пали за 2-3 сек. и гасне

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 530 da F11
Мечтае да кара: M5 Hurricane

пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от батекики » 29 Авг 2012, 19:48

здравейте, какво се случи, както си карах заби муцуната и до там, след това припалва за няколко секунди и почва да тресе и гасне а понякога въобще не запалва, направи ми впечетление че като натисна копчето на дистанционното след подаване на контакт, диода гасне както обикновенно но не се чува цъкане на релето както преди, та кое реле ще да е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от Jang1r » 29 Авг 2012, 20:48

Бензиновата помпа.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 530 da F11
Мечтае да кара: M5 Hurricane

Re: пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от батекики » 29 Авг 2012, 21:33

Jang1r написа:Бензиновата помпа.


релето или самата тя? щото я включвах директно и хвърли бензин на 2 метра и ако е релето кое е то?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от Dirty M5 driveR » 29 Авг 2012, 21:52

Релето за бензиновата помпа е отпред в бушониерата ако не се лъжа. Провери в темата за бушониера. Колко бензин имаш? Ако е малко налей още и пробвай пак. Помпата като тръгне да си заминава почва да не пали с малко количество гориво. Отвори двете отделения на резервоара и виж къде колко бензин има. Намери темата за "резервоари и бензиномери" на ~Мишо~, за да се ориентираш. Филтъра е излишно да питам сменял ли си го. А помпата чува ли се да вие? Може и датчик колянов вал да е, ама това най-добре се проверява с друг работещ. Диагностика все пак не е излишна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 530 da F11
Мечтае да кара: M5 Hurricane

Re: пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от батекики » 29 Авг 2012, 22:19

ок. мерси много колега, когато има резултат ще пиша

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от sean-john » 29 Авг 2012, 22:55

Колега погледни много добре около дебитомера и въздушния филтър... при мен се беше получило точно същото (нищо,че съм с м52) и се оказа една "кутия" изхлузила се точно след дебитомера и от там засмуквало въздух и... както казах 1 към 1 с твоите оплаквания.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 530 da F11
Мечтае да кара: M5 Hurricane

Re: пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от батекики » 30 Авг 2012, 21:46

sean-john написа:Колега погледни много добре около дебитомера и въздушния филтър... при мен се беше получило точно същото (нищо,че съм с м52) и се оказа една "кутия" изхлузила се точно след дебитомера и от там засмуквало въздух и... както казах 1 към 1 с твоите оплаквания.

ще погледна но до колкото си спомням при мен след дебитомера е дросела, не се сещам да има "кутия"
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... 15&lang=en

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от CooL123Es » 31 Авг 2012, 11:33

батекики написа:
sean-john написа:Колега погледни много добре около дебитомера и въздушния филтър... при мен се беше получило точно същото (нищо,че съм с м52) и се оказа една "кутия" изхлузила се точно след дебитомера и от там засмуквало въздух и... както казах 1 към 1 с твоите оплаквания.

ще погледна но до колкото си спомням при мен след дебитомера е дросела, не се сещам да има "кутия"
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... 15&lang=en

примен се беше скъсал маркуча към стъпковото и правеше същите изпълнениа
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от sean-john » 02 Сеп 2012, 0:23

Точно,дори и да нямаш "кутия" мисълта ми беше за скъсан маркуч или всичко останало от което може да дърпа много въздух без той да е минал през дебитомера...

Това е просто идея не казвам,че е от това изобщо :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 530 da F11
Мечтае да кара: M5 Hurricane

Re: пали за 2-3 сек. и гасне

Мнение от батекики » 04 Сеп 2012, 19:25

Както бях предположил, не се чува цък на имобилайзера, байпас на алармата и готово, колеги благодаря ви за съветите

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook