Колата спря на пътя.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Facheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 740xd lci M-Packet
- LArgo50
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 11.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: конджул...
- Мечтае да кара: G-POWER M5 HURRICANE RR
Re: Колата спря на пътя.
acorde написа:БГ форум да се нарадваш!До като има проблем се плаче страшнореши ли се проблема тишина
![]()
Сигурно е сменил батерията и всичко е ок
Залагам 2 кинта на акумолатор
А така... кой ще дава на колегата двата лева

Re: Колата спря на пътя.
LArgo50 написа:acorde написа:БГ форум да се нарадваш!До като има проблем се плаче страшнореши ли се проблема тишина
![]()
Сигурно е сменил батерията и всичко е ок
Залагам 2 кинта на акумолатор
А така... кой ще дава на колегата двата лева
Еми някой който има същия проблем и изчете тази тема и види че проблема му се решава с 300кинта за нова батерия


- Didaka_Madafaka
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: München,Germany
- Пол: Мъж
- Кара: E60
- Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
- Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.
Re: Колата спря на пътя.
Здравейте колеги, съживявам тази стара вече тема, защото немога да намеря отгора за мен ..
Ситуацията е сходната ... Както си карам, спрях на светофар и си включих климатика ... Бе адска жега ..
После тръгнах си нали
и след 100 метра сякаш електрониката заби и се рестартира сама ... Втвърди се волан,спирачки и оборотите почнаха да падат и да се дигат, самият двигател се усещаше как заработи неспокойно
Слязох, отворих капака .. и ме лъхна една адска миризма на изгоряла гума. Викнах пътна помощ ( ADAC,Германия ) Хората ми казаха че генератора е изгорял, замериха го .. Не зарежда грам .. прибрах се на батерия със все възможно изключени консумативи(фарове,парна,климатици и т.н) Колата стоя 1 седмица пред блока и си поръчах нов генератор ( нали бил изгорял! ) ОК.. Днес докарах майстора, монтирахме новият генератор.. Запалих, замерих го ( с уред ) но уви ... и новият генератор не зарежда
Дори като подам гас, волтажа намалява вместо да се вдига ... Незнам къде другаде да търся проблема ?
Така ми казаха спецовете от пътната помощ, че не зарежда..купих си уреда за измерване и в действителност не зареждаше.. В момента при изключен двигател ми показва абсолютно същите данни 12V.. като запаля на свободна има няма пак 12V да не казвам, че дори 11.8.. Занишения волтаж е в следствие на престояването пред блока 1 седмица без да я карам .. СЪЩО искам да допълня, че акумолатора ми е почти чисто нов на 2 месеца !! Когато го купих замериха го,всичко точно и ми дадоха гаранцията .. Ок паднал е, малко от престояването, но защо подяволите не зарежда
генератор ?! Незнам на къде да се насоча и ще се радвам за малко помощ!
Ситуацията е сходната ... Както си карам, спрях на светофар и си включих климатика ... Бе адска жега ..
После тръгнах си нали







- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Колата спря на пътя.
Didaka_Madafaka написа:Здравейте колеги, съживявам тази стара вече тема, защото немога да намеря отгора за мен ..
Ситуацията е сходната ... Както си карам, спрях на светофар и си включих климатика ... Бе адска жега ..
После тръгнах си налии след 100 метра сякаш електрониката заби и се рестартира сама ... Втвърди се волан,спирачки и оборотите почнаха да падат и да се дигат, самият двигател се усещаше как заработи неспокойно
Слязох, отворих капака .. и ме лъхна една адска миризма на изгоряла гума. Викнах пътна помощ ( ADAC,Германия ) Хората ми казаха че генератора е изгорял, замериха го .. Не зарежда грам .. прибрах се на батерия със все възможно изключени консумативи(фарове,парна,климатици и т.н) Колата стоя 1 седмица пред блока и си поръчах нов генератор ( нали бил изгорял! ) ОК.. Днес докарах майстора, монтирахме новият генератор.. Запалих, замерих го ( с уред ) но уви ... и новият генератор не зарежда
![]()
![]()
Дори като подам гас, волтажа намалява вместо да се вдига ... Незнам къде другаде да търся проблема ?
Така ми казаха спецовете от пътната помощ, че не зарежда..купих си уреда за измерване и в действителност не зареждаше.. В момента при изключен двигател ми показва абсолютно същите данни 12V.. като запаля на свободна има няма пак 12V да не казвам, че дори 11.8.. Занишения волтаж е в следствие на престояването пред блока 1 седмица без да я карам .. СЪЩО искам да допълня, че акумолатора ми е почти чисто нов на 2 месеца !! Когато го купих замериха го,всичко точно и ми дадоха гаранцията .. Ок паднал е, малко от престояването, но защо подяволите не зарежда
генератор ?! Незнам на къде да се насоча и ще се радвам за малко помощ!
Демпферната шайба провери ли?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Didaka_Madafaka
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: München,Germany
- Пол: Мъж
- Кара: E60
- Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
- Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.
Re: Колата спря на пътя.
Да, едната от страните се е пръснала и имаше гумени парчетий по кората, затова ми е замирисало на гума като стана проблема ... Немога да я видя на око, но я набутвам с ръка и в действителност липсва част от гумената облицовка на тази шайба
Но пък си се върти и няма луфтове при въртенето.. направи ми впечатление, че дори когато подам гас, тя си се върти с еднаква скорост с каквато се върти и на свободна скорост (а,я задвижва коляновия вал) Дали ще се оправи проблема с генератора, ако сменя шайбата с нови ремаци ? 


- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Колата спря на пътя.
Didaka_Madafaka написа:Да, едната от страните се е пръснала и имаше гумени парчетий по кората, затова ми е замирисало на гума като стана проблема ... Немога да я видя на око, но я набутвам с ръка и в действителност липсва част от гумената облицовка на тази шайбаНо пък си се върти и няма луфтове при въртенето.. направи ми впечатление, че дори когато подам гас, тя си се върти с еднаква скорост с каквато се върти и на свободна скорост (а,я задвижва коляновия вал) Дали ще се оправи проблема с генератора, ако сменя шайбата с нови ремаци ?
Моите симптоми бяха същите, и проблемът беше в шайбата. Също се беше нацепила гумата силно.
Без да съм майстор, предполагам превъртането става когато дадеш газ и шайбата се криви вместо да предава веднага ускорението. В резултат на това кривене превърта върху ремъка, откъдето изчезва заряда (щото ремъка не върти алтернатора), не работи сервото на волана, и мирише на изгоряла гума от триенето.
С една дума, може изобщо да нямаш проблем с алтернатора, но той така или иначе вече е нов.
Със сигурност трябва да смениш шайбата.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Didaka_Madafaka
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: München,Germany
- Пол: Мъж
- Кара: E60
- Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
- Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.
Re: Колата спря на пътя.
da6ip написа:Didaka_Madafaka написа:Да, едната от страните се е пръснала и имаше гумени парчетий по кората, затова ми е замирисало на гума като стана проблема ... Немога да я видя на око, но я набутвам с ръка и в действителност липсва част от гумената облицовка на тази шайбаНо пък си се върти и няма луфтове при въртенето.. направи ми впечатление, че дори когато подам гас, тя си се върти с еднаква скорост с каквато се върти и на свободна скорост (а,я задвижва коляновия вал) Дали ще се оправи проблема с генератора, ако сменя шайбата с нови ремаци ?
Моите симптоми бяха същите, и проблемът беше в шайбата. Също се беше нацепила гумата силно.
Без да съм майстор, предполагам превъртането става когато дадеш газ и шайбата се криви вместо да предава веднага ускорението. В резултат на това кривене превърта върху ремъка, откъдето изчезва заряда (щото ремъка не върти алтернатора), не работи сервото на волана, и мирише на изгоряла гума от триенето.
С една дума, може изобщо да нямаш проблем с алтернатора, но той така или иначе вече е нов.
Със сигурност трябва да смениш шайбата.
Мерси за отговора пич


- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Колата спря на пътя.
Само докато е свален стария алтернатор го дай на майстор/сервиз да го погледнат дали няма и той някакъв проблем. Може да работи добре още, но да е тръгнал лагера и сега преди да се вкара обратно ще е най-удобния момент за малко профилактика или дори само някакво почистване. Щото принципно и алтернаторите си имат своите болежки.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- sparky01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 1.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е70’40d; е60’530d
Re: Колата спря на пътя.
Да споделя и Аз опита си, колеги.
При мен симптомите бяха същите.
Нямах проблем с педала на газта, но като я изгасих след това не можах да запаля. Подадоха ми ток и запалих като изключих почти всички консуматори. Понеже стана късно пак включих фаровете, климатика.
Обадих се на моя майстор той каза демпферна шайба или не му достига ток. След два дена я закарах при него да я погледне като през това време проблема повече не се беше появявал.
Мисля, че тук е момента да споделя, че бях сменял траф на фара и помислих, че може той дай ми дърпа ток. Човека ми провери шайбата, замери акумулатора, алтернатора, провери трафа - всичко ОК. Закачи я на компютъра, но нямаше записани грешки.
След няколко дни заминах за морето и там пак се появи проблема. Препоръчаха ми един майстор. Дойде човека, замери алтернатора и държеше мисля 9V. Закарахме я в сервиза и я оставих. На другия ден ми се обади, че е готова. Проблема е бил в релето.
Здравейте колеги,
тази сутрин както си карам изведнъж почнаха да светкат грешки от сякакъв вид - спомням си някой от тях - "transmission failure", "drive control system failure", "Fuel pump или Fuel injectors malfunction" и още няколко. Педала на гаста спря да реагира и колата почна да намалява, волана се втвърди и изчезна хидравликата.
При мен симптомите бяха същите.
Нямах проблем с педала на газта, но като я изгасих след това не можах да запаля. Подадоха ми ток и запалих като изключих почти всички консуматори. Понеже стана късно пак включих фаровете, климатика.
Обадих се на моя майстор той каза демпферна шайба или не му достига ток. След два дена я закарах при него да я погледне като през това време проблема повече не се беше появявал.
Мисля, че тук е момента да споделя, че бях сменял траф на фара и помислих, че може той дай ми дърпа ток. Човека ми провери шайбата, замери акумулатора, алтернатора, провери трафа - всичко ОК. Закачи я на компютъра, но нямаше записани грешки.
След няколко дни заминах за морето и там пак се появи проблема. Препоръчаха ми един майстор. Дойде човека, замери алтернатора и държеше мисля 9V. Закарахме я в сервиза и я оставих. На другия ден ми се обади, че е готова. Проблема е бил в релето.

40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани