Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performance"?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от The7omahawk » 29 Авг 2012, 7:12

BMWPOWERRR_ACM, пропускаш няколко факта.

Порш, Ламбо и тн са производители, които правят САМО спортни автомобили. И въпреки това, за да бъдат в по-добро финансово здраве Порше правят SUV и ултра голям хеч, а Ламбо тепърва ще пускат джиБ.

Audi с R8? 4.2 FSI мотора от RS4 с някои леки туикове, V10 от S6 и S8 но пак - подобрен. Не се заблуждавай, че са почнали от нулата, в тая кола има толкова заимствани агрегати че няма накъде повече :winky:

Единственият ти пример, който е удачен е с Nissan GT-R, който прави добри продажби и същевременно много помага за имиджа на марката.

BMW, според един пост на туртурело ще правят суперкар с V8 turbo, което аз го чета като С63 минал 600кс бариерата. И ще бъде дяволски добра кола, да...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от ilia1984 » 29 Авг 2012, 7:26

BMWPOWERRR_ACM написа:Ами въпрос на време е да станат на печалба. :mhihi: Добавяш годините до 2014-та и си...почти готов. :mhihi:
А и извън официалните неща със сигурност има и други. :yes:
Но дори да си останат на загуба, това не отговаря на въпроса ми защо ВВ ще правят десетки суперкара чрез Порше, Ламборгини, Халуди...и все на загуба ли са? Някак не върви все на загуба да са през тези марки. Нищо не казваш и за Нисан ГТР, да не продължаваме и с други. Хвана се за милиардерски тип кола, която сама по себе си е спортна и скъпа, но бавна извън права линия и толкова. :mhihi:
Иначе е интетесно как една не М-ка се справя с една М-ка...била тя и малка, на дъжд.

BMWPOWERRR хал хабер си нямаш от това колко струва една кола да си я купиш от дървеният модел до магазина тук говорим не за милионни а за милиарди :mhihi: и до 2040 ако ги сметнеш може да им излезне сметката .Всички производители на суперкарс като Ламборгини, Ферари и т.н правят такива коли от 50-60 години че и повече за да ти е по ясно надграждат моделите излиза им по евтино и като двигатели и като купе докато при Бугати имаш една чисто нова компания и от там да направиш всичко от нищото струва доста пари следващите модели на Бугати вече няма да са на такава загуба дори малка печалба скоро ще пуснат нови модели включително и високопроходим модел :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от bum_bum » 29 Авг 2012, 9:18

Пагани прави такива от 99-та пък нито мязат на милиардери, нито на гении...

Това с милиардите инвестиции малко ми звучи като "болтче от друг завод свързан с ВАГ групата на цена 1499 евро, щото е много специално", "накрайник за 10 000 евро, щото е много специален".. и накрая "еее няколко милиарда инвестиция и сме на загуба ама направихме колата за феновете за да се гордеят с ВАГ". :dunno:

Относно ///М върху дизелите ако не се лъжа шефа на М отдела беше казал преди няколко години само, че М-ка дизел няма как да се появи на бял свят някога тъй като идеологията е съвсем друга там (това по повод първия АМГ дизел) ама явно интереса клати феса и ако има печалба ще пуснат и на слънчеви батерии ако трябва.

Тъй както в новите коли електрониката е преди механиката и всичко останало така и маркетинга е преди традициите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от acho.rs » 29 Авг 2012, 9:39

bum_bum написа:Пагани прави такива от 99-та пък нито мязат на милиардери, нито на гении...

Това с милиардите инвестиции малко ми звучи като "болтче от друг завод свързан с ВАГ групата на цена 1499 евро, щото е много специално", "накрайник за 10 000 евро, щото е много специален".. и накрая "еее няколко милиарда инвестиция и сме на загуба ама направихме колата за феновете за да се гордеят с ВАГ". :dunno:

Относно ///М върху дизелите ако не се лъжа шефа на М отдела беше казал преди няколко години само, че М-ка дизел няма как да се появи на бял свят някога тъй като идеологията е съвсем друга там (това по повод първия АМГ дизел) ама явно интереса клати феса и ако има печалба ще пуснат и на слънчеви батерии ако трябва.

Тъй както в новите коли електрониката е преди механиката и всичко останало така и маркетинга е преди традициите.

Само дето си купуват двигателя и не са влагали пари в разработка му , което си спестяване на някой и друг милиард ;)

Аз ще бъда кратък . Вейрон е върхово постижение - луксозен и стабилен дзвер , който развива 430км/ч и е СТАБИЛЕН поне до 400 км/ч . Джей Лено е достатъчно лицемерен лигавник , за да има стойност изказването му .
Ламборгини е собственост на ВАГ . Двигателя в бестелъра им Галярдо е от Ауди .
Ферари се държат на 30% от Фиат .
Порше 90% автомобили , на които единственото общо със спортист е името . Освен това начело са наследствени милиардери , които въпреки борсовите спекулации не успяха да се откупят от ВАГ .
БМВ се опитаха да пуснат суперсортист с класически дизайн , ниско тегло , кабрио със мощно ревящ Ве8 , набиха го като реклама във хиляда филма и ... се увътриха зверски .
Чак сега като видяха че и Ауди и Мерцедес могат успешно да продават екзотики , се навиха пак да се пробват .
Тъй както в новите коли електрониката е преди механиката и всичко останало така и маркетинга е преди традициите.

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от The7omahawk » 29 Авг 2012, 9:57

acho.rs написа:Ламборгини е собственост на ВАГ . Двигателя в бестелъра им Галярдо е от Ауди .


С всичко друго съм съгласен, ама тук си в грешка :yes: Двигателя от Gallardo е проектиран за него си и се слага в S8. Не знам дали е правен от Ламбо или Ауди, но първо е вграждан в бикчето :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от ilia1984 » 29 Авг 2012, 10:34

acho.rs написа:Ферари се държат на 30% от Фиат .

Фарари са 100% собственост на Фиат
Колегата acho.rs е прав само да го допълня малко.... всички марки които бяха купени от големи фирми постепенно се обезличиха ламборгини, амг и т.н с цел бърза голяма печалба за сметка на името което постепенно губи стойноста си така ще стане и със значението "М" години на ред трупане на репутация и традици ще отиде в кошчето заради печалбата и за няколко години ще обезличат и значението "М" дано не съм прав :bang:
Малкото останали имена са Алпина,Брабус и т.н но едвали дълго ще издържат и тях ги чака същата съдба скоро ще видим коли и части с логото на АМГ, М и т.н правени в Шанхай и така напълно ще се заличат всичките традиции на хората създали и градили тези марки и имена десетки години!

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от Jordana » 29 Авг 2012, 11:43

Ние може и вече да ги виждаме ама да не сме наясно.Щом американците масово реват че пазара им е залят с китайски шитни какво остава за тука дето 99% е мейдин ориза.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от Who » 29 Авг 2012, 14:51

V 10 маторя си е правен от ламборджини за тях... за Гаярдо после аЛди взеха този мАтор за R8 и VAG направи Baby Gallardo с V8-ак за да намалят цената :)
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от acho.rs » 29 Авг 2012, 15:11

Двигателя на малкото Ламбо е разработен под агидата на ВАГ Груп . Казваха че еС8 е със Ламбо енджин основно за реклама . Не мога да споря , но до колкото знам двигателя не е разработен от ЛАмбо . Италианците разработиха големия Ве12 с който голямото ламбо се движеше точно толкова бързо , колкото и малкото :mhihi:
След това Р8 беше направен да запълни една пазарна ниша и макар и да бе със стар и слаб двигател , пожъна голям успех . След това ползваше стари модификации на 5,2 . Когато излезе ЛП560 , пуснаха на Р8 525кс , когато излезе 570-4 СуперЛегера пуснаха Р8 ГТ с 560кс . Причината за това и по-мекия характер на Аудито е че за Ламборгини може спокойно да поискаш 40 000 Евро отгоре и ще има кой да ги даде на драго сърце ;)
Брабус не знам на какво са им традициите , но основно правят оптични пакети и чип тунинг на скромните цени от по 20-30к евро .
Алпина отдавна правят дизели , дори 4 цилиндрови и за мен това ги отписва от хардкор традиционалисти .
В заключение - освен тук-там някой бутиков производител , който купува двигатели от големите имена (Вайсман,Пагани,Артега) не знам да има голям самостоятелен производител на спортни автомобили . БМВ искат клиенти . И определено таргет групата им е МНОООООГО различна от хардкор фенове на олдскуул автомобилите . По-скоро ми се струва че се целят в доктори и шефчета (мениджъри) .

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1885
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от Top Gun Maverick » 29 Авг 2012, 15:19

Хубаво де хора, вие също давате само едната страна на монетата. Особено човекът с "от дървения модел до..."!
Халуди използвали това от онова, Ламбо надграждали, Ферари надграждали(пропускате и Порше, чиито обикновени спортни коли си приличат на 99%), е БМВ няма ли какво да надгражда? Сякаш не се ползва един и същ 3.0 дизел в куп коли, един и същ 3.0 бензин, 2.0 бензин(всичко това с някои промени където и когато е нужно), та надграждането да ни е непознато. Пак питам за Джи-Пауър. Значи те могат да вземат един ГОТОВ автомобил и с леки подобрения+духалки да правят пари, а БМВ не може ли? Сякаш не може на база М-ка да се надгражда или на нещо друго "в склада"? Аз това казвам - не да правим кола тип Вейрон, а кола, която ще е бърза и ще се купува!
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от acho.rs » 29 Авг 2012, 18:00

Нали тва казвам - опита на БМВ със З8 беше горчив . Сега , след като СЛС и Р8 се доказаха като ефективни , БМВ май са решили да пускат М1 .

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1885
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от Top Gun Maverick » 29 Авг 2012, 19:18

То отдавна се чува това, че точно М1 ще е. Още по-отдавна пък се говори за пускането на суперкар. Аз съм убеден, че ще има и ще е успешен. Какво ще стане предстои да видим.
Ама темата малко се изкриви, май трябва да се върнем повечко на М Перформънс. :mhihi:
Казваха, че няма да има дизелова М-ка, но ето, че май нещата миришат натам. Дано поне не пипат М3, а да я праснат на М5 или нещо друго. На мен на там ми мирише, иначе защо при Х6 и Х5 ще се водят просто Х 50 или 5.0 както е там? Подсказват ни накъде духа вятъра. Те и от атмосферките нямаше да се отказват, но ето, че ги заличиха направо. Почти нищо не остана от тях, а като се появи новото М3, мисля всяка романтика и хардкор ще изчезне. :no:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от steeN » 30 Авг 2012, 14:34

ѝрано или късно, дизел М ще има, но ще е в 5ца. 3ката не е достатъчно тежка кола за такъв двигател. само им трябват още 500 рпм отгоре на този двигател (а това хич не толкова просто колкото звучи ми се струва на мен). нищо чудно по-нататък да се смени и стандарта за дизел(горивото имам предвид) още един път... още 1-2 итерации и ще има и М хибрид и т.н. нищо чудно да е в джиповете първо, пак заради теглото.

м перформанс според мен го измислиха да взимат парите на wannabe рейсърите щото това са предимно афтърмакет части, които преди ги правеха 3ти фирми и уж да не размиват истинското м, но съм сигурен, че повечето хора избщо не правят разлика. иначе това дори го коментирахме във форума като искараха М джиповете, че бмв имат нужда на аналог на С и РС при ауди...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1885
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от Top Gun Maverick » 30 Авг 2012, 21:32

Измислили са го за това, но ето в Немското и Българското Мобиле може да се открие модела само при търсене на М5!
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc

Мнение от alx » 31 Авг 2012, 4:00

Who написа:V 10 маторя си е правен от ламборджини за тях... за Гаярдо после аЛди взеха този мАтор за R8 и VAG направи Baby Gallardo с V8-ак за да намалят цената :)


Не. В10 е разработван от ваг за с6 и с8. От укипедия:

Audi AG unveiled the Audi R8 V10 on 9 December 2008. It uses a 5.2 litre FSI engine,[4] based on the unit in the Lamborghini Gallardo LP560-4 (which in turn was based on the 5.2 FSI V10 as used in the Audi C6 S6 and Audi D3 S8), but is re-tuned to produce a power output of 525 metric horsepower (386 kW; 518 bhp), and generate 530 newton metres (391 lbf·ft) of torque.[4][5]


По темата- ауди и мерцедес имат с- лайн и амг пакети и много емблеми с изключение на най- важната- тази на багажника и духа на емблемата под капака. За мене бъдещето е ясно, но това не значи че като фокусен потребител на топ моделите на тези фирми съм съгласен със посоката. Ма аз кво знам баси...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook