За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от JOGI » 05 Сеп 2012, 23:50

аз не виждам нищо странно да се поддържа/обслужва с такива части примерно, една 15-20 годишна кола, без значение 1.6 ли е или 3.2, ами честно казано се плаша като отворя темата за частите и видя маслените филтри за по 5-6лв на колеги, при положение, че оригинален от представителство е 20-30.. или как се търсят дискове и дори накладки втора употреба в купува.. или още сума ти примери.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 06 Сеп 2012, 0:11

По-лошото е, че има е36-ци по 10-20 бона, които са "уникални" а нямат дори един оригинален филтър по тях сменен :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Dirty M5 driveR » 10 Сеп 2012, 11:27

А някой има ли впечатления (или да е чувал отзиви) за китовете на KW като този http://www.motorsportworld.co.uk/? Като цена е супер, но как е в сравнение с останалите в горе-долу този ценови клас. Качеството предполагам е ок. Все пак KW, ама знам ли...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от димитър_81 » 10 Сеп 2012, 11:56

На старото ми купе бях с предни амортисьори KW (нерегулеруеми) и пружини H&R свалящи 40мм., колата беше доста стабилна и същевременно не беше някоя летва, беше балансирана в отношение стабилност, возия, за street кола е добре, но за писта въпреки че не съм карал никога, мисля че няма да са подходящи. Сега на комбито съм с М-техник в доста добро състояние и старото окачване ми липсва :( .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от host » 10 Сеп 2012, 12:49

Аз от няколко дни се точа на пружини от тук http://www.autopower.bg/sportni-prujini ... 94384.html , но нямат означение за твърдостта.
Някои пазарувал ли е от този сайт. Вносител ли са или прекипуват.

Преди това мислех и за http://www.springsbg.com/bg_hot.htm . Защото искам да са поне 10кг задните пружини, дали да не поръчам от тях. Но пък как ще им се дадат точните характеристики, които да гонят?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Последна промяна host на 11 Сеп 2012, 7:24, променена общо 1 път

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от b00st » 10 Сеп 2012, 15:50

host написа:
Преди това мислех и за http://www.springsbg.com/bg_hot.htm

Най-накрая някой да седне и да посочи сериозни пРеформанс части в тая тема :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 10 Сеп 2012, 17:26

host написа:Аз от няколко дни се точа на пружини от тук http://www.autopower.bg/sportni-prujini-bmw-e36.html , но нямат означение за твърдостта.


Нямат означение, щото и самият китаец, дето ги е произвел и идея няма колко кила са.

Dirty M5 driveR написа:А някой има ли впечатления (или да е чувал отзиви) за китовете на KW като този http://www.motorsportworld.co.uk/? Като цена е супер, но как е в сравнение с останалите в горе-долу този ценови клас. Качеството предполагам е ок. Все пак KW, ама знам ли...


KW не е най-великото окачване на света ама има хора от форума, които са с тоя кит и всички са доволни. Със сигурност си струва парите. Карал съм кола с Апекс, което предполагам е сходно и беше доста прилична. Аз на компакта точно днес сложих предните KW от кита, дето събира прах в гаража не знам колко време вече и съм доволен от возията. Нямам идея как е при по-екстремно натоварване и може би никога няма да разбера, но вози прилично добре и се усеща чувствително подобрение е управлението. Единственото, което не ми харесва е, че свали повече, отколкото очаквах. 50/30 са но предполагах че като е с доста корави амортисьори ще свали по-малко. Тия дни чакам и задното Кони да пристигне за да го сложа с пружините да видим какво ще се получи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Dirty M5 driveR » 10 Сеп 2012, 18:27

Гледаш я пружината - една проста навивка, а каква разлика има между различните производители :) За това едни са 200лв, други като H&R са 400+ (такива цени съм виждал из интернет), демек на цената на един Дедрич регулируем... Като се направи една такава съпоставка се вижда за какво иде реч. Чел съм и отзиви относно евтини и скъпи пружини и хората са били категорични в мнението си. Аз опит нямам, но пък обичам (а и смятам за редно) да слушам хората, които са имали досег до конкретния продукт. Щото все пак не мога да си позволя да купя от всичко по малко и да сравнявам :mhihi: А и цената в тая сфера специално в почти всички случаи е до известна степен показател - за да струват тия 4 пружини почти 500лв. зад тая сума стоят разходи за технологията на производството им - методи, средства и персонал. Много са хората, които могат да вземат едно желязо и да го свият на пружина. Но това желязо трябва да се обработи по определен начин, за да притежава определени свойства. Трябва да се подложи на качествен контрол, за да е сигурно, че отговаря на нужните показатели. Е... колкото и да се опитва някой да ме убеди, че тия неща не определят качеството, съответно и цената... Мен това винаги ме е дразнело - еди си кой ползва еди си какви продукти - ок, ама защо трябва да се мъчи да убеждава, че едва ли не са същите като другите :dunno: Е примерно сега аз няма да дам 150лв. за Лемфьордер носач, а ще си купя 2х+ по-евтиното Мейле (главно защото Лемф-а е алуминиев). Но за Мейле съм чувал добри работи (специално за ходова част) и съм преценил, че ще сложа такъв. Да издържи на 2/3 от Лемф-а - ок, следващия път пак ще сложа такъв, щото си го сменям аз, предницата си я регулирам аз и пари за труд не давам. Но ако издържи 1/3 - повече няма да си купя такъв. Един съединител обаче ще го купя възможно най-качествен, защото давам известна сума за смяна, и ще ми излезе крайно нерентабилно да се счупи преждевременно и да ми образува допълнителни разходи. Пиша целия тоя роман, за да поясня, че човек трябва да си прецени с кое е що годе удачно да направи компромис. С наще доходи почти винаги се налага такъв. Но си имам минимум, под който поддръжката не е на ниво, а се мисли какъв койловър да се сложи :mhihi: Не визирам никого, просто с риск да разводня темата изказвам начин на мислене, който смятам е правилен, и може да послужи на някой друг. От тук нататък не смятам да го правя, и ще пиша само по темата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от biko » 11 Сеп 2012, 1:25

Към колегата който пита за китаиските койловъри карах около 18 месеца с такива като здравина доста са здрави убих ги от бой по дупките но си е твърдо за каране всеки ден .При подмятата им едвам ги изкарах бяха изкривили планката с лагера отгоре и се бяха заклинили в бутуша. Дотука с хубавите неща като ги сложиш имаш чуството че колата седи на пътя като залепена но не е така работа не вършат като истинските фирми в момента съм с окачване racing dynamics + стабилизираща щанга на същатата фирма и Полиуретанови тампони на всякаде вече не друса седи на пътя много повече от преди. Другото което малко хора ти го казват когато си купуваш регулируемо окачване е че при всяка промяна на височината трябва да бягаш на реглаж на мостовете.Съвета ми е купи си едно макар и старо но фирмено окачване и си караи като бял човек
само най-добрите умират млади

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Bexim » 11 Сеп 2012, 15:48

Темата я следя отдавна и реших и аз да напиша своето мнение...

Първо гледам много често думата ПИСТА - аджеба къде има такова животно в България, че да давате по 4-5-6 бона да си правите колите пистови... Това е между другото...

За окачване, аз моята я взех с ДЖОМ, хареса ми как вози, но защо - било изтекло отпред.. Смених го с такова от М3 втора ръка.. Преди това прегледах доста оферти, харесах си най-много Билщайн леко скъсени и ХР пружини.. +-1600лв - много добра цена, но като знам колко дълго си карам колите - еми мерси - на една кола на 15-20 години, определено това е сума, която не бих дал, ако няма да я реставрирам напълно.. Ама пък не съм чак такъв фен на е36, за да го правя.. За това реших, че едно секънд хенд М3 окачване ще лепне тамън на степента на амортизацията на останалите възли по колата..

Старата ми е30-ка беше с чисто ново Кони за сума си пари и какво? Не я продадох е тъй, от немай къде..
Много подкрепям Бум Бум и Ерор по начина, по който поддържат колите си! Евала! :bowdown: Аз, обаче моята я карам в дъжд и вятър, огън и жупел - всеки Божи ден по минимум 25-30 км в София.. Не виждам смисъл (а много искам) да я направя в шоурум състояние, защото за всеки друг на пътя тя е една 20 годишна каруца и няма да я уважава - ще има чокчета, ще ме забършат някъде и те така... Заклет фен станах на БМВ, но поставям граница между манящината и хвърлените пари, които никога няма де видя отново. Истината е, че всеки трябва да постави тази граница за себе си и да си поддържа колата спрямо нея.. :bchug:

ПП Предпочитам старо ОЕМ (не говоря за дискове, масла, филтри) отколкото нов китаец :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 11 Сеп 2012, 17:05

При мен купето си го правя за себе си и е повече от ясно, че никога няма да го продам. Ако поради някаква причина се наложи да го продавам ще е на части.
Там не гледам толкова кое колко струва защото има части, които струват повече от пазарната цена на колата но аз обичам да мисля, че това не е обикновена кола :mhihi:

Компакта се кара всеки ден в София минимум 50км. Откакто е купен преди 2 години направи 40к. Точно 2 години изкара с оригинална предница всичко на Лемфьордер, която лично съм взел от Германия. Малко тъпо.. в нормална държава би трябвало да изкара 100к с тях. Външния вид е далеч от шоурума, щото от 100 години има един паднал халоген. Беше боядисана цялата, а вече успяха да я одерат при паркиране по броните и така..

Окачването както казах, е Кони + КВ, а спирачките, които сега трябва да сменям- Брембо. Не, че не искам да сложа някакви за 300лв всичко, а щото при тоя километраж, дето прави като отидат за една или 2 години ще си платя смяната 2 пъти. А труда не е евтин, защото от квартални майстори се напатих и ходя на място, където си плащам като отец, но знам, че работата е свършена без забележки. Най-голямата ми грешка беше да занеса части, които "майстора" не ги беше виждал и на снимка и да се надявам, че ще ми направи колата. Смених го като ми дойде акъла и от тогава не съм имал проблем с колата. :dunno:

Много хора забравят да сметнат труда като купуват нещо. Ако предположим, че го сменяш двойно по-често поради по-ниското качество какво става? Караш с гадни части, плащаш все едно за по-хубави и като бонус висиш по сервизите. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Сеп 2012, 20:07

bum_bum написа:
Много хора забравят да сметнат труда като купуват нещо. Ако предположим, че го сменяш двойно по-често поради по-ниското качество какво става? Караш с гадни части, плащаш все едно за по-хубави и като бонус висиш по сервизите. :dunno:


Именно :yes: Затова дадох пример със себе си. И все пак ми се ще да сложа Лемфьордер :mhihi: Ей така да си знам, че съм сложил нещо добро и няма да го мисля.
И малко по темата - сравнително често разглеждам цените на разни окачвания и наскоро видях Spax - 50 години традиция, произвеждат само окачване и т.н.... Цените сравнени с Кони да кажем са малко по-ниски (от рода на Вайтек, само че на тая цена са с adjustable damping дори). Никога не съм ги чувал тия и ми е интересно някой знае ли дали са стока. Ясно е, че не са супер, но горе-долу да се даде някаква ориентация как са измежду останалите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: София/Нови Искър
Пол: Мъж
Кара: за Е36 тийм София

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от blabla » 23 Сеп 2012, 13:20

Така да кажа в крайна сметка какво се случи. Взех един комплект Диедерич от колегата Лавиатан , поставих го , от тогава минах около стотина километра, ДОВОЛЕН СЪМ от държанието на колата и от возията може би защото съм с гуми 205 60 15 , но като цяло е много добре . Дано да задържат 2-3 години така - и всичко ще е много добре :)
Изображение
IS power !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: гумите да пушът

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от DRIFT MASHINA » 23 Сеп 2012, 14:37

ще качиш ли някоя снимка да видим как стои на колата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.

Мнение от bum_bum » 23 Сеп 2012, 17:37

При мен компакта се оказа, че бил с М техник окачване :mhihi:

Как да е, вече съм с Конито отпред и отзад и КВ пружини 50/30. Разликата е значителна, дори и на най-мекото както съм ги оставил. Цената около тази за китайче с малко повече дебнене из Интернет за добра оферта.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook