Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
djkita написа:http://fakti.bg/avto/47532-bmw-prodava-13-500-ks-v-debutnia-den-na-m5-2013
Интерес има към новата М5ца и то огроменМисля, че никой не се съмнява, че това ще е най-успешното М5 като продажби
"Успешна като продажби" е интересно понятие

Виж най-продаваното М5 вероятно. Но това няма с какво да ни радва.
То е ясно че БМВ търси повече клиенти, за това и колите особенно М не са толкова "хардкор" както едно време.
Някой беше казвал БМВ искат да станат VW.

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Bavarcho написа:Някой беше казвал БМВ искат да станат VW.
Ще им трябват дълги години деградация и пак толкова зле няма да могат да станат

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Bavarcho написа:djkita написа:http://fakti.bg/avto/47532-bmw-prodava-13-500-ks-v-debutnia-den-na-m5-2013
Интерес има към новата М5ца и то огроменМисля, че никой не се съмнява, че това ще е най-успешното М5 като продажби
"Успешна като продажби" е интересно понятие![]()
Виж най-продаваното М5 вероятно. Но това няма с какво да ни радва.
То е ясно че БМВ търси повече клиенти, за това и колите особенно М не са толкова "хардкор" както едно време.
Някой беше казвал БМВ искат да станат VW.
По-скоро искат да станат по-Мерцедес , и Мерцедес искат да станат по-БМВ .
Не знам дали някой забеляза че в клипа който съм постнал М5цата наби шамирате на Порше Панамера Турбо С

Същото , че и по-зле се случва с новия ЦЛС 63 АМГ би-турбо с 800НМ и то на летяща старт . Този с 570кс и 900НМ (пакет който струва 15 000 евро допълнително) най-много да държи равен .
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Не всички искат М5 да е толкова ''хардкор''. Целта е естествено винаги една - да има повече продажби. Просто от БМВ са решили, че в момента това се иска и търси от една такава кола. Има си тунинг фирми за всичко останало което липсва.
Сравнението с VW е доста смешно. Твърде далеч е БМВ от VW като става въпрос именно за продажбите. Нормално е марката да се развива и да експериментира с нови модели. Всички марки са вече така .... та даже и Порше
Сравнението с VW е доста смешно. Твърде далеч е БМВ от VW като става въпрос именно за продажбите. Нормално е марката да се развива и да експериментира с нови модели. Всички марки са вече така .... та даже и Порше


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
дори и Астън Мартин 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Особено те.
Като гледам М5, доста сериозно натупа Панамерата. Не знам колко като Мерцедес се мъчи да стане колата, но има бая спортно поведение в комбинация с доста лукс.
А къде е Е-класата с нейната напомпана АМГ версия?
Ачо вече разби и ЦЛС-а, та ще чакаме новата Е-класа и нейния опит да е близо до М5, който обаче ще обявим за неуспешен след няколко години.

Като гледам М5, доста сериозно натупа Панамерата. Не знам колко като Мерцедес се мъчи да стане колата, но има бая спортно поведение в комбинация с доста лукс.
А къде е Е-класата с нейната напомпана АМГ версия?

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
BMWPOWERRR_ACM написа:Особено те.![]()
Като гледам М5, доста сериозно натупа Панамерата. Не знам колко като Мерцедес се мъчи да стане колата, но има бая спортно поведение в комбинация с доста лукс.
А къде е Е-класата с нейната напомпана АМГ версия?Ачо вече разби и ЦЛС-а, та ще чакаме новата Е-класа и нейния опит да е близо до М5, който обаче ще обявим за неуспешен след няколко години.
Е ... Ето как по-спортната версия на Е класата се представя срещу М5

http://www.youtube.com/watch?v=7elXvrYe ... ure=fvwrel
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Абе долен, не вкарвай тежката артилерия, поне дай истинската Е-класа, че да викат другите "да, ама ако дойде големия батко...". 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
С ГТС няма смисъл дори да го гледаме . Най-много да кажат , че Поршето е с по-директно управление и до там . М5 е по-бърза от Турбо С версията , какво остава за ГТС .
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:С ГТС няма смисъл дори да го гледаме . Най-много да кажат , че Поршето е с по-директно управление и до там . М5 е по-бърза от Турбо С версията , какво остава за ГТС .
Ма си развил вече екстрасенс способности, щото точно тфа казаха

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Силно субективно , нетипично за хед ту хед . Още от момента с лоунч контрола , пролича .
Нататък - някакви глупости - в реалния свят ГТС , била по-бърза - ало , Хюстън
Тия нормални ли са . М5 го подминава като пътен знак
На аутобан , Панамерата увисва като прани гащи . Да - може да е по-престижен автомобил , което оправдава доста по-високата цена , но си остава по-бавна и изключително грозна машина ... пък ако ще и да реве като масъл кар .
Нататък - някакви глупости - в реалния свят ГТС , била по-бърза - ало , Хюстън


- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Едното разполага с 680нм налични още при 1500об, а другото с 520нм и са ''на лице'' при 3500об. Като погледнем само това, трябва да ни е ясно кое е по приятно
Реално при нормално каране Панамерата дори няма да може да си използва всичкият въртящ момент 



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Абе тя ще може , защото най-вероятно има 90% от въртящия момент на 2000 оборота , но просто слага на асфалта 170ина коня по-малко и това е решаващо .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Някой по-просветен да каже нещо за изпускателните колектори тип Cross Flow във М5 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани