За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Кони СТР-Т са на прилична цена. Но не знам дали ги има за е34, а и ако си падаш дрифтър трябва малко да ги пазиш, че ако го удариш бързо заминава. Иначе возията им е много прилична.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Идеята ми за кола, която да ползвам често за дрифт замря
В момента искам по-стегната и приятна возия. Като цяло доста пазя колата, не скачам в дупки, пълзя през легналите полицаи. Пък и дрифт... то на тия наще места е еб@ти дрифта, ма това е друга тема. По-скоро ей така съботно-неделно пързаляне. Та сега покрай тая тема направо ми се върна ентусиазма и живот и здраве догодина ще направя всичко възможно да взема Кони, защото за мен преди всичко е важно да имам автомобил, на който да се наслаждавам всяка секунда. Без това единия преден амортисьор е изпуснал 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Dirty M5 driveR написа:Идеята ми за кола, която да ползвам често за дрифт замряВ момента искам по-стегната и приятна возия. Като цяло доста пазя колата, не скачам в дупки, пълзя през легналите полицаи. Пък и дрифт... то на тия наще места е еб@ти дрифта, ма това е друга тема. По-скоро ей така съботно-неделно пързаляне. Та сега покрай тая тема направо ми се върна ентусиазма и живот и здраве догодина ще направя всичко възможно да взема Кони, защото за мен преди всичко е важно да имам автомобил, на който да се наслаждавам всяка секунда. Без това единия преден амортисьор е изпуснал
Колега за това което си описал като желано поведение на автомобила, за мен лично перфектния вариант е М техник, но чисто нов комплект амортесьори с пружини


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Аз от няколко месеца се замислям за окачване ама... всеки ден минавам целия В.Априлов и цялата Македония (за гр. Пловдив иде реч). Това в нон -стоп паваж. И то разоран като нива. Как човек да реши да инвестира сериозни суми в окачване?! Аз все си мисля, че за една година ще го направя лом. Все едно съм от тестов екип - към 8хил. км на павета да му правя на година.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
- blabla
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: София/Нови Искър
- Пол: Мъж
- Кара: за Е36 тийм София
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Колата на писта едва ли ще се изкарва , и за това мисля че не ми трябва чак толкова скъпо и "пистово" окачване от рода на Кони и Билщаин, отделно струва колкото колата - безспорно е идеално но не е според възможностите на повечето бг ентусиасти.
Мисля че се спрях на Диедрич - 1-2ма написаха че са доволни , продавачите дават някаква гаранция и цената му е добра , и така .
Междувременно ако има и други с такива окачвания дайте по едно мнение
Мисля че се спрях на Диедрич - 1-2ма написаха че са доволни , продавачите дават някаква гаранция и цената му е добра , и така .
Междувременно ако има и други с такива окачвания дайте по едно мнение

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
За Диедрихса, на сайта производител не знаят че го произвеждат
Обаче само добри отзиви съм чул за него и може и аз да се оборудвам с такова.
Като цяло темата е бая дъвкана, но ако не случиш на калпава бройка китайските окачвания си държат по 2-3 години без проблем по нашите пътища. Koni може да се намери, ама Rudi96 ги продава рециклирани малко под цената на нови, а пружини задължително нови, които само те са около 350-400лв.
///М-техник окачване до сега не съм видял читаво или просто са си калпави
Натискам е36 с китайски койловър на калника и колата подскача два пъти и спира. Натискам е36 с М-техник и колата подскача 3-4 пъти с по-голяма амплитуда. За стойката, да не коментираме кое е по-добро. И да, ако си с 18ки с 40 профил и спортни седалки, ще ти друса. Ако си караш на 16ки с висок профил, не е никак болка за умиране, но не е като е38/е39.
Аз смятам, че китайски койли за 450лв - няма какво да ги мислиш колко си заслужават. За тея пари - толкова

Като цяло темата е бая дъвкана, но ако не случиш на калпава бройка китайските окачвания си държат по 2-3 години без проблем по нашите пътища. Koni може да се намери, ама Rudi96 ги продава рециклирани малко под цената на нови, а пружини задължително нови, които само те са около 350-400лв.
///М-техник окачване до сега не съм видял читаво или просто са си калпави

Аз смятам, че китайски койли за 450лв - няма какво да ги мислиш колко си заслужават. За тея пари - толкова

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
u`F`o написа:Натискам е36 с китайски койловър на калника и колата подскача два пъти и спира. Натискам е36 с М-техник и колата подскача 3-4 пъти с по-голяма амплитуда.
Начи скоро да не си сменям фабричните амортисьори с позьорски

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
То ако с натискане се проверяваше окачването щяха да се спестят бая милиони от дино стендовете за амортисьори. Качеството на един амортисьор не е в това колко е твърд.
Мислиш ли, че Гюнтер, дето е измислил М окачването не може да направи амортисьор корав като пън?
Основните проблеми на китаеца е, че всеки амортисьор работи за себе си. Да се направят два по два амортисьорите да работят еднакво е проблем дори за високите серии на Кони. За това баш карачите като си ги купуват искат индивидуален дино лист за всеки един амортисьор, който купуват и ги взимат само и единствено ако поведението им е еднакво.
Другия проблем е реглажа за "твърдост". Едно завъртане на левия и на десния не втвърдява левия толкова, колкото и десния. Половин завъртане втвърдява да речем условно с една единица, а цяло завъртане втвърдява с още 3 или с още 0.5. Т.е. поведението на контрола на твърдостта освен, че не е еднакво не е и линейно.
За качеството няма смисъл мисля да говорим. Какви материали се влагат от другите фирми и какви от китайските. За монажа също. Дори читави уж фирми като Каяба и Тейн имат много проблеми с монтажа. Случва се да съберат частите вътре на обратно
Представи си какво остава за бай китаец при който качествения контрол е просто едно добро пожелание. При марковите контрола е много по-силен и персонален. В кутията на мойте имаше написано името на Гюнтер, който ги е сглобил с дата и час на завършване на монтажа.
И т.н. и т.н..
Зад един койловър седи много, много повече от това колко е твърд и колко прави колата да вози като каруца. Ето малко четиво от упътването на Пенске на който му се чете да види какво седи зад един истински койловър.
http://www.penskeshocks.co.uk/downloads ... Manual.pdf
Мислиш ли, че Гюнтер, дето е измислил М окачването не може да направи амортисьор корав като пън?
Основните проблеми на китаеца е, че всеки амортисьор работи за себе си. Да се направят два по два амортисьорите да работят еднакво е проблем дори за високите серии на Кони. За това баш карачите като си ги купуват искат индивидуален дино лист за всеки един амортисьор, който купуват и ги взимат само и единствено ако поведението им е еднакво.
Другия проблем е реглажа за "твърдост". Едно завъртане на левия и на десния не втвърдява левия толкова, колкото и десния. Половин завъртане втвърдява да речем условно с една единица, а цяло завъртане втвърдява с още 3 или с още 0.5. Т.е. поведението на контрола на твърдостта освен, че не е еднакво не е и линейно.
За качеството няма смисъл мисля да говорим. Какви материали се влагат от другите фирми и какви от китайските. За монажа също. Дори читави уж фирми като Каяба и Тейн имат много проблеми с монтажа. Случва се да съберат частите вътре на обратно

И т.н. и т.н..
Зад един койловър седи много, много повече от това колко е твърд и колко прави колата да вози като каруца. Ето малко четиво от упътването на Пенске на който му се чете да види какво седи зад един истински койловър.
http://www.penskeshocks.co.uk/downloads ... Manual.pdf
- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
u`F`o написа:За Диедрихса, на сайта производител не знаят че го произвеждатОбаче само добри отзиви съм чул за него и може и аз да се оборудвам с такова.
Като цяло темата е бая дъвкана, но ако не случиш на калпава бройка китайските окачвания си държат по 2-3 години без проблем по нашите пътища. Koni може да се намери, ама Rudi96 ги продава рециклирани малко под цената на нови, а пружини задължително нови, които само те са около 350-400лв.
///М-техник окачване до сега не съм видял читаво или просто са си калпавиНатискам е36 с китайски койловър на калника и колата подскача два пъти и спира. Натискам е36 с М-техник и колата подскача 3-4 пъти с по-голяма амплитуда. За стойката, да не коментираме кое е по-добро. И да, ако си с 18ки с 40 профил и спортни седалки, ще ти друса. Ако си караш на 16ки с висок профил, не е никак болка за умиране, но не е като е38/е39.
Аз смятам, че китайски койли за 450лв - няма какво да ги мислиш колко си заслужават. За тея пари - толкова
кажи са как го измисли


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
GKuzmanov написа:u`F`o написа:За Диедрихса, на сайта производител не знаят че го произвеждатОбаче само добри отзиви съм чул за него и може и аз да се оборудвам с такова.
Като цяло темата е бая дъвкана, но ако не случиш на калпава бройка китайските окачвания си държат по 2-3 години без проблем по нашите пътища. Koni може да се намери, ама Rudi96 ги продава рециклирани малко под цената на нови, а пружини задължително нови, които само те са около 350-400лв.
///М-техник окачване до сега не съм видял читаво или просто са си калпавиНатискам е36 с китайски койловър на калника и колата подскача два пъти и спира. Натискам е36 с М-техник и колата подскача 3-4 пъти с по-голяма амплитуда. За стойката, да не коментираме кое е по-добро. И да, ако си с 18ки с 40 профил и спортни седалки, ще ти друса. Ако си караш на 16ки с висок профил, не е никак болка за умиране, но не е като е38/е39.
Аз смятам, че китайски койли за 450лв - няма какво да ги мислиш колко си заслужават. За тея пари - толкова
кажи са как го измислипърво няма как да ги поръчаш по отделно защото е кит и е с един парт.номер(ще намеря фактурата да видиш какво пише) също така си идват в чисто нова голяма кутия която е фабрично запечата с баркод и дата на производство който етикет трябва да скъсаш за да я отвориш след като я отвориш вътре имаш други четири също запечатани фабрично и след като ги отвориш и тях на всеки компонент си има етикет. Просто няма как да е рециклиран. А като цена ги взех с 20% отстъпка и си мисля, че си заслужават повече от китайчетата за по 450лв.
За тези, които имат отпечатъци от пръсти по боята ли става дума

viewtopic.php?f=8&t=287809&p=3202431&hilit=%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B8#p3202431

- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
http://www.koni.com/51+M5e53b13b0c9.html
ето за това е моя коментар. И да през руди си ги поръчах и точно щото съм чел тая тема ги гледах мм по мм
Единствения проблем е при поръчката докато обясниш, че сериозно искаш койове за Е36 и сериозно си от България
ето за това е моя коментар. И да през руди си ги поръчах и точно щото съм чел тая тема ги гледах мм по мм

Единствения проблем е при поръчката докато обясниш, че сериозно искаш койове за Е36 и сериозно си от България


- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
И тва с реглажа за къв уникален х*й ти е???? Променяш структурно колата.... задните амортисьори и пружини на е36 принципно са на различни места докато при койла ..... 100% по този начин променяш съотношението на маси преден заден мост, разпределение на тежестта и кво ли още не които Гюнтер в дизайнерското студио ги е изчислявал че изчислявал... Оки ако това не е проблем след като си сложиш койла и го настроеш, го паркирай до някой кола с хубави пружини и амортисьори и искам да ти гледам сейра. След което си намерете някой приятен планински път и се пуснете ей така на разменни начела да си пробвате колите.
И сега последен въпрос искам някой да ми каже как става номера....
койлоувър - китаец "уникална стойка" и "качество" - 400лв комлекта - 4 амортисьора 4 пружинки за химикал
4 пружини H&R сини примерно, че най-малко свалят и са най-евтини - 400лв чисто нови или около 150лв втора ръка.
4 амортисьора Билщайн Б6....... дори Б4 ще ти се отразят добре, ама аре нали си фанатик и искаш "уникална стойка" и "качество" така че Б6.. даваш една торба пари и имаш перфектната кола за евридейка и като и стъпиш на врата знаеш че няма някой 12 годишно китайче дето в час по труд и творчество ти е сглобявало амортисьорите докато гледа последните епизоди на покемон да ти се смее на "храбростта" и "акъла" че се правиш на рицар....
И сега последен въпрос искам някой да ми каже как става номера....
койлоувър - китаец "уникална стойка" и "качество" - 400лв комлекта - 4 амортисьора 4 пружинки за химикал
4 пружини H&R сини примерно, че най-малко свалят и са най-евтини - 400лв чисто нови или около 150лв втора ръка.
4 амортисьора Билщайн Б6....... дори Б4 ще ти се отразят добре, ама аре нали си фанатик и искаш "уникална стойка" и "качество" така че Б6.. даваш една торба пари и имаш перфектната кола за евридейка и като и стъпиш на врата знаеш че няма някой 12 годишно китайче дето в час по труд и творчество ти е сглобявало амортисьорите докато гледа последните епизоди на покемон да ти се смее на "храбростта" и "акъла" че се правиш на рицар....
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Тря да кажа на моя авер дето му поръчахме от тия прехвалените, че се е прецакал, то не стига, че пружините в комплекта са някви черни и няма нищо рейсърско в тях, ами и стержена на амортисьора е бахти дебелия, като кол за домати, само ще тежи 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Да попитам по темата за койл-овърите за едни от не баш-баш китайските уж...
Някой кара ли с Ap Sportfahrwerke Coilovers и има ли впечатления , уж в на KW и Koni заводите ги правили...
Ето какво твърдят от сайта им :
"AP manufacture their coilovers in-house in Germany using quality steel, zinc plated to prevent corrosion and all kits are German TUV quality approved. A high quality German product, not a cheap imported re-branded unit!"
Някой кара ли с Ap Sportfahrwerke Coilovers и има ли впечатления , уж в на KW и Koni заводите ги правили...
Ето какво твърдят от сайта им :
"AP manufacture their coilovers in-house in Germany using quality steel, zinc plated to prevent corrosion and all kits are German TUV quality approved. A high quality German product, not a cheap imported re-branded unit!"
Последна промяна Ю.Г. на 03 Сеп 2012, 20:27, променена общо 1 път
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Dpy написа:Тря да кажа на моя авер дето му поръчахме от тия прехвалените, че се е прецакал, то не стига, че пружините в комплекта са някви черни и няма нищо рейсърско в тях, ами и стержена на амортисьора е бахти дебелия, като кол за домати, само ще тежи
От 6 години карам Е36 и най-отговорна заявявам, че по-добра комбинация от тая на снимката Bilstein+черен Eibach НЯМА. Перфектен баланс возия/стабилност и двете на високо ниво. Никога не бих избрал койлове пред тва

Ю.Г. написа:Да попитам по темата за койл-овърите за едни от не баш-баш китайските уж...
Някой кара ли с Ap Sportfahrwerke Coilovers и има ли впечатления , уж в на KW и Koni заводите ги правили...
Кат знам ква трагедия са на AP пружините, които бях вземал от Германия, не искам даже да си представям coil-овете им кво представляват...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани