За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Б12-ката не прощава.А тия коментираните чекии.... Sagat с раздутата нали си взе такива, корави като дърво, щи разбият бъбреците, а пърформанс никкъв. Всеки бачка за себе си, даже имат бонус, като навиеш или развиеш пружините, си променят и твърдостта едно към гьотере. Иначе е модерно, като те пита някой с кво окачване си - "Със спортно, койлоувъри" 
По-добрее е втора ръка за 400-500лв.(ако няма повече лев за нови) някое кони, билщайн... с хубави пружини айбах, HR... от колкото нови, с екстри, за малко пари, ама пълен ташак. Все едно да сравняваме няколко годишно БМВ с чисто нов хюндай. Принципа е същият.

По-добрее е втора ръка за 400-500лв.(ако няма повече лев за нови) някое кони, билщайн... с хубави пружини айбах, HR... от колкото нови, с екстри, за малко пари, ама пълен ташак. Все едно да сравняваме няколко годишно БМВ с чисто нов хюндай. Принципа е същият.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Преди бях на друго мнение и си мислех, че са добър бюджетен вариант, ама после покарах някое друго читаво, тоя авер си взе тайванчета, видях и тях що за стока и са и така...
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Аз съм на същото мнение. По-добре човек да изчака 2-3-4-5-6 месеца и да си вземе нещо качествено , отколкото да скача на ниско-качествени китайски продукти. Колкото и да е човек на бюджет 500лв за койли щом дава - по-добре да вземе нерегулируеми на старо в добро състояние Кони , Билщайн , КВ - намират се... В крайна сметка за себе си съм се убедил , че евтиното излиза скъпо , а в този случай все пак и живота в един момент може да му зависи от качеството на някой амортесьор или пружина , един път става - но знае ли човек
В кръга на шегата чувал съм тая приказка " По-добре старо БМВ , от колкото нов Москвич"
П.С. Беше за Мерцедес приказката де , но нали сме в БМВ форум


В кръга на шегата чувал съм тая приказка " По-добре старо БМВ , от колкото нов Москвич"

П.С. Беше за Мерцедес приказката де , но нали сме в БМВ форум



- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Ю.Г. написа:... по-добре да вземе нерегулируеми на старо в добро състояние Кони , Билщайн , КВ - намират се...
Мдаа и хвърляш боб дали е изпуснало или не...
Ю.Г. написа:крайна сметка за себе си съм се убедил , че евтиното излиза скъпо
Точно! За това или си взимаш ново или нищо... Ама като тръгнем по тази логика си вземи чисто нова 3ка, а не 10-15-20 годишна, нали така. Все пак сме хора, които не правим компромиси



Хора осъзнайте се

Отново всеки защитава това което си е купил и другите мнения не се зачитат. Като темата, за най-готините джанти на е36 и най-голям процент гласували за OEM джантите

Колкото за мненията, че ще се пречукате с евтините китайски койловъри - вие сериозни ли сте? Ще се пречука някой заради койловърите? Ами не, ще се пречука, защото знаем как караме. И като изкочи камион на 40m пред кола при 140км/ч - т.е. 1 секунда до удара - какво Bilstain B6 ли ще спаси някого или Bilstain B10

И вие всичките моралисти-спортисти, които казвате, че видиш ли компромис с качеството не бива
1) не знаете от къде сте си получили окачването, освен ако не сте си го внесли, но и тогава не е 100% сигурно. Справка - стъклата за е90/92 се правят в България и понеже не може БМВ да получава стъкла от БГ, защото няма да им хареса на евентуалните купувачи се изпращат в Австрия и от там отиват за Германия, за да са произведени в Австрия, а не тук.
2) винаги ли карате с висок клас гуми с до 3 годишен дот съхраниявани правилно? Това ще рече, че нови 17ки са ви около 900лв (Справка) Като стане под 7 градуса асфалта сменяте ли гумите със зимни или нтцъ...
3) Карате ли минимум с 17 цола нископрофилни джанти зиме и лете? Ясно ви е, че реакцията на автомобила е много по-добра с тях.
4) С какви накладки карате? От Дару? Спортни някакви? Текстара пак много колеги казват, как не са накладки... С колко годишна спирачна течност карате? Спирачните маркучи с метална оплетка ли са? Ако "Да" маркови ли са или китайски ?
и накрая:
5) Кой ви прави колите на вас? Чичо Гошо от гаража до вас? Bosch service? Камор/Дару ? Сами? - отговорите са ми ясни.
Ако някое от тези условия не е спазено, за какво си говорим въобще

Ако правите всичко както трябва - сърдечно евала

- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
+1 съм за Bilstein. Имах удоволствието да карам едно е30 с B8 прътове и останах адски доволен, вози много добре и в завой е адски устойчиво!
Ако си купувам някога хубаво окачване ще заложа на Bilstein.
Ако си купувам някога хубаво окачване ще заложа на Bilstein.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Уфо, сложи две е36-ци една до друга, едната с истинско окачване, другата с тия миндили. Покарай ги двете по един и същ начин на едно и също място и влез тука пак да напишеш мнение
Сигурен съм, че ще имаш още какво да кажеш по темата 


- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
То не всичко ново е китайско и не всичко ново е Билщайн Б12 
В крайна сметка нека караме китайски койловъри и се кефим или да караме с Билщайн по - ниските класове на подобна цена , но да не са койловъри.
Е аз за себе си знам , че предпочитам да карам с Билщайн Б4 и Айбах , отколкото с китайски койл направен от някой китайски заспал тийнейджър...
Това си е мое мнение и не задължавам никой с него и не искам никой да убеждавам дали съм прав ... Всеки да си слага каквото иска по колата и както може и най-важното каквото му харесва и е доволен от това , та ако ще и да си реже пружините и да си скъсява стъблата на амортесьорите...

В крайна сметка нека караме китайски койловъри и се кефим или да караме с Билщайн по - ниските класове на подобна цена , но да не са койловъри.
Е аз за себе си знам , че предпочитам да карам с Билщайн Б4 и Айбах , отколкото с китайски койл направен от някой китайски заспал тийнейджър...
Това си е мое мнение и не задължавам никой с него и не искам никой да убеждавам дали съм прав ... Всеки да си слага каквото иска по колата и както може и най-важното каквото му харесва и е доволен от това , та ако ще и да си реже пружините и да си скъсява стъблата на амортесьорите...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Аз само така да вметна от собствен опит... Преди карах с Bilstein B8 с H&R някакви лилави... Питах ги на колко години са - не казват
Колата се държеше добре общо взето, малко изпускаше траекторията при по-остро влизане. С жълто Кони втора ръка - същата работа, разлика не съм усетил. С това само искам да кажа, че старото окачване, макар и марково се амортизира и не е това, което е било... От половин година карам с D2 street и колата се държи с повече от идея по-добре, да не говорим за възможностите за настройка. Общо взето за около 1500лв. клиента получава наистина много. И все си мисля, че това не е заради по-ниско качество, а за сметка мизерните заплати, които раздават в Тайван 


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
u`F`o - по принцип си прав, ама не схващаш идеята, която беше точно тая - защо масово хората се хвърлят на окачвания и други шукарии, щом им свиди да дадат пари за един оригинален маслен филтър, или за едно хубаво масло (на повечето 15лв. и нагоре за литър им е скъпо...). Аз може да съм решил, че искам прилично окачване за евридейка, но първо имам да се погрижа за куп други неща - нови дискове ми трябват за отпред, с тях накладки, по предницата имам малко работа, отзад сигурно също ще се обади нещо. И ще си купя окачване единствено ако всичко изброено е вече ок, щото си е смешно иначе - жълто кони, пък дисковете изтънели наполовина... Това е, което и Бум толкова пъти се е опитвал да обясни, и както и да го погледнеш не можеш да кажеш, че не е вярно. Въпрос на принципи си е. Щом нямаш достатъчно средства за добра покупка, то дай тези пари за качествено обслужване. Всеки сам си преценява.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Повечето хора търсят визуален ефект от окачването, без значение другите по-важни неща. Затова им се свидят парите за него...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Coulthard написа:И тва с реглажа за къв уникален х*й ти е???? Променяш структурно колата.... задните амортисьори и пружини на е36 принципно са на различни места докато при койла ..... 100% по този начин променяш съотношението на маси преден заден мост, разпределение на тежестта и кво ли още не които Гюнтер в дизайнерското студио ги е изчислявал че изчислявал... Оки ако това не е проблем след като си сложиш койла и го настроеш, го паркирай до някой кола с хубави пружини и амортисьори и искам да ти гледам сейра. След което си намерете някой приятен планински път и се пуснете ей така на разменни начела да си пробвате колите.
И сега последен въпрос искам някой да ми каже как става номера....
койлоувър - китаец "уникална стойка" и "качество" - 400лв комлекта - 4 амортисьора 4 пружинки за химикал
4 пружини H&R сини примерно, че най-малко свалят и са най-евтини - 400лв чисто нови или около 150лв втора ръка.
4 амортисьора Билщайн Б6....... дори Б4 ще ти се отразят добре, ама аре нали си фанатик и искаш "уникална стойка" и "качество" така че Б6.. даваш една торба пари и имаш перфектната кола за евридейка и като и стъпиш на врата знаеш че няма някой 12 годишно китайче дето в час по труд и творчество ти е сглобявало амортисьорите докато гледа последните епизоди на покемон да ти се смее на "храбростта" и "акъла" че се правиш на рицар....
Приятел кой ти каза, че го правя на евридейка това ? И да точно щото не е евридейка и защото не искам да се пребия като куче някъде не си купих уникалните JOM-ове ...

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
е точно щото няма да е евридейка и ще яде дървото здраво по завои, как ти дава сърце да питаш за такива марки койлове??? скачай на някое високо B 10-12 и тн дето стержина е с дебеленината на негърски к*р олимпиец и се навира едвам едвам в тялото на амортисъора, а не като смешните моливчета на всички китайци
- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Coulthard написа:е точно щото няма да е евридейка и ще яде дървото здраво по завои, как ти дава сърце да питаш за такива марки койлове??? скачай на някое високо B 10-12 и тн дето стержина е с дебеленината на негърски к*р олимпиец и се навира едвам едвам в тялото на амортисъора, а не като смешните моливчета на всички китайци
прочети темата на кой е


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
GKuzmanov написа:Coulthard написа:е точно щото няма да е евридейка и ще яде дървото здраво по завои, как ти дава сърце да питаш за такива марки койлове??? скачай на някое високо B 10-12 и тн дето стержина е с дебеленината на негърски к*р олимпиец и се навира едвам едвам в тялото на амортисъора, а не като смешните моливчета на всички китайци
прочети темата на кой естана дуплекс май май



Dirty M5 driveR - съгласен съм с теб. И аз гледам да си поддържам колата изрядна от всякъде с добри консумативи до колкото си мисля, че са добри, обаче като направиш обслужване за 500 кинта, кога ще извадиш (знаеш на по колко години сме) още 1500лв за добро окачване. bum_bum e прав, когато казва, че си е намерил окачването за 600кинта, обаче аз не го намирам за тея пари. Всичко е приоритети.
Ето DPY си върти супер наточената е36ца на газ и си свирка, други плюят за цените на горивата и наричат 4ри цилиндровите с всевъзможни епитети. Не е решил, не е сложил мотор. Приоритети. И да, дейстително повечето хора купуват китайския койл заради стойката и лесното вдигане на колата за зимата. Евтино и нелошо решение за ежедневно каране, ако някой иска да придаде спортно усещане при шофиране.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани