика.Остави това на ключаря.Ще ти спести много нерви и загубено време и няма да ти струва много.
Ако ключа ти позволява поне да отключи волана запали на бутане и я закарай при ключаря.Ако не,ще дадеш още 50лв. да дойде на адреса(това сам ще си предцениш).
Най-вероятно проблема ти е в една част,която не разпознавам на схемата по горе,изработена от капризна сплав(умишлено от производителя) която като се счупи ключа почва да превърта в патрона и нито пали,нито изключва колата.Този проблем е често срещан при модела.
За отстраняаването му платих 80лв(понеже успях да закарам колата до сервиза)иначе щеше да ми срува 130лв.Колата ми беше готова след около 2 часа и нещо.Не се вкарвай излишно във филми,колкото и да си чевръст има доста неща които искат познания.Свалят се корите волана и всичко по него за да се стигне до механизма.Само с обяснения във форума няма да стане,макар че има много можещи в него и биха помогнали.Успех!
Ако ключа ти позволява поне да отключи волана запали на бутане и я закарай при ключаря.Ако не,ще дадеш още 50лв. да дойде на адреса(това сам ще си предцениш).
Най-вероятно проблема ти е в една част,която не разпознавам на схемата по горе,изработена от капризна сплав(умишлено от производителя) която като се счупи ключа почва да превърта в патрона и нито пали,нито изключва колата.Този проблем е често срещан при модела.
За отстраняаването му платих 80лв(понеже успях да закарам колата до сервиза)иначе щеше да ми срува 130лв.Колата ми беше готова след около 2 часа и нещо.Не се вкарвай излишно във филми,колкото и да си чевръст има доста неща които искат познания.Свалят се корите волана и всичко по него за да се стигне до механизма.Само с обяснения във форума няма да стане,макар че има много можещи в него и биха помогнали.Успех!





- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
- IVORY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 520i benzin/ gaz 1997
Re: Проблем с контактния ключ
И аз колега имах проблем с контактния ключ-но при мен не беше клеимореда,просто волана си се заключи и добре че точно завивах пред блока
когато му скимне тогава се отключва.Има един зъб за заключване които се беше счупил.Та започнах да разглобявам волана нооо до някъде бях-просто има неща за които трябват инструменти.Извиках си пред нас един ключар,той за 10мин го махна всичко и с една отверка запали колата и я закарах ме до ателието му и след 2 часа беше готова.Така че не е лошо да я види ключар.Успех

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Проблем с контактния ключ
В крайна сметка един приятел разглоби това онова почовърка вика тука нещо е блокирало сглоби го и няма проблеми вече и аз не знам какво направи 

/// 6>4




- qwertyu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 523IA
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
Re: Проблем с контактния ключ
Аз да попитам малко извън темата:моята е автоматик и ако ми се случи нещо такова как се гаси?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с контактния ключ
qwertyu написа:Аз да попитам малко извън темата:моята е автоматик и ако ми се случи нещо такова как се гаси?
Вадиш бушона на бензиновата помпа

- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Проблем с контактния ключ
Моята ме предаде днес, слава богу в гаража. Ключа се върти свободно без ефект. Волана е заключен. Някой да препоръча ключар в София, който идва на място? Не ми се занимава с платформи и да е карам до дарукар.
Някой да знае както точно се сменя в случая, за да го купя предварително. Между другото колата е вече разглобена, но нямам правилния преходник за тресчотката да сваля 2. Предполагам че под 2 има нещо с което се освобождава патрона (6).

Някой да знае както точно се сменя в случая, за да го купя предварително. Между другото колата е вече разглобена, но нямам правилния преходник за тресчотката да сваля 2. Предполагам че под 2 има нещо с което се освобождава патрона (6).

- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Проблем с контактния ключ
Оказа се свързващи елемент между патрона и електрическата част. Кобиличка мисля че се казва и не се вижда като отделен елемент на схемата по-горе. Благодаря на всички отзовали се.
Последна промяна Speed_Am_All на 15 Апр 2013, 18:52, променена общо 1 път
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проблем с контактния ключ
Извинявам се на автора на темата но не смятам за уместно да пускам нова тема.
Моля проблем с патрона е следния като покарам повече от 20/30 минути и изгася колата и извадя ключа ми светват лампите все едно съм на контакт парното тръгва и след около 5 секунди парното спира и лампите изгасят като избледнява светлината.
Истинския проблем ми се отразява на компютъра на газовото като направи тоя номер трябва да му спра захранването за да може да обърне на газ.
Ходих на диагностика но не хванахме проблема.... Моля някой ако знае какво може да е да сподели.
Благодаря предварително на всички.
Моля проблем с патрона е следния като покарам повече от 20/30 минути и изгася колата и извадя ключа ми светват лампите все едно съм на контакт парното тръгва и след около 5 секунди парното спира и лампите изгасят като избледнява светлината.
Истинския проблем ми се отразява на компютъра на газовото като направи тоя номер трябва да му спра захранването за да може да обърне на газ.
Ходих на диагностика но не хванахме проблема.... Моля някой ако знае какво може да е да сподели.
Благодаря предварително на всички.
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проблем с контактния ключ
По моя проблем оказа се от генератора няма нищо общо с контактния ключ.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани