Проблеми и решения на охладителната система!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
Тука има таблица със степените според налягането в клим. система - http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... 450002.htm
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
MonsteR написа:Ей.. тази голяма тръба къде е ...... Сега да споделя още малко данни, днес тръгнах на път.. по тракия до Траянови врата 140 на темпомат, без климатик, не качи повече от 96... обаче после към пазарджик ми стана горещо и включих климатика, темпомат на 160, не вдигна повече от 102-3.. колата с 5 човека, багаж, едва се събра, 30 градуса температура на въздуха... значи от тук мога да заключа че проблем има, но че е малък и щ еми се разкаже играта докато го намеря. Тази перка голямата, на която сменихме виското, винаги еднакво бързо ли се върти? Се ми се струва че не си мени оборотите... .. Колата е обезвъздушена добре, вчера 2 пъти съм пробвал въздух не излиза и не губи течност, кажете кое да сменям...
Като нищо може да ти е развален термостата и да не отваря. От там и виското не можеш да чуеш, защото няма как да се обдуха с топъл въздух. Провери си радиатора дали е горещ при 94-95 градуса, но долната част, където излиза долния маркуч или направо маркуча.

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
MonsteR написа:Май май е височко тези 8 бара.. а кажете как да разбера дали големия термостат е заседнал полуотворен... идеи.. или само като го разглобя...
значи след смяна на датчика и изчитане на още няколко е46ци - 8бара преди да е пуснат климатика на 30 и кусур градуса външна температура е НОРМАЛНО ! Аз смених управлението , което беше със версия на софтуера 6.0 със управление със софтуер 5.0 и на контакт не ми върти перката . 2 броя управления от 2000г със софт 6.0 пробвах и двете въртят на контакт преди да е загряла колата. Не съм си играл , но мисля че спират перката след като потегли колата. Управленията се кодират също така за нормален и топъл климат.
Както и да е , исках да кажа , че 8 бара преди да се пусне компресора са ОК , да не засменяте като мене датчици.
А .. и ... благодаря на Oci за отделеното време !

- shumi66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 22.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320Д или Х3 - 3.0Д
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
Колеги, протече ми радиатора и го смених с нов на BERH, след обезвъздушаване колата държи 103-104 градуса. Не е ли малко висока тази температура?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
Не е висока.
Оптимална работна температура за мотора ти е.
Оптимална работна температура за мотора ти е.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
shumi66 написа:Колеги, протече ми радиатора и го смених с нов на BERH, след обезвъздушаване колата държи 103-104 градуса. Не е ли малко висока тази температура?
В границите си. Той термостата отваря на 105 градуса. Този мотор по принцип си работи на по-високи градуси, така че не се притеснявай.
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
Е добре де,аз защо съм само с един термостат.Не е чесно
При мен миналата есен са чистени радиаторите ,сменена водна помпа но не смених термостата онези дни си играх да я гледам в една азска жега на включен климатик с настъпване ми качи до 98 градуса за момент после ги свали около 88-94.Така или иначе мисля да си сменя термостата да ми е мирна главата.Електрическата перка не съм я чувал никога досега(само при включен климатик)даже до скоро незнаех ,че всичко си работи на степени като включва и перката на климатика като помощна.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
Dimitroff написа:Ти не беше ли дизел ?!?
M57N днес гледах пак при нормално каране без клима с леко ръчка 80-85,скоро ще запиша час за голямото есенно обслужване.


- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
айде и аз да се включа в темата, вчера пътувам за стара загора а напоследък ми прави впечатление че стрелката си седи на средата обаче температърата не е 88-93 а градско около 82-84, на магистралата вчера с 130 на темпомат и без климатик, външна температура около 27-8 градуса мотора се движеше според релефа 78-82 градуса на отиване, на връщане към София седеше на 82-3-4, после пуснах и климатика но не погледанх на колко градуса е. Загледах термостата и ми се стори че има леко подлизване от капачката да не казвам незабележимо и се обясних защо преди 2 месеца долях малко вода в радиатора 300мл някаде и защо самия компресор на климатика преди няколко месеца беше леко влажен. по корпуса.
Немога да преценя това отклонение защо е такова ни да кажеш да е скапан термостата защото до 78-82 колата загрява нормално но до там .
Колата е с един термостат 320д 150к
Немога да преценя това отклонение защо е такова ни да кажеш да е скапан термостата защото до 78-82 колата загрява нормално но до там .
Колата е с един термостат 320д 150к
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
iv4o9999 написа:айде и аз да се включа в темата, вчера пътувам за стара загора а напоследък ми прави впечатление че стрелката си седи на средата обаче температърата не е 88-93 а градско около 82-84, на магистралата вчера с 130 на темпомат и без климатик, външна температура около 27-8 градуса мотора се движеше според релефа 78-82 градуса на отиване, на връщане към София седеше на 82-3-4, после пуснах и климатика но не погледанх на колко градуса е. Загледах термостата и ми се стори че има леко подлизване от капачката да не казвам незабележимо и се обясних защо преди 2 месеца долях малко вода в радиатора 300мл някаде и защо самия компресор на климатика преди няколко месеца беше леко влажен. по корпуса.
Немога да преценя това отклонение защо е такова ни да кажеш да е скапан термостата защото до 78-82 колата загрява нормално но до там .
Колата е с един термостат 320д 150к
Добре, как да е на 88-91 при положение, че термостата отваря на 85 градуса? Между другото вчера си купих и двата темостата и на големия пише 85, защото от изчетеното тук ми се стори, че загрява бавно и не държи 88-91 градуса.


- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
ясно е че 10 души десет мнения, ма си мисля че при 2500 оборота и 130км/ч температурата трябва да е поне на температурата на отваряне било то и 85 градуса, от друга страна не разбирам как в двете посоки температурата се разминава с по 3-4 градуса. От друга страна като спрях на бензиностанцията оставих колата да охлади турбината 1-2 мин и температурата на място се покачи до 89-90, загасих я за няма и 10 мин и веднага след запалване температурата се върна на 78-9 а да е истинала толкова бързо с 10 градуса при външна температура 28градуса.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
Термостата започва да отваря на 85 градуса, но пълното отваряне е на 100 градуса
Така че температурата която държи трябва да е няколко градуса над 85 



- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Проблеми и решения на охладителната система!
Аз го оправих моя проблем... много прозаичен... оказа се, че въпреки че майстора беше чистил радятора, не го е изчистил като хората. Какво направих аз... взех 1 мегльо, напръсках обилно през дупката отпред колкото мога, така без нищо да разглабям, почаках 5 мин и с един маркуч с вода промивах 5-10 минути до където мога да стигна... всичко заспа... не мърда повече от 92-3 колкото и да я потя по какъвто и да е терен, така че не подценявайте замърсеноста на радиатора.

Re: Проблеми и решения на охладителната система!
Колеги помагайте,318i колата загрява и като пусна парното на фул32 за по малко от минута стрелката се връща на вертикално положение.Съгласете се,че неможе да се кара постоянно с работещо парно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани