Централното се ебава

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Централното се ебава

Мнение от stenly » 17 Юли 2006, 15:09

Днеска сутринта я замих на едно ОМВ и след туй ми направи вчипетление, че централното се пъне да затвори ма не може. Само дето на ръка можеше - натискам копчето на шоферската врата и затваря. После пък съвсем се оправи.
Само дето по обяд запецна ептен - ни на ръка ни с дистанционното, нито с ключ мога да я затворя.

Какво се прави в такива случаи - нарочвам си някоя врата, махам й кората и гледам машинката, ако не е тя - следваща врата и т.н. ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Юли 2006, 16:33

Пробвай от шофьорската врата първо. Ако не - предна дясна (ако и тя е управляваща) Аз имах проблем - една жичка се беше прокъсала от буксата на модула на централното. Разгледай добре.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Юли 2006, 18:38

Ако ти болкират и не можеш да ги движиш въобще сигурно лепне някое реле в модула за централното!
Ако не пак там е проблема 99%
Той е на такова място че се мокри и от там идва проблема почни от него!Намира се зад колонката(За музиката ) при Шофиора. ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 17 Юли 2006, 19:04

vld написа:Ако ти болкират и не можеш да ги движиш въобще сигурно лепне някое реле в модула за централното!
Ако не пак там е проблема 99%
Той е на такова място че се мокри и от там идва проблема почни от него!Намира се зад колонката(За музиката ) при Шофиора. ;)


Точно това е ситуацията - не мога да ги мръдна с ръка заключвалките на вратите. Още едно слабо място на любимия модел значи :(

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Юли 2006, 21:15

Отваряй и разкачай по скоро да не изгори съвсем,така като са под напрежение веригата е затворена и тече ток по всички машинки!
Ако не успееш да си възтановиш модула си връзваш шентралното да го управлява алармата и работата спи!
Аз мойто не успях борих се с него 2-3 месеца,в резултат имам два неработещи модула и в края на краищата го вързах към алармата,както ме бяха посъветвали още в началото :mhihi: .
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 17 Юли 2006, 23:06

Стенли, махни гумения маншон, по който жиците от вратата отиват към купето, сега извади и буксата с кабелите, напръскай и двете части на буксата със WD40 или друг спрей за почистване. След като напръскаш, изчакай няколко минутки, вземи един кламер и почни да чистиш женските пинчета от едната част на буксата. После вземи една мъничка шкурка и ако имаш нерви потъркай малко и мъжките пинчета на другата част на буксата. Не ръчкай да ги чистиш с отверка, че ако дадеш накъсо две пинчета и ще стане БАУ. Облечи пак буксата с маншончето, постави я обратно и после тествай. Ако сработи - чакам бира.

Ако не стане:
Свали кората дето ти е при педалите и която покрива предната тонколона. Свали и самия говорител ако имаш такъв. Бръкни и хвани буксата, от която излизат идващите от вратата кабели - опипай да не е скъсан някой или да му се е разхлабило пинчето. Ако и това е окей, прегледай контролния модул на централното, който се намира под самия говорител. Виж дали няма следи от влага или корозия.

Ако и това не е:
Свали кората на вратата, измъкни машинката и я прегледай за корозия или видими дефекти. Разгледай й буксата й.

Сто процента проблема е нейде там. Не рови по другите врати - централното се управлява от модула а той пък се управлява машинката на шофьорската врата и за да не работи добре - проблема е нейде в тези неща, които ти описах.

Пиши после какво е станало и ще го мислим.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 18 Юли 2006, 11:45

Не можах да разкача буксата с жиците от вратата - натискам навътре ушите и дърпам колкото мога, но не мърда. Може би трябва да подпъхна отвертка.
Махнал кората около тон колоната както и самата колона. В сравнение с 2-ния стоп, има някакви железни плоскости вповече наравно с колонкта; Заради тях не ми е очевидно как да развия и извадя въпросния модул.
След работа продължавам с ръчкането.

Това което ми направи впечатление е, че дори на разкачен акумулатор не мога да натиса никоя от заключалките.

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 18 Юли 2006, 15:20

stenly написа:Не можах да разкача буксата с жиците от вратата - натискам навътре ушите и дърпам колкото мога, но не мърда. Може би трябва да подпъхна отвертка.
Махнал кората около тон колоната както и самата колона. В сравнение с 2-ния стоп, има някакви железни плоскости вповече наравно с колонкта; Заради тях не ми е очевидно как да развия и извадя въпросния модул.
След работа продължавам с ръчкането.

Това което ми направи впечатление е, че дори на разкачен акумулатор не мога да натиса никоя от заключалките.


Може и да има ядове с т.нар. двойно заключване. Напъни все пак буксата да я измъкнеш. Напръскай я със ВД40 обилно, изчакай и тогава ръчкай. Моята така излиза като се запъне :mhihi:
Почти съм убеден, че с почистването на буксата ще се реши и проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 19 Юли 2006, 16:16

Абе никой не ми каза случвала ли му се е точно тази ситуация и ако да - как се е справил с нея.
Ще повторя - ситуацията е:
всичко е отворено И копчетата за затваряне да не могат да се натиснат по никакъв начин (дори и на разкачен акумулатор) И с ключ също нищо не може да се направи.

Въпреки обилното пръскане с WD-40 не можах да разкача буксата.
Може да се каже че си "реших" проблема все пак - свалих машинките на централното. Тъжно но ФАКТ.

Още един въпрос - всичките машинки дето ги свалих са отворени на макс и буталцата нямат прибиране с ръка.
Не би ли трябвало да могат да се щракат м/у отворено и затворено положение с прилагането на някаква не много голяма сила?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Юли 2006, 16:38

Трябва да се движат на ръка всичките!
Аз имах подобна ситуация но щом откачих напрежението на модула и се отпуснаха!Казах ти по нагоре че се борих с централното 2 месеца
и съм правил какви ли не експерименти и проби и ако изкаш вервай когато изка работи когато откаже откаже и направо ми се разказа играта от тестове единия модул го изгорих!
И на края ме хвана яд и го изолирах откачих зеления и лилавия кабел вързах ги да ги оправлява алармата и сега вече с всяко цъкане на дистанционното отваря не е имало откат това от зимата насам!
Е губисе това че не можеш да заключиш вратите с ключа но на мен ми писна! Пробвай ги внимателно машинките , а ти само една ли си ивадил :?: Може само тая дето си извадил да е болкирала нещо :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 19 Юли 2006, 16:49

vld написа:Пробвай ги внимателно машинките , а ти само една ли си ивадил :?: Може само тая дето си извадил да е болкирала нещо :idea:


Всичките - и на 4-те са така (с багажника нямах време да се занимавам).
Лошото е, че когато бяха блокирали на отворено, се опитах да заключа шофьорската врата - ключът се завъртя с доста по-голямо от нормалното усилие, но не успя да заклчи. Сега дори без машинки, шоферската ключалка не може да се заключва с ключ, затварянето става с бутончето през задната врата.
И после Форда не бил кола - що Сиерата за 3 години не ми направи ни един проблем с централното!? :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Юли 2006, 17:04

stenly написа:И после Форда не бил кола - що Сиерата за 3 години не ми направи ни един проблем с централното!? :mhihi:

Ми сигурно окачването мотора и тенекетата го компенсират :mhihi:
Колко често го сменяш на форда и колко често на колата си :?:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 19 Юли 2006, 17:46

vld написа:
stenly написа:И после Форда не бил кола - що Сиерата за 3 години не ми направи ни един проблем с централното!? :mhihi:

Ми сигурно окачването мотора и тенекетата го компенсират :mhihi:
Колко често го сменяш на форда и колко често на колата си :?:


Бе то стана малко offtopic, ма като сме почнали:
Сиерата биде взета на 15 години и в доста стегнато състояние;
25 хиляди км. каране и като се изключи един проблм с CV joint-a на кардана - никакви проблеми с окачването й не е имало. Само едни тампони на предните носачи смених по едно време, щото едни реглажаджии ме излъгаха че били за смяна с надеждата че ще им я оставя да ги сменят (пък не бяха). Значи за тези 25 хиляди км това което тръгна накрая беше едно едва доловимо потропване отпред отдясно - дали е било рейка или шарнир не знам.

E30-ката я взех, айде в бокса че клопаше кат за световно и някъде към 300 лева отидоха по предницата - нова рейка, тампони един шарнир и външен накрайник. Пък колко ще изкара така - ше видиме.

По отношение на качеството на ламарините и антикорозионната защита ми се видят на един хал.

Но все пак не е редно да сравняваме Е30 със Сиера, щото Сиерата е по-скоро в класа на Е28.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Юли 2006, 19:18

въпрос на късмет е според мен... стара кола = изненади :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 19 Юли 2006, 21:34

Значи аз имах подобен проблем с централното само че при мене машинките бяха блокирали в заключено положение и не ме питай как съм свалял корите на вратите при затворени врати.Като свалих машинките и ги разглобих една по една се оказа че на всичките са им изгоряли моторчетата(тайвански) които са вътре.Значи разглобих и моторчетата и видях че колектора им се е стопил и се е залепил за четките и за това моторчето не може да се превърти и от там и самата машинка беше блокирала.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook