За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- blabla
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: София/Нови Искър
- Пол: Мъж
- Кара: за Е36 тийм София
За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Здравейте от известно време на сам ме блазни да си сложа регулируемо окачване с единствена цел да си повдигам колата зимата. Дойде момента да си избера но нямам преки наблюдения към тези окачвания , четох в форума има много противоречиви мнения , и реших пак да попитам . В момента колата ми е с червени пружини ОМП които по номер излиза че свалят 30/15 но колата изглежда все едно е с 60/40 хипер ниска е и е с оргиналните амортисиори които са на изживяване вече , така или иначе трябва да сменям и за това искам да се регулират на височина. Въпросите ми са към хората които карат с такива окачвания и основно ме интересува :
Много ли твърдо става - като каруца ли ще почне да вози ?
Дали ще изкара 1-2 години здраво по нашитее пътища ?

Много ли твърдо става - като каруца ли ще почне да вози ?
Дали ще изкара 1-2 години здраво по нашитее пътища ?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Колко свалят пружините зависи и от амортисьорите. На две различни марки амортисьори едни и същи пружини ще свалят различно. Това го пише и в страниците на повечето производители.
На другите 2 въпроса отговора е "да". Като на това дали ще вози като каруца е малко субективно. За един може да е като каруца, а на друг да му е комфортно. Зависи какво очакваш. Возията много зависи и от тампоните, не само от амортисьори и пружини.
Аз продължавам да съм твърдо против подобни окачвания. С малко повече чакане, пазарене и търсене за компакта се сдобих с жълти Конита и КВ пружини срещу сумата от 600лв. Предполагам щом аз съм ги намерил с достатъчно търпение и известни познания в онлайн търговията всеки може да се сдобие с подобно окачване на подобна цена. От какъв зор тогава да си купува човек подобна шитня за същите пари?
На другите 2 въпроса отговора е "да". Като на това дали ще вози като каруца е малко субективно. За един може да е като каруца, а на друг да му е комфортно. Зависи какво очакваш. Возията много зависи и от тампоните, не само от амортисьори и пружини.
Аз продължавам да съм твърдо против подобни окачвания. С малко повече чакане, пазарене и търсене за компакта се сдобих с жълти Конита и КВ пружини срещу сумата от 600лв. Предполагам щом аз съм ги намерил с достатъчно търпение и известни познания в онлайн търговията всеки може да се сдобие с подобно окачване на подобна цена. От какъв зор тогава да си купува човек подобна шитня за същите пари?

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Колега няма смисъл да питаш, тук сите прота карат на лимита само и под Д2, всичко друго е боклук 
За KW - става, но за нещо под 2 бона - не

За KW - става, но за нещо под 2 бона - не




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Какво значение има дали караш на лимита или не? Едно китайско окачване може да те предаде като си караш по магистралата със 140 и някой не те види, че го изпреварваш и се наложи да натиснеш спирачката здраво с тая скорост. Сещаш се какво ще стане ако в тоя момента 4-те амортисьора и пружини не рабоят еднакво.
Много хора казват, че китайското окачване е добро, щото на Калояново взимали кроасана с "хх" километра и стандартното окачване, а с китайското вече минавали с "уу". Въпроса е с колко ще го минат с Кони или Билщайн? Или изобщо Калояново писта ли е и какво би станало ако колата се кара на малко по-истинска писта, където завоите се взимат с малко по-истински скорости?
Д2 не е много добър пример, щото е пълно лайно
Много хора казват, че китайското окачване е добро, щото на Калояново взимали кроасана с "хх" километра и стандартното окачване, а с китайското вече минавали с "уу". Въпроса е с колко ще го минат с Кони или Билщайн? Или изобщо Калояново писта ли е и какво би станало ако колата се кара на малко по-истинска писта, където завоите се взимат с малко по-истински скорости?
Д2 не е много добър пример, щото е пълно лайно

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Що ли като стане дума за амортисьори и подсъзнателно игнорирам писаниците на бум_бум
(знам какво ще каже
)
Diederich e добре. Не стана много твърда.
Дали ще изкара - видях jom на колега преди година и половина. Зимата си я дига и няма дерт. Та може и да издържи.
Верно ся. Каквото и да си купиш от тях, няма да можеш тузарски да тропнеш тука че си дал 4000 лв за окачване и няма да та уважават толкова
Относно пребиването - малко несериозно звучи. Едва ли не всеки който кара с китайско окачване играе рулетка и живота му виси на косъм
. Ако тва беше така то със сигурност половината от нашия форум и 80% от vw клуба да сме по моргите в момента 
(знам какво ще каже

Diederich e добре. Не стана много твърда.
Дали ще изкара - видях jom на колега преди година и половина. Зимата си я дига и няма дерт. Та може и да издържи.
Верно ся. Каквото и да си купиш от тях, няма да можеш тузарски да тропнеш тука че си дал 4000 лв за окачване и няма да та уважават толкова

Относно пребиването - малко несериозно звучи. Едва ли не всеки който кара с китайско окачване играе рулетка и живота му виси на косъм




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
bum_bum написа:Д2 не е много добър пример, щото е пълно лайно
Защо да е пълно лайно, по-точно кое му куца ? Не мога да правя сравнение с Кони (мога, но беше старо и не беше регулируемо), но за момента се дръжи перфектно с прилична возия...
Последна промяна In_Memoriam на 02 Сеп 2012, 14:05, променена общо 1 път

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
bum_bum написа:Какво значение има дали караш на лимита или не? Едно китайско окачване може да те предаде като си караш по магистралата със 140 и някой не те види, че го изпреварваш и се наложи да натиснеш спирачката здраво с тая скорост. Сещаш се какво ще стане ако в тоя момента 4-те амортисьора и пружини не рабоят еднакво.
Много хора казват, че китайското окачване е добро, щото на Калояново взимали кроасана с "хх" километра и стандартното окачване, а с китайското вече минавали с "уу". Въпроса е с колко ще го минат с Кони или Билщайн? Или изобщо Калояново писта ли е и какво би станало ако колата се кара на малко по-истинска писта, където завоите се взимат с малко по-истински скорости?
Д2 не е много добър пример, щото е пълно лайно
Защо китайско ? Защото това е за нормално е36... Не за М power, не за е46, а за кола която струва между 3000лв и 5000лв.... К'ви са тия окачвания за цената на колата ?!?!? Стига глупости... Да Билщайн еди какво си е по-добре, ама струва 1/2 от колата или малко повече, KW е бомба, колкото цената на колата...
И да китайското окачване е екстра за е36 и вярвай ми 10 пъти по-добре ще да е от стока...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Относно пребиването- то един път става ама е достатъчно.
Относно 4000-те хиляди- писах по-горе, че на компакта имам окачване за 600лв, което по всички стандарти е добро за нормална кола (а по нашенските е супер ултра рейсърско
).
Относно писаниците- чатих си веднъж малко с Денис Грант. Каза ми някои неща човека и от там нататък стане ли дума за окачвания каквото и да ми заговори някой друг си сядам на ушите.
Единствено ми е чудно как аджеба утре някой пусне в продава някой "уникат" за 10 бона с китайско окачване и всички "еее колега, тая кола легендарна, тая уникална". Или за 20к с "всички консумативи сменени" и "поддържана от маниак" ама няма един оригинален филтър по нея.
Нали сме уж ентусиасти и маниаци? И пак за стотен път питам какво общо има поведението на е36 с изцяло китайско окачване, Мейле супер ултра ХД и т.н., великите Текстар накладки, които както и да им погледнете цената в Бг и навън става ясно какво общо имат с Текстар, супер спортни гуми 2 ръка и т.н. с поведението на истинското е36? Не спирало, недозавивало, недонезнамкво..
В крайна сметка всеки е свободен да си слага по колата каквото иска ама недейте да твърдите, че разликата между китайското окачване и Билщайна е само в цената.
Мойта гледна точно е, че човек се простира според чергата си. Мога да си позволя да си купя две е90-тки и да ги поддържам по селския начин. Вместо това имам две е36-ци и двете с Кони и Билщайн. И двете с чисто нови дискове и накладки, едините ЕБЦ и Феродо, другата с 4 Брембо. И двете с комплекти чисто нови летни и зимни гуми. (Е, задните на компакта заминаха ама си бяха нови по едно време
). И двете се обслужват само и единствено с оригинални БМВ филтри. И двете са с оригинални нови БМВ водни помпи, термостат и виско. И т.н. и т.н.
Ако не можех да си го позволя ще си купя Опел или Рено или Пежо или квото и да е там и ще е обслужвано по начин по който подобава на колата. Въпрос на гледна точка. И утре няма да си продам компакта във форума, щото не мога да се вредя от уникати, пък мойта е съвсем нормално поддържана кола и не е уникат.
Относно 4000-те хиляди- писах по-горе, че на компакта имам окачване за 600лв, което по всички стандарти е добро за нормална кола (а по нашенските е супер ултра рейсърско

Относно писаниците- чатих си веднъж малко с Денис Грант. Каза ми някои неща човека и от там нататък стане ли дума за окачвания каквото и да ми заговори някой друг си сядам на ушите.
Единствено ми е чудно как аджеба утре някой пусне в продава някой "уникат" за 10 бона с китайско окачване и всички "еее колега, тая кола легендарна, тая уникална". Или за 20к с "всички консумативи сменени" и "поддържана от маниак" ама няма един оригинален филтър по нея.
Нали сме уж ентусиасти и маниаци? И пак за стотен път питам какво общо има поведението на е36 с изцяло китайско окачване, Мейле супер ултра ХД и т.н., великите Текстар накладки, които както и да им погледнете цената в Бг и навън става ясно какво общо имат с Текстар, супер спортни гуми 2 ръка и т.н. с поведението на истинското е36? Не спирало, недозавивало, недонезнамкво..

В крайна сметка всеки е свободен да си слага по колата каквото иска ама недейте да твърдите, че разликата между китайското окачване и Билщайна е само в цената.
Мойта гледна точно е, че човек се простира според чергата си. Мога да си позволя да си купя две е90-тки и да ги поддържам по селския начин. Вместо това имам две е36-ци и двете с Кони и Билщайн. И двете с чисто нови дискове и накладки, едините ЕБЦ и Феродо, другата с 4 Брембо. И двете с комплекти чисто нови летни и зимни гуми. (Е, задните на компакта заминаха ама си бяха нови по едно време

Ако не можех да си го позволя ще си купя Опел или Рено или Пежо или квото и да е там и ще е обслужвано по начин по който подобава на колата. Въпрос на гледна точка. И утре няма да си продам компакта във форума, щото не мога да се вредя от уникати, пък мойта е съвсем нормално поддържана кола и не е уникат.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
In_Memoriam написа:bum_bum написа:Д2 не е много добър пример, щото е пълно лайно
Защо да е пълно лайно, по-точно кое му куца ? Не мога да правя сравнение с Кони (мога, но беше старо и не беше регулируемо), но за момента се дръжи перфектно с прилична возия...
Защото не може да се мери по качества с който и да е марков койловър. За парите, които струва се взима марково нерегулируемо. Просто е бюджетен койловър. Чуден за нормално каране, но много далеч от всички останали марки в сегмента в който е поставен (не ценово).
Boyadjiev написа:И да китайското окачване е екстра за е36 и вярвай ми 10 пъти по-добре ще да е от стока...
Както казах въпрос на виждане. Правиш колата "бИгачка" както трябва (което е скъпо), правиш я "бИгачка" по евтиния начин и се самозалъгваш и себе си и форума, че имаш някаква кола или за същите пари я поддържаш я в прилично сток състояние и не си известен, че имаш "яката кола" ама караш нещо, което е наистина кола.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Кажи за D2-то де
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Аз от година карам с LowTec и съм изключително доволен твърдостта мога да кажа че е като Diederich(каквото наскоро познат си взе).
Тези двете марки са със сигурност по-добри от JOM и FK за които знам че са доста по твърди возят гадно.
Няма изненади с това окачване няколко пъти ми се е случвало да не искам да тръгне автомобила с около 105-115км настрани, но тръгне ли знеш какво се случва и усещаш автомобила в пъти по лесно се връща и овладява !
В бързите завои и с висока скорост е доста стабилно при мен. Нямам забележки, естествено има и малко наклони и плътни тампони отпред.
Не е само до окачването което се дискотира и в долната тема за наклоните.
Това е моето лично мнение и наблюдение набързо казано.
Тези двете марки са със сигурност по-добри от JOM и FK за които знам че са доста по твърди возят гадно.
Няма изненади с това окачване няколко пъти ми се е случвало да не искам да тръгне автомобила с около 105-115км настрани, но тръгне ли знеш какво се случва и усещаш автомобила в пъти по лесно се връща и овладява !
В бързите завои и с висока скорост е доста стабилно при мен. Нямам забележки, естествено има и малко наклони и плътни тампони отпред.
Не е само до окачването което се дискотира и в долната тема за наклоните.
Това е моето лично мнение и наблюдение набързо казано.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
D2 е тайванско да бъдем точни, но не мога да го нарека "немарково" като знам същите какви спирачки предлагат. Това, че на прЕмоция се намира за около 1000 лева, не го приравнява с JOM и FK. Реално цената му в Ebay e 1000$ срещу 800$ за Koni без пружини. Като качества, нека някой който ги е карал и 2те да се изкаже
Но под каране нямам предвид ходене до магазина 



- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Cosworth написа:....
Значи имам познат, който от година с lowtec и няма ядове
А ти имаш ДВАМА познати с Diederich

Аз заради тея работи дето ги пише bum_bum, като свалих старото окачване реших да не го продавам ами да си го запазя, че ако изхълца нещо да имам спасителен пояс временно...
Не знам старите пружини какви са, но със 15ки отзад между гумата и калника имаше 2 пръста разстояние.
Сега в момента гумата потъва леко в калника, а самата пружина съм я вдигнал с 20мм от регулировката.
Ето и за сравнение новата и старата задна пружина


Последна промяна ogata на 02 Сеп 2012, 18:14, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
От Д2 спирачките вече има недоволни и от форума ако не се лъжа. Същата работа като окачването им е. Просто няма как да се направи истински читав койловър или многобутални спирачки за тия пари. Виж колко струва аналога на Билщайн и Кони или на Брембо при спирачките и го сравни с цената на Д2 дори и в Щатите или в Европа (там би трябвало да е дори по-висока).
В никой случай Д2 не е на едно ниво с Джом и подобните. Не е дори близо. Доста класи нагоре е. Това, което казвам е, че е и много далеч от аналогичните китове на утвърдените фирми като Билщайн (което е върха на сладоледа като качество от тези, които не струват колкото чисто нова кола от по-калпава марка), Кони, Пенске, Газ и т.н.
За нормална кола си е чудно. Просто аз лично за тия пари си взех Билщайн Б10, което не е койловър, но държах да е от утвърден производител. Нямам идея как щеше да е колата с Д2-то, но от Билщайна съм доволен като за парите, които е.
Въпреки, че пътищата ни са много гадни. Преди малко се прибрах с колата. С нови семисликове Йокохама Адван АД08 съм, въпросния Билщайн, изцяло Пауърфлекс полиуретан навсякъде за където правят тампони по е36, всичко останало ОЕМ и ново. Всички шарнири и т.н. нови, наклони и т.н. са направени както трябва.. Колата не е докрай настроена и не е кой знае колко силна, но пътя е толкова хлъзгав, че на втора с над 6000 до 7900 някъде върви навсякъде другаде само не и направо.
В никой случай Д2 не е на едно ниво с Джом и подобните. Не е дори близо. Доста класи нагоре е. Това, което казвам е, че е и много далеч от аналогичните китове на утвърдените фирми като Билщайн (което е върха на сладоледа като качество от тези, които не струват колкото чисто нова кола от по-калпава марка), Кони, Пенске, Газ и т.н.
За нормална кола си е чудно. Просто аз лично за тия пари си взех Билщайн Б10, което не е койловър, но държах да е от утвърден производител. Нямам идея как щеше да е колата с Д2-то, но от Билщайна съм доволен като за парите, които е.
Въпреки, че пътищата ни са много гадни. Преди малко се прибрах с колата. С нови семисликове Йокохама Адван АД08 съм, въпросния Билщайн, изцяло Пауърфлекс полиуретан навсякъде за където правят тампони по е36, всичко останало ОЕМ и ново. Всички шарнири и т.н. нови, наклони и т.н. са направени както трябва.. Колата не е докрай настроена и не е кой знае колко силна, но пътя е толкова хлъзгав, че на втора с над 6000 до 7900 някъде върви навсякъде другаде само не и направо.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Нали и аз се бях запалил да правя дрифтърско е36, не знам си какви окачвания и глупости... Накрая си взех е34
И доскоро имах голямо желание да събирам парички и догодина да купя кони спорт. Аз и сега имам желание де, но... Покарах 2 седмици из града и честно казано едно по-твърдо окачване вероятно ще ми се струва дори некомфортно. И май май ще си взема 4 леко ниски пружини, полиуретан навсякъде, малко коригиране на ъглите и ще си карам
И все пак не изключвам възможността да сложа Кони стрийт, но пак зависи на каква цена дойде. Под тоя клас обаче не ми се пада. Та като цяло подкрепям Бум в мисленето му и смятам, че така е редно да се прави. На всеки му се иска, ама... без пари не става.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани