парното туха постояно топло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: silistra
Пол: Мъж
Кара: Е-36 318 I

парното туха постояно топло

Мнение от desislav8081 » 11 Сеп 2012, 16:46

колеги помагайте прочетох доста но за моя проблем не намерих нищо
проблема е следния с аналогов климатроник съм врътките са завъртяни на студено но духа постояно топло смених клапана който е магнит вентил разлика никаква

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 30.06.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: на бензин.....
Мечтае да кара: на ток.....
Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан

2012--2013->е36 m52b28 95г седан

2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе

2015--2016->е46 m54b30 2001г купе

2016---e46 m47TUd20 2003г компот

2019---e90 m47 2006

2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010

Re: парното туха постояно топло

Мнение от -Юли- » 11 Сеп 2012, 23:35

като смени клапана проверили го дали работи!?3 кабела са маса и два + пускаш директно 12в за да си сигурен ,че работят!!!
п.с фреон скоро доливал ли си :dunno:
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: silistra
Пол: Мъж
Кара: Е-36 318 I

Re: парното туха постояно топло

Мнение от desislav8081 » 14 Сеп 2012, 9:47

системата е до заредена и клапана затваря като му подам напрежение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 30.06.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: на бензин.....
Мечтае да кара: на ток.....
Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан

2012--2013->е36 m52b28 95г седан

2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе

2015--2016->е46 m54b30 2001г купе

2016---e46 m47TUd20 2003г компот

2019---e90 m47 2006

2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010

Re: парното Духа постоянно топло

Мнение от -Юли- » 15 Сеп 2012, 15:33

в такъв случай ....сигурен ли си ,че компресора ти се включва!? може и да е датчика който е на дехидратора,ел перката включва ли се ,може и бушон да е :mhihi: като провериш тези работи и няма промяна пробвай с работещо друго управление :yes:
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook