Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 05 Сеп 2012, 14:59

То заради този форум се продават Ламбо,Ферари и Порше . Ако не сме ние да ги подкрепяме със смешните си постове , ония няма да реализират продукция :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 05 Сеп 2012, 15:18

Последните постове до много продуктивна дискусия водят :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 06 Сеп 2012, 12:44

Така, от вчера имам малко повечко досег с американските спортисти ( макар и слаби )

Вечерта си, за моя приятна изненада се очерта да я прекарам зад волана на 2007 мустанг кабрио. Нямах търпение да свърша работа, да се прибера, да сваля гюрука и да се радвам на звук и мощнвост :angel: Когато отидох при колата за мое леко разочарование се оказа baby Mustang-а с 4.0 V6 и около 200 коня ( 160 на колелата според ютуб ) . Това въпреки всичко не секна ентусиазма ми, защото в края на крайщата не винаги мощността е най-важна, а това как ще се чувстваш в колата. Потеглих тамън привечер, когато трафика оредяваше.

Първо ще започна с негативните неща, от които на Ачо ще му стане приятно :mhihi: Най-голямата ми забележка е към седалките - не че са толкова зле, но останах страшно учуден когато слезнах, качих се в моето Пежо 306 и рекарото вътре... беше по-удобно. Сравнение със спортните седалки на Е46цата на един приятел в която също се возих вечерта пък съвсем не може да става, светлинни години е разликата...

Интериора, разбира се, е прост, дървен и с материали които дори не се опитват да изглеждат скъпо. Не, че нещо скърца или тропа, просто докато седиш и чакаш в колата е по-добре да слушаш прекрасната музикална уредба и да гледаш към много яките ретро-стил уреди и големия капак отпред вместо към интериора. Не е красиво, липсва внимание към детайла. За сметка на това обаче всичко е така подредено и направено че е удобно и добре функциониращо, разположени логично неща и бутона за изключване на тракшъна е на много удобно място и откликва с едно цъкване :twisted:

Автоматика е средна работа - когато крузваш работи прекрасно, когато караш леко агресивно се справя почти толкова добре, но при здраво натискане просто исках трети педал и ръчка. Може и да е заради мен де, но ми се стори малко бавен. И все пак, малко автоматици съм карал, може би са нормални неща.

Вървежа...ме изненада. Не е толкова по-бърз от 46цата на моят приятел ( 320 дизел фейс, ама след основен и по-бърза от е90 320д ) колкото очаквах. Дължа го на автоматика , който на старт просто не реагираше много добре и на факта, че не изключих тракшъна когато стартирахме и лампата много мигаше. Предполагам ако зад волана се качи някой, който малко повече знае от мен какво прави ( и който не го е страх, че все пак колата не е негова ) ще бъде по-добре.

И тук започват очарованията :) Абсолютно перфектно настроена генерация - когато крузваш леко не чуваш нищо освен на тръгване едно "врум" , което да ти напомни факта, че макар и 6так е 4 литра. Звука - плътен, хубав, с добър бас. В тунел и без покрив усмивката не може да я изтрие и катаджия после :lol: В idle двигателя работи на 600 оборота, прекъсвача е на 6100 - ниски обороти, много въртящ, където го хванеш мотора там тегли моментално. При рязко тръгване задното и големия преден капак ти доставят един невероятен вътрешен гъдел от надигането пред очите ти. Колата се управлява изключително леко, въпреки не съвсем малките й размери. С габаритите се свиква бързо, видимостта е добра. Един път настаниш ли се и почнеш ли наистина да караш, а не да висиш по светофари забравяш и за материалите и всичко. Наслаждаваш се, носи много дух и мачовско усещане. Половината град те гледа, една мадама в едно такси направо щях да я забърша ако не бях с мойта :mhihi: Много голям гъдел ми правеше като мина покрай някакви тийнове и те се зазяпат да ритна да чуят звук да им направя кефа - знам как аз бих се накефил на тяхно място :) Колата те глези по един свой си начин, който няма нищо общо с това как те глези едно BMW . Возията беше стегната, но не твърда, в завоите колата е стабилна, но не и прекалено рязка. Личи си, че е малката и че е правена по-скоро да си правиш кефа отколкото да даваш сериозно газ. Вдига ти адреналина бързо стига да поискаш де :)

И така, като цяло - много готина кола. Недостатъците й много лесно се преглъщат на фона на кефа, който прави и на цената на самият автомобил. Такъв мустанг е сабилно под 30 000лв, ако лично според мен пластмасовото табло е просто платформата, върху която всеки може да изрази индивидуалността си в някое студио като Vilner :yes: Разхода, между другото не знам колко е точно, но в никакъв случай не е много! В спритмонитор гледам, че градско харчат... с 1л повече от мойта :mhihi: Много як избор за парите си като цена/кеф, особено като имаш какво да караш зимата. Бих си купил :)

Ето - у нашия двор, само кабриолети се карат :mhihi:


293050_3670110150570_350518418_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 06 Сеп 2012, 16:09

Хе, хе, щом тоя кофтор ти е харесал, представям си ако се качиш на голям В8 мустанг или шелби.
Едно е верно де тая кола явно е считана за голяма екзотика тук. Действително особено женската част от населението и дечурлигата много я харесват.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Сеп 2012, 18:10

Ами нормално да е считана за екзотика след като почти не се среща. След като е рядко срещана почти всеки по пътя ще се обърне след нея. Нито ще знае дали е 200 коня, нито 500, но във всеки случай, повечето хора ще я имат за летяща чиния. Те след Американски модели от 80-те се обръщат все едно минава някой прототип на Ламбо, какво остава за сравнително нова кола. В САЩ може и да не е особено престижен и с особен дизайн Мустанга, но тук е точно обратното. За собствениците обаче предполагам водещо при покупката е онова първично усещане, което дава колата.
Дори фургони като Линкълн Навигатор и Кадилак Ескалейд предизвикват удивление у нас, та какво остава за Мустанга, който си е доста повече кола от тези двете.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 06 Сеп 2012, 18:48

интересно, но трябва да се кма предвид, че 2007 е старото поколение.

Sent using Taptalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Сеп 2012, 19:27

И какво от това? По нашите улици ще буди еднакво удивление у хората. :mhihi: Аз затова казах, че дали е 200 или 500 коня, все ще го гледат по еднакъв начин защото е Мустанг.
То не, че при 3-ка купе и М3 или особено Е60 и М5 нещата не са почти същите(изключваме хората, които познават моделите), но това е друга тема. :mhihi: Относно събирането на погледи в България, сравнение не може да има. Мустанг я видиш в месеца, я не, а 3-ка купе/М3 може и всеки ден да гледаш по няколко пъти.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 06 Сеп 2012, 19:37

Пробва ли я в завой как се държи :roll:
Интересно ми е как е в сравнение с Е46/Е90 с Мпак . Ако си карал нещо подобно сподели
Държа да отбележа че не сравнявам масъл със обикновен седан (БМВ 3ка) , просто ей така за обща представа .
Действително особено женската част от населението и дечурлигата много я харесват.

Нормално , след като акталните поколения на масълите са толкова красиви . Защо не се обръщат по ония тойотоподобните от предишните поколения (1979-2004)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 06 Сеп 2012, 20:48

BMWPOWERRR_ACM написа:...

просто последните генерации на америкаските производители са голям скок напред ;)

Sent using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Сеп 2012, 21:21

Ставаше дума за чисто привличане на погледите у нас. Дали ще е Корвет от 86-та или Мустанг от 2006-та, ефекта у хората, които не са маниаци на тема коли ще е един и същ.
А иначе не им знам скокът толкова, но Шеви Камаро от 80-те, може и да привлича повече погледи от новото. :mhihi: Ако е също толкова лъскаво запазено или реставрирано. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 06 Сеп 2012, 22:54

ти ме питаш какво значение има и аз ти отговарям. иначе шеви камаро сс '69 ми е любимия мъсъл кар. довечера ще изровя снимки на един много добър екземпляр. от 80те са си доста големи варели такова изобщо не бих пипнал ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 06 Сеп 2012, 23:46

acho.rs написа:Пробва ли я в завой как се държи :roll:
Интересно ми е как е в сравнение с Е46/Е90 с Мпак . Ако си карал нещо подобно сподели
Държа да отбележа че не сравнявам масъл със обикновен седан (БМВ 3ка) , просто ей така за обща представа .


3ка с М-пак не съм карал лично, но всеки ден се возя в Е46 такава и имам представа как се държи колата. BMW всъщност съм карал само 4 модела - Е38 740iA, Z3 2.0 фейс, Е46 316i и Е90 320d 163 версията.

Като цяло - мисля, че Мустанга ще те подлъже доста по-лесно, че има сцепление. 3ката е по-информативна, много по-свързана с пътя, докато във Форда се чувстваш ... по-изолиран някакси. Може и да се дължи на факта, че е с най-малките възможни джанти и гумите са 215/65/16 , което не е най-спортното нещо на света. То повечето S-class са с по-нископрофилни гуми :lol: Разбира се, до ръба не съм я докарвал, защото се мотах основно в София и околностите, но имам 1-2 места, където я пробвах и определено колата казваше "няма проблем, това даже ми е страшно ниска скорост" и ме караше да ръчкам още. Директно е управлението, доста леко също така. Нямаш усещане за тежка кола - всъщност я усещам по-лека от моята ( а е 200 кила отгоре )


По нашите ширини такава кола наистина се среща страшно рядко и хората обикновено си мислят, че е нещо невероятно скъпо и мощно. Даже като казах на един приятел по колко вървят и колко коня е и той остана ето така :shock: Мислеше, че е 50 000 евро :lol: С него точно си говорехме как Аудито на братовчед му ( S5 ) би събрала доста по-малко погледи въпреки поне двойната цена , стабилно по-голямата мощност и още по-големият лукс вътре. Самият автомобил, дори и да стане по-често срещан има едно присъствие на пътя, което не се дължи само на това, че е американка - има си дух и това очарова хората. В Европа си е почти екзотика което разбира се е плюс и минус, в зависимост от гледните точки - аз лично обичам по-рядко срещани коли и за мен това е плюс.



BMW_RIDER, ми дай осмака да се влюбя съвсем де :ok: Между другото, беше споменавал, че си избирал между Мустанг и М3 - ще бъде интересно да разкажеш защо кончето :)

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Сеп 2012, 6:28

Ами потърси му из мненията, някъде преди месец-два беше. Имаше една подробност само - избираше между Е46 М3 и Мустанга. Основното му заключение тогава помня беше нещо от рода, че на цена/качество за него Мустанга е надделял. :yes:

steeN написа:ти ме питаш какво значение има и аз ти отговарям. иначе шеви камаро сс '69 ми е любимия мъсъл кар. довечера ще изровя снимки на един много добър екземпляр. от 80те са си доста големи варели такова изобщо не бих пипнал ;)

Е, да, но ти си маниак на тема коли и имаш представа кое какво е. Нормалният човек обаче не се интересува толкова от коли и няма да има твоите козове при заключениятаси от рода на "тази кола е страхотна". :mhihi:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Сеп 2012, 6:40

Ето ти Дъ Томахоук, спешъли фор ю, да не се мъчиш да търсиш или човека пак да се повтаря, аз така или иначе мързелувам по плажа и сега с едно отворено око успях това да хвана: :mhihi:
BMW_RIDER написа:Малко ги умешахте нещата. БМВ и мъсъл карите като цяло не са в една категория. Защо като са толкова евтини и мощни не се скъсват да ги копуват? Еми просто са специфични коли, за специфични предпочитания и си имат специфично излъчване, демек не са за всеки. И хаябуса е свръх бърза и евтина ама не са масови по пътя.
Е горе някой беше писал - ами сега като излезе новата Мка да ви питам тогава с този мустанг. Еми няма нужда да излиза новата Мка. Тя и сегашната Мка "теоритично погледнато" е по добрата кола - немска изработка, създава усещане за качество и лукс, дизайна и е много по сдържан и изчистен, шасито и електрониката по рафинирани, високообортен мотор със съзтезателен почерк. ОСвен това си има и характерните за БМВ екстри и качества и пригодност. Но напрактика плащаш 100К лв! отгоре а динамиката е същата. Да липсват изброените по горе качества на БМВ, но ако не ти е единствена кола просто няма значение.

Е и аз като супер фен на мъсълите казвам ,че ако трябваше да избирам една единствена кола която да имам сигурно щеше да е БМВ. Просто комбинация от много работи. Но ако трябва сега да си сменя мустанга с нещо друго пак ще е с американски мъсъл! И да тествах е46 м3 преди това и сори като извадиш парите да купуваш мустанга печели с много.



BMW_RIDER написа:
BMWPOWERRR_ACM написа:
BMW_RIDER написа:
А кое те накара да избереш Мустанга пред Камарото?


Ами мустанга така да се каже "изпадна" Смъсъл смятам ,че направих добра сделка с него. А камарото е малко по тромаво и тежко, нещо което аз не исках. Иначе не бях тръгнал конкретно за американски мъсъл, както писах почти бях взел една Мка и едно СТИ Субару.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 07 Сеп 2012, 6:55

BMWPOWERRR_ACM написа:...


100% е кошница това, но дизайна е вечен... новото има заемки от него.

Изображение
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook