Клапаните на М10...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Клапаните на М10...

Мнение от dopestar » 04 Мар 2006, 15:14

Как трябва да се регулират и на колко мм
:)

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

* * *

Мнение от sachs » 04 Мар 2006, 17:45

смукателни и изпускателни 0.20 на студен мотор

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 04 Мар 2006, 18:10

а защо не пробваш търсачката например...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 04 Мар 2006, 22:15

прочетох ти темата и не разбрах, в смисал че аз ги регулирам на 0.20 но изходящия от към радятора трака леко, в високите е добре но загрее ли на 800 оборота е дразнещо за ухото
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Мар 2006, 5:52

от доста скромния ми опит мога да кажа, че ако си ги направил добре, като е студена не трябва да се чуват въобще :idea: , а топла всички казват че си тракат М10ките, щото все пак тоя двигател е от ~87 година последно, нормално е да си е забравил километрите... все пак това са 20 години...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: софия

Клапаните на М10...

Мнение от dagema » 18 Юли 2006, 5:18

аз ги регулирам на 0.15 на студен двигател понеже сьм на 400 000км вала и кубилиците имат леки износвания ( луфтове ) които луфтомера не може да прилепне понеже не е достатъчно гъвкав но за твоето питане заводски хлабини на смуквателни и изпусквателни клапани е 0.20
БАВАРКА-ТУПАЛКА
Изображение
http://s8.bg.bitefight.org/c.php?uid=56285

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Re: Клапаните на М10...

Мнение от Людмил » 18 Юли 2006, 8:45

dagema написа:аз ги регулирам на 0.15 на студен двигател понеже сьм на 400 000км вала и кубилиците имат леки износвания ( луфтове ) които луфтомера не може да прилепне понеже не е достатъчно гъвкав но за твоето питане заводски хлабини на смуквателни и изпусквателни клапани е 0.20
А как успяваш да докараш 0.15 .Аз имам същия проблем самоче шайбите немогат да оберат лувта,а реално няма койзнае какво износване...
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 18 Юли 2006, 8:56

но загрее ли на 800 оборота е дразнещо за ухото

така е все пак и маслото се стопля и разрежда и то допринася за тоя звук ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: софия

Мнение от dagema » 18 Юли 2006, 9:09

след като се разхабят гайките слагам луфтомера на 0.15 и с (ГЕ) образно ключе тип шестограм бъркам в дупчицата на ескцентричната шайба и с лекозавъртане на долу обирам луфта без да има голям натиск след което стягам гайката. при проверка 0.15 - луфтомера влиза леко стегнато, а 0.20не трябва да влиза
БАВАРКА-ТУПАЛКА
Изображение
http://s8.bg.bitefight.org/c.php?uid=56285

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 18 Юли 2006, 13:42

Истината е нови ексцентрици - тогава няма да тропа със сигурност ;) Само, че и аз незнам дали се продават отделно и какви $$$ им се търсят :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 18 Юли 2006, 20:03

..ами нестава,пробвах с почти нови(от здрава глава)и пак си остава голямо разтоянието....
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 18 Юли 2006, 20:08

Между нови и "от здрава глава" има ОГРОМНА РАЗЛИКА ;) Другият вариант е да са се вкопали клапаните... :idea:

ПП. Някой има ли идея, колко струва комплект нови ексцентрици и от къде може да се вземат?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 18 Юли 2006, 20:12

...и ти си прав!А за клапаните и за смяна на кобилиците се отказах-трябва да се сваля главата.... :(
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 18 Юли 2006, 21:45

Не може ли да се извъртят на струг тея ексцентрици? И аз искам за М20 8)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: софия

Мнение от dagema » 18 Юли 2006, 21:52

Какъв ти двигателя ? A и не мисе вярва чак толкова износване да имаш ,
че да не можеш да ги регулираш. Mоя дзвер е над 400 000км. и няма ядове за тези работи, слагал съм му най-различни масла вкл. и български и все още има яка душа, а го урим юнашката педала до ламаринта вече 9 години ; така че провери още веднъж да ли всичко правиш както трябва. И успех.
БАВАРКА-ТУПАЛКА
Изображение
http://s8.bg.bitefight.org/c.php?uid=56285

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook