Проблем с двигател и ремък!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.04.2012
Пол: Мъж
Кара: E 36

Проблем с двигател и ремък!

Мнение от Naseto 458 » 25 Авг 2012, 17:41

Момчета имам следния проблем.На връщане от морето колата иведнъж започна да работи като Зил(буквално) да харчи страшно много и да не върви въобще.Не мога и да я вкарам в повече от 4000-4500 оборота колкото и газ да давам.При последното засичане на разхода със 8 литра бензин минах 22км :dunno: .А също и свщите са ми в бензин целите и ги прави черни за по малко от един ден.Тъй като не остана нещо което да не съм проверил,след като проверих дебитомер,ланда сонда, датчик на Хол, бобини и какво ли още не,започвам да си мисля че е прехвърлила зъб на ремъка!Колата е Е 36 318 с ангренажен ремък двигателя.Забелязъх докато беше на подемника че датчика на Хол сочи точно към зъбното колело (отдолу) и на това колело има засек,като е изгасена предположих че датчика на Хол трябва да сочи към засека само че той сочи 2 зъб след засека.И най-накрая въпроса ми е да ли датчика трябва да сочи този засек.И евентуално да е прхвърлила зъб на ремъка?Знам че е малко сложно но,с тая кола винаги е така.Ако някой има представа или няква идея по въпроса нека пише. :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Проблем с двигател и ремък!

Мнение от Don_Mandragon » 26 Авг 2012, 10:52

Тая шайба няма нищо общо с прехвърлянето на зъб. Гледа се горе разпределителния вал. Сваляш капака на главата, въртиш долу шайбата с ключа докато стигнеш ГМТ.(до стартера има дупка за застопоряване на маховика, там пъхаш една отверка и въртиш докато пропадне). После горе гледаш на вала квадрата в края. Има една белязка отгоре на една от страните. Та тя трябва да сочи нагоре, а страницата на тоя квадрат трябва да е успоредна на ръба на главата(там дето ляга капака). Ако е застопорен маховика, а не си на страната с белязката, вадиш отжерката и правиш още един оборот на шайбата докато пак ти пропадне отверката.
На мен обаче не ми се вярва да е прескочил зъб. Виж си датчика на температурата на мотора. Обикновенно като той се скапа така почерняват свещите!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.04.2012
Пол: Мъж
Кара: E 36

Re: Проблем с двигател и ремък!

Мнение от Naseto 458 » 27 Авг 2012, 12:06

Mерси за информацията колега,ще проверя температурния датчик.Дано да е от него.Но ме съмнява защото щеше да го покаже на диагностиката

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.04.2012
Пол: Мъж
Кара: E 36

Re: Проблем с двигател и ремък!

Мнение от Naseto 458 » 28 Авг 2012, 23:59

Не е нито ремък нито температурен датчик.Лошото е че все още не мога да разбера от какво е.А и харчи 40 и всяко мърдане с нея е 50лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Проблем с двигател и ремък!

Мнение от Don_Mandragon » 30 Авг 2012, 12:47

Naseto 458 написа:Не е нито ремък нито температурен датчик.Лошото е че все още не мога да разбера от какво е.А и харчи 40 и всяко мърдане с нея е 50лв.


Сигурен ли си, че ламбда сондата ти е наред? Да не ти е забила само на богата смес и за това разхода да ти е такъв голям. Откачи я и карай няколко дена така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с двигател и ремък!

Мнение от vladobate » 30 Авг 2012, 23:35

Датчика колянов вал ( датчик на Хол ) ще сочи тоя заск когато двг е в ГМТ , то всъщност това му е задачата да показва на компа кога е в ГМТ ( мисля за първи цилиндър иде реч ). Ако тоя засек сочи датчика а горе на отворен капак на клапаните разпр. вал не е на гмт значи засурнало зъбче ама палене и работа на мотора ще е ужас . Температурния датчик отговаря заедно с ламбдата за смесообразуването затова наблегни на тях . Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.04.2012
Пол: Мъж
Кара: E 36

Re: Проблем с двигател и ремък!

Мнение от Naseto 458 » 01 Сеп 2012, 22:24

Момчета мерси за информацията, но в крайна сметка и на диагностиката не излезе нищо се и оказа дюзи на 1и2 цилиндър.Смених ги и се оправи. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.04.2012
Пол: Мъж
Кара: E 36

Re: Проблем с двигател и ремък!

Мнение от Naseto 458 » 01 Сеп 2012, 22:32

Момчета мерси за информацията, но в крайна сметка и на диагностиката не излезе нищо се и оказа дюзи на 1и2 цилиндър.Смених ги и се оправи. :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook