Колата спря на пътя.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 740xd lci M-Packet

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от Facheff » 10 Фев 2012, 10:41

.
Последна промяна Facheff на 13 Сеп 2012, 14:33, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 11.06.2011
Пол: Мъж
Кара: конджул...
Мечтае да кара: G-POWER M5 HURRICANE RR

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от LArgo50 » 10 Фев 2012, 11:39

acorde написа:БГ форум да се нарадваш!До като има проблем се плаче страшно :clap: реши ли се проблема тишина :driving:
Сигурно е сменил батерията и всичко е ок
Залагам 2 кинта на акумолатор :idea:

А така... кой ще дава на колегата двата лева :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от acorde » 10 Фев 2012, 20:33

LArgo50 написа:
acorde написа:БГ форум да се нарадваш!До като има проблем се плаче страшно :clap: реши ли се проблема тишина :driving:
Сигурно е сменил батерията и всичко е ок
Залагам 2 кинта на акумолатор :idea:

А така... кой ще дава на колегата двата лева :?:

Еми някой който има същия проблем и изчете тази тема и види че проблема му се решава с 300кинта за нова батерия :bowdown: ще спинка спокойно! :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 21.11.2011
Местоположение: München,Germany
Пол: Мъж
Кара: E60
Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от Didaka_Madafaka » 09 Сеп 2012, 15:34

Здравейте колеги, съживявам тази стара вече тема, защото немога да намеря отгора за мен ..
Ситуацията е сходната ... Както си карам, спрях на светофар и си включих климатика ... Бе адска жега ..
После тръгнах си нали :driving: и след 100 метра сякаш електрониката заби и се рестартира сама ... Втвърди се волан,спирачки и оборотите почнаха да падат и да се дигат, самият двигател се усещаше как заработи неспокойно :kuku: Слязох, отворих капака .. и ме лъхна една адска миризма на изгоряла гума. Викнах пътна помощ ( ADAC,Германия ) Хората ми казаха че генератора е изгорял, замериха го .. Не зарежда грам .. прибрах се на батерия със все възможно изключени консумативи(фарове,парна,климатици и т.н) Колата стоя 1 седмица пред блока и си поръчах нов генератор ( нали бил изгорял! ) ОК.. Днес докарах майстора, монтирахме новият генератор.. Запалих, замерих го ( с уред ) но уви ... и новият генератор не зарежда :kuku: :kuku: :kuku: Дори като подам гас, волтажа намалява вместо да се вдига ... Незнам къде другаде да търся проблема ? :dunno: Така ми казаха спецовете от пътната помощ, че не зарежда..купих си уреда за измерване и в действителност не зареждаше.. В момента при изключен двигател ми показва абсолютно същите данни 12V.. като запаля на свободна има няма пак 12V да не казвам, че дори 11.8.. Занишения волтаж е в следствие на престояването пред блока 1 седмица без да я карам .. СЪЩО искам да допълня, че акумолатора ми е почти чисто нов на 2 месеца !! Когато го купих замериха го,всичко точно и ми дадоха гаранцията .. Ок паднал е, малко от престояването, но защо подяволите не зарежда :censored: генератор ?! Незнам на къде да се насоча и ще се радвам за малко помощ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от da6ip » 10 Сеп 2012, 7:50

Didaka_Madafaka написа:Здравейте колеги, съживявам тази стара вече тема, защото немога да намеря отгора за мен ..
Ситуацията е сходната ... Както си карам, спрях на светофар и си включих климатика ... Бе адска жега ..
После тръгнах си нали :driving: и след 100 метра сякаш електрониката заби и се рестартира сама ... Втвърди се волан,спирачки и оборотите почнаха да падат и да се дигат, самият двигател се усещаше как заработи неспокойно :kuku: Слязох, отворих капака .. и ме лъхна една адска миризма на изгоряла гума. Викнах пътна помощ ( ADAC,Германия ) Хората ми казаха че генератора е изгорял, замериха го .. Не зарежда грам .. прибрах се на батерия със все възможно изключени консумативи(фарове,парна,климатици и т.н) Колата стоя 1 седмица пред блока и си поръчах нов генератор ( нали бил изгорял! ) ОК.. Днес докарах майстора, монтирахме новият генератор.. Запалих, замерих го ( с уред ) но уви ... и новият генератор не зарежда :kuku: :kuku: :kuku: Дори като подам гас, волтажа намалява вместо да се вдига ... Незнам къде другаде да търся проблема ? :dunno: Така ми казаха спецовете от пътната помощ, че не зарежда..купих си уреда за измерване и в действителност не зареждаше.. В момента при изключен двигател ми показва абсолютно същите данни 12V.. като запаля на свободна има няма пак 12V да не казвам, че дори 11.8.. Занишения волтаж е в следствие на престояването пред блока 1 седмица без да я карам .. СЪЩО искам да допълня, че акумолатора ми е почти чисто нов на 2 месеца !! Когато го купих замериха го,всичко точно и ми дадоха гаранцията .. Ок паднал е, малко от престояването, но защо подяволите не зарежда :censored: генератор ?! Незнам на къде да се насоча и ще се радвам за малко помощ!

Демпферната шайба провери ли?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 21.11.2011
Местоположение: München,Germany
Пол: Мъж
Кара: E60
Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от Didaka_Madafaka » 10 Сеп 2012, 10:30

Да, едната от страните се е пръснала и имаше гумени парчетий по кората, затова ми е замирисало на гума като стана проблема ... Немога да я видя на око, но я набутвам с ръка и в действителност липсва част от гумената облицовка на тази шайба :kuku: Но пък си се върти и няма луфтове при въртенето.. направи ми впечатление, че дори когато подам гас, тя си се върти с еднаква скорост с каквато се върти и на свободна скорост (а,я задвижва коляновия вал) Дали ще се оправи проблема с генератора, ако сменя шайбата с нови ремаци ? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от da6ip » 10 Сеп 2012, 16:04

Didaka_Madafaka написа:Да, едната от страните се е пръснала и имаше гумени парчетий по кората, затова ми е замирисало на гума като стана проблема ... Немога да я видя на око, но я набутвам с ръка и в действителност липсва част от гумената облицовка на тази шайба :kuku: Но пък си се върти и няма луфтове при въртенето.. направи ми впечатление, че дори когато подам гас, тя си се върти с еднаква скорост с каквато се върти и на свободна скорост (а,я задвижва коляновия вал) Дали ще се оправи проблема с генератора, ако сменя шайбата с нови ремаци ? :help:

Моите симптоми бяха същите, и проблемът беше в шайбата. Също се беше нацепила гумата силно.
Без да съм майстор, предполагам превъртането става когато дадеш газ и шайбата се криви вместо да предава веднага ускорението. В резултат на това кривене превърта върху ремъка, откъдето изчезва заряда (щото ремъка не върти алтернатора), не работи сервото на волана, и мирише на изгоряла гума от триенето.
С една дума, може изобщо да нямаш проблем с алтернатора, но той така или иначе вече е нов.
Със сигурност трябва да смениш шайбата.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 21.11.2011
Местоположение: München,Germany
Пол: Мъж
Кара: E60
Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от Didaka_Madafaka » 10 Сеп 2012, 16:21

da6ip написа:
Didaka_Madafaka написа:Да, едната от страните се е пръснала и имаше гумени парчетий по кората, затова ми е замирисало на гума като стана проблема ... Немога да я видя на око, но я набутвам с ръка и в действителност липсва част от гумената облицовка на тази шайба :kuku: Но пък си се върти и няма луфтове при въртенето.. направи ми впечатление, че дори когато подам гас, тя си се върти с еднаква скорост с каквато се върти и на свободна скорост (а,я задвижва коляновия вал) Дали ще се оправи проблема с генератора, ако сменя шайбата с нови ремаци ? :help:

Моите симптоми бяха същите, и проблемът беше в шайбата. Също се беше нацепила гумата силно.
Без да съм майстор, предполагам превъртането става когато дадеш газ и шайбата се криви вместо да предава веднага ускорението. В резултат на това кривене превърта върху ремъка, откъдето изчезва заряда (щото ремъка не върти алтернатора), не работи сервото на волана, и мирише на изгоряла гума от триенето.
С една дума, може изобщо да нямаш проблем с алтернатора, но той така или иначе вече е нов.
Със сигурност трябва да смениш шайбата.


Мерси за отговора пич :yes: Принципно това е логиката да.. и аз така мисля , но исках да чуя и някое друго мнение по въпроса .. Мисля да върна новия алтернатор, понеже явно ще се окаже че нищо му няма на стария .. 250 евро за новия алтернатор в случея съм дал на вятъра :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от da6ip » 11 Сеп 2012, 7:36

Само докато е свален стария алтернатор го дай на майстор/сервиз да го погледнат дали няма и той някакъв проблем. Може да работи добре още, но да е тръгнал лагера и сега преди да се вкара обратно ще е най-удобния момент за малко профилактика или дори само някакво почистване. Щото принципно и алтернаторите си имат своите болежки.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 1.05.2010
Пол: Мъж
Кара: е70’40d; е60’530d

Re: Колата спря на пътя.

Мнение от sparky01 » 27 Сеп 2012, 13:51

Да споделя и Аз опита си, колеги.
Здравейте колеги,
тази сутрин както си карам изведнъж почнаха да светкат грешки от сякакъв вид - спомням си някой от тях - "transmission failure", "drive control system failure", "Fuel pump или Fuel injectors malfunction" и още няколко. Педала на гаста спря да реагира и колата почна да намалява, волана се втвърди и изчезна хидравликата.

При мен симптомите бяха същите.
Нямах проблем с педала на газта, но като я изгасих след това не можах да запаля. Подадоха ми ток и запалих като изключих почти всички консуматори. Понеже стана късно пак включих фаровете, климатика.
Обадих се на моя майстор той каза демпферна шайба или не му достига ток. След два дена я закарах при него да я погледне като през това време проблема повече не се беше появявал.
Мисля, че тук е момента да споделя, че бях сменял траф на фара и помислих, че може той дай ми дърпа ток. Човека ми провери шайбата, замери акумулатора, алтернатора, провери трафа - всичко ОК. Закачи я на компютъра, но нямаше записани грешки.
След няколко дни заминах за морето и там пак се появи проблема. Препоръчаха ми един майстор. Дойде човека, замери алтернатора и държеше мисля 9V. Закарахме я в сервиза и я оставих. На другия ден ми се обади, че е готова. Проблема е бил в релето.
Изображение

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook